Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vietnamští letci našli v moři zvláštní předměty, možná trosky letadla

Vietnamští piloti zpozorovali na mořské hladině neobvyklé předměty. Mohlo by se jednat o trosky zmizelého letadla, to se však ukáže až po rozednění. Vyšetřovatelé mezitím dál zjišťují, jak se mohli na palubu dostat muži s kradenými pasy. Oba bez potíží prošli pasovou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e50t19r 34P51e79t18r 7972930720832

boeing 777- to bude asi spolehlivá rakevRv

0/0
10.3.2014 21:18

M46i23c78h95a69l 14M25i32l22l57e83r 9216622229222

Australie dnes posila na pomoc P- 3C Orion, letadlo ktere je zpusobile na dlouhe patraci lety a s nim posadku se zkusenostmi v patracich a zachrannych misich v mori.

Pokud bude potreba, posle jeste jeden Orion.

0/0
10.3.2014 5:02
Foto

K84a37r76e85l 23S70e72i67d64l 8509745650618

Na čem se zakládá domněnka, že "Pilot chtěl zřejmě stroj otočit.."? V textu to nijak blíž vysvětlené není.

0/0
10.3.2014 0:00

M11a76r29e48k 20T59u91r47n44o65v96e97c 7775522850656

V tomhle článku sice ne, ale když se trochu podíváte i po jiných zdrojích, tak prý vojenský radar zaznamenal, že než letadlo z radaru úplně zmizelo, změnilo kurz asi o 50 stupňů. Prý se to později potvrdilo i na civilním radaru.

+1/0
10.3.2014 0:42
Foto

K38a39r55e21l 38S93e79i30d17l 8589235730558

Díky (i ostatním).

0/0
10.3.2014 1:56

R24i54c93h48a62r31d 45B38u45š10e13k 3305738507713

jak pise pan turnovec, tesne pred ztratou kontantu s letadlem je tam zmena kursu z 024 na 333 a prudkej propad vysky...

Jestli to znamena ze letadlo tocilo ci se jiz rozpadalo ve vzduchu je jen spekulace...

+1/0
10.3.2014 1:01

M79i87c45h27a85l 12M35i21l28l53e33r 9166952979412

pokud je to brano z Flightaware, tak tam nahle zaznamenana zmena kursu, nekdy i 160stupnu neni zvlastnosti a stava se to docela normalne. Nevim proc.

Uz nekolikrat jsem takhle sledoval let, na nemz byl nekdo z pribuzenstva a kdyz jsem videl nahlou zmenu kursu, delal jsem si starosti, ale pak se to s dalsimi hlasenimi zmenilo zpet do puvodniho kursu. Pritom, kdyby to bylo skutecne a ne jen na zaznamu, letadlo by se asi muselo rozpadnout ve vzduchu, kdyb se nahle otocilo o tolik stupnu a pak zase zpet. V jednom pripade, pri letu Emirates A380 z Australie do Dubaje  asi pred 10 mesici, byla spojena s obracenim smeru o 130stupnu i nahla ztrata vysky o 300stop, ktera se ukazala i na grafu. Bylo to necele dve hodiny po startu z celkove 14hodinoveho letu a kdyby to byla skutecnost, vypadalo to jakoby letadlo letici z jihovychodu Australie pres cely kontinet na severozapad si to nahle "rozmyslelo" a zamerilo smer Adelaide. Pak se to zas narovnalo. Ztratu vysky chapu, k turbulencim dochazi, ale zmenu smeru a jeji navrat do puvodniho kursu ne. Kdyz ale jsem se pak druhy den zeptal pasazera, ten o zadne ztrate vysky nevedel, natoz zmene kursu - priblizne v tu dobu jeste vecereli a nikdo nemel talir na strope.

0/0
10.3.2014 1:31

R61i45c27h91a30r20d 13B59u24š31e50k 3375928387523

Aviation sources in China report that radar data suggest a steep and sudden descent of the aircraft, during which the track of the aircraft changed from 024 degrees to 333 degrees.

zdroj avherald.com

0/0
10.3.2014 1:43

M89i63c53h18a50l 28M22i95l86l53e87r 9436742949392

ano, cetl jsem to

0/0
10.3.2014 2:02

M24i48c39h13a48l 66M12i80l29l60e76r 9386312949442

http://avherald.com/h?article=4710c69b

0/0
10.3.2014 4:48

R73i42c81h75a62r68d 62B87u57š22e48k 3495408487423

vsem tem kteri presne vedeli kam asi letadlo dopadlo a kde hledat...

doporucuji kouknout na avherald.com na mapku kde je znazornen posledni kontakt s letadlem a misto naleze prvnich patrne trosek...

i proto si dovolim tvrdit to trva tak dlouho...

+1/0
9.3.2014 21:37

H76o37n64z84a 16K12o96z88e88l 8844879812334

Ja to nebyl!

+3/−1
9.3.2014 21:25

I56v72a 89V90a10l51č78í55k60o98v41á 1699608591801

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AS_MALAYSIA_PLANE?SITE=KING&SECTION=WORLDHEADS&TEMPLATE=WORLDHEADS.html

0/0
9.3.2014 21:10
Foto

L90u98b27o71š 42M86o83t48l 9735450877423

Musím potvrdit, že vietnamští letci našli zvláštní předměty. Už je nabízejí na naší tržnici vietnamští trhovci.

+4/−7
9.3.2014 20:49

A76d52r91i89a74n 85V39i41l84í31m 7573487873

LOST 4 8 15 16 23 42

0/−1
9.3.2014 19:11

P69e85t26r 38F32r24ý55d52e25k 7979891669253

Nahla ztrata komunikace, to neprijemne ukazuje na rozpad ve vzduchu. Pred rokem a pul mel tento stroj poskozene kridlo...

0/0
9.3.2014 18:40

M49i45l71a34n 26N54o21v19á11k 2120675185665

Den před tím než se ztratil měl odřeknutý let. Dosud nebyla žádná informace proč.

+1/0
9.3.2014 18:57

P83e31t27r 95F68r50ý78d82e71k 7109671209503

Nezbyva nez nadale sledovat avherald. Skoda lidskych zivotu.

+1/0
9.3.2014 22:07

T31á42ň88a 60H54a12n33y58á45š92o68v59á 14V13ý36p77a68l83o57v30á 6659402332343

Tak nato, že ho trefili nad Krymem, letěl ještě daleko:-P :-)

0/−12
9.3.2014 18:05
Foto

M29a38r48e87k 41C77e45r13n23y 5758326787

Neobvykle z hlediska morske flory a fauny, neobvykle z hlediska mista nalezu ci neobvykle jako nezname?;-)

+1/0
9.3.2014 17:38

F29i49l56i64p 84G17a47l38a57š 2457637474518

Momentalne je to asi USO..

0/0
9.3.2014 18:13

M15i13l26a19n 89N84o90v18á64k 2410255635445

Z článku: "Jak ovšem kolem čtvrté hodiny odpolední na Twitteruupozornilabritská BBC, v jihovýchodníAsiije momentálně noc, .."

Chtěl bych BBC poděkovat, že upozornila naše novináře, že  v jihovýchodníAsiije momentálně noc. Oni by na to sami nepřišli.

+5/0
9.3.2014 17:02

M26i67l57a64n 46Š38v80a57g58r28o36v91s45k58ý 9912949755828

Nějak podobně zmizel i jeden Lockheed SR-71.

0/0
9.3.2014 16:58

M73i10l45a36n 74N29o92v33á90k 2410695645185

V Bermudském trojúhelníku zmizelo spousty letadel.

+2/−3
9.3.2014 17:04

J41a11n 49T89r79á80v91a 2988359668937

Vetsina obeti muslimskych teroristickych cinu jsou zase muslimove, to zaprve. A pak, projit letistni kontrolou bez zbytecnych otazek se da nejlip prave v techto zemich. Vim to z vlastni zkusenosti prave z KL

+1/0
9.3.2014 16:32

J56a84n 88T27r54á36v98a 2238879588507

Tohle melo prijit do vlakna P. Vetesnika

0/0
9.3.2014 16:34

P62a97v89e92l 37V71e22t47e48š86n92í19k 7945908945677

To jo, ale ze by davali bombu do "vlastniho" letadla je trochu zvlastni. Mohli to dat treba do American Airlines (pokud tam litaji).

To s bezpecnostnimi kontrolami v KL nevim, to zkusenost nemam. Ale v Bangkoku bych to tedy nerisknul. Jednou se jim cosi nezdalo v me bagazi a usmev z tvare ochranky zmizel rychle. Ochranku tam delala pani asi 150 cm vysoka, ale verim ze by pistoli co mela u sebe nemela problem pouzit.

+1/−2
9.3.2014 17:11

J21a24n 82T82r48á43v51a 2798899398757

Co jsem zazil ja tak opatreni v Malajsii byla hodne laxni. Navenek to vypadalo, ze se snazi, ale kdyz se clovek podival poradne... Prisny byly jen ochranky slozene z ghurku, ale co je platna takova prisnost, kdyz to vsude kolem tece

+1/0
9.3.2014 17:21

M78i64c41h55a75l 59M89i47l50l10e86r 9526302869872

GhurkoveR^R^R^ tem se da verit. Skveli a spolehlivi chlapi.

Kdyz jsme byli na zajezdu lodi Millennium (americko-recka spolecnost) po Stredomori, byli na palube jako bezpecaci. Na kapitanove cocktail party na privitanou byli ve slavostnich bilych uniformach jako vsichni clenove posadky a vypadali paradne a neskodne, prijemni, usmevavi. Zato ale normalne ve sluzbe byli obleceni v tmavomodrych mundurech s tezkymi botami a clovek vedel, ze jejich prijemny usmev by v pripade potreby v mziku zmizel a nastala by akce.

0/0
10.3.2014 1:37

J27a16n 62T74r93á35v58a 2678869988147

Jeste bych dodal ze dzihadisti opravdu moc neresi "jejich" a "nase". Dokud vlada nad statem neni jejich, pak neni jejichani zadna instituce nebo spolecnost v tom state

+3/0
9.3.2014 17:25

P74a11v28e56l 19V13e97t94e42š81n17í40k 7275598145527

Pokud to byl terorismus, tak je to trochu zvlastni situace. Terorismus mame vetsinou spojeny s muslimy, ale tady nekdo zautocil na letadlo z muslimske zeme.

0/0
9.3.2014 16:24

M53i67c34h70a62l 95M60i26l44l27e24r 9456502309952

v Iraku se mezi sebou mydli jedna muslimska odnoz s jinou ciste proto, ze veri v Allaha jinym zpusobem a podle trochu odlisnych zasad.

0/0
10.3.2014 1:39

D54a56v70i83d 87P28r93o89c83h53á35z53k15a 5204745457243

Já doufám, že přistáli,  třeba i nouzově, někde na vodě a jsou na nějakém ostrově ...

+6/−1
9.3.2014 15:48

M88i81l14a10n 62N37o51v77á50k 2120215915875

Třeba na opuštěném letišti na ostrově Tho Chu ostrovů Desor, Phu Quoc (Kien Giang - Vietnam), asi 300 námořních mil (cca 600 km) na severu ?

+1/0
9.3.2014 15:59

D61a53v22i85d 61P83r55o75c25h33á58z76k49a 5264365527553

Pokud by byli naživu,  tak klidně :-)

+3/0
9.3.2014 16:51

P15e69t81r10a 55M67i25c95h91a29l29o15v47á 9265821977

Nevím jaký je na to palivo dolet, ale v době přerušení kontaktu měli zásobu na cca sedm a půl hodiny letu.

0/0
9.3.2014 19:30

J95a91n 80Š40e28s57t90á88k 3478729589554

možná oba nastoupili i s padákama a už jsou za vodou

0/0
9.3.2014 15:39

M32i22l20a24n 35N93o96v51á19k 2860155855965

Nejsou za vodou, už je mají.

http://chaobuoisang.net/giai-cuu-thanh-cong-may-bay-bi-cuop-cua-hang-hang-khong-malaysia-airlines-chi-la-tin-bia-dat-1950611.htm

0/0
9.3.2014 15:44

M89i69l64a35n 69N77o17v75á78k 2530345545215

Už něco našli.

http://infonet.vn/can-canh-manh-vo-nghi-op-cua-so-may-bay-malaysia-tren-bien-post121635.info

0/0
9.3.2014 15:08

M36i57l77a91n 61Š81v18a69g72r78o18v14s78k52ý 9292419875188

Na TA3 psali, že se letoun možná vrátil z půlky cesty zpět ...

0/0
9.3.2014 15:02

J85a94n 43K38ř86í36ž 6625773945508

...a přistál kde?;-D

0/0
9.3.2014 15:09

V78l53a67d84i69m24i67r 48S72o26u34k33a76l 4370261901556

Jak se může letadlo neustále sledované radarem ztratit? Přece musí být zaznamenaná poslední známá poloha s přesností na desítky metrů..?

+1/−2
9.3.2014 14:49

V31l89a34d87i44m89í44r 48M59e76n96d69i 3512389831866

nie nemusí a s presnosťou na desiatky metrov už vôbec nie.

0/0
9.3.2014 14:56

M67a89r29t21i33n 44K64o84z79á67k 4704830629277

Když letadlo letí deset kilometrů ve vzduchu, potencionální šířka pásma dopadu je velmi velká a může jít o desítky kilometrů (i více) na všechny strany.

+1/0
9.3.2014 14:56

R16i22c95h79a41r86d 69B62u44š63e32k 3465198467693

to neni pravda... pozice na radaru je diky odpovidaci zcela presna...

bez presne polohy by neslo ridit letecky provoz a nutnou separaci letadel...

+1/0
9.3.2014 15:01

M78a31r87t49i45n 19K46o96z78á32k 4864350499187

To bezpochyby. Ale v okažiku, kdy je letadlo na sto kusů a responder dávno nefunguje na radaru uvidíte jen poměrně rychle mizející obláček.

+1/0
9.3.2014 15:03

R76i28c60h85a41r70d 84B72u70š96e96k 3265148547643

o tom se nepru, asi sem klikl jinam, reagoval jsem na presnost radaru...

0/0
9.3.2014 15:04

J87a86k34u27b 24Š10a46f82a43n26d18a 7695257261571

Pokud vím, nad oceánem se letadla nesledují. Viz AF.

+1/0
9.3.2014 20:00

M54i61c30h54a67l 44M70i59l76l75e83r 9156592899522

nad oceanem to je omezene a zalezi v ci kontrolni zone se letadlo naleza, nebo mezi nimi.

 Napr. v pripade Air France se letadlo v dobe katastrofy nalezalo nad Atlantikem a mezi zonami. Uz bylo ven z brazilske, ale jeste nedorazilo do prvni z africkych.

0/0
10.3.2014 1:42
Foto

J28i14ř90í 41H90o45l61u17b 1342172390449

Jen do ztráty komunikace s odpovídačem. Poté může letadlo ještě bůh ví jak dlouho letět, nebo se rozlítnout všude možně a to z té výšky je neuvěřitelná vzdálenost. Je fakt, že by bylo fajn, kdyby černá skříňka uměla vysílat nouzový signál na družici, ale ta technologie by se asi trošku prodražila

0/0
9.3.2014 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.