Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vietnamští letci našli v moři zvláštní předměty, možná trosky letadla

Vietnamští piloti zpozorovali na mořské hladině neobvyklé předměty. Mohlo by se jednat o trosky zmizelého letadla, to se však ukáže až po rozednění. Vyšetřovatelé mezitím dál zjišťují, jak se mohli na palubu dostat muži s kradenými pasy. Oba bez potíží prošli pasovou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e35t84r 91P13e36t25r 7502970840412

boeing 777- to bude asi spolehlivá rakevRv

0/0
10.3.2014 21:18

M71i69c85h57a94l 52M94i27l30l59e19r 9306682899322

Australie dnes posila na pomoc P- 3C Orion, letadlo ktere je zpusobile na dlouhe patraci lety a s nim posadku se zkusenostmi v patracich a zachrannych misich v mori.

Pokud bude potreba, posle jeste jeden Orion.

0/0
10.3.2014 5:02
Foto

K42a53r68e20l 81S26e23i52d77l 8689455150598

Na čem se zakládá domněnka, že "Pilot chtěl zřejmě stroj otočit.."? V textu to nijak blíž vysvětlené není.

0/0
10.3.2014 0:00

M53a56r12e61k 25T79u16r72n59o25v60e37c 7755522810386

V tomhle článku sice ne, ale když se trochu podíváte i po jiných zdrojích, tak prý vojenský radar zaznamenal, že než letadlo z radaru úplně zmizelo, změnilo kurz asi o 50 stupňů. Prý se to později potvrdilo i na civilním radaru.

+1/0
10.3.2014 0:42
Foto

K45a65r94e68l 70S81e55i39d25l 8679285290918

Díky (i ostatním).

0/0
10.3.2014 1:56

R22i89c91h51a70r28d 97B93u49š62e26k 3725268927413

jak pise pan turnovec, tesne pred ztratou kontantu s letadlem je tam zmena kursu z 024 na 333 a prudkej propad vysky...

Jestli to znamena ze letadlo tocilo ci se jiz rozpadalo ve vzduchu je jen spekulace...

+1/0
10.3.2014 1:01

M43i39c43h83a16l 21M73i75l44l77e96r 9266852929962

pokud je to brano z Flightaware, tak tam nahle zaznamenana zmena kursu, nekdy i 160stupnu neni zvlastnosti a stava se to docela normalne. Nevim proc.

Uz nekolikrat jsem takhle sledoval let, na nemz byl nekdo z pribuzenstva a kdyz jsem videl nahlou zmenu kursu, delal jsem si starosti, ale pak se to s dalsimi hlasenimi zmenilo zpet do puvodniho kursu. Pritom, kdyby to bylo skutecne a ne jen na zaznamu, letadlo by se asi muselo rozpadnout ve vzduchu, kdyb se nahle otocilo o tolik stupnu a pak zase zpet. V jednom pripade, pri letu Emirates A380 z Australie do Dubaje  asi pred 10 mesici, byla spojena s obracenim smeru o 130stupnu i nahla ztrata vysky o 300stop, ktera se ukazala i na grafu. Bylo to necele dve hodiny po startu z celkove 14hodinoveho letu a kdyby to byla skutecnost, vypadalo to jakoby letadlo letici z jihovychodu Australie pres cely kontinet na severozapad si to nahle "rozmyslelo" a zamerilo smer Adelaide. Pak se to zas narovnalo. Ztratu vysky chapu, k turbulencim dochazi, ale zmenu smeru a jeji navrat do puvodniho kursu ne. Kdyz ale jsem se pak druhy den zeptal pasazera, ten o zadne ztrate vysky nevedel, natoz zmene kursu - priblizne v tu dobu jeste vecereli a nikdo nemel talir na strope.

0/0
10.3.2014 1:31

R60i24c55h46a35r67d 84B15u34š83e44k 3945128777953

Aviation sources in China report that radar data suggest a steep and sudden descent of the aircraft, during which the track of the aircraft changed from 024 degrees to 333 degrees.

zdroj avherald.com

0/0
10.3.2014 1:43

M53i88c23h94a85l 33M44i22l79l52e45r 9546242539532

ano, cetl jsem to

0/0
10.3.2014 2:02

M42i14c95h88a48l 70M35i90l35l55e38r 9156592489212

http://avherald.com/h?article=4710c69b

0/0
10.3.2014 4:48

R19i94c79h90a87r82d 31B98u69š62e48k 3435138107793

vsem tem kteri presne vedeli kam asi letadlo dopadlo a kde hledat...

doporucuji kouknout na avherald.com na mapku kde je znazornen posledni kontakt s letadlem a misto naleze prvnich patrne trosek...

i proto si dovolim tvrdit to trva tak dlouho...

+1/0
9.3.2014 21:37

H52o41n60z91a 79K48o16z63e17l 8694619622674

Ja to nebyl!

+3/−1
9.3.2014 21:25

I66v79a 72V94a11l70č56í65k63o36v69á 1329428431431

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AS_MALAYSIA_PLANE?SITE=KING&SECTION=WORLDHEADS&TEMPLATE=WORLDHEADS.html

0/0
9.3.2014 21:10
Foto

L49u14b66o34š 21M82o24t76l 9235790107143

Musím potvrdit, že vietnamští letci našli zvláštní předměty. Už je nabízejí na naší tržnici vietnamští trhovci.

+4/−7
9.3.2014 20:49

A55d87r19i38a35n 25V63i28l95í66m 7473727563

LOST 4 8 15 16 23 42

0/−1
9.3.2014 19:11

P44e25t26r 70F38r58ý45d14e66k 7589501449503

Nahla ztrata komunikace, to neprijemne ukazuje na rozpad ve vzduchu. Pred rokem a pul mel tento stroj poskozene kridlo...

0/0
9.3.2014 18:40

M78i52l88a66n 92N94o95v25á67k 2550355105535

Den před tím než se ztratil měl odřeknutý let. Dosud nebyla žádná informace proč.

+1/0
9.3.2014 18:57

P67e23t47r 75F11r41ý19d89e94k 7669521489633

Nezbyva nez nadale sledovat avherald. Skoda lidskych zivotu.

+1/0
9.3.2014 22:07

T44á94ň47a 96H47a74n87y56á71š74o61v13á 71V50ý57p88a87l89o25v26á 6699452962383

Tak nato, že ho trefili nad Krymem, letěl ještě daleko:-P :-)

0/−12
9.3.2014 18:05
Foto

M64a26r40e54k 54C21e10r50n12y 5588986587

Neobvykle z hlediska morske flory a fauny, neobvykle z hlediska mista nalezu ci neobvykle jako nezname?;-)

+1/0
9.3.2014 17:38

F28i30l80i47p 53G81a92l61a44š 2147607834308

Momentalne je to asi USO..

0/0
9.3.2014 18:13

M12i15l50a36n 77N28o46v65á81k 2790165295425

Z článku: "Jak ovšem kolem čtvrté hodiny odpolední na Twitteruupozornilabritská BBC, v jihovýchodníAsiije momentálně noc, .."

Chtěl bych BBC poděkovat, že upozornila naše novináře, že  v jihovýchodníAsiije momentálně noc. Oni by na to sami nepřišli.

+5/0
9.3.2014 17:02

M44i71l33a58n 54Š71v91a39g67r16o52v71s44k76ý 9822629345148

Nějak podobně zmizel i jeden Lockheed SR-71.

0/0
9.3.2014 16:58

M42i19l51a49n 70N73o71v83á21k 2430755475235

V Bermudském trojúhelníku zmizelo spousty letadel.

+2/−3
9.3.2014 17:04

J60a14n 19T19r68á12v88a 2418679548617

Vetsina obeti muslimskych teroristickych cinu jsou zase muslimove, to zaprve. A pak, projit letistni kontrolou bez zbytecnych otazek se da nejlip prave v techto zemich. Vim to z vlastni zkusenosti prave z KL

+1/0
9.3.2014 16:32

J94a62n 78T90r11á44v82a 2418779478957

Tohle melo prijit do vlakna P. Vetesnika

0/0
9.3.2014 16:34

P76a91v73e97l 61V73e42t38e25š90n54í54k 7475628345177

To jo, ale ze by davali bombu do "vlastniho" letadla je trochu zvlastni. Mohli to dat treba do American Airlines (pokud tam litaji).

To s bezpecnostnimi kontrolami v KL nevim, to zkusenost nemam. Ale v Bangkoku bych to tedy nerisknul. Jednou se jim cosi nezdalo v me bagazi a usmev z tvare ochranky zmizel rychle. Ochranku tam delala pani asi 150 cm vysoka, ale verim ze by pistoli co mela u sebe nemela problem pouzit.

+1/−2
9.3.2014 17:11

J79a72n 91T45r86á57v56a 2868909818707

Co jsem zazil ja tak opatreni v Malajsii byla hodne laxni. Navenek to vypadalo, ze se snazi, ale kdyz se clovek podival poradne... Prisny byly jen ochranky slozene z ghurku, ale co je platna takova prisnost, kdyz to vsude kolem tece

+1/0
9.3.2014 17:21

M48i38c11h96a10l 26M82i22l45l21e17r 9386562139512

GhurkoveR^R^R^ tem se da verit. Skveli a spolehlivi chlapi.

Kdyz jsme byli na zajezdu lodi Millennium (americko-recka spolecnost) po Stredomori, byli na palube jako bezpecaci. Na kapitanove cocktail party na privitanou byli ve slavostnich bilych uniformach jako vsichni clenove posadky a vypadali paradne a neskodne, prijemni, usmevavi. Zato ale normalne ve sluzbe byli obleceni v tmavomodrych mundurech s tezkymi botami a clovek vedel, ze jejich prijemny usmev by v pripade potreby v mziku zmizel a nastala by akce.

0/0
10.3.2014 1:37

J62a16n 49T25r26á65v93a 2638199498427

Jeste bych dodal ze dzihadisti opravdu moc neresi "jejich" a "nase". Dokud vlada nad statem neni jejich, pak neni jejichani zadna instituce nebo spolecnost v tom state

+3/0
9.3.2014 17:25

P59a48v30e15l 81V25e90t35e14š37n27í90k 7385708345277

Pokud to byl terorismus, tak je to trochu zvlastni situace. Terorismus mame vetsinou spojeny s muslimy, ale tady nekdo zautocil na letadlo z muslimske zeme.

0/0
9.3.2014 16:24

M23i98c51h26a88l 92M34i50l16l71e74r 9266752849282

v Iraku se mezi sebou mydli jedna muslimska odnoz s jinou ciste proto, ze veri v Allaha jinym zpusobem a podle trochu odlisnych zasad.

0/0
10.3.2014 1:39

D61a64v49i76d 62P16r62o94c26h12á52z75k34a 5714775777893

Já doufám, že přistáli,  třeba i nouzově, někde na vodě a jsou na nějakém ostrově ...

+6/−1
9.3.2014 15:48

M97i51l93a21n 92N59o48v35á97k 2230435175985

Třeba na opuštěném letišti na ostrově Tho Chu ostrovů Desor, Phu Quoc (Kien Giang - Vietnam), asi 300 námořních mil (cca 600 km) na severu ?

+1/0
9.3.2014 15:59

D24a50v84i74d 62P50r60o18c27h63á28z82k49a 5734235687613

Pokud by byli naživu,  tak klidně :-)

+3/0
9.3.2014 16:51

P72e38t81r75a 73M81i72c35h11a25l24o78v49á 9725551947

Nevím jaký je na to palivo dolet, ale v době přerušení kontaktu měli zásobu na cca sedm a půl hodiny letu.

0/0
9.3.2014 19:30

J12a61n 66Š10e70s31t26á69k 3718449339214

možná oba nastoupili i s padákama a už jsou za vodou

0/0
9.3.2014 15:39

M71i29l46a79n 72N35o84v60á40k 2350415765595

Nejsou za vodou, už je mají.

http://chaobuoisang.net/giai-cuu-thanh-cong-may-bay-bi-cuop-cua-hang-hang-khong-malaysia-airlines-chi-la-tin-bia-dat-1950611.htm

0/0
9.3.2014 15:44

M73i46l35a81n 68N54o18v33á79k 2860165225965

Už něco našli.

http://infonet.vn/can-canh-manh-vo-nghi-op-cua-so-may-bay-malaysia-tren-bien-post121635.info

0/0
9.3.2014 15:08

M39i55l67a19n 41Š50v70a10g15r64o45v50s53k63ý 9212259695698

Na TA3 psali, že se letoun možná vrátil z půlky cesty zpět ...

0/0
9.3.2014 15:02

J84a16n 36K33ř95í43ž 6115273355108

...a přistál kde?;-D

0/0
9.3.2014 15:09

V40l84a22d33i81m43i78r 26S51o97u83k70a75l 4530181111836

Jak se může letadlo neustále sledované radarem ztratit? Přece musí být zaznamenaná poslední známá poloha s přesností na desítky metrů..?

+1/−2
9.3.2014 14:49

V38l14a42d92i62m20í11r 98M85e73n43d21i 3662919151506

nie nemusí a s presnosťou na desiatky metrov už vôbec nie.

0/0
9.3.2014 14:56

M39a25r92t40i62n 17K73o47z69á26k 4844970189627

Když letadlo letí deset kilometrů ve vzduchu, potencionální šířka pásma dopadu je velmi velká a může jít o desítky kilometrů (i více) na všechny strany.

+1/0
9.3.2014 14:56

R27i32c21h15a95r84d 42B46u29š82e22k 3465188987663

to neni pravda... pozice na radaru je diky odpovidaci zcela presna...

bez presne polohy by neslo ridit letecky provoz a nutnou separaci letadel...

+1/0
9.3.2014 15:01

M58a58r92t43i40n 60K60o77z48á75k 4634660719757

To bezpochyby. Ale v okažiku, kdy je letadlo na sto kusů a responder dávno nefunguje na radaru uvidíte jen poměrně rychle mizející obláček.

+1/0
9.3.2014 15:03

R77i21c92h46a68r51d 32B16u70š17e71k 3135198417793

o tom se nepru, asi sem klikl jinam, reagoval jsem na presnost radaru...

0/0
9.3.2014 15:04

J92a54k18u17b 87Š21a33f50a66n56d11a 7495827441501

Pokud vím, nad oceánem se letadla nesledují. Viz AF.

+1/0
9.3.2014 20:00

M39i22c66h67a18l 88M74i77l66l76e60r 9876512309392

nad oceanem to je omezene a zalezi v ci kontrolni zone se letadlo naleza, nebo mezi nimi.

 Napr. v pripade Air France se letadlo v dobe katastrofy nalezalo nad Atlantikem a mezi zonami. Uz bylo ven z brazilske, ale jeste nedorazilo do prvni z africkych.

0/0
10.3.2014 1:42
Foto

J31i29ř79í 83H93o67l56u77b 1602522360539

Jen do ztráty komunikace s odpovídačem. Poté může letadlo ještě bůh ví jak dlouho letět, nebo se rozlítnout všude možně a to z té výšky je neuvěřitelná vzdálenost. Je fakt, že by bylo fajn, kdyby černá skříňka uměla vysílat nouzový signál na družici, ale ta technologie by se asi trošku prodražila

0/0
9.3.2014 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.