Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vietnamští letci našli v moři zvláštní předměty, možná trosky letadla

Vietnamští piloti zpozorovali na mořské hladině neobvyklé předměty. Mohlo by se jednat o trosky zmizelého letadla, to se však ukáže až po rozednění. Vyšetřovatelé mezitím dál zjišťují, jak se mohli na palubu dostat muži s kradenými pasy. Oba bez potíží prošli pasovou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e83t41r 49P52e18t27r 7442370960132

boeing 777- to bude asi spolehlivá rakevRv

0/0
10.3.2014 21:18

M94i60c12h77a74l 97M76i66l38l18e89r 9786742679512

Australie dnes posila na pomoc P- 3C Orion, letadlo ktere je zpusobile na dlouhe patraci lety a s nim posadku se zkusenostmi v patracich a zachrannych misich v mori.

Pokud bude potreba, posle jeste jeden Orion.

0/0
10.3.2014 5:02
Foto

K72a11r28e15l 42S95e92i11d47l 8949115700978

Na čem se zakládá domněnka, že "Pilot chtěl zřejmě stroj otočit.."? V textu to nijak blíž vysvětlené není.

0/0
10.3.2014 0:00

M41a49r70e25k 91T68u21r75n74o72v93e41c 7165192330796

V tomhle článku sice ne, ale když se trochu podíváte i po jiných zdrojích, tak prý vojenský radar zaznamenal, že než letadlo z radaru úplně zmizelo, změnilo kurz asi o 50 stupňů. Prý se to později potvrdilo i na civilním radaru.

+1/0
10.3.2014 0:42
Foto

K96a19r72e97l 79S16e97i39d93l 8109205930228

Díky (i ostatním).

0/0
10.3.2014 1:56

R16i75c14h98a45r26d 67B91u97š20e62k 3915758107163

jak pise pan turnovec, tesne pred ztratou kontantu s letadlem je tam zmena kursu z 024 na 333 a prudkej propad vysky...

Jestli to znamena ze letadlo tocilo ci se jiz rozpadalo ve vzduchu je jen spekulace...

+1/0
10.3.2014 1:01

M86i98c33h72a22l 14M37i31l13l90e90r 9426202759252

pokud je to brano z Flightaware, tak tam nahle zaznamenana zmena kursu, nekdy i 160stupnu neni zvlastnosti a stava se to docela normalne. Nevim proc.

Uz nekolikrat jsem takhle sledoval let, na nemz byl nekdo z pribuzenstva a kdyz jsem videl nahlou zmenu kursu, delal jsem si starosti, ale pak se to s dalsimi hlasenimi zmenilo zpet do puvodniho kursu. Pritom, kdyby to bylo skutecne a ne jen na zaznamu, letadlo by se asi muselo rozpadnout ve vzduchu, kdyb se nahle otocilo o tolik stupnu a pak zase zpet. V jednom pripade, pri letu Emirates A380 z Australie do Dubaje  asi pred 10 mesici, byla spojena s obracenim smeru o 130stupnu i nahla ztrata vysky o 300stop, ktera se ukazala i na grafu. Bylo to necele dve hodiny po startu z celkove 14hodinoveho letu a kdyby to byla skutecnost, vypadalo to jakoby letadlo letici z jihovychodu Australie pres cely kontinet na severozapad si to nahle "rozmyslelo" a zamerilo smer Adelaide. Pak se to zas narovnalo. Ztratu vysky chapu, k turbulencim dochazi, ale zmenu smeru a jeji navrat do puvodniho kursu ne. Kdyz ale jsem se pak druhy den zeptal pasazera, ten o zadne ztrate vysky nevedel, natoz zmene kursu - priblizne v tu dobu jeste vecereli a nikdo nemel talir na strope.

0/0
10.3.2014 1:31

R80i73c97h68a97r68d 93B95u89š51e40k 3815858557803

Aviation sources in China report that radar data suggest a steep and sudden descent of the aircraft, during which the track of the aircraft changed from 024 degrees to 333 degrees.

zdroj avherald.com

0/0
10.3.2014 1:43

M39i70c37h96a88l 84M84i72l22l18e12r 9156902769262

ano, cetl jsem to

0/0
10.3.2014 2:02

M45i64c32h77a41l 22M90i19l80l41e40r 9276812509812

http://avherald.com/h?article=4710c69b

0/0
10.3.2014 4:48

R22i90c31h79a14r86d 82B83u23š83e35k 3565858927833

vsem tem kteri presne vedeli kam asi letadlo dopadlo a kde hledat...

doporucuji kouknout na avherald.com na mapku kde je znazornen posledni kontakt s letadlem a misto naleze prvnich patrne trosek...

i proto si dovolim tvrdit to trva tak dlouho...

+1/0
9.3.2014 21:37

H59o62n64z50a 90K57o53z47e86l 8294309882944

Ja to nebyl!

+3/−1
9.3.2014 21:25

I66v71a 12V43a89l98č26í79k35o86v89á 1429608501481

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AS_MALAYSIA_PLANE?SITE=KING&SECTION=WORLDHEADS&TEMPLATE=WORLDHEADS.html

0/0
9.3.2014 21:10
Foto

L51u83b35o96š 34M31o77t74l 9765890917383

Musím potvrdit, že vietnamští letci našli zvláštní předměty. Už je nabízejí na naší tržnici vietnamští trhovci.

+4/−7
9.3.2014 20:49

A73d14r12i58a25n 90V26i22l20í49m 7443567693

LOST 4 8 15 16 23 42

0/−1
9.3.2014 19:11

P23e57t72r 72F32r88ý50d19e11k 7629611329943

Nahla ztrata komunikace, to neprijemne ukazuje na rozpad ve vzduchu. Pred rokem a pul mel tento stroj poskozene kridlo...

0/0
9.3.2014 18:40

M67i26l91a94n 22N51o61v35á21k 2770755715975

Den před tím než se ztratil měl odřeknutý let. Dosud nebyla žádná informace proč.

+1/0
9.3.2014 18:57

P26e48t39r 97F17r37ý64d83e76k 7589151519863

Nezbyva nez nadale sledovat avherald. Skoda lidskych zivotu.

+1/0
9.3.2014 22:07

T49á81ň36a 20H51a79n62y56á74š33o27v97á 97V82ý30p57a45l81o11v74á 6169502202213

Tak nato, že ho trefili nad Krymem, letěl ještě daleko:-P :-)

0/−12
9.3.2014 18:05
Foto

M28a19r21e49k 18C71e68r34n24y 5698976227

Neobvykle z hlediska morske flory a fauny, neobvykle z hlediska mista nalezu ci neobvykle jako nezname?;-)

+1/0
9.3.2014 17:38

F32i91l30i41p 10G33a17l16a48š 2937567394458

Momentalne je to asi USO..

0/0
9.3.2014 18:13

M45i39l70a42n 84N54o41v44á47k 2620835195355

Z článku: "Jak ovšem kolem čtvrté hodiny odpolední na Twitteruupozornilabritská BBC, v jihovýchodníAsiije momentálně noc, .."

Chtěl bych BBC poděkovat, že upozornila naše novináře, že  v jihovýchodníAsiije momentálně noc. Oni by na to sami nepřišli.

+5/0
9.3.2014 17:02

M38i58l15a87n 47Š69v86a51g23r30o78v20s69k27ý 9892989345618

Nějak podobně zmizel i jeden Lockheed SR-71.

0/0
9.3.2014 16:58

M81i13l71a42n 97N90o39v25á65k 2770755695175

V Bermudském trojúhelníku zmizelo spousty letadel.

+2/−3
9.3.2014 17:04

J21a15n 71T73r11á28v11a 2348699868317

Vetsina obeti muslimskych teroristickych cinu jsou zase muslimove, to zaprve. A pak, projit letistni kontrolou bez zbytecnych otazek se da nejlip prave v techto zemich. Vim to z vlastni zkusenosti prave z KL

+1/0
9.3.2014 16:32

J25a59n 59T71r66á63v41a 2198859798797

Tohle melo prijit do vlakna P. Vetesnika

0/0
9.3.2014 16:34

P46a92v39e66l 75V72e80t91e20š81n16í18k 7735488955267

To jo, ale ze by davali bombu do "vlastniho" letadla je trochu zvlastni. Mohli to dat treba do American Airlines (pokud tam litaji).

To s bezpecnostnimi kontrolami v KL nevim, to zkusenost nemam. Ale v Bangkoku bych to tedy nerisknul. Jednou se jim cosi nezdalo v me bagazi a usmev z tvare ochranky zmizel rychle. Ochranku tam delala pani asi 150 cm vysoka, ale verim ze by pistoli co mela u sebe nemela problem pouzit.

+1/−2
9.3.2014 17:11

J71a97n 10T90r93á81v56a 2818479288717

Co jsem zazil ja tak opatreni v Malajsii byla hodne laxni. Navenek to vypadalo, ze se snazi, ale kdyz se clovek podival poradne... Prisny byly jen ochranky slozene z ghurku, ale co je platna takova prisnost, kdyz to vsude kolem tece

+1/0
9.3.2014 17:21

M60i33c67h88a88l 37M74i21l41l17e35r 9556292429592

GhurkoveR^R^R^ tem se da verit. Skveli a spolehlivi chlapi.

Kdyz jsme byli na zajezdu lodi Millennium (americko-recka spolecnost) po Stredomori, byli na palube jako bezpecaci. Na kapitanove cocktail party na privitanou byli ve slavostnich bilych uniformach jako vsichni clenove posadky a vypadali paradne a neskodne, prijemni, usmevavi. Zato ale normalne ve sluzbe byli obleceni v tmavomodrych mundurech s tezkymi botami a clovek vedel, ze jejich prijemny usmev by v pripade potreby v mziku zmizel a nastala by akce.

0/0
10.3.2014 1:37

J15a25n 16T85r21á75v50a 2918439198947

Jeste bych dodal ze dzihadisti opravdu moc neresi "jejich" a "nase". Dokud vlada nad statem neni jejich, pak neni jejichani zadna instituce nebo spolecnost v tom state

+3/0
9.3.2014 17:25

P84a97v89e20l 91V47e13t21e56š33n31í91k 7785438615167

Pokud to byl terorismus, tak je to trochu zvlastni situace. Terorismus mame vetsinou spojeny s muslimy, ale tady nekdo zautocil na letadlo z muslimske zeme.

0/0
9.3.2014 16:24

M88i89c26h77a67l 40M88i65l49l95e35r 9526302689892

v Iraku se mezi sebou mydli jedna muslimska odnoz s jinou ciste proto, ze veri v Allaha jinym zpusobem a podle trochu odlisnych zasad.

0/0
10.3.2014 1:39

D57a92v13i38d 83P11r49o68c31h43á72z18k38a 5224465727343

Já doufám, že přistáli,  třeba i nouzově, někde na vodě a jsou na nějakém ostrově ...

+6/−1
9.3.2014 15:48

M15i86l60a75n 64N51o63v95á41k 2490245655945

Třeba na opuštěném letišti na ostrově Tho Chu ostrovů Desor, Phu Quoc (Kien Giang - Vietnam), asi 300 námořních mil (cca 600 km) na severu ?

+1/0
9.3.2014 15:59

D82a52v65i75d 37P87r49o58c59h66á29z68k82a 5154585127753

Pokud by byli naživu,  tak klidně :-)

+3/0
9.3.2014 16:51

P29e75t70r30a 64M69i91c35h16a38l17o95v43á 9865821727

Nevím jaký je na to palivo dolet, ale v době přerušení kontaktu měli zásobu na cca sedm a půl hodiny letu.

0/0
9.3.2014 19:30

J48a89n 16Š42e11s34t96á23k 3738479669914

možná oba nastoupili i s padákama a už jsou za vodou

0/0
9.3.2014 15:39

M92i58l92a61n 30N22o72v52á45k 2390235595405

Nejsou za vodou, už je mají.

http://chaobuoisang.net/giai-cuu-thanh-cong-may-bay-bi-cuop-cua-hang-hang-khong-malaysia-airlines-chi-la-tin-bia-dat-1950611.htm

0/0
9.3.2014 15:44

M68i97l80a52n 24N72o83v56á30k 2910985265115

Už něco našli.

http://infonet.vn/can-canh-manh-vo-nghi-op-cua-so-may-bay-malaysia-tren-bien-post121635.info

0/0
9.3.2014 15:08

M51i32l62a96n 81Š97v77a98g75r23o76v86s83k70ý 9442469425358

Na TA3 psali, že se letoun možná vrátil z půlky cesty zpět ...

0/0
9.3.2014 15:02

J12a52n 53K98ř11í63ž 6205713105598

...a přistál kde?;-D

0/0
9.3.2014 15:09

V75l59a77d89i20m54i63r 41S44o59u64k55a30l 4930681531376

Jak se může letadlo neustále sledované radarem ztratit? Přece musí být zaznamenaná poslední známá poloha s přesností na desítky metrů..?

+1/−2
9.3.2014 14:49

V46l23a94d61i33m52í97r 97M77e62n94d27i 3862169981256

nie nemusí a s presnosťou na desiatky metrov už vôbec nie.

0/0
9.3.2014 14:56

M46a26r18t92i59n 88K82o11z89á78k 4204260809587

Když letadlo letí deset kilometrů ve vzduchu, potencionální šířka pásma dopadu je velmi velká a může jít o desítky kilometrů (i více) na všechny strany.

+1/0
9.3.2014 14:56

R83i54c72h27a95r76d 47B36u33š61e79k 3215568597453

to neni pravda... pozice na radaru je diky odpovidaci zcela presna...

bez presne polohy by neslo ridit letecky provoz a nutnou separaci letadel...

+1/0
9.3.2014 15:01

M53a38r60t48i19n 14K85o74z93á48k 4624220149817

To bezpochyby. Ale v okažiku, kdy je letadlo na sto kusů a responder dávno nefunguje na radaru uvidíte jen poměrně rychle mizející obláček.

+1/0
9.3.2014 15:03

R22i36c27h49a92r18d 31B10u90š39e60k 3885238647373

o tom se nepru, asi sem klikl jinam, reagoval jsem na presnost radaru...

0/0
9.3.2014 15:04

J81a12k39u47b 56Š60a28f70a16n76d72a 7195607341641

Pokud vím, nad oceánem se letadla nesledují. Viz AF.

+1/0
9.3.2014 20:00

M83i71c64h23a95l 43M40i27l48l37e45r 9626982989582

nad oceanem to je omezene a zalezi v ci kontrolni zone se letadlo naleza, nebo mezi nimi.

 Napr. v pripade Air France se letadlo v dobe katastrofy nalezalo nad Atlantikem a mezi zonami. Uz bylo ven z brazilske, ale jeste nedorazilo do prvni z africkych.

0/0
10.3.2014 1:42
Foto

J95i48ř57í 92H90o18l24u64b 1532632500299

Jen do ztráty komunikace s odpovídačem. Poté může letadlo ještě bůh ví jak dlouho letět, nebo se rozlítnout všude možně a to z té výšky je neuvěřitelná vzdálenost. Je fakt, že by bylo fajn, kdyby černá skříňka uměla vysílat nouzový signál na družici, ale ta technologie by se asi trošku prodražila

0/0
9.3.2014 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.