- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty jiné národnosti...to myslí Francouz čínského původu atd. asi?
Vy vite, co myslel novinar vyrazem "nouzovy signal"? Ze tu probiha ta debata o odpovidacich a tak... Ja jsem tomu treba az do precteni diskuze rozumela tak, ze piloti po frekvenci neoznamili nouzi ridicim. Squawk i ELT me napadl taky, ale v prvni rade ocekavam nepresny preklad.
Jinak ... zadny udaje ve veci nemam, ale klidne bych verila, ze vetsina letadel, co skoncila v zemi ci v mori zadnych 7700 nikdy nesquawkovala.
řekl bych že tím bylo myšleno, že nevyslal žádný distress call. 7700 si myslím, že je v drtivé většině případů využíváno pouze v případě, že posádka nemůže komunikovat s řídícím (únos), nebo se mění po vyslání distress call a "ustálení situace", pokud to řídící vyžaduje.
S těmi troskami je to problém, plovoucího materiálu je na palubě minimum, vše ostatní jde ke dnu rovnou, nebo po namočení. Nechci spekulovat, ale nezdá se mi, že by pád způsobil výbuch na palubě, pak by perimetr trosek byl pri výšce 10.5 km a rychlosti nějakých 900 Km/h velký, myslím si, že už by něco našli. Jestli narazil na hladinu v jednom kuse, pak se vážně může najít jen pár kelímků a sem tam nějaký hadr
Většinou toho pár hodin po incidentu plave celkem dost. Nezapomeňte na bagáž a podobné věci, které umí tak trochu plachtit a chvíli trvá, než se to pořádně namočí...
Když můžeme být "Česko", tak už není nic nemožné
Ach ten cestin....
Kdo vymyslel pridavne jmeno "malajsijsky"? Dosud se to psalo i vyslovovalo "malajsky".
Stejne jako nerikame "syrijsky", ale " syrsky".
Jo a taky je divne, ze se nasla "ropna skvrna". V letadle na 100% zadna ropa nebyla. To zase nekdo prekladal s "google translate"? Spravne ma byt olejova skvrna.
Malajan (Malay) a Malajsian (Malaysian) jsou dvě různé věci, zatímco syrijský je opravdu nesmysl.
Jaký význam má zmínit se, že při možné nehodě zahynuly i malé děti? V tom případě by mě mohlo i zajímat, jací další lidé v letadle seděli a to už novináři nezmiňují. Šlendrijánství!!! Ach ti tzv. novináři! Pokud je dítě obětí zločinu dejme tomu. Ale tady sedí více než 200 lidí jsou ve stejné situaci všichni. Umřeli nejspíše všichni. A to je tragedie události, ne že umřeli nějaké malé děti, které ani nebyly s to vnímat co se děje. iDNES se už blíží dost k bulváru. Spíše si počkám na výsledek vyšetřování celé události.
Možná proto, že přítomnost dětí na palubě tragičnost celé události ještě zvyšuje. ... Mimochodem, kdyby to nenapsali, tak by zase třeba remcal někdo jiný, proč tam ta informace není.
Je mi divné, že se našla ropná skvrna a zatím žádné trosky. Je nepravděpodobné, že by se letadlo potopilo celé. A spousta částí (trosek) je natolik lehká, aby na hladině plavala. Asi budeme muset čekat, naštěstí na rozdíl od příbuzných lidí z toho letu pouze na výsledky pátrání a ne na potvrzení smrti svých nejbližších.
Mimochodem, vzhledem k těm lidem s kradenými pasy na palubě letadla a k náhlému zmizení z radaru a nevyslání nouzového signálu se také obávám, že příčinou je teroristický útok. Nejvíc mě ale překvapuje, že se někdo s kradeným pasem dostane na palubu letadla. Zřejmě při odbavení neproběhla kontrola pasu v databázi. Pochybuji, že dva roky ztracený pas by v ní nebyl.
Že je divné, že nevysílalo žádný nouzový signál? Je možné, že ho pasažéři s kradenými pasy vyhodili nějakou bombou do vzduchu. Pak samozřejmě není možné vyslat nouzový signál. Letěli z Malajsie - a Malajsie je muslimský stát.
Nevím kdo to tu psal o létání jako o nejbezpečnější dopravě, ale když se pořádně podívám na http://avherald.com tak to je pořád něco. Hořící kokpit, utrženej motor, uržený dveře, nefunkční podvozek... Není den aby nebylo něco, co se může lehce zvrnout. Mě spíš připadá, že je celkem zázrak, že toho nepadá dolů víc a že to ti piloti zvládnout bezpečně opřít o zem...
vykladate to jinak nez jaka je skutecnost....
2 pasazeri meli kradene pasy, proc mam pocit, ze to neni nahoda
Ze jste paranoidni neznamena,ze po vas nejdou :-)