Diskuze

Chládek ustoupil školám, kvalifikaci nemusí mít starší učitelé a cizinci

Požadovanou kvalifikaci nemusejí mít učitelé starší 55 let, rodilí mluvčí a někteří kantoři odborných předmětů. Ministr školství Marcel Chládek se na tom v pátek dohodl s děkany pedagogických fakult a odbory. Učitelé podle zákona musí začít studium magisterského pedagogického oboru do konce roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No tak a teď nikdo neví jak to bude. Teda krom toho, že rozhodovat bude nějaká komise. Budou prověrky?

0 0
možnosti

Učitelské odbory prosadily zvýšení platů mladým učitelům a vyrobily tak tisíce nezaměstnaných mladých učitelů. Pro ředitele jsou drazí. Musí tak zaměstnávat důchodce na dohodu, pro starší učitele nemají peníze na přidání. O koncepci se nedá mluvit. Školství nereaguje na potřeby průmyslu a hospodářství. Motivovat žáky je zakázané!

0 0
možnosti

Tragedie  a zmar české školy jsou nereformovatelné. A tak bude dále zbytečné zavádět jakékoli další peníze do této černé díry. Jediné co tím dokážeme, bude že podpoříme stávající mnohdy amaterský zmar.

1 0
možnosti

Nezačnem boj proti učitelům ???

[>-] Stejně ti bez VŠ jsou bývalí staří komunisté [>-]

0 1
možnosti

Nejvíc se mi na těchto debatách "líbí" to, že o tom, že studium pedagogiky je k ničemu, mudrují ti, kteří vůbec nevědí, o čem to studium je, protože je ani nenapadne, aby studovali. Další, velmi rozšířený názor mezi těmi, kteří jsou líní studovat, je ten, že když učitel učí delší dobu, tak se tu látku už naučil (spolu se studenty). Učitelé by sami měli studovat a rozšiřovat si vědomosti celý svůj život, i když už jednou získali kvalifikaci. Můj osobní názor je ten, že nekvalifikovaní učitelé nemají ve škole co dělat.

1 1
možnosti

Já jsem jeden z těch, kteří ví jistě, že studium pedagogiky je zbytečné a vím, o čem mluvím. Znám kantory, kteří se nikdy nanaučili zvládnout třídu. Nedá se to naučit. Znám študáky, na kterých od začátku studia bylo vidět, že budou dobří učitelé. Vím, že pedagogové, nikoli učitelé, nemají s výukou na základních nebo středních školách, žádné praktické zkušenosti. Jsou to jenom rozumbradové.

1 0
možnosti
Foto

Víte ona ta pedagogika a psychologie je opravdu potřebná . Řadu let jsem si jako člověk z učitelské rodiny říkala, že buď to máš od boha a nebo nemáš . Taky se mi v pohodě studovalo, protože jsem to prostě měla v krvi . Taky na mě došlo a musím do škamen , protože jsem se před sedmi lety rozhodla vychovávat a učit děti s handicapem, tak si k normální aprobaci musím dodělat specku. Abych se vrátila. Nepřišla mi ta pedagogika důležitá, než jsem jako kolegyni dostala člověka plného lásky, zájmu, ale . Neumí jednat s dětmi, neumí jednat s rodiči, vyvolává konflikty a když si skoro každý den ji zavolám do kabinetu , tak ona to opravdu nechápe. pořád argumentuje , že to dělá pro dobro, ale její prostředky jsou opravdu strašné a musí končit . Takže můžete být sebelepší odborník, ale pokud neumíte své znalosti "prodat" tak aby si je děti zapamatovaly , aby Vše hodiny měly rády, aby s Vámi třeba s láskou soupeřily, pak jste ve školství k ničemu

0 0
možnosti

Sama jste popsala případ kantorky, která má vzdělání z psychologie i z pedagogiky a není jí to k ničemu. Není dobrý psycholog ani pedagog. Prostě vás to žádný psycholog ani pedagog nenaučí. Buď to máte v sobě, nebo byste to musela pracně natrénovat, ale tréninky jsou příliš drahé.

2 0
možnosti

mno, kdyby mě někdy na stáří (až mě práce přestane bavit) posedla touha předávat informace, které jsem v produktivním životě nabyl a někdo by mi řekl, že kvůli tomu musím studovat dva roky nějaké pedagogické kurzy, či jak se to jmenuje, vysmál bych se mu. mám vš v ryze technickém oboru a díky praxi vím jak to doopravdy chodí.

byl bych ochoten udělat z těch pedagogi věcí zkoušku, prostě nadrtím a udělám. ale dva roky poslouchat řeči lidí, co ví, jak by to učili, kdyby to uměli, to jako sorry. 

mno co se dá dělat, holt to budete muset zvládnout beze mě :-)

6 0
možnosti

Lépe bych to nenapsal, díky! Ještě by mne zajímalo, zda si tuto (a jim podobné) diskuze přečte ten, kterého se týká! Možná by zmněnil názor, ale .......

0 0
možnosti

Schopnost učit, nemít problémy s puberťáky, mít přirozenou autoritu je dar. Nikdo vás tomu nenaučí. Různí psychologové a pedagogové, kteří učí budoucí kantory pedagogiku sice tvrdí opak, ale to jenom proto, aby ukázali, že jsou nepostradatelní.

4 0
možnosti

hlavně jsou to bohapustí teoretici, kteří povětšinou vůbec nepřišli do učitelské praxe a když tak jen minimálně

1 0
možnosti

"Učitelé podle zákona musí začít studium magisterského pedagogického oboru do konce roku."

....................

No, a bakaláři půjdou dělat pokladní do TESCA nebo KAUFLANDU. Že ano, pane ministře.

2 2
možnosti
Foto

pozor - bakaláři např. z pedag. fakulty v plzni jsou plně aproboovaní,tam to mají nastaveno tak,že studjí v bc studiu jen jeden předmět,po zkončení tohoto studia pro ten daný předmět jsou plně kvalifikovaní,pokud chtějí mít obor ještě jeden,nastupují do mgr studia..je opravdu nutno mít pojejm jaká vš a jaký obor

0 0
možnosti

R43e42n79é 72T51y56c

7. 3. 2014 20:52

Rozhodující je plná požadovaná kvalifikace!! Nemělo byrozhodovat, zda jsem ředitelovým kumpánem nebo konkubínou. Tihle také učiteléjsou pak samozřejmě protěžováni i jinak a díky tomu mohou být i oblíbení.  V jiných případech může zase docházet k vydíránía jiným odpornostem…

1 0
možnosti

Není, formální kvalifikace je jen papír, který vůbec nic nevypovídá o jeho nositeli. Copak Vy jste v životě neviděl blba s diplomem?

1 0
možnosti