- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Píšete, že v Číně je špatná situace : 80 mkg/m. Dnes je v Ostravě 70 mkg /m a na webu ji označují jako uspokojivou.
U nas jsou PM2,5 v minimalnich hodnotach, nastesti. V Ostrave mate 70 mikrogramu, ale PM10, coz v teto hodnote je stale "uspokojivy" stav ovzdusi.
O tom si obyvatelé Moravskoslezského kraji mohou nechat jenom zdát.
A zemi, zamořenou chemikáliemi z dronů, budou vystřelovat do povětří...
Proč raději nedají na komíny továren filtry a do aut katalyzátory? Samozřejmě ještě lepší by bylo přejít na čistší technologie, ale dokud je v čínských městech alespoň trochu přes ten smog vidět, moc se do toho hrnout nebudou. Možná až se smogem udusí nějaký čínský komunistický papaláš, začne se něco dít.
Vzhledem k tomu, že tam jezdí praktický výhradně nová auta (dříve tam skoro žádná nebyla a ojetiny se tam nedovážejí), je téměř stoprocentní, že katalyzátory mají. Nehledě k tomu, že jsou tam běžnou věcí elektrické skútry a aspoň se tam trochu rozmáhají elektromobily, o kterých Evropa patrně z lobbistických důvodů nechce pokud možno ani slyšet.
Takže proti smogu se brání chemikáliemi No a nebylo by jednodušší omezit tvorbu smogu?
To bohužel dost dobře nejde, když je ve světě taková poptávka po kvalitních Čínských výrobcích od pracujících dětí