Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři týdny v lázních je málo, vzkázal pacient po infarktu politikům

Do poděbradských lázní v pátek zavítala suita politiků, aby ohlásili, že lázně na pojišťovnu budou o týden delší. "To je dobře, protože tři týdny nestačí," domnívá se 84letý Vladimír Ninger z Brna, který se v Poděbradech právě léči po operaci chlopně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V84l23a74d51i47m44í67r 10P49r96o33k36e29š 8887696460101

Pro opravdu nemocné je možná 21 dnů léčení v lázních málo, ale pro tzv. "lázeňské šviháky" a "lázeňské lovkyně", kteří nikdy žádnou vážnou nemocí netrpěli, se zase vstřícným krokem socialistů blýská na lepší časy. Jsem lázeňským samoplátcem téměř každý rok, kdy si za své peníze léčím pohybové ústrojí, neboť, jak mi řekl můj praktický lékař, moje artróza kolen ještě prý nedostoupila potřebného 3 stupně, takže prý nemám na tzv. křížkové lázně nárok. I ten týden mi ale stačí k poznání a posouzení, kdo si tam asi léčí opravdu své neduhy a kdo si tam za peníze daňových poplatníků velmi užívá. Stačí zajít večer do nějaké lázeňské tančírny a člověk se diví, čeho všeho jsou schopni na parketu někteří tzv. "nemocní", které člověk vidí dopoledne na procedůrách, kdy potřebují pomalu dva asisetenty, aby se zvedli ze židle.

         Pokud se toto nepodaří vyřešit a placené lázneňské pobyty budou využívat opravdu jen ti nemocní, kteří to potřebují, tak se nic nezmění. Zdravotní pojišťovny, hlavně jejich resvisní lékaři, by se měly zaměřit na to, kterým lidem jsou praktickými lékaři opakovaně lázně předepisovány, neboť ne ti tzv. zdraví nemocní za to zneužívání lázeňské péče mohou, ti jen využívají toho, co jim systém umožní, ale žábou na prameni jsou v tomzto případě výhradně lékaři, kteří jim lázně předepisují(zadarmo asi ne) a rovněž i ti lázeňští lékaři, kteří velmi dobře ví, že se tam léčí lidé, kteří by žádné lázeňské léčení nepotřebovali, ale tiše mlčí, neboť i tito zdraví nemocní plní lázeňskou kasu.

+2/0
23.2.2014 7:51

A95l67e69x85a78n30d32r 37K55o78s31t48k82a 5209596289226

Ne že bych chtěl být velmi, ale velmi ošklivý, ale pán, kterému je 84 už ty lázně vůbec nepotřebuje. Léčit by se měli přednostně ti, kterým to může pomoci.

0/0
22.2.2014 20:04

J50i74ř64í 61E91u87l98e11r 5898439866696

Nesouhlasím s nadpisem článku. Tři týdny lázní po infarktu (nekomplikovaný průběh, zavedení tzv. stentu) je až dost. Tvrdím to na základě vlastní zkušenosti. Je ovšem smutnou skutečností, že jsem seděl u stolu s postarší lázeňskou turistkou, babkou velmi čupr, která rajzovala po okolí a vymetala všechny kulturně společenské akce. Podle toho, co nám sdělila, její účast v lázeňských zařízeních (samozřejmě vždy na pojišťovnu) byla a je velmi problematická. Jak se sama vyjádřila, byla v životě v lázních víc než třicetkrát. A aby toho nebylo málo, na závěr svého pobytu se mezi řečí zmínila, že si už dohodla s ošetřující lékařkou doporučení pro další lázeňský pobyt. Kam pojede příště však neupřesnila. A takových "pacientů" je u nás neurekom, jak by řekli bratři Slováci. I proto jsem pro další zpřísnění při posuzování přiznávání lázní.

+4/0
22.2.2014 16:31

V29l68a87d27i49m34í89r 59P86r92o23k48e21š 8387976330821

Pane Eulere, mluvíte mi z duše. Viz výše napsaný můj názor. Zkrátka pro novou socialistickou vládu je pohodlnější ustoupit lázeňské loby, než začít řešit zneužívání placené lézeňské péče. I já seděl u stolu s paní, která se chlubila, že je v Lázních Jáchymov už po třicáté, že prý má úplně hyn klouby a přitom vážila dobrých 150 kg. Okamžitě jsem si pomyslel, proč jí její lékař, který jí do lázní posílá, nesdělí, že když nějaké kilo neschodí, tak je jakékoliv léčení v lázních zbytečné a už nemůže čekat, že ji tam bude posílat. Ale takový, všude jinde běžný, přístup našeho zdravotnictví je a ještě dlouho bude pouze snem.

+1/0
23.2.2014 8:03

M56a52r37i50e 78Z87e25l36e96n19á 2604371709281

Tož dovoluji si připojit do diskuze jeden vlastní postřeh. Jsem po mnohačetých operacích páteře, lázeňskou léčbu plně hrazenou ZP jsem absolvovala ke vší mé spokojenosti po jedné každé operaci, vždy v Jáchymově. Absolvovat poctivě všechny lékařem určené procedury mohl každý pacient v pohodě. Což ovšem zdaleka neplatilo pro partičky takypacientů, kteří se do Jáchymova - jak jsem ke své nelibosti po čase zjistila - sjížděli každoročně ke zcela jiným účelům, jakými byly např. každodenní alkoholické dýchánky, bowling, kuželky, karty či šipky a podobné "procedury"  absolvované v průběhu celých noci v okruhu 10-50 km. Tito "pacienti" pochopitelně svoje procedury stíhat nemohli, tak si jen nechali o jejich absolvování "dát razítka". Protože mi pobyty v lázních velmi pomáhaly, platila jsem si je ze svého i v dalších letech. A věřte nevěřte - potkávala jsem tam během nich stále stejné tváře těch takypacientů: já samoplátce, oni  tzv. na pokladnu. Při pravidelných lékařských kontrolách jsem já pravidelně hlásila dílčí zlepšení, oni nevěděli, za co se bolestí v permanentním delíriu tremens dřív popadnout. No a závěr? Já už dávno do lázní nejezdím ani za své, oni za peníze ZP stále...Rv

+3/0
22.2.2014 12:23

J96o11s81e95f 62V56a72l20a 9250483933293

jako lekar, ktery byl celkem 12 let zamestnancem 2 soukromych kardiologickych rehabilitacnich klinik ( jedna byla v Niedersachsen, druha v Bavorsku) budu oponovat. Hlavnim duvodem toho, ze oponuji, je minimalni navratnost investici do rehabilitace ( vraci se zhruba okolo 20% investice, zbytek vyleti kominem). Pacienti nemaji zajem o svuj zdravotni stav, ale hlavne o 3 tydny hoteloveho pobytu v hezkem prostredi s plnou penzi, o cemz svedci multilateralni studie, kteru na 20 klinikach podobneho typu v Nemecku provedla jedna spolecnost. Vysledky - spokojenost s klinikou koreluje hlavne s kvalitou nabizene stravy a s tim, jestli mel lekar na pacienta dost casu. Ten cas se ale venuje spise rozhovorum o problemech s karidiologickym onemocneni jenom okrajove souvisejicim. Jen maloktery pacient v anonymnim dotazniku uvedl jako pozitivum zlepseni jeho zdravotniho stavu. Podobne problemy, testovani na bicyklovem ergometru (to zhruba 50% pacientu mene pohybove nadanych primo nenavidi) a nastaveni mnozstvi akvality leku lze provadet s upsechen bud formou denniho stacionare (pacient spi a stravuje se doma) nebo v lepe vybavenych kardiologickych praxich. I pres narok nemeckych pacientu na tzv AHB (=cesky konecne doleceni) po infarktu na rehaklinice prinasi pozitivni vysledky tak odhadem u 20-25% pacientu. U starsich pacientu ( v clanku 84 let, nahrada chlopne) je vyhodnejsi tzv. akutni geriatricka rehabilitace zamerena na podobny okruh pacientu. P.S. presto ze slo o "soukrome" kliniky, byla struktura zhruba z 80% tvorena "beznymi" pacienty s normalnim pojistenim

+4/0
22.2.2014 10:47

J90i53n55d97ř96i77c94h 42V23l87a54s79á29k 6100537685532

Tady zase je antisociální sebranka, která si myslí, že budou vždy zdraví.

0/−6
22.2.2014 10:11

J76a20n 83F77r33o40l64í12k 6256810735294

Měl jsem vážný úraz a po krátké rehabilitaci v zařízení úrazové nemocnice jsem byl 6 týdnů v lázních. To rozhodně nestačilo a tak jsem nejdříve v pracovní neschopnosti a později při zaměstnání cvičil, plaval a po roce se můj stav dostal do maxima možného z hlediska rozsahu pohybu. Když jsem si přečetl účet jen za 6 týdnů rehabilitace bez stravy a ubytování, který tehdy pojišťovna plně hradila, nevěřil jsem vlastním očím. Plně souhlasím s panem Valou, že lázeňská péče je neefektivní a drahá a stejného výsledku lze dosáhnout úplně shodným cvičením prováděným doma, v tělocvičně nebo v mém případě ve veřejných bazénech. Mohl bych si lázně klidně zaplatit, ale nevidím jediný důvod, leda že bych chtěl po večerech prohánět ženské. V mém věku to ale už nepřipadá v úvahu:-P

Samozřejmě uznávám vyjimky jako třeba Luhačovice pro astmatiky. To doma nelze nahradit.

+4/0
22.2.2014 11:30

J41o64s66e31f 65V76a28l64a 9520103973303

zhruba takR^ v Hamburgu je specialni rehabilitacni klinika ( AK St.Georg), ktera si rano sveze pacienty z mesta a z okoli a pak je po procedurach zase odveze domu. Je to mnohem ekonomictejsi. Soc-dem tady projevuji lidumilnost (=cti rozhazovani penez) na nespravnem miste - rehabilitaci ano, ale ne "lazenskou", ale ambulantni formou.

+4/0
22.2.2014 12:09

L78u59b66o51š 77M87a58r95e50k 1122745456751

Návštěva Sobotky v lázních Poděbrady není zrovna nejlepší lázeňská kůra pro pacienty.

Potkat toho vytlemenýho pána je docela o infarkt!!;-€

+4/0
22.2.2014 8:46

J21i94n24d53ř74i50c68h 31V47l41a95s30á91k 6210357355572

Tak pro lidi vašeho ražení.

0/−4
22.2.2014 10:09

R25o70m70a98n 56S48o78u23č40e22k 1462715730539

Co dělá důchodce v lázních!!!!!!!!

pak mají být peníze na nemocné

+1/−8
22.2.2014 1:20

K88a64r42e73l 92P40f72e86i44f31f50e92r 6515745933484

Další takový. Do lázní chodí kdo, zdravý ;-D;-D;-D;-D;-D;-D???? I Součkové zestárnou a budou se ptát, proč nemohou do lázní, např. po výměně kyčelního kloubu. Až se to bude týkat vás ...... uvidíme. Do roka a do dne.

+5/−2
22.2.2014 6:22

J23a87n 17F50r63o36l75í40k 6806320825604

Po výměně kyčelního kloubu je třeba především cvičit a to nejlépe v teplé vodě i na suchu. Na to není třeba jezdit do lázní.

+4/0
22.2.2014 11:33
Foto

D26a32v26i69d 63K83o46p59a33l 5283232834489

Pro bezneho pracujiciho obcana dle mne neni problem si vzit v lete/zime 14dni dovolene a jet se rekreovat do lazni ...nac Egypt a jine destinace ...max. k mori ale to chce sev tom mori rochnit ...dobry efekt na kuzi a dychani ...jako lazne pro relativne zdraveho cloveka doporucuji K.Studanku nebo Luhacovice ...Cechy jsem zamerne vynechal nebot tam nemam prehled

+3/0
22.2.2014 6:46

P30a75v63e43l 18K55a73r31b80a38š 7798569187978

Nejsem sice důchodce a do důchodu mám ještě daleko, ale překvapuje mně, jak může někdo napsat takovouto pitomost. Zase jeden z těch, který ve stáří bude jako první řvát, že na důchodcích ve zdravotnictví stát šetří.

0/−1
22.2.2014 11:24

K66a24r14e72l 61P54f52e15i21f15f71e70r 6935105893424

Tak zrušme zdravotní pojištění a bude klid. Tělesně postižení a lidé po těžkých operacích už stejně nemají skoro na nic nárok. Celý život platíme a platíme a když se nám něco stane, tak zjistíme, že nárok na léčbu nemáme, že se indikační seznam seškrtal a z osmi týdnů nároku se stanou tak maximálně dva.

+3/−4
21.2.2014 23:18

J58a57n 49F76r23o42l44í45k 6736510955784

Chce to trochu pokory a ekonomického myšlení. Když jsem se podíval kolik platím do systému pojištění za rok a kolik  stály dvě operace, které jsem po úrazu absolvoval včetně 6 týdnů rehabilitace v lázních tak jsem zjistil, že jsem vyčerpal nejen to co jsem za celý život zaplatil, ale ještě kousek třeba od Vás. Od té doby jsem podobně radikální myšlenky rázně přehodnotil. Nohy na zem mě také postavila kamarádka, která žije v USA a při návštěvě ČR mě vyprávěla svoje zážitky se zdravotnictvím v USA. A to tam žije 25 let a platí si pojistku.

+2/0
22.2.2014 11:38

J84o67s94e52f 82V57a58l38a 9220763703403

problem je v tom, ze tam,kde je ekonomika zdravotni pece opravdu vycislitelna ( zdravotni pece v USA) tak tam vubec zadna rehabilitace jako klasicka soucast lecby neexistuje. Po operaci kycle za 5 dni domu a dost. Lazne je potreba brat jako soucasny existujici luxus a ne jako standard ( a byt rad, ze vubec nejake lazne jeste jsou)

+3/0
22.2.2014 12:13

K69a38r79e63l 59P42f88e33i62f73f20e59r 6755515283334

Chtěl bych zde umravnit Fialy, Jelínka a spol. Tito nebezpeční a nevyspělí posttoatalitní závistiví jedinci si neuvědomují, že jsou sami proti sobě. Pletou si dovolenou s lázeňskou péčí. Řada závistivců si neuvědomuje, že si platí zdravotní pojištění. A když se někomu stane úraz, tak řvou jako, že oni platí invalidním vyžírkům na vozíčkách léčení a přitom se těm, co platí, dosud nic nestalo. Tak to shrnu z hlediska pravděpodobnosti: já už těžký úraz měl, proto je malá pravděpodobnost, že se mi stane takto těžký úraz podruhé. Lázně na to nestačí, chodím tam každý rok a každý rok je procedur méně. Chodím na rehabilitace i mimo lázně. Na vozíčku zatím nejsem, ale jen díky tomu, že cvičím několik hodin doma sám - navíc plavu a chodím do posilovny a dokonce i jezdím na kole. Po úraze mi řekli, že už asi nebudu chodit. Můžu říct, že zatím se pohybuji sám. A vždy jsem takovým Petrům Fialům a Richardům Jelínkům řekl to samé - do roka a do dne - bůh = pravděpodobnost. A vždy se to vyplnilo. Ti, co se posmívají mrzákům, mají nejpozději do roka a do dne díky mé věštbě podobný úraz a obvykle končí rovněž na vozíčku. Pak pochopí, že si platili celý život zdravotní pojištění, které je nezachrání. Já přeji všem normálním lidem brzké uzdravení a ostatním, co závidí postiženým lázně a jejích těžký úraz zase přeji, aby takovýto úraz měli do roka a do dne  a pak už nebudou muset závidět. Pane Petře Fialo, Richarde Jelínku a Tomáši Humplíku - tak do roka a do dne se sejdeme např. v lázních Darkov. A uvidíte, že nás, tělesně postižených, nemocných a po těžkých operacích není tak hodně, abychom nějak ovlivnili volby.

+6/−5
21.2.2014 22:42

P74e98t68r 88F13i96a65l60a 9663166963833

Pane Pfeiffre, co si to dovolujete nadávat někomu, že jsou "nebezpeční a nevyspělí posttoatalitní závistiví jedinci". Napište mi, kde jsem se měl posmívat mrzákům a kde jste se dočetl, že zde někdo tvrdí, že "platí invalidním vyžírkům na vozíčkách léčení".

Byl jsem po několika operacích v lázních, dostal jsem na tři týdny příspěvkové, tj. platil jsem si ubytování a stravu, tj. nejvyšší položky a jezdím každý rok na týden za svoje peníze. Viděl jsem tam již hodně lidí, zejména právě starších chlapů, kteří u stolu říkali, že půjdou říct lékaři, aby jim pobyt ještě prodloužil a k tomu nadávali, že musí připlácet těch 60,- a později 100,- Kč denně na jídlo, přitom si někteří připláceli na jednolůžkový pokoj s balkonem v předním traktu, ale to jim nevadilo. Proto jsem napsal o tom starém pánovi v článku, který chce týden navíc, ačkoliv dle indikace na to nemá nárok. Ovšem oproti Vám jsem se vyjádřil slušně.

Dále se s Vámi bavit nehodlám, řvete tady tak, jako byste mne proklínal a s takovými lidmi nechci mít nic společného.

+4/−2
21.2.2014 23:28

K68a14r40e98l 95P52f19e69i54f71f85e72r 6455515773124

Právě ti staříci, podobně jako Vy, nepochopili, že nejsou dva úrazy stejné. I když mají stejnou indikační skupinu. Ani dvě zlomeniny nejsou stejné. Nikdy nepochopím, jak si nemocní lidé mohou navzájem závidět, že jede má od týden více. Nebo dokonce to, že jeden chodí a druhý ne a oba jsou v lázních. To je ubohost. Bohužel - takoví lidé se najdou. Už jsem slyšel hádat se dva staříky, jak jeden druhému vyčítal, že dokáže tancovat a má o týden lázní více. Divím se, že po několika operacích nejste  v indikačním seznamu na křížkové lázně. To je asi jádro pudla - odhaduji to na nějakou horší zlomeninu. Kdyby to byly měkké tkáně (vazy), na to už jsou křížkové lázně - to ví každý lázeňák. To připlácení položilo hodně lidí. Vozíčkáři, co to mají na několik měsíců i po seškrtání, už na to prostě nemají. A zdravotní pojištění si platili jako každý jiný.

+3/−2
22.2.2014 6:31

P57e37t49r 11F72i88a45l11a 9833516233663

Neustále zde kážete, nechte mne už konečně na pokoji, můžete se  dohadovat např. s lidmi, kteří chtějí lázně úplně zrušit, to by Vás mohlo ohrožovat. :-) Nemusíte se namáhat s mou diagnózou, nejednalo se o úraz nebo zlomeninu, úvahy každého lázeňáka nesedí. Odhodlal jsem se to vysvětlit, i když mám pocit, že to opět překroutíte: Nebyl jsem v takovém zdravotním stavu, abych mohl do půl roku po poslední operaci jet do lázní na komplexní léčbu, po delší době už byl nárok pouze na příspěvkové lázně, které jsem bez problémů zaplatil. Byl jsem rád, že žiju, to člověk má jiná měřítka hodnot. Nikomu nic nezávidím.

Našel jsem v časové posloupnosti diskuze, kvůli čemu jste mi začal sprostě nadávat. Napsal jsem: 

- "Pan Ninger by měl být spokojený s tím, co má, po operacích byly lázně vždy na tři týdny, ale jemu to nestačí, chce extra výjimku pro sebe."

- ".....toho pána se prodloužení netýká. Chce-li týden navíc, co mu brání v tom, aby si ho zaplatil. Nejsou peníze pro chronicky nemocné a handicapované děti...." -     

Za tento názor jste mi začal sprostě nadávat, že jsem nebezpečný a nevyspělý posttoatalitní závistivý jedinec, přál jste mi, abych měl do roka a do dne - vážný úraz, atd., k tomu jste se chlubil, že umíte věštit.Rv

Závistivý a ubohý jste Vy sám, ne-vážený pane Pheiffre.

+2/0
22.2.2014 10:12

J41a23n 13F92r35o90l49í92k 6686790605794

Jen věcná poznámka. Ubytování a strava nejsou největšími položkami. Já jsem si zaplatil před lety 14 dní navíc v Darkově (v tom hornickém paneláku) a tehdy stálo ubytování a strava 4600, ale rehabilitace (cvičení a bazén), které platila pojišťovna 36000. Když jsem ten účet viděl pochopil jsem to co málokdo tuší.

0/−1
22.2.2014 11:46

P26e55t44r 26F90i90a92l51a 9873706213523

To muselo být před mnoha léty, ubytování a strava za pouhých 330 Kč denně. A naopak jste zřejmě měl drahé procedury a větší množství, protože 2500 Kč denně za procedury pojišťovny běžně nehradí.

Já platil v Luhačovicích před necelými čtyřmi léty za tři týdny příspěvkové péče s polopenzí - 30 tis., procedury hradila pojišťovna. Za komplexní péči, tj. za stejnou diagnózu plus procedury a za plnou penzi, tam platily pojišťovny 25 tis., protože měly slevu jako velkoodběratelé. K tomu připláceli klienti lázní regulační poplatek, tehdy 60,- Kč denně.

Takže lázně určitě měly prostor na zlevnění pro samoplátce, což některé lázně nyní dělají, ale na tak nízkou částku, jako jste platil Vy, se již nedostanou nikde.

+1/0
22.2.2014 13:26

M49a32r88t94i63n 88N50e56r65m26u16t 9157977198959

Řekl jste to podstatné: cvičím několik hodin denně doma sám. Pokud se lidi nebudou o sebe starat i přes rok, (celý rok můžu (ne)dělat co chci, jíst co chci  a pak mi doktor napíše lázně),  nepomůže jim ani měsíc v lázních.

+5/−2
22.2.2014 1:48

K82a48r19e81l 35P92f98e13i15f23f62e35r 6655265733584

To máte odkud? Až se Vám stane úraz, koupíte si hromadu brožur, pročtete celý internet, absolvujete několik operací, navštívíte několik rehabilitačních ústavů a absolvujete lázeňskou péči. Pak pochopíte, že to, co jste vyplodil, je ohromná ...... cenzurováno. ...Rehabilitace musí být řízená. Sám se nikdy nenaučíte chodit - ani cviky se nenaučíte sám. To není jako přijít do posilovny a někdo vám tam ukáže, jak se zvedá činka. I když i to je umění, ale nakonec to zvládnete  sám. Pooperační rehabilitace je už složitá věc, ale po propuštění z nemocnice už z ní nic nemáte. Pak navštěvujete rehabilitaci několik týdnů - měsíců - tam se sice něco naučíte, ale na život vás to nepřipraví a cvičení se musí měnit podle situace. Jedině plné celodenní nasazení pod dozorem v lázních má účinek. A dva -tři týdny lázeňské péče - to je o ničem. To jsou opravdu vyhozené peníze. A naše vláda se snaží lázně jako takové časem uzavřít  zdravotním pojišťovnám.Budou z toho jen placené wellness služby. Většinu lázní to zruinuje. Věřte mi,až se to bude týkat Vás po úraze, už žádný indikační seznam nebude.Kdybych neabsolvoval lázně každým rokem po dobu šesti týdnů (což je docela málo - v roce 2000 to byly čtyři měsíce a dalo se to prodlužovat), asi bych vůbec nechodil. Pokaždé se v lázních přijde na hodně chyb (stereotyp chůze, některé cviky z 8 000 možných plus kombinace neúčinné-a je na odbornících, aby vymysleli - zkombinovali nové - už tak postavili na nohy několik vozíčkářů ..).Jsem rád, že jsem se hodně v lázních naučil a že jsem měl možnost to absolvovat (nonstop - ráno začnete, večer skončíte) . Doma na to nikdy nebudete mít podmínky ani čas. Dojíždění na rehabilitace je o něčem jiném. Lázně jsou lázně a popravdě - už je to minulost. Sdělovací prostředky úmyslně provokují a takoví, co tomu nerozumí - jako např. vy, do toho s chutí ryjí - proboha, peníze - že ano ? Ne - závist z neznalosti.

+2/−1
22.2.2014 6:20

F26r14a98n43t68i26š19e98k 42E74l53i46á23š 6497553975576

Proč by měly být lázně placeny daňovými poplatníky? Měl by si je platit každý sám.

+4/−6
21.2.2014 22:31

K78a71r83e50l 88P61f95e86i92f54f39e83r 6595795763974

Do roka a do dne ....

+3/−4
21.2.2014 22:43

P90e64t66r 51F87i76a93l51a 9383416683883

Lázně přijdou hodně draho, každý by si je asi nemohl dovolit, ponechal bych ty tři týdny po vážných operacích, ovšem s částečným příplatkem.

Někteří lidé jsou strašní sobci, např. starý pán, uvedený v tomto článku, ten by chtěl být v lázních ještě delší dobu, než na kterou má nárok, protože je to v současné době zase úplně zadarmo.

+2/−4
21.2.2014 22:43

G66a29b38r26i48e59l 82P86a78l42o71c57h11o91v96á 6551304288538

??? Není. To si myslí jen opravdu primitivní lidé. Máte nárok jen na základní procedury. Ostatní už jsou jako luxus. Za totality bylo 7 - 12 procedur v ceně lázní - vždy o 14 dnů více, než dnes. Nyní jsou to ubohé upocené 3 procedury  za celý den ...... Jak neúčinné, opravdu vyhozené peníze. Až budete po operaci vy, už nebudete mít nárok na nic - vy ani vaše děti ani vaše matka ;-D

+3/−4
21.2.2014 22:54

P91e72t17r 13F88i23a95l89a 9333736423623

Nechci Vás urazit, ale primitivní budete asi Vy, v současné době jsou lázně skutečně zadarmo, je to v souladu s tím, že se neplatí poplatek za pobyt v nemocnici.

Nevím, kolik bylo za totality procedur, ale říkáte-li třem procedurám denně - upocené, jste celkem jasná. :-)

+2/−2
21.2.2014 23:01

G34a63b21r14i17e66l 51P29a37l33o50c15h32o67v21á 6151824388448

Já Vás neurážela. Ale vy mne nazýváte primitivní. A nemáte pravdu. Lázně jsou dnes zpřístupněny jako Wellness. To znamená i pro veřejnost. Až do roku asi 2002 tomu tak nebylo. Všechny procedury byly pro pacienty. Nyní ty procedury, co neplatí pojišťovna, jsou kouzelným proutkem změněny na " nadstandard ". Např. bazén, kryoterapie, lázeňská posilovna a mnoho dalších. Počet zdravotníků v lázeňství je na polovině a počet procedur na třetině. V roce 2 000 byl problém dostat se včas z jedné procedury na další. Staří lidé to prostě nestíhali uběhat. Dnes je mezi procedurami čas i dvě hodiny ..... A nepleťte sem nemocnice. Pobyt v lázních je pro pojištěnce zdarma - strava plus nocleh  plus základní procedury. Aby byl pobyt účinný, musí si pacienti platit hodně věcí navíc - na doporučení rehabilitačních pracovníků. Byl jste někdy v lázních - alespoň na návštěvě  - ne jako V.I.P:? asi ne ....

+2/−2
21.2.2014 23:13

P79e94t87r 90F28i49a76l89a 9263896473463

Madam, za takovou chvíli byste si měla pamatovat, co jste napsala, jistě že jste mne urážela, já pouze Váš výrok otočil.:-) Nic nepletu, to děláte opět Vy, nevíte, že se zavedením regulačních poplatků v nemocnicích se zavedl poplatek i v lázních, nejdříve 60,-, pak 100,- Kč denně? Letos je to zdarma - pro toho, kdo má komplexní léčbu a jinak jsou ještě příspěvkové lázně, kde se platí ubytování a strava, procedury jsou zdarma.

Jistě byl jsem v lázních, po několika operacích na příspěvkovém pobytu na tři týdny, od té doby jezdím každý rok na týden jako samoplátce. Napsal jsem svůj názor na základě vlastních zkušeností, někteří muži, se pokaždé snažili si komplexní léčbu prodloužit, připláceli si za jednolůžák a na denní poplatky nadávali.

Jaké byly lázně dříve, to nevím, proto o tom diskutovat nehodlám, to si řeště jinde.

+1/−4
21.2.2014 23:44

K55a57r86e80l 31P81f72e22i55f52f28e64r 6495655973654

To dokazuje závist z Vaší strany. Co je vám do toho, kdo si co připlácí? Já jsem v lázních potkal hodnou holku. Tu dali na pokoj s bývalou pornoherečkou a ta šou(cenzurováno) každou noc a dokonce i za peníze. Chlastala o duši a byla hlučná. Holčina se potřebovala vyspat a tak požádala rodiče, ti si vzali půjčku a šla na jednolůžko. Pobyt si rovněž prodloužila - to je na lékaři - pokud to pacient zvládá, vždy to ošetřující lékař navrhne sám. 

Chválím všechny, co si platí lázně jako samoplátci. Já to dělám rovněž - protože tři týdny, co nyní platí pojišťovna, jsou na nic. Znám takové, co si platí lázně na týden - dva - tři. Ti si tam chodí užít. A nechápou mě, jak to, že na zábavu přicházím těsně před zavíračkou. Jednoduchá odpověď - ráno začnu, večer skončím - prostě využívám lázně k tomu, na co jsou určené. A musím stihnout i zábavu - bohužel nejdříve v 9:00 a zábava končí v 10:00. Takže hodinová procedure - vše O,K.

+3/−2
22.2.2014 6:43

G44a96b25r53i68e32l 23P87a26l74o39c20h42o12v67á 6761204338338

Dovolím si nesouhlasit. Ať to pacient zvládá nebo ne, rehabilitační lékař to musí navrhnout. Jinak by ho lázně propustily. Pacient to však může odmítnout ze závažných důvodů. Proč by to ale dělal, když už si něco vytrpěl? Pacient je přece na bolest zvyklý.

+1/−1
22.2.2014 6:55

P61e55t71r 35F33i51a68l35a 9783836773333

To dokazuje závist z Vaší strany.:-) Jinak byste stále dokola nevykládal o závisti, nenadával a vše nepřekrucoval.Rv

Odpovídal jsem pouze pí Palochové na ironickou poznámku: "Byl jste někdy v lázních - alespoň na návštěvě  - ne jako V.I.P:? asi ne ...."  Vaše řeči o jedné holce nezmění nic na tom, co jsem viděl zase já. Nepotřebuju nikomu závidět, příspěvkové lázně jsem si rád zaplatil.

+1/0
22.2.2014 10:17

G71a15b62r95i20e59l 71P37a61l59o58c33h38o77v88á 6531164628408

Lázně jsou placeny ze zdravotního pojištění. To je stejná otázka, jako byste se zeptal, proč by operace v nemocnici měli platit daňoví poplatníci ;-D

+1/−1
22.2.2014 6:50
Foto

M48i37r49o70s66l59a61v 95S98t95e22i12n94e72r 1795805718303

Já jsem bezprostředně po trojnásobném bypasu byl přeložen do rehabilitace, tam jsem byl tři týdny. Pro mně to bylo až moc, získal jsem tam potřebné návyky, konzultace s lékaři a po návratu domů se mi vedlo dobře. Čtyři týdny jsou opravdu dlouhá doba, ale vše je relativní. Pokud ta rehabilitace probíhá podle plánu, je ten týden navíc zbytečný. Spíš je dobrá častější kontrola krátce po propuštění. Teď jsem už 7 roků po té operaci a daří se mi stále výborně.

+7/0
21.2.2014 20:20

K47a44r37e53l 11P17f31e34i81f17f44e96r 6715235953804

Přeji vše nejlepší. Lázně jsou především dřina. Těžká dřina. Proto se to vždy tak táhne ....

+4/−1
21.2.2014 22:44

E83l15i78š23k68a 32K82u98č64e88r91o22v86á 1346538817159

dědo dědo... některým lidem je furt něco málo, a přitom mezi sebou lidi sbírají víčka, aby bylo na rehabilitaci pro malé děti, kterou pojišťovna neplatí vůbec.

+14/−4
21.2.2014 20:17

K97a50r87e97l 90P95f75e92i17f77f22e53r 6545465283394

Kecy v kleci. Děti mají na lázně mnohem větší nárok - i bez úrazů. Pokud ovšem nemají hloupé rodiče, kteří se o nic nestarají. A mladiství rovněž. Po dosažení jistého věku máte útrum - na růstové vady, např. skoliózu - Vás po 17. roku do lázní nevezmou a budete se trápit celý život. To Vám ale lékař nepoví, to si musíte zjistit sama.

+5/−3
21.2.2014 22:47

P68e82t80r 97F41i71a34l95a 9343706913453

Souhlasím, paní Kučerová, ten starý pán mi připadá jako veliký sobec, místo toho, aby byl spokojen, jak je o něj v jeho věku dobře postaráno, ještě by chtěl další výhody navíc a prodloužit si lázně zadarmo ještě o týden. Pak bude naříkat, že se ještě necítí dobře a bude chtít prodloužení o další dva týdny.Rv

Některé lázně a léčebny pro malé děti končí s činností, pojišťovny na nich šetří jak mohou.... nikdo si nespočítá, že včasná rehabilitace pro ty děti znamená lepší vstup do života .... a státu ušetřené peníze pro sociální dávky v jejich dospělosti.

+2/−5
21.2.2014 22:50

T70o81m43á45š 69H62u19m85p86o20l92í13k 5581559729172

ano, koupíme si další voliče týdnem lázní. Zaplatí to pojišťovna. ...ale z čeho vy vořeši? Řešit složitý a důležitý věci se nebudou. Jen ty jednoduchý, na co slyší jednoduchý volič. Mám dojem, že teď je v politice absolutně nejdůležitější hlas voliče. Cokoliv jinýho se odsouvá na později. Na krizi a na další vládu co "přijde po nás". Přece nebudeme dělat nepopulární kroky!

+14/−8
21.2.2014 19:56

R32i68c14h39a51r68d 73J86e58l42í55n58e88k 1466257271518

To je špatně, zase miliardy co mohly jít na pořádnou zdravotní péči v hajzlu. To je ta špitálsko lázeňská lobby. Ach jo... ;-€

+16/−7
21.2.2014 19:32

P42e66t10r 52F62i87a11l39a 9353636183463

Pan Ninger by měl být spokojený s tím, co má, po operacích byly lázně vždy na tři týdny, ale jemu to nestačí, chce extra výjimku pro sebe.

+22/−8
21.2.2014 19:27

P34a75v76e15l 44K41u68n60c 9442299228698

Po operaci srdce byya týdny čtyři, tzv. časná rehabilitace. Z vlastní zkušenosti si dovolím tvrdit, že když jde všechno dobře, tři týdny stačí. Jenže kdo dopředu ví, jak to půjde?

+2/−1
21.2.2014 21:25

P57e21t30r 63F37i97a73l76a 9843176233153

Vím, že po operacích bývaly tři týdny, možná u operace srdce to bylo jinak, ale i v článku píšou, že toho pána se prodloužení netýká. Chce-li týden navíc, co mu brání v tom, aby si ho zaplatil.

Nejsou peníze pro chronicky nemocné a handicapované děti, tento starý pán se chová, jako by měl právo na všechno především on. Rv

+3/−5
21.2.2014 22:38

K17a79r16e26l 37P22f43e20i78f21f95e30r 6815215403794

Už máš Péťo úkoly do školy napsané? Ne? Tak honem honem kostku cukru a spát. Nebo si přečti, co za nesmysly jsi napsal. Podle některých hloupých lidí asi chronicky nemocní a handicapované děti do lázní nechodí? Zákon je pro všechny stejný. To ti nedošlo, malý Petříku?

+4/−5
21.2.2014 22:50

P85e81t80r 31F80i39a92l39a 9893186713353

Hele Karlíčku, asi nečteš denní tisk, že lázně pro děti byly značně omezeny a  některé měly již být zavřeny. Nekecej hlouposti o zákonu, do lázní se chodí podle léčebných indikací.

Máme v širším příbuzenstvu handicapované dítě a vím velmi dobře, o čem píšu, ty nenávistný chlape.

+2/−5
21.2.2014 22:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.