Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot padajícího letadla o metry minul budovu plnou dětí, sám zahynul

Při pádu malého soukromého letounu na východě Spojených států zahynuli v pondělí všichni čtyři lidé na palubě. Pilotovi se podařilo zabránit tomu, aby padající stroj narazil do budovy křesťanské organizace YMCA, čímž podle médií předešel tragédii daleko většího rozměru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a13k89u56b 54R54ý35d64l 1925572885490

Z neznámých důvodů začal klesat 15 km před přistáním? LUPO!!!

+1/0
4.2.2014 12:50

K60a92r56e20l 23D57l13o11u78h90ý 2322145342475

celý článek je jen chuť idnes po bulváru. Stejně jako na aktualne.cz. Prostě okopírovaný článek z Ameriky. Ale přitom se tam dá ilustrační snímek tryskáče, přičemž daný popsaný typ letadla je dvouvrtulový. 

Co je ale zarážející, je bulvárnost článku ala TV Nova. A to jako kdo ví, že ten pilot dělal vše možné, aby nehavaroval na onu budovu? To mají novináři už přepis z dispečinku či "černé" skříňky. Bože, ta idnes klesá čím dál víc do bulvárního marastu. Snad je technet.cz je něco, co má hlavu a patu. A dá se tam poučit či dozvědět fakt zajímavé věci. le zbytek jde tvrdě za bulvárem, a vydělat co nejvíc z reklam u těchto článků či diskuzích k nim.

+2/0
4.2.2014 12:24

L33a15d53i36s57l30a46v 58F54a12r25t11á21k 6409360670

http://www.tennessean.com/article/20140203/NEWS01/140203016/FAA-Small-plane-crashes-four-board-near-YMCA-Bellevue?nclick_check=1 zde je jasne napsano, spatne pocasi, spatne priblizeni, letaldo bez deicingu v namraze... takze spis vedeli prd kde jsou uz podle toho prvniho priblizeni... nezvladnute IMC... pravdepodobne pri druhem priblizeni skrtli o stromy a pilot to uz pak behem tech par sekund strhnul mimo budovu... :( smutne hrdinstvi...

+9/0
4.2.2014 11:47

D13a70n 36D78o67s67t10á45l 6249313462565

Video z místa

http://www.liveleak.com/view?i=b1a_1391479490

+1/0
4.2.2014 11:42

J98a98n 58H87a40v53l43i93n37a 9344536289233

ten clanek je klasicky zmateny az na pudu...nejprve to vypada, ze se zritil primo a pak se postupne dozvime, ze to bylo pri opakovanem pokusu o pristani

-

"Dvoumotorový letoun Gulfstream 690C směřoval z letiště v Kansasu do Tennessee, když z neznámých důvodů začal po dvou hodinách letu klesat a zřítil se poblíž města Nashville, zhruba 15 kilometrů od místa očekávaného přistání."

+2/0
4.2.2014 11:34

V80í35t 88H19r76a43d81i64l 2314915331542

Nechci to nijak snižovat, ale myslím, že důvod je někde jinde... Když se snažíte nouzově přistát tak se obvykle vyhnete budovám, pak stromu, autům atd... Jdete prostě od toho největšího co vidíte z dálky až po to nejmenší a snažíte se vybrat plochu, kde nebude překážka žádná... Srážku s budovou vyhodnotil jeho mozek (asi v dosti vyhroceném stavu) jako fatální, tak dal pokyn vyhni se, pak viděl stromy dal stejný pokyn, ale letadlo už bylo v takové poloze a fázi řiditelnosti, že to nebylo nic platné... čest jejich památce...

+5/0
4.2.2014 11:30

J46a16r79o71s59l98a33v 75S28t44r73a75t36i90l 5436963541130

tady je něco cinklé ....."15 kilometrů od letiště klesl příliš nízko k zemi, zavadil o stromy u budovy YMCA"....to jako brzdil o stromy aby nenarazil do budovy ....směšné překlady ;-D

+1/−1
4.2.2014 11:20

D80a77v13i33d 31N60e30b73e63s32k23ý 8807801639841

Proč se smějete tomu, že nechápete jednoduchý text?

+1/0
4.2.2014 11:37

T14o61m98á95š 81B31u71r49a 4202566144

RvKdyby jenom překlad ... Ono takové příčestí minulé v českém jazyce je, zdá se, pro mnohé novináře renomovaných agentur španělskou vesnicí. Jak se tací nedoukové mohli přeškobrtat přes maturitu je mi záhadou. O jejich imatrikulaci na fakultě potom rozhodovali pravděpodobně věštěním z vnitřností. Nebo, že by "losovačka"?.

+1/0
4.2.2014 11:41

J37a88n 12K78o58t50l50í21n 9689694345127

při nesprávně provedené zatáčce dochází ke ztrátě rychlosti a/nebo výšky. Stejně tak při nízkém letu se přidává riziko, že při vyosení chytíte křídlem o překážku na zemi. Pokud opakuje přiblížení a při předchozím go-aroundu jste přetáhl i přes plný tah, tak najednou máte letadlo pod plným tahem s nízkou rychlostí v malé výšce. Když bychom k tomu připočetli např. špatné povětrnostní podmínky (nevíme jak tam bylo), neznáme zkušenosti pilota, neznáme reliéf okolí letiště.

+1/0
4.2.2014 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.