Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot padajícího letadla o metry minul budovu plnou dětí, sám zahynul

Při pádu malého soukromého letounu na východě Spojených států zahynuli v pondělí všichni čtyři lidé na palubě. Pilotovi se podařilo zabránit tomu, aby padající stroj narazil do budovy křesťanské organizace YMCA, čímž podle médií předešel tragédii daleko většího rozměru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a92k37u25b 91R27ý71d14l 1425812765280

Z neznámých důvodů začal klesat 15 km před přistáním? LUPO!!!

+1/0
4.2.2014 12:50

K70a39r58e68l 90D23l93o20u76h47ý 2622735202345

celý článek je jen chuť idnes po bulváru. Stejně jako na aktualne.cz. Prostě okopírovaný článek z Ameriky. Ale přitom se tam dá ilustrační snímek tryskáče, přičemž daný popsaný typ letadla je dvouvrtulový. 

Co je ale zarážející, je bulvárnost článku ala TV Nova. A to jako kdo ví, že ten pilot dělal vše možné, aby nehavaroval na onu budovu? To mají novináři už přepis z dispečinku či "černé" skříňky. Bože, ta idnes klesá čím dál víc do bulvárního marastu. Snad je technet.cz je něco, co má hlavu a patu. A dá se tam poučit či dozvědět fakt zajímavé věci. le zbytek jde tvrdě za bulvárem, a vydělat co nejvíc z reklam u těchto článků či diskuzích k nim.

+2/0
4.2.2014 12:24

L16a13d64i41s14l58a43v 68F89a17r42t69á11k 6209580950

http://www.tennessean.com/article/20140203/NEWS01/140203016/FAA-Small-plane-crashes-four-board-near-YMCA-Bellevue?nclick_check=1 zde je jasne napsano, spatne pocasi, spatne priblizeni, letaldo bez deicingu v namraze... takze spis vedeli prd kde jsou uz podle toho prvniho priblizeni... nezvladnute IMC... pravdepodobne pri druhem priblizeni skrtli o stromy a pilot to uz pak behem tech par sekund strhnul mimo budovu... :( smutne hrdinstvi...

+9/0
4.2.2014 11:47

D37a61n 91D68o41s62t40á76l 6769543142845

Video z místa

http://www.liveleak.com/view?i=b1a_1391479490

+1/0
4.2.2014 11:42

J39a40n 28H26a89v84l24i16n71a 9374336439593

ten clanek je klasicky zmateny az na pudu...nejprve to vypada, ze se zritil primo a pak se postupne dozvime, ze to bylo pri opakovanem pokusu o pristani

-

"Dvoumotorový letoun Gulfstream 690C směřoval z letiště v Kansasu do Tennessee, když z neznámých důvodů začal po dvou hodinách letu klesat a zřítil se poblíž města Nashville, zhruba 15 kilometrů od místa očekávaného přistání."

+2/0
4.2.2014 11:34

V80í32t 26H97r89a13d44i23l 2494845701152

Nechci to nijak snižovat, ale myslím, že důvod je někde jinde... Když se snažíte nouzově přistát tak se obvykle vyhnete budovám, pak stromu, autům atd... Jdete prostě od toho největšího co vidíte z dálky až po to nejmenší a snažíte se vybrat plochu, kde nebude překážka žádná... Srážku s budovou vyhodnotil jeho mozek (asi v dosti vyhroceném stavu) jako fatální, tak dal pokyn vyhni se, pak viděl stromy dal stejný pokyn, ale letadlo už bylo v takové poloze a fázi řiditelnosti, že to nebylo nic platné... čest jejich památce...

+5/0
4.2.2014 11:30

J78a70r75o36s87l86a10v 72S13t38r70a89t51i83l 5856133851670

tady je něco cinklé ....."15 kilometrů od letiště klesl příliš nízko k zemi, zavadil o stromy u budovy YMCA"....to jako brzdil o stromy aby nenarazil do budovy ....směšné překlady ;-D

+1/−1
4.2.2014 11:20

D14a28v42i87d 19N46e41b85e72s19k89ý 8457531689231

Proč se smějete tomu, že nechápete jednoduchý text?

+1/0
4.2.2014 11:37

T47o28m18á87š 28B84u37r59a 4392306194

RvKdyby jenom překlad ... Ono takové příčestí minulé v českém jazyce je, zdá se, pro mnohé novináře renomovaných agentur španělskou vesnicí. Jak se tací nedoukové mohli přeškobrtat přes maturitu je mi záhadou. O jejich imatrikulaci na fakultě potom rozhodovali pravděpodobně věštěním z vnitřností. Nebo, že by "losovačka"?.

+1/0
4.2.2014 11:41

J41a73n 23K13o10t58l54í44n 9669384275697

při nesprávně provedené zatáčce dochází ke ztrátě rychlosti a/nebo výšky. Stejně tak při nízkém letu se přidává riziko, že při vyosení chytíte křídlem o překážku na zemi. Pokud opakuje přiblížení a při předchozím go-aroundu jste přetáhl i přes plný tah, tak najednou máte letadlo pod plným tahem s nízkou rychlostí v malé výšce. Když bychom k tomu připočetli např. špatné povětrnostní podmínky (nevíme jak tam bylo), neznáme zkušenosti pilota, neznáme reliéf okolí letiště.

+1/0
4.2.2014 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.