Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na kyjevských barikádách bojuje i tajemný "Pianista-Extremista"

Maskovaní ozbrojenci nejsou v "základnách" ukrajinských demonstrantů ničím neobvyklým. Jeden se ale od ostatních liší zbraní, kterou si zvolil, totiž klavírem. "Musím hrát, hrát a hrát až do vítězství," říká tajemný umělec. V pondělí má prezident Janukovyč ukončit svou nemocenskou, může tak začít další vyjednávání s opozicí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a29r25o38s31l79a75v 83P86a48r74k86i78n67s64o67n 5542957929451

Když bych takhle uměl hrát, tak bych taky raději hrál s maskou.

0/0
5.2.2014 23:28

V46a69š66e11k 71Ř16í18h22a 2303313308552

Momentálně se koukám na dokument o prodeji lidských orgánů, který kvete mezi Německýma firmama, Amerikou a Ukrajinou. Pokud si k tomuto všemu spojim několikamilionové tunely za které podle koalice sedí Timošenková mám pocit, že v Ukrajině se více jak o demokracii bojuje o to kdo bude mít vliv nad touto bývalou a dnes zničenou obilnicí Ruska. Ostatně sám Kličko dokonale ukázal, že mu ani tak nejde o usmíření a politické řešení, ale spíše o získání vlastního zahraničního vlivu.

Pokud si vzpomenu, že tohle dělá v době kdy podle něj lidé umírají na demonstraci je to čin hodný spíše Stalina než demokrata. Samozřejmně, že souhlasím, že orientace na Rusko místo EU byla chybou, ale momentální stav kdy opoziční radikálové jen přidávají požadavky a připravujou půdu pro totální ovládnutí moci je podle mého také nepřijatelné.

+2/0
3.2.2014 0:46

A82l93e27x 15G21a46l 6168766397180

Ľudia nie sú hlúpi.

Kličko a jeho západní sponzori spamätajte sa! Idete odstraňovať riadne zvolenú vládu, idete špiniť na zásahové jednotky, ktoré sa nechali páliť, biť a vydymovať vami platenými gaunermi, pritom doma bijete hlava nehlava omnoho pokojnejších demonštrantov? Celý svet videl pred pár mesiacmi ako polícia bez mihnutia oka zastrelila ženu v aute s malým dieťaťom a to len preto, lebo zle odbočila pred Bielim domom! Skutočne si myslíte, že ľudia si na internete nenájdu pravdu? Vy si myslíte, že si nevedia zrátať koľko je jedna plus jedna? Človek keď sa nad tým všetkým zamyslí, tak je zhrozený kto nám to tu vládne a čo to ta demokracia v skutočnosti je!!

+4/−3
2.2.2014 21:58

M69i75l89o47s 21M22l41c77o63c88h 4183434974360

I Hitler byl radne zvoleny.  Kdyby se ho ale podarilo vcas odstranit treba nejakym "lidovym povstanim" usetrilo by to i Nemcum samotnym mnoho utrpeni (o zbytku Evropy ani nemluve).  Takze jen teoreticky, kdyby takove protest byly v 30tych letech proti Hitlerove vlade, na ci strane by jste byl ?

+2/0
2.2.2014 23:55

V27a53š32e23k 67Ř55í62h65a 2923903928602

S poukázáním na průmyslový rozvoj Německa, který Hitler nastartoval nejen pro WV, ale i pro Siemens, Bosch, Boss, a další a další nadnárodní firmy. A s ohledem na neznámou budoucnost a naproti tomu zkušenost s krize, mám za to, že cokoli proti Hitlerovi by bylo jen  populismem, který se schovává za věštecké schopnosti. Ostatně jak si jste jistý, že právě Kličko není onen Hitler, kterého Anglie, Francie a další podporují v jeho demokracii ostatně podobně jako podporovali Hitlera.

Podle mého je nejdůležitější donutit všechny zůčastněné k jednání a to bez předchozích podmínek. Ty mohou vzniknout až na základně rozvíjejících se prvních rozhovorů.

+1/0
3.2.2014 0:53

M61a53r30t47i28n 63H36o76f93e75r 7632595928754

To je obecně rozšířený mýtus. Volby už svobodné nebyly protože byla omezena demokracie i zakázány některé politické subjekty. Nemluvě o tom, že Hitler byl projektíkem podobných subjektů, které dnes straní opozici...

0/0
3.2.2014 14:46

M44a65r42t22i21n 84H67o10f61e88r 7332485318764

Obecně je třeba říct, že "Hitler a.s." je anglo-americký výtvor, a ideologicky nacistický rasizmus je anglického původu. Všechny ty ideje, které Hitler ohlásil o dovedl do logického konce v Třetí říši, zformulovali ještě v konci 19. století angličtí myslitelé.

0/0
3.2.2014 14:47
Foto

J51a75n 84B96a85č58o68v20č39i45n 1352804665145

Janukovicova soldateska hromadne znasilnuje demonst.zeny a zere i male deti.Je to hnus cim nas tu krmite.Jen kdobude krmit ukacka az dosahnou te demokracie?Klicko?Ashton?Kerry?

+3/−1
2.2.2014 21:21

L59a62d92a 38N47o32v88a29k 4532813167

ehm..do začátku by si měl zkusit vzít metronom, nebo si alespoň počítat.. a až mu to trochu začne jít, mohl by zkoušet i složitější věci...R^

+1/0
2.2.2014 19:55

M34a60r10t64i96n 98H96o85f83e10r 7182785768114

60 tisíc protivládních demonstrantů a jeden pianista se zelenou maskou? V téměř padesátimilionové zemi? To vypadá na definitivní konec Euromejdanu. Jediné o čem se dá s opozicí ještě vyjednávat je, že uklidí trosky, zamete náměstí a zaplatí škody.

+12/−7
2.2.2014 17:19

T34o64m14á30š 17H40a53t79a17n 3469683599850

Tak to nechápu proč odstoupil nečas, proti němu dali dohromady maximálně 5 tisíc odborářů.

+3/−1
2.2.2014 19:05

M25a42r57t97i93n 78H71o35f58e13r 7232405488484

Důležítá je barva kukly. Když už chápete věci takto osobitým způsobem.

+2/0
2.2.2014 19:31

J95o65s94e80f 85Č90i14h81á27k 7671219220376

V 89 to bylo na začátku několik stovek studentů (extrémistů) v 15 milionové zemi.

+2/−2
2.2.2014 19:29

M35a26r23t40i15n 21H82o64f38e85r 7162395168514

Snad nechcete srovnávat komunistickou totalitu s demokratickou zemí, kde většina voličů rozhodla ve svobodných volbách? To už vás média fakt tak vymyla?

+8/−1
2.2.2014 19:34

J51o30s51e73f 81K68o44p87e83c36k60y 9764542135

Je to naopak zcela logicke srovnani. Nebo snad mate pocit, ze uspesnost revoluci spociva pouze na poctu demonstrantu na nejakem namesti?

+2/0
2.2.2014 19:38

M96a73r45t84i66n 52H54o21f27e97r 7112565838204

Úspěšnost barevných revolucí. Když už. Spočívá především v šikovné manipulaci davem a v šikovné politice vydírání nebo v šikovné diplomacii chcete-li. Obojí ale kulhá na obě nohy. Protože dokola používané triky nefungují. Krom toho je tato barevná revoluce už příliš zdiskreditována nacistickými bojůvkami a hooligans. Natolik, že se dav nespokojených, ale slušných lidí rozpadl. Dále nevidím důvod k jakékoli revoluci, když jsou voby za humny. Kličko může kandidovat příští rok ve svobodných volbách. Problém nespočívá v ničem jiném, než v tom, že volby dopadnou zase víceméně stejně. Tedy v neprospěch NATO/EU a ve prospěch euroasijské orientace. Dá se ale najít politické řešení a smysluplný kompromis. To se také v horních patrech děje.

Demokracie je o respektu svobodné volby většiny. Nemusí se vám to líbit, ale je to tak. Jediné, co může opozice dělat je dlouhodobě přesvědčovat lidi o tom, že její vize je lepší a stát se většinou. Tak funguje demokracie. To barikády nevyřeší ani kdyby se George Soros s Genem Sharpem na hlavy stavěli. Ukrajina není Sýrie.

+9/−2
2.2.2014 19:52

J19o58s65e73f 43K48o83p40e53c85k52y 9774482505

Tak jak je videt zatim je ta revolta velmi uspesna. I kdyz je fakt, ze je zrejme na konci sveho zivota, tak dosahla temer vseho co mohla a to v ulicich zase tolik lidi nebylo. Ostatne jako kdysi v CR treba ;-) ty barikady prave mohou pomoci k tomu, aby ty volby byly drive, aby se mensina mohla stat vetsinou, nikdo nic jineho nechtel.

0/−1
2.2.2014 20:03

M89a62r62t59i18n 84H89o91f11e49r 7852615408344

Já bych to fakt nesrovnával s Listopadem. Mě se v demokracii tyhle praktiky nelíbí. Pochopím pokojné protesty proti krokům vlády, když něco přežene. To je elementární lidské právo. Mě se třeba vůbec nelíbí loňský výsledek voleb. Nelíbí se mi třeba ani jak dopadla prezidentská volba, i když bych nevolil ani toho druhého. Ale dávám Hradu šanci na vývoj a některé věci opatrně hodnotím i jako nadějně. To ovšem neznamená, že bych měl zapalovat pneumatiky a házet po policii molotovovy koktejly. Kdyby se tu zítra rozjela kampaň nevládních organizací, sponzorovaných ze zahraničí proti prezidentu Zemanovi, stál bych naprosto za ním. To je otázka vlastenectví.

+3/0
2.2.2014 20:14

J31o50s26e97f 57K34o38p28e62c27k38y 9694722535

Pokojne protesty asi na Ukrajine nestaci. Vlada a prezident to se zakony omezujici zakladni obcanska prava prehnali, stejne tak jako spoustu lidi rozcililo odmitnuti dohody s EU. Takze nevidim v legitimite techto protestu zadny problem a tim nerikam, ze ja jsem fanda paleni pneumatik a hazeni horicich predmetu. Ale po dobrem to evidentne neslo...;-)

+1/−2
2.2.2014 20:19

M87a92r17t27i11n 64H58o64f47e92r 7702925278184

Zákony staženy a šikovně přepracovány. Mimochodem Francie má horší.. Janukovyč dodržel slib a jednal z EU, to že EU nabídla nevýhodné podmínky je věc jiná. Jen idiot by něco takvého podepsal. To je ale věc budoucnosti a šikovné politiky. Kdyby nebyla opozice hloupá a šlo jí skutečně o zájmy Ukrajiny, pochopila by, že se ze situace dají vytřískat zlatá vejce. A to ze všech stran a nechala by Jakukovyče pracovat. Jenže oni jsou agenti. To je ten problém. Naštěstí si to voliči už uvědomili. Janukovyč není žádná výhra, ale zaujal bych k němu pozici jako k menšímu zlu. Za ty smlouvy, co vyjednal v Jižní Korei, Číně a Rusku, by ho měli nosit na ramenou. To je objektivní skutečnost.

+2/0
2.2.2014 20:26

J19o78s21e13f 24K62o89p36e86c93k52y 9194322365

Ano, zakony stazeny, vlada padla. Na odstoupeni Janukovyce to uz asi stacit nebude, ale ono je to pro sance opozice ve volbach v momentalni situaci mozna i lepsi. takze jak rikam. maximalni vysledek s minimalnim poctem lidi. Souhlasim s tim, ze Ukrajina ma ted s Ruskem dobrou smlouvu, coz ale neni zasluha Ukrajiny ale Putina ;-)

0/−1
2.2.2014 20:32

J45o34s89e45f 41K12o98p92e31c83k96y 9814682825

a mimochodem Francie horsi nema ;-)

0/−1
2.2.2014 20:39

M57a55r15t40i26n 29H48o50f23e23r 7172825268104

Ve Francii je za podněcování k pouličním nepokojům sazba až 5 let. A pokud toto podněcování vedlo k masovým nepokojům, tak 30 let natvrdo. Za stavění barikád a obsazení administrativních budov až 15 let atd.

Dokonce je předpis na sílu a výšku klacku, na kterém nesete transparent. Nemluvě o tom, že si stan na náměstí fakt nepostavíte. Zrovna teď čtu rozhovor z nějakým ex-CIA expertem. Po zhlédutí videa, jak Ukrajinci zapalují policisty, prohlásil, že obdivuje tu disciplínu, že nikomu nervy neujely a že v USA by dávno použili veškeré prostředky včetně střelby a to na zákonné bázi.

+1/0
2.2.2014 20:52

J97o64s17e78f 37K22o39p57e57c39k89y 9274252865

podnecovani k masovym nepokojum za 30 let /vic nez za vrazdu/ je komicke a netreba komentare. Takze ve Francii maji mnohem mirnejsi zakony. Podencovani k masovym nepokojum bylo na ukrajine za 10 let ;-) nastesti vasi smysleni respondenti neovlivni veru moudre Janukovicovo rozhodnuti nasili neeskalovat, protoze by to pro nej i pro celou zemi tak pred tydnem, mohlo mit fatalni nasledky ;-)

0/−2
2.2.2014 21:02

M83a84r31t21i82n 61H24o11f10e38r 7242155688684

Pohledejte fakta... Krom toho vražda není v elitářsko-stádní formě dluhového otroctví takový zločin jako daňové úniky třeba. V tomto případě ale nejspíš zákon počítá ve své horní sazbě s tím, že dojde následkem vašeko činu k úmrtím a škodám na majetku. Když jsme u toho v Americkém právním systému by jste mohl dostat klidně i dvě století... Naposledy mne pobavil příběh chlápka, který si opakovaně natáčel policii na mobil na vlastním pozemku a hrozí mu 5x15 let...

0/0
2.2.2014 21:17

J39o34s10e25f 24K22o10p42e53c36k91y 9674372505

stupiditu nekterych obzvlaste americkych zakonu nepopiram. To ale nic nemeni na tim, ze ty ukrajinske byly nesmyslne drsne a programove zneuzivatelne a je dobre ze uz nejsou;-)

0/−1
2.2.2014 21:24

A45l27o44i37s 28Š93í52m90a 1280743945245

Proto se pan Kocáb nevrátil z návštěvy Ukrajiny spolu s knížetem.

+11/−1
2.2.2014 17:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.