Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pospíšil: Nepodepsal jsem, že se vzdám mandátu, když opustím ODS

Exministr spravedlnosti Jiří Pospíšil, který opustil ODS, se brání tlaku, aby rezignoval i na svůj poslanecký mandát. Před volbami totiž kandidáti ODS do Sněmovny podepisovali závazek, že se vzdají mandátu, když skončí v poslaneckém klubu strany. "Nic takového jsem ale já nepodepsal," řekl iDNES.cz Pospíšil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69a72š56e31k 82Ř69í78h22a 2113953638912

Pospíšil, Kasal a další kteří nám opouští ODS a přecházejí potichu k Babišovi. No "pravičáčci" co říkáte na toto omlazování politické veřejnosti a na krysy přebíhající pod nové názvy politických stran. V podstatě jsem před tímto varoval již za TOP09 pak za VV a opět když jsem poslouchal Babiše. A jak se zdá tak zbytečně, protože v naší společnosti se stále najde dosti početné stádo, kterému  stačí jen nové plakáty nové názvy a nové PR, ale to, že se za ním schovávají stále stejní šmejdi jim je jedno. A v podstatě co se divím komunisticky vychovaný Pospíšil leze ke svému STB guru.

0/0
2.2.2014 23:15

M79a48r21t31i32n 63B15u65s87i81d22e28a 4343580

No, víc by mu slušelo, kdyby vyčkal jako řadový člen, jak se situace v ODS vyvine...a pak když tak odcházel až po zralé úvaze. To bych od konzervativního politika očekával. Tohle mi připadá jako trucovité gesto. Nebo hůře ..jako rozvázání si rukou pro přestup k ANO.

0/0
1.2.2014 12:43

K27a26r45e17l 19B96l40á32h22a 6936177384754

vy jste asi moc neposlouchal, co k ANO komentoval pred volbama i cerstve po nich, ze? :-P

0/0
2.2.2014 19:50
Foto

F12r34a81n10t27i71š50e98k 92Č33e52r48n86ý 2597371958340

Byl jednoduše vyštván ...

+2/0
1.2.2014 10:02

M12a54r31t83i79n 28B83u70s50i80d98e19a 4683970

jj...vyštván...po aféře Ištván;-D

0/−2
1.2.2014 12:45

D37a21n52i20e92l 52N57o48v61á50k 3273328212633

"havlistický" agent jájínek Pospíšil neuspěl v demokratickém politickém boji. Prostě nebyl zvolen a vzhledem k výsledku voleb do PS coby místopředseda ODS prohrál oprávněně. Po takovém volebním výprasku měli odejít okamžitě všichni z vedení strany.

+1/−1
1.2.2014 21:52

K69a20r79e93l 26B69l14á83h54a 6546317164974

hehe jeste, ze jste dodal k tomu "demokratickemu boji" to slovo "politicky" To vase slovni spojeni rika naprosto vse a vice netreba ;-D

0/0
2.2.2014 19:51

P38e75t90r 50M89á33c35a 9253367434480

Jiřímu Pospisilovi jsem vždycky dost fandil. V Olomouci jsem mu hlas nedal, protoze me proste nepresvedcil. A protoze nedelal to, co sliboval na minulem volebnim kongresu.

Je ovsem zajimava hysterie ne-straniku ODS nad timhle. Kontrolni otazka: jmenujte alespon dva mistopredsedy TOP09, CSSD ci ANO2011. 90% lidi nevi. U ODS to vsechny desne zajima........ i kdyz je to interni vec.

+1/−2
1.2.2014 8:51

M44i53l75a63n 91M79a65c56h 8160296111408

Vy máte furt dojem, že všechno je vaše interní věc a to je ten problém. Ano je, ale je interní věcí každého vašeho voliče jestli vám dá příště hlas. Tak pak je zajímavá ta histerie když se málem (zatím) nedostanete do sněmovny......

+4/−1
1.2.2014 9:27
Foto

R11a15d91e98k 92P52o66l96i87c86k53ý 6291713701984

vy očividně nejste volič ODS vám to může být jedno

0/0
1.2.2014 18:10

M37i97l84a48n 42M75a40c59h 8720926501918

Mýlíte se vážený pane. Byl jsem od začátku a velmi dlouho.

0/0
1.2.2014 20:51
Foto

R73a88d74e98k 78P37o45l89i45c97k34ý 6411723681454

byl znamená, že nejste;-)

0/0
1.2.2014 21:24

M60i56l98a56n 90M30a79c38h 8580306801678

Ano máte pravdu už je mi to jedno, zamrzí to, ale už je mi to fuk. Dosáhli jste toho co jste chtěli, spokojenost?

0/0
1.2.2014 21:47

F28r15a52n59t92i18š23e86k 74Z90l36a80t63o38h73l53á74v72e39k 3791124727454

V Olomouci se ukázalo, že jste naprosto marní. Bez schopnosti sebereflexe. Takže můžete počítat s tím, že skončíte jako mimoparlamentní strana.

0/0
1.2.2014 10:13

M59i71c92h60a26e78l 97M68e80n29s89i78k 8281886220752

To je jednoduché: stranu nedělají sjezdové kecy a sliby voličům, ale lidé.

Pospíšil, Klaus, Topolánek, Nečas, Fiala. Němcová, Kuba, Kubera, Zahradil, Ouzký, Šťastný, Doktor, Benda, Bém, Blažek, Tošenovský, Venclík, Oulický, Dlouhý, Hrdlička, Jurečko, Janoušek, Rittig, Duchoň, Svoboda,... a nezapomeňme: Máca.

Chudák.

0/0
1.2.2014 11:18

A37l47e69š 34T64r64o48j26a98n 3844764154939

Proč by pan Pospíšil měl odcházet z poslanecké sněmovny ? Nezaznamenal jsem,možná se mýlím, že by některý poslanec,který opustí svou mateřskou stranu toto učinil.Dámy a pánové,žijeme v ČR,kde není politická kultura veškerá žádná, a potom,tak slušné platy,socialistické ceny v útrobách sněmovny - vždyt´jsou to,dámy a pánové, jenom Češi ...... ?! ;-D ;-D

+1/0
1.2.2014 8:44

J34o89s52e55f 69Š92l87o98u57f 1969187768321

Před týdnem chtěl být místopředsedou strany, dnes posílá stranu k šípku. čin hodný kovaného straníka (modroptáka)! Post poslance si ponechám, kdo by to neudělal, když tam kape sto táců měsíčně.:-)

+1/0
1.2.2014 8:37

F55r60a73n59t54i63š62e96k 11Z41l42a48t79o93h32l76á60v41e11k 3911744557394

Předpokládám, že hodně lidí volilo ODS právě kvůli Pospíšilovi, proto jsou z toho tak vedle.

0/0
31.1.2014 23:59

M47i33l58a95n 33M76a79c50h 8610576421188

Teda pane Fialo s tímhle materiálem to bude šichta.....

+3/0
31.1.2014 23:53

M86i51l49a39n 23M51a96c32h 8570206161888

Přimět nejoblíbenějšího politika strany k odchodu a pak ještě hrát takovéto divadlo. Fakt nelepší nakročení k renesanci. Oni mají 7% podpory, tak na nějakém tom procentíčku nezáleží. Dlouho jsem věřil, že se zvednou, ale už ani nevím jestli si to přeju. Chovají se totiž jako mafiánská parta, ne jako o b č a n s k á d e mo k r a t i c k á strana.

+2/0
31.1.2014 23:34

D97a65v31i95d 65K17r83á57l 1989316359358

ODS začala hledat Pospíšilovo čestné prohlášení poté, co ve čtvrtek oznámil, že ve straně končí. V pátek ale stranické vedení zjistilo, že ho nemá.

Hlavní manažer ODS Jan Kočí do té doby trval na tom, že svůj podpis přidal i Pospíšil. "Všemi regionálními manažery, včetně plzeňského, jsem byl ujištěn, že všichni kandidáti všechny dokumenty řádně dodali. V tuto chvíli je nicméně jisté, že čestné prohlášení Jiřího Pospíšila, které měl zajistit plzeňský regionální manažer, neexistuje," vysvětlil v pátek odpoledne poté, co se celý den ODS snažila dokument najít.

http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-61639970-pospisila-nic-nenuti-aby-se-vzdal-poslaneckeho-mandatu-ods-nema-prohlaseni-s-jeho-podpisem

0/0
31.1.2014 19:41

M94i66c38h29a31e90l 79M89e47n84s44i34k 8211116860502

Sakra smůla...

Tak co bychom zkusili ještě? :-/

0/0
31.1.2014 22:36

D76a32v81i37d 26M69a97l67i54n83a 1840543720843

Pospisil dokazal vykomunikovat sve navrhy zakonu i s opozici a nechoval se jako buldozer.

+3/0
31.1.2014 18:42

J19i65n25d23ř43i56c22h 76Š11k65o39p25e51k 4225301950845

Pospíšil byl jeden z mála (vedle Řápkové), díky kterým měla ODS naději za pár let dostat druhou šanci u voleb. Ale evidentně jim tyhle procenta stačí

+2/−1
31.1.2014 18:36

D63a29v43i79d 76K48r97á19l 1359676709748

vedle Řápkové;-D;-D;-D

+1/0
31.1.2014 18:40

J46i16n35d27ř61i75c77h 19Š96k66o40p37e10k 4305261960105

ano. Je mi jasný že ne všem se líbí pro své možná trochu radikální řešení, ale je to alternativa k dnešnímu proudu

0/0
31.1.2014 18:52

J27i85ř46í 58D98v30o34ř39á15k 1429278274145

Fandím p.Pospíšilovi,protože se mi jeví jako čestný člověk,který jedná přímo,ví co chce a také si za tím stojí.ODS je v koncích díky svému jednání a takovým jako je i Nečas a jeho žena.Kdysi jsem byl jejím příznivcem.Ale nyní...Jenže ono to takto vypadá v naší politice ve všech stranách.Všechny změny týkající se poslanců jsou těžko průchodné a někdy ty návrhy mi připadají jen "na oko".Předem se ví že neprojdou.Pane Pospíšile držte se!Jste lepší než oni.

Držím Vám palce.R^R^

+4/−3
31.1.2014 17:55

V17ě87r50a 12B64e59n13o97v88á 7457520865869

Je to hon na čarodějnice, prostě je jim nepohodlný, tak ho chtějí zlikvidavat, protože je jedním z oblíbených politiků. Proč by se vzdával mandát, když někteří v base se ho také nechtěli vzdát.

+5/−3
31.1.2014 17:47

M95i88c15h79a55e32l 11M18e18n81s34i26k 8471846100862

Možná to zapadlo, ale já se klidně přiznám sám;-),

snad vinou počáteční nepřesné formulace jsem se dlouho domníval, že jde o vzdělání Jiřího Pospíšila, nikoli Jurečka.

 

Prohlašuji však,

že pokud bude jakékoli obvinění stát na "vždyť to ví každý", agentuře JednaPaníPovídala, na zaručených článcích deníku Blesk, blitky.cz (oprava: blisty.cz) nebo na údajně skartovaných dokumentech, které prý před skartací "známý švagra sousedovy sestřenice na vlastní voči viděl",

potud na osobě, která je jeho předmětem, vůbec nezáleží.   (A to říkám přesto, že toho pána vůbec neznám a na odéesácké kmotry mám kopřivku.)

+1/0
31.1.2014 17:45
Foto

R56a43d60e90k 92P58o51l85i96c65k66ý 6921123381504

Zapoměl jste dodat, že o tom by mohl vykládat pan Kalousek- o něm taky všichni všechno ví a vše o něm je ověřeno agenturou JPP / jedna paní povídala /

0/0
1.2.2014 18:16
Foto

R93a70d21e33k 45P33o34l85i94c26k94ý 6981163261854

Pospíšil se zachoval trošku hystericky při odchodu z ODS / a trochu mě tím zklamal/ , ale nikdo z venčí nezná přesné okolnosti a  pokud bude nadále v parlamentu spolupracovat s TOP09, která má velmi podobný program jako dřív měla ODS tak se  svým voličům nezpronevěřil-naopak to může posílit TOP09 a obecně pravici:-)

+2/0
31.1.2014 17:44

P26a73v12e21l 42H11a90m94m92e46r 4460297811898

Zajímavé. Jediný kdo mi z té zlodějské strany byl sympatický.

+8/−3
31.1.2014 17:31

P65e17t16r 78W40o40l54f 3358612644624

Podle Kalouska může Pospíšil v případě zájmu chodit na jednání klubu, aniž by ho jeho členové jakkoli nutili k nějakému hlasování. „Poskytneme mu prostě logistický komfort,“ poznamenal šéf klubu s tím, že stejně by se zachovali i v případě jiných nezařazených poslanců, kteří by o to požádali.

„Šokuje mě, že někdo někomu něco takového k podpisu nabízel,“ prohlásil. Podle něj ústava jasně hovoří o tom, že mandát mají poslanci od voličů, a nikoli od své partaje. „Požadovat po někom něco takového podepsat je mimo ústavu. A kdo to podepíše, je trouba,“ dodal Kalousek.

;-D.

+3/−1
31.1.2014 17:17

R31o57b65e74r96t 59P45r68a21ž49á91k 4898906945480

Celkem není co vytknout. Kalousek má V TOMTO pravdu.

+3/0
31.1.2014 17:20

P12e74t28r 85W97o14l52f 3958382194884

Ale že je ten Kalousek dobrák od kosti? ;-D

+3/0
31.1.2014 17:31

J29a74n 85Š40v89á22b 3476577208534

Vždycky bylR^

0/0
31.1.2014 17:37

M35i30l94a86n 11M59a69c49h 8720266251838

Ne, ale má zdravý rozum. Na rozdíl od většiny poslanců, bohužel.

0/0
31.1.2014 23:39

J90o37s79e17f 74S65o58k78o60l 2360659182399

Dobrej tah. Přetáhnout tohoto člověka na svou stranu = odliv voličů ods za pospíšilem = ods neživá organizace.

Neživý = mrtvý.

0/0
31.1.2014 17:41

M69i82c80h58a79e52l 42M84e94n75s54i32k 8981966540812

Jenom aby z ní nebyla "nemrtvá"!

A nechodila nás před každými volbami strašit :-)

0/0
31.1.2014 17:48

M55i65c91h72a45e82l 57M60e82n46s80i98k 8401916980632

Teď mi napadlo:

jestliže pánové Tomáš Janečka a Robert Pražák tvrdí, že Jiří Pospíšil studoval na universite neoprávněně, protože nesplnil podmínky přijímacího řízení (ať už byly jakékoli), ale ověřit toto tvrzení nelze proto, že byly doklady skartovány,

JAK TO TEDY VĚDÍ ONI? 8-o

+1/0
31.1.2014 16:48

M85i57c40h76a88e90l 91M72e81n97s95i61k 8341836750672

Abyste pochopili, nehájím tady nic a nikoho, jen chci po každém obvinění vždycky slyšet a vidět argumenty. Nic víc.

0/0
31.1.2014 16:49

R13o96b15e69r72t 45P92r85a34ž30á74k 4428706435530

Na univerzitě studoval Jurečka nikoli Pospíšil. ten má vzdělání legální. A jak to víme? prostě některé věci se ví. Vystudovat práva za pár měsíců zase není tak standardní, že ne?

0/0
31.1.2014 16:51

J13a76n89a 46H50o66r77s92k63á 2736297906474

protokoly o studiu a protokoly o přijímacím řízení jsou dvě odlišné věci - tvrdíte, že protokoly o Pospíšilově přijímacím řízení byly skartovány a on se tam nedostal legálně - jak to souvisí se studiem Jurečky? a jak jste dospěl k závěru o nelegálnosti přijímacího řízení Pospíšila?

0/0
31.1.2014 16:54

R86o95b35e98r70t 22P94r43a86ž38á89k 4508636535510

Já jsem NIKDY nezpochybňoval studium pana Pospíšila!!! Nýbrž pana Jurečky.

0/0
31.1.2014 16:56

J68a25n58a 11H48o53r92s83k43á 2476347116354

tak to jo R^ ... škoda, že mě vzdělání pan Jurečky nezajímá už vůbec - to je věc plzeňské fakulty a akreditační komise

0/0
31.1.2014 16:58

R13o50b95e53r54t 55P98r37a93ž75á71k 4588476205260

To by vás zajímat právě mělo. Jurečka je Pospíšilův kmotr.

+1/0
31.1.2014 17:00

T47o10m94á86š 23B35r34a48b24e27c 2518926935216

Chyba lávky. Vysvětlení níže

0/0
31.1.2014 17:01

J90a61n46a 21H69o39r45s41k46á 2956177536244

to, že je pro vás kmotr neznamená, že je kmotr i pro jiné

0/0
31.1.2014 17:04

R73o49b86e52r10t 42P76r46a43ž51á46k 4878986785120

No, nevím, jak jste úspěšná v práci. Mně jste tedy nepřesvědčila o ničem.

0/0
31.1.2014 17:06

J81a36n12a 61H15o25r13s24k34á 2466777796794

za vaše přesvědční placená nejsem - naštěstí se u nás v práci musí ta argumentace hodit na papír a projde do dalšíma x-rukama, které do toho rýpou a oni tak nějak musí též používat normální argumenty, nikoli nějaké smyšlenky a dojmy - bohudík

+1/0
31.1.2014 17:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.