Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Indické Dillí se dusí v hustém smogu. Je na tom hůř než Peking

Indové bijí na poplach. Vzduch v Dillí se už téměř nedá dýchat, obyvatelé města trpí řadou chorob. Podle posledního měření je smog v indické megalopoli horší než v Pekingu. V Dillí se navíc proti škodlivým zplodinám nikdo nechrání, zatímco Číňané nosí roušky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A62n84t25o18n18í77n 50N76á44d70v25o92r38n90í24k 1187262502594

limit na počet prodaných aut je pěkný nesmysl, toto opatření povede pouze k udržování starých (méně ekologických) aut v provozu. Jediná cesta je korigovat emise, samozřejmě pokud tam mají něco jako technickou kontrolu?

+3/0
30.1.2014 15:39

H11a29n29k69a 58C53h90e50n 7737749395115

Tak ono je možné jednoduše auto koupit/zaregistrovat jinde a jezdit s ním v Pekingu, že... Sice máte jinou značku, tzn. platí prý jistá omezení (detaily nevím), ale rozhodně řešení to je :-) V Šanghaji je to myslím taky regulované...

0/0
30.1.2014 21:43

M48i49c39h28a66l 19B67o38c18k 8390626656678

Pokud Indie nepříjme povinnou sterilizaci, tak na to doplatí celý svět. Ta indická přelidněnost je něco neskutečného a podle demografických prognoz jich má být v roce 2060 o půl miliardy víc...

0/−3
30.1.2014 15:29

J16o13s97e17f 93N90o61v48a55k 7983487429254

alespon bude nahrada za vymirajici evropu.

0/−2
30.1.2014 18:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.