Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indické Dillí se dusí v hustém smogu. Je na tom hůř než Peking

Indové bijí na poplach. Vzduch v Dillí se už téměř nedá dýchat, obyvatelé města trpí řadou chorob. Podle posledního měření je smog v indické megalopoli horší než v Pekingu. V Dillí se navíc proti škodlivým zplodinám nikdo nechrání, zatímco Číňané nosí roušky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A42n71t26o17n70í54n 89N81á19d58v72o41r79n67í40k 1857592662974

limit na počet prodaných aut je pěkný nesmysl, toto opatření povede pouze k udržování starých (méně ekologických) aut v provozu. Jediná cesta je korigovat emise, samozřejmě pokud tam mají něco jako technickou kontrolu?

+3/0
30.1.2014 15:39

H49a16n76k19a 59C44h32e70n 7667269685155

Tak ono je možné jednoduše auto koupit/zaregistrovat jinde a jezdit s ním v Pekingu, že... Sice máte jinou značku, tzn. platí prý jistá omezení (detaily nevím), ale rozhodně řešení to je :-) V Šanghaji je to myslím taky regulované...

0/0
30.1.2014 21:43

M57i83c80h68a82l 11B89o77c45k 8180446236408

Pokud Indie nepříjme povinnou sterilizaci, tak na to doplatí celý svět. Ta indická přelidněnost je něco neskutečného a podle demografických prognoz jich má být v roce 2060 o půl miliardy víc...

0/−3
30.1.2014 15:29

J40o30s42e14f 87N87o76v52a40k 7753127359934

alespon bude nahrada za vymirajici evropu.

0/−2
30.1.2014 18:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.