Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indické Dillí se dusí v hustém smogu. Je na tom hůř než Peking

Indové bijí na poplach. Vzduch v Dillí se už téměř nedá dýchat, obyvatelé města trpí řadou chorob. Podle posledního měření je smog v indické megalopoli horší než v Pekingu. V Dillí se navíc proti škodlivým zplodinám nikdo nechrání, zatímco Číňané nosí roušky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A67n77t87o94n53í22n 47N93á49d72v17o73r55n20í45k 1647672182644

limit na počet prodaných aut je pěkný nesmysl, toto opatření povede pouze k udržování starých (méně ekologických) aut v provozu. Jediná cesta je korigovat emise, samozřejmě pokud tam mají něco jako technickou kontrolu?

+3/0
30.1.2014 15:39

H81a54n68k18a 53C67h95e57n 7937799295975

Tak ono je možné jednoduše auto koupit/zaregistrovat jinde a jezdit s ním v Pekingu, že... Sice máte jinou značku, tzn. platí prý jistá omezení (detaily nevím), ale rozhodně řešení to je :-) V Šanghaji je to myslím taky regulované...

0/0
30.1.2014 21:43

M19i14c23h65a98l 12B56o67c66k 8120206176558

Pokud Indie nepříjme povinnou sterilizaci, tak na to doplatí celý svět. Ta indická přelidněnost je něco neskutečného a podle demografických prognoz jich má být v roce 2060 o půl miliardy víc...

0/−3
30.1.2014 15:29

J43o23s57e13f 63N90o98v12a85k 7483867979694

alespon bude nahrada za vymirajici evropu.

0/−2
30.1.2014 18:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.