Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dienstbier: Byl bych pro adopce bez ohledu na sexuální orientaci páru

Jiří Dienstbier míří na pozici ministra pro lidská práva. Rád by změnil stav, kdy jsou podle něj diskriminovány páry stejného pohlaví. "Byl bych pro to, aby se adopce umožnila bez ohledu na sexuální orientaci páru, který adoptuje," řekl v rozhovoru pro iDNES.cz Dienstbier.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a23r98o24s58l27a88v92a 47K71a17n42i37o28k72o71v29á 7702179652677

Nejvíc mě štve, že se toto téma vždycky smrskne na argumenty těch dospělých, pro ty dospělé.

Jde přece o ty děti !  A ty NUTNĚ potřebují celou rodinu, protože se od narozemí učí vzorem svých rodičů ! Potřebují oba vzory, mužský i ženský !

Levičáci pořád jen preferují kolektivismus, zcela ponižují RODINU !!! 

Děti přicházejí na svět proto, aby z nich rostli dobří jedinci, aby jednou byli zárukou dalších generací. Pro nic jiného na světě nejsme, než abychom předali své geny dál.  Nějaká naše rozkoš, veselí, pohodička je našemu genofondu naprosto ukradená, jde o zachování lidského rodu. 

Rozumím jiné sexuální orientaci, je mi líto těch, se kterými si příroda tak nešťastně zahrála. 

Ale vždycky musí být preferování model plné rodiny, pro dobrý vývoj dětí. Proto pro mne bude  adopce homopárů brána jen jako náhradní model v případě, že není dost náhradních rodin hetero.  Čímž netvrdím, že je soužití dětí s homopárem špatné. Není. Ale nemá tu plnou potřebnost pro dítě, jako normální model - muž, žena, dítě.. RODINA je absolutní základ.

+1/−1
19.1.2014 17:25

B98a88r84b33o33r93a 40L55a13n62č96o72v96á 3552591766457

????? to je na vykricnik

0/0
20.1.2014 5:19

P65a55v10e21l 17O79d75r80a17z46i61l 6184969387900

Znovu položím otázku, na kterou homobijci nějak nemohou najít odpověď. Je lesba, která se chová jako muž, pro díte mužským, nebo ženským vzorem?

0/−1
20.1.2014 7:16

P90a81v94e24l 20O38d34r92a94z62i90l 6674539457630

Ještě to rozvedu. Znám mj. tři lidi. Heterosexuálního muže Pepu, lesbickou žínku Evu a homosexuálního muže Frantu.

Eva je víc chlap, než Pepa. Franta je víc zženštilý, než Pepa. V případě rodičovství, bude Eva mužským či ženským vzorem?  A co Franta? A bude Pepa dobrým mužským vzorem, protože je heterosexuál, přestože se chová jako baba?;-)

0/0
20.1.2014 7:24

J31o26s21e52f 34K51o20p66e87c80k15y 9564522855

Staci se zeptat jednoho z tech tisicu deti, ktere byly po generace vychovavany homosexualnimi pary;-)

+1/0
20.1.2014 9:11

P92a93v93e65l 68O81d15r73a64z62i34l 6374309177260

Fajn, tak se vyjádřete, Josefe.

0/0
20.1.2014 10:56

J53o88s17e36f 71K81o39p90e85c84k65y 9494702385

rad bych, ale ja osobne v tomto smeru nemam co rict ;-)

0/0
20.1.2014 12:42

P35a38v32e76l 49O18d69r95a72z87i75l 6814269527560

To ovšem není překvapivé.

0/0
20.1.2014 20:47

J88o10s24e89f 58K71o37p26e49c26k23y 9204632125

Vzhledem k vasi predchozi reakci bych rekl, ze to pro vas prekvapive je ;-)

0/0
20.1.2014 21:56
Foto

P78e82t25r 64T12o35m37e95š 4141528663

Americká asociace psychologů, Americká asociace psychiatrů a (americká) Národní asociace sociálních pracovníků: „Neexistuje žádný vědecký základ pro názor, že gayové a lesby jsou jakkoliv méně vhodnými či schopnými rodiči než heterosexuální rodiče nebo že jsou jejich děti jakkoliv méně psychologicky zdravé a adjustované. Rodičovské schopnosti gayů a leseb a pozitivních důsledků pro jejich děti nejsou oblastí, kde nepanuje shoda důvěryhodných vědeckých výzkumníků. Prohlášení předních organizací expertů v této oblasti reflektují profesionální shodu na tom, že děti vychovávané lesbami nebo gayi se neliší v žádném podstatném ohledu od těch vychovávaných heterosexuálními rodiči. Žádný důvěryhodný empirický výzkum nenaznačuje opak."

http://cs.wikipedia.org/wiki/Homoparentalita

0/0
25.2.2014 23:30

J17a83r91o43s47l95a10v23a 48K38a95n65i35o80k78o62v11á 7162379332937

Kristovanoho !!!! 

husitský komunismus je tady-TOMINOVÁ-KELLER- Dienstbier

Politická korektnost - fenomén dnešní doby - http://jdem.cz/26my4

0/0
19.1.2014 17:12

J58i42ř69í 18U92h65e60r50e30k 2618138197468

No jo,kavárenský volnomyšlenkář!Chybí témata,4% jsou po ruce vždy.

+2/−2
18.1.2014 22:14

J91a63r52o33s15l77a27v20a 50K63a50n86i59o39k30o56v73á 7932969252437

Ano, populismus, ten vždycky zabere..

0/−1
19.1.2014 17:25

J23a34n 59N73o38v12a43k 3628976189432

Kdykoliv se zvedne tohle téma, každý se rád zapojí bez ohledu na to, aby si o tom něco přečetl. V současné době je dle průzkumů v Česku přes 10 000 dětí, které vyrůstají v rodině, kde jsou dvě "matky" nebo dva "otcové", kdy jeden z nich je vždy biologický rodič dítěte. Mít dnes dítě ale není jen radost (tedy PRÁVO vychovávat), ale také zodpovědnost (tedy POVINNOST). Každé z těch více než 10 000 má právo na to, aby v případě, že se dva lidi, kteří se o něj starají a on je pokládá za rodiče, rozejdou, aby ten, který si ho osvojil také přispíval na jeho péči (ALIMENTY). A to až do doby, než přestane dítko studovat. Ať se tu budete stavět třeba na hlavu, rodiny budou žít, jak budou chtít. Nyní jde o práva dětí. Nevím tedy, koho by možnost osvojit si dítě, o které se beztak starám, jakkoliv obtěžovala. Mimochodem sám mám rád jen ženy.V

+6/−1
18.1.2014 20:59

M61i25l44a85n 97S57l81a32v54í75k 7477918160670

To bych tedy chtěl vidět těch 10 000??? To už by byla Sodoma.:-)[>-]

+2/−4
18.1.2014 21:11

J16a16n 31N29o72v87a19k 3228306579502

Podle oficiálního sčítání by to mělo být přes 1000 domácností. Ale podle toho, jaké mám informace od lidí pracujících ve školkách a školách? Musí být číslo ve skutečnosti mnohem vyšší.

0/−1
18.1.2014 21:14

M27i73l41a48n 24S76l86a65v41í52k 7967238850690

Může být ale ne tak, že děcko bere oba jako rodiče.:-)[>-]

+1/−1
18.1.2014 21:16

J74a45n 24N92o88v46a86k 3678666709952

Jak bere homosexuální dítě své heterosexuální rodiče? Myslíte, že s nimi má problém? Když sám spíš hledá kluka jako je táta než slečnu jako je máma?

+2/−1
18.1.2014 21:23

M36i41l78a45n 55S51l13a23v38í56k 7407188900150

Bere je jako mámu a tátu.Ne jako mámu a mámu.Pokud zůstane děcko s homosexualní matkou,Je pro ně její partnerka jen tetou.:-)[>-]

+1/0
18.1.2014 21:26

J60a70r14o49s36l62a18v 17D42a12n22ě73k 9963374680148

Porad mnohokrat lepsi nez decak nebo kojenak.

+2/0
18.1.2014 21:33

L40a16d73i77s27l49a55v 86B95a96l54o20u71n 7411284151165

Umím si představit referendum o změně volebního systému. Ja se volí do senátu by se mělo volit do parlamentu a obráceně.

+1/0
18.1.2014 20:25

J12a82r84o25s62l26a44v 43D28a33n45ě42k 9423774150848

Hezky priklad ze deti nejsou prekazkou i v homosexualnim vztahu:

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-australian-open/191956/navod-na-uspech-syn-pritelkyne-a-paraky-australanka-je-v-osmifinale.html

0/0
18.1.2014 19:22

I68v52o98n11a 26P36r43o31k57o62p39c64o63v96á 5709699937679

Já jsem taky pro. Zejména pokud se "nasytí" žádosti všech heterosexuálních párů- přece jen je to tradiční koncept rodiny- pak bych dala zelenou i těm homosexuálním. Proč má 9000 (!) dětí přijít o šanci vyrůstat v rodině, mít pro sebe jen ty dva milující rodiče, kteří pro něj snesou modré z nebe? Myslím, že problematika kolem adopcí je u nás nehorázně zaostalá. Troufám se ji nazvat trestuhodná, kolika dětem i nyní zbytečně prodlužují pobyt v ústavech!

+2/−3
18.1.2014 18:04

M90a35r84t28i25n 53R56ů43ž83i31č31k51a 9624631768149

zbytečně? co o tom víte? jen média?

v ústavech jsou jen ti, které nejsou právně volné nebo nejsou (blbě řečeno) žádoucí

+3/0
18.1.2014 20:32

T85o71m74á15š 14N84o56v51o92t14n63ý 2144772630362

Dobrý den, jsem singl. Je to má sexuální orientace. Cítím se být diskriminován vůči hetero (homo) párům. V mém srdci je lásky za dva a rád bych měl miminko. Děkuji

+3/−5
18.1.2014 16:41
Foto

B71r48o19n24i58s83l34a82v 57G69a92b58r10y36š 2212769101

1. Co Vám v tom brání?

2. Odkdy je "singl" sexuální orientace?

+7/−1
18.1.2014 17:03

T86o91m83á97š 28N62o85v50o38t76n32ý 2484922390152

1. Protože ho nemám jak zplodit.

2. Proč by to nemohla být "sexuální orientace". Stejně jako homosexuální od(ú)chylka?

+1/−4
18.1.2014 17:26

J66a94r76o90s25l66a89v 37D87a50n31ě55k 9253634910918

Pokud je vase sexualni orientace singl, tak pozor na vysychani michy a chlupy na dlanich.

;-D

+3/−1
18.1.2014 17:38
Foto

B77r51o37n77i76s43l89a73v 29G56a37b18r54y57š 2602199751

1. Dospělý jedinec adoptovat dítě může. Ve Vašem případě si však ještě na dospělost musíte počkat.

2. Homosexualita není od- ani úchylka. Navíc "singl" může být i gay, lesba nebo asexuál.

+4/0
18.1.2014 17:46

T62o53m43á40š 44N84o84v29o12t56n19ý 2774402400352

1. Dospělý jedinec může adoptovat dítě? I když je sám?

2. Odchylka to od určité "normy" je. Na tom se doufám shodneme.

+1/0
18.1.2014 18:11
Foto

B74r83o39n69i50s12l37a88v 61G85a26b94r19y62š 2282439911

1. http://www.adopce.com/adopce-osvojeni/osvojeni-v-bodech/

2. Když člověk píše levou rukou, je to taky odchylka? Poslechněte si odborníka: http://www.youtube.com/watch?v=iQ2fwAoAY2U

Pokud se odprostíte od křesťanských zásad a změní to Váš názor, budete opravdu jeden z mála, který "procitl". :-) Rád bych, kdyby se tak stalo.

+2/0
18.1.2014 18:25

T70o46m48á10š 48N58o46v17o51t91n57ý 2404432640512

1. Osvojení je stejné jako adopce?

2. Diskutuji,abych se něco dozvěděl a něčemu přiučil. A ano psaní levou rukou je drobná, zanedbatelná odchylka od normálu. Pak jsou větší odchylky a zásadnější.

0/0
18.1.2014 18:38
Foto

B26r96o82n78i73s31l48a35v 60G25a54b78r58y68š 2892209491

1. Přiznám se, že jste mě dostal. Prohledal jsem internet a píše se tam "osvojení neboli adopce". Takže podle mě mají obě slova stejný význam. Ale můžu se mýlit, opravdu jsem nad tím nikdy nepřemýšlel.

2. To je logické, ale sexuální orientace je sexuální orientace, nijak mi to nesnižuje radost ze života nebo mé budoucí plány. Necítím se nijak hendikepován nebo omezen.

+2/0
18.1.2014 18:49

J37a74r84o68s92l85a74v 44D80a33n42ě60k 9443414300518

Zdravim a pridam neco do diskuze.

1.) singl osoba bude mit s adopci problem. Ovsem pestounstvi neni pro samotnou osobu nic tezkeho.

2.) celkem by me zajimalo na zaklade ceho a kdo urcuje, ktera "odchylka" je vic ci min zavazna. A pro koho?

0/0
18.1.2014 18:59
Foto

B61r53o92n65i45s63l28a49v 97G22a49b32r14y67š 2582829121

1. Opravdu nevím, zatím nic takového neřeším. :-)

2. To mě taky.

0/0
18.1.2014 19:01

M46i90l16a88n 65S56l13a95v14í38k 7507258910100

Tvor,který se nemůže rozmnožovat?Úchylka jako hrom.:-)[>-]

+1/−1
18.1.2014 20:50
Foto

B79r22o58n16i17s46l27a82v 90G21a65b29r94y73š 2342219751

A kdo říká, že se gayové nemohou rozmnožovat? Já pokud budu skutečně mít s nějakou ženou sex, tak to na mé orientaci nic nezmění. Ale rozhodně nejsem neplodný. :-)

+1/0
18.1.2014 20:54

M64i83l77a42n 93S38l44a71v86í45k 7617498580890

Takže děcko mimo manželství.Hmm?rád bych viděl,která žena by na to kývla.:-)[>-]

0/0
18.1.2014 21:15

J98a81r30o48s51l90a18v 51D74a64n29ě17k 9243774980378

A ony se nam rodi deti jen v manzelstvi? 8-o

+2/0
18.1.2014 21:17

M18i32l79a27n 73S59l17a32v47í28k 7307708440580

No zkuste to.Jděte za vaší kamarádkou a zeptejte se?Hmm?:-)[>-]

0/0
18.1.2014 21:24

J80a31r51o61s75l30a22v 52D84a68n84ě56k 9423124760738

Ja se ptam na neco jineho, ony se nam rodi deti jen v manzelstvi? 

Mimochodem o neco niz mate odkaz na clanek o australske lesbicke tenistce, ktere dite porodila jeji pritelkyne. 

A verim ze se to dite bude mit mnohokrat lip, nez jakekoliv dite v detskem domove.

+2/0
18.1.2014 21:29
Foto

B30r30o92n87i18s52l27a78v 72G34a32b22r26y14š 2712879791

Vaše vyjadřovací schopnosti jsou vskutku k popukání. ;-D Příšernějšího diskutéra jsem neviděl. Jestli se nedokážete bavit na úrovni a pořád jste tak útočný, pak se není o čem bavit. Lidem jako Vy je zbytečné něco vysvětlovat, neboť byste problematiku nepochopil.

Zkuste se podívat trochu dál než za dveře Vašeho domu/bytu/jeskyně a uvidíte, že existuje něco jako náhradní mateřství. A jestli není problém, aby se člověk jako Vy zapojoval do diskuzí, pak nebude problém ani to, že bych měl vlastního potomka např. s nějakou lesbou. :-)

+1/0
18.1.2014 21:24

M40i16l47a85n 72S26l32a16v95í78k 7937578880120

Takže děcku vezmete matku a vezmete jej do svého homo svazku?jo?:-)[>-]

0/−1
18.1.2014 21:31
Foto

B74r30o69n53i10s50l50a69v 72G77a34b81r13y94š 2882409681

Proč bych bral matku?? Vždyť Vy nevíte, co píšete.

+1/0
18.1.2014 21:36

M63i22l68a61n 70S70l36a43v56í76k 7647118560480

Ono nekrofilie je také sex.orientace či pedofilie a další.:-)[>-]

0/−2
18.1.2014 21:28

J84a24r45o29s46l95a44v 27D87a38n88ě45k 9743174470438

Dalsi hloupy argument a srovnavani sexualni orientace s filii. 

To nepoznate ani ten zakladni rozdil dvou lidi kteri se maji radi zcela dobrovolne i kdyz jsou stejneho pohlavi a mezi uchylkou?

+2/0
18.1.2014 21:32
Foto

B29r21o16n47i35s92l75a43v 23G58a97b27r65y92š 2732159701

Ano, a slavík není pták, ale housenka motýla. ;-D

+1/0
18.1.2014 21:35

B30o85h96u87m58i69l 93P71e28t93r79a32s 1813344611352

Nedavno chtel Elton John adoptovat z decaku na Ukrajine dite s AIDS. Dobre, ze mu ho nedali. Tradicni krestanskou rodinu si rozvracet nedame!

0/0
18.1.2014 15:44

J19o43s44e89f 50N10o58v30a69k 7843327479454

jeho velicenstvo homosexual chtelo adpotovat dite s aids a oni mu ho ti zli krestani nedali, to dojme, pane aktivisto;-D;-D;-D

0/0
18.1.2014 15:50

B10o31h45u25m40i13l 86P61e45t40r61a46s 1523624731802

Vy byste si vzal misto neho takove dite na starost?

+1/0
18.1.2014 16:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.