Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběhy 20. století: Poslední slova Heliodora Píky a dalších popravených

V Národním archivu jsou uložené dříve přísně tajné soudní spisy z doby, kdy se v Československu hojně popravovalo. Ze stovek záznamů o exekucích je možné třeba zjistit, jaká byla poslední slova generála Heliodora Píky, lidoveckého poslance Stanislava Broje, nebo oběšeného komunisty a bachaře Čeňka Petelíka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B65ř74e76t69i90s59l17a17v 64Š76í78m43a 9124661472

iDNES, Mikuláš Kroupa

Prosím všimněte si, že u článku o českém hrdinovi píše Karel Drda 6427 urážlivé příspěvky, kde haní vše české a používá k tomu naprosto překroucené historické údaje!

0/0
26.1.2014 19:47

K98a65r61e32l 69D28r57d58a 6574392247

Milý husito, trávil jsem na diskusích s "českými a počeštělými Němci a poněmčenými Čechy - prý disidenty..." hodiny. Co se jim musí uznat, mají o české historii mnohem preciznější a přesnější znalosti než rádoby "čeští vlastenci", kteří se zpravidla zmohou jen na ubohé zaslepené ideologické lži a sprosté nadávky. Stále takoví Češi působí jak když patří do stejné škatulky zákeřných komunistických vrahů bez svědomí, citu a morálky rekrutovaných z řad nevzdělaných dělníků a lidské spodiny. (Ehm, mj. vrahů generála Píky.) A je vcelku jedno, zda tito soudruzi údajně nenávidí komunisty.

  Takže se snažím o pouhou osvětu. Protože historie rozhodně není černobílá a nelze ji vykládat v neprospěch ani Čechů, ani českých Němců, ani komunistů či kohokoliv dalšího. Z tohoto pohledu dílo Mikuláše Kroupy a připojené jednostranné pokleslé diskuse kritizuji a považuji celou Paměť národa za dosti amatérský pokus. (Viz třeba Mikulášův otřesný pravopis.)

  Jestli jste nepochopil, vjíždíme si do vlasů zcela zbytečně, názorově se nerozcházíme. Pouze jste tady stvořil pytel fabulací doplněný haldou nadávek na moji osobu. To jste si pomohl.

  Jsem jen zvědav, zda na diskusi o česko-německém soužití budete schopen někdy použít mozek a Čechům něčím skutečně prospět, vlastenče. ;-)

0/−1
5.2.2014 7:55

J19a37n 72Š37l39é50g72l 8212160258493

Tenhle článek na Novinkách by oblíbený moc nebyl :-)

+9/0
12.1.2014 17:12

K68a88r77e50l 12D26r96d58a 6564312807

A proč ne? Autora spojuji třeba s disidentem Uhlem - revoluční marxista, redaktor Práva. Klidně to mohl psát nějaký takový soudruh na Novinkách.

  Koneckonců, běžela v TV pěkná agitka o Slánském. Plno obětí politických procesů byli sami soudruzi. Zdalipak jsou tito soudruzi místními antikomunisty odečítáni při uvádění počtu obětí komunistické totality? ;-)

0/0
14.1.2014 6:25

M28i13l33a81n 43Č74e56r18n25ý 5283409759492

Ať je to tak či onak, zdá se mi, že zatímco se demokraté hádají, komunisté se radují a mnou si ruce, neboť to je přesně to, co chtějí: "Čím hůře tím lépe." Jejich heslo, které používali již za 1. republiky a v roce 1968 ho vkládali do úst oportunistům.

Jen pár novinářů a politických komentátorů si povšimlo, že KSČM v loňských volbách poprvé od roku 1990 navýšila počet mandátů - za hlasy, které získala od bývalých voličů ODS a ČSSD.

Nechci malovat čerta na zeď, ale kdoví, jak to dopadne v dalších (ať už předčasných či řádných) volbách, pokud nynější značně nesourodá a nestabilní koalice nesplní očekávání, které do nich voliči vložili...

+4/−2
12.1.2014 14:28

I78v44a36n 46H37r69o90n 5604316586961

;-DVoliči zvolí ODS s KDUTOP. Alespoň tak tomu dosud vždy bylo, střídání ODS s KDUTOP za ČSSD s KDUTOP. 24 roků ;-(

Níže jsem si dovoli vám dát vzorek toho, co se tady cenzuruje. Vypadá to sice jako vtip, ale je to fakt;-D

0/−2
12.1.2014 14:34

M72i54l28a26n 40Č60e97r81n92ý 5383189689132

Neznám stranu "KDUTOP".8-o

+1/0
12.1.2014 14:42

I57v16a97n 63H97r98o30n 5374226376701

To jsou různé mutanty lidovců, dlouholetých dobrovolných vazalů KSČ v NF, které jsou značně člensky amébní a mají příležitostné maskoty. "Gró" je ale stále stejné a stejně parazitní. Trefně se o nich často, než k nim vstoupil, vyjadřoval pan Schwarzenberg!!

+3/−3
12.1.2014 14:48

M66i88l59o30š 85D40v30o96ř54á36č18e88k 2555408760634

Realny pohled.

+1/−1
12.1.2014 15:03

M29i57l82a21n 70Č75e33r88n31ý 5713369629322

Zřejmě myslíte mutace, ne mutanty.;-)

Ale ostatně máte pravdu, byť ne úplnou. Lidovci se skutečně dokáží domluvit s každým, s výjimkou nacistů, za kteréžto éry byli zakázanou stranou. Jinak byli v každé prvorepublikové vládě, kolaborovali s KSČ v rámci Národní fronty za doby reálsocialismu a po roce 1989 se dokázali až na výjimky (Zemanova jednobarevná vláda ČSSD, Nečasova koalice) domluvit na vládě s kýmkoliv. Jinou otázkou je, že neustále vnášeli do politiky své "křesťanské aspekty" a minimálně dvě vlády svým počínáním dokázali rozbít.

Proč nemáte úplnou pravdu? Jednak proto, že po roce 1990 vznikla Křesťansko - demokratická unie, která se před volbami sloučila s tehdejší postkomunistickou Československou stranu lidovou (snad aby z ní smyla její minulé hříchy?) a v roce 2009 se odštěpilo z KDU-ČSL pravicové křídlo pod vedením Miroslava Kalouska, aby založilo stranu TOP 09. Ale KDU a TOP jsou dodnes stále ve při, tudíž nelze hovořit o straně "KDUTOP" ani náhodou. 

Stejně jako když se v Rusku odštěpili bolševici od menševiků, také spolu nějakou dobu soupeřili o moc. Ovšem, jak to tam dopadlo, víme...

+1/−1
12.1.2014 15:15

I37v69a59n 26H57r58o51n 5114766956621

;-DMyslím mutanty! Proto píšu mutanty!Chybu jsem udělal v tom, že jsem měl větu původně připravenou na "mutace" a pak jsem to editoval. Měla znít "To jsou různí mutanti lidovců" ;-D.

0/−1
12.1.2014 16:37

I17v20a24n 76H48r26o51n 5334306446101

TOP vzniklo přejitím členů KDU do tzv. nové strany. Z 10 lídrů kandidátek TOP v.r. 2010 bylo 9 z KDU. Pouhá mutace!8-o

Kalousek odešel z KDU po jeho aféře s komunisty!

Nevěřím, že nejsou domluveni!

0/−1
12.1.2014 16:42

K78a39r26e98l 90D65r70d98a 6244132677

Co návrat ke vzniku Československa a k politické moci katolické církve a šlechty? Rozhodně je to přesnější než bolševici a menševici. ;-)

0/−1
12.1.2014 19:44

M74i26l66o58š 71D97v80o35ř62á52č61e29k 2135598610554

Za socialismu se rikalo neco ve smyslu 'kez by se nam ten socialismus z huby do rukou vrazit racil'. Ted by se dalo rict neco podobneho o nasem pseudokapitalismu oprenem o berlicku kritiky let z minuleho tisicileti.

+1/−2
12.1.2014 14:28

M49i14l30a13n 41Č86e36r89n29ý 5103579679852

Však on ten minulý pseudosocialismus byl taktéž opřen o berličku kritiky 1. republiky a tehdejšího "šovinistického imperialismu".;-)

+1/−2
12.1.2014 14:49

M39i77l81o58š 49D45v96o20ř89á54č52e52k 2945808570274

Neco na tom je. Ale az na projevy na k 1.5. a 7.11. se mene politikarilo a vice tvorilo. Pocet kandidatu KSC byl naplanovan, na UV odfajfkovali petiletku a byl klid.

0/−1
12.1.2014 15:01

I19v22a48n 39H19r31o94n 5924986356861

Co považujete za pravý socialismus?

0/0
12.1.2014 15:03

M89i75l38a71n 49Č22e48r33n73ý 5793699639242

To mě jako zkoušíte? Každé dítě přece dnes ví, že "pravý socialismus" existuje jen na papíře. Psali o něm teoretici jako Saint-Simon, Owen, Marx, Engels a další.

Lenin a jeh soudruzi se jej rozhodli převést (za každou cenu) do praxe, ale v podstatě se o žádný socialismus -  tehdy ani potom, až do dneška nejednalo.

+4/0
12.1.2014 15:22

A63l45e59š 59T76r60o46j15a77n 3724204874199

Všechny ideologie  " ... ismy "  slouží tolilko jejich šiřitelům k oblbování těch z jejichž práce vždy jen profitovali,profitují a profitovat budou.Je jedno v jakých stranických barvách se ukrývají.Takto vždy bylo,je a bude.Vše ostatní,jak jsem již napsal, jsou jen nechutné a nedůstojné hrátky v boji o vliv a moc nad těmi ostatními.Hrůzné je,že docházelo a dochází při uplatňování těchto snah k lokálním vraždám a dokonce i válkám -  " válka je pokračování politiky jinými ozbrojenými prostředky ", z čehož plyne,že politika je jedno obrovské svinstvo ;-O

+1/0
13.1.2014 9:52

M38a75r18t82i87n 59B23u57s16i43d60e82a 4133390

Rozhodně nechci obhajovat komunismus..ale když si máme připomínat nějakou dobu, tak pro férovost by to mělo být i souvislostech. Nedlouho po válce a na začátku studené války byla hodnota lidského života a lidská práva vnímány jinak než dnes...na Východě i na Západě. Politické procesy probíhaly i v USA, i když méně krvavé (ale veřejnost USA zase nebyla přímo zasažena traumatem války). 

Právě traumatizovaní lidé jsou ochotni podpořit kdejakou zhůvěřilost aby si vybili své frustrace. Je to ten samý typ lidí..ať svůj "spravedlivý hněv" obracejí na čarodějnice, Židy, sudetské Němce, přisluhovače amerického imperialismu, komunisty nebo kmotry. Ten samý typ lidí, kteří by dnes věšeli komunisty...by v 50.letech volali po oprátce pro Horákovou. Nebo dnes pro Kalouska (stačilo by naznačit, že je to beztrestné). 

Ač Havla jinak moc nemusím, přisuzuji mu zásluhu, že se ten odchod komunistů  odehrál bez větších excesů a vyřizování si účtů lůzou. To by byly větší škody než nějaká nespravedlnost z nepotrestání.

+10/−1
12.1.2014 13:43

I55v57a83n 47H48r57o34n 5744736706451

;-D;-DA kam že to ti komunisté odešli, prosím? Kolik kilo zavazadel jim Havel povolil?

+1/−3
12.1.2014 13:48

K26a48r88e81l 22D13r27d82a 6404832727

Jen mě napadá, že vypakovat Němce byl pro Čechy úkol, kterému obětovali jak svoji samostatnost a svobodu, tak "pár" Čechů, včetně generála H. Píky. Také kontext doby. Bylo to k našemu prospěchu nebo k naší zkáze?

0/−5
12.1.2014 13:59

M25a90r90t20i50n 65B57u11s97i75d73e30a 4903560

Osobně si myslím, že v té situaci společné soužití nebylo možné. Že by přineslo daleko větší poškození česko-německých vztahů atd.   Víc se o tu situaci zasloužili sudetští Němci, tak bylo lepší, že museli pryč oni. Ale ty excesy nebyly v pořádku..

+5/−1
12.1.2014 14:07

I93v35a70n 39H83r63o11n 5464466716201

R^

+2/−1
12.1.2014 14:10

K34a75r93e40l 42D98r71d55a 6814422917

Za předpokladu trvalé přítomnosti amerických jednotek si vzájemné soužití Čechů a Němců umím představit. Byli bychom dnes o 50 let vyspělejší. Takto vedeme 25 let jalové diskuse o zlých komunistech.

+4/−3
12.1.2014 14:16

I55v37a17n 68H27r72o72n 5684526276961

Někdo je vede, jiný je nevede. Podle mne, kdo dnes chce přehodnocovat odsun je hlupák a nebo pokrytec!

+3/−1
12.1.2014 14:21

K34a27r77e56l 53D55r29d71a 6774532297

S ohledem na to, že jsou Češi fakticky Němci, tak nás přehodnocení stejně jednou čeká. Stávající národní pojetí české historie je lež.

+1/−4
12.1.2014 14:27

J10i25ř89í 62Š69i64m76e11k 3747180244112

Drda - tak Sudeťák se ve vás ozval a je jasno kam patříte. Vyhodit z republiky a šup ke kamarádům.

+2/−1
12.1.2014 18:28

K78a43r31e25l 45D37r72d77a 6294912367

Já spíš s hrdostí vzpomínám na dobu, kdy Praha byla jednou z několika předních evropských metropolí. Kdy v Praze vznikla Univerzita Karlova, první německá univerzita. Kdy České království bylo přední evropskou velmocí. A těším se, až se v českých školách zase bude učit, že Češi byli téměř 1000 let významnou součástí Svaté říše římské národa německého. ;-D

  Je vcelku zřejmé, proč jsme své postavení ztratili.

+1/−2
12.1.2014 19:21

B50ř75e62t85i54s25l35a20v 63Š48í36m37a 9904771632

Karel Drda

Nenávistný člověk jako Vy, nemá proč s hrdostí vzpomínat na založení Karlovy univerzity, na tom nemají zásluhu Vaši předkové. UK založil český král, narozený v Praze, po matce české krve z královského rodu Přemyslovců. Nebyl to Němec a nezaložil německou univerzitu. Akademická obec univerzity byla rozdělena na čtyři tzv. univerzitní národy: český, bavorský, saský a polský (tenkrát ještě společný německý národ ani neexistoval), navíc to tak trvalo jen půl století, pak získali rozhodující pravomoci Češi.

Existovala Svatá říše římská jako volný svazek národů Evropy, kde germánské národy nebyly nijak významné. Název Svatá říše římská, národa německého - se používal v létech 1648 -1809 a to ještě většinou jen pro německé země. Těch Vašich údajných téměř 1000 let je něco podobného jako ta slavná tisíciletá říše Vašeho oblíbence Hitlera.;-DRv

+2/0
13.1.2014 0:24

K12a17r91e50l 51D87r20d26a 6974232317

Hlouposti. Univerzita není na území Německého království. Těžko může být skutečně německá. Protože v době založení ještě neexistují národy, není v tomto smyslu ani německá, ani česká. Je císařská, založil ji císař. A byla nejvýznamnější v říši (Svatá říše římská). Od počátku zde studovali německy hovořící studenti v počtu cca 3/4 studentů. Česky hovořících studentů zde byla menšina cca 1/10.

  Po převzetí Čechy její význam upadá. Její obnova nastává až po Bílé hoře.

  Insignie Karlovy Univerzity se nachází od roku 1945 v Německu a zadržuje je jedna z německých univerzit. Čechům je to putna. Ostatně, insigniáda byla řádnou ostudou.

  A bez Svaté říše římské by nebylo Českého království. Pokud je pro Vás říše chimérou, popíráte českou státnost.

+1/−2
13.1.2014 2:35

B40ř83e43t15i75s10l17a88v 49Š85í17m77a 9314841492

Karel Drda - citáty  1.část

"Kdy v Praze vznikla Univerzita Karlova, první německá univerzita."

"Hlouposti. Univerzita není na území Německého království. Těžko může být skutečně německá."

(Lhář.... a hádá se sám se sebou, že by schizofrenie....) ......................

"Co se kouknout na film Gladiátor?"

"Myslím, že populární film odpovídá úrovni Vašich znalostí. Pěkně to motáte a svými výroky popíráte sám sebe." ..................................... (Manipulátor, poučuje a pak přehrává své kecy na druhé.....)

0/0
14.1.2014 23:52

K97a60r62e51l 15D39r47d81a 6354652857

Jen jsem Vám dovysvětlil Vaše nacionální neznalosti. Mělo Vám to pomoci, ne Vás přivést k záchvatu. ;-D

0/−1
26.1.2014 11:53

B77ř50e47t40i59s63l72a32v 84Š51í76m58a 9714361292

Karel Drda - citáty  2.část 

"Dost černobílé vidění. Třeba levice, včetně komunistů, stála ve 20. století u záchrany lidské civilizace. Co s tím? Jak to zapadá do Vašeho vidění světa?"

"Jde spíš o to, že zde pivní antikomunisté vystupují jako hlupáci, tak jako vždy. Jak jinak mohou vystupovat? ;-)"

"S lidmi Vašeho ražení je jasné, že bolševik byl Čechům seslán za trest a zcela po zásluze."

"Autor prošel školením na škole, kde český pravopis vyučují pánové Dominik Duka, Hana Marvanová, Petr Uhl, Martin Vandas, Michael Žantovský či Jakub Železný."  ;-D

"Co návrat ke vzniku Československa a k politické moci katolické církve a šlechty?" "Nic než národ" nám tu pochoduje 3x za víkend. Čeští puberťáci zvládají obojí. Jsou to malí nadlidé. ;-D"   .................................................................. (Fandí německým komunistům i nacistům, pomlouvá vše české, fašistické manýry přehrává na Ćechy ...)

0/0
14.1.2014 23:53

K12a38r76e94l 38D69r64d12a 6894582627

Mé fandění a pomluvy si cucáte z prstu.

0/−1
26.1.2014 11:54

B55ř17e90t92i11s18l48a88v 31Š66í50m19a 9364531152

Karel Drda - citáty  3.část

"30 let se Evropa vyvražďovala pro pár českých křiklounů. A opět, panslavismus a Češi, miliony mrtvých. Výsledkem bylo Československo. A opět napětí, opět Češi, a další miliony mrtvých."

"Jen mě prostě fascinuje, že dnešní česká děcka s dnešními médii a možnostmi začnou v Česku v 21. století oprašovat nějaký ten neo-panslavismus."  

"S ohledem na to, že jsou Češi fakticky Němci, tak nás přehodnocení stejně jednou čeká. Stávající národní pojetí české historie je lež. " 

"Jen mě napadá, že vypakovat Němce byl pro Čechy úkol, kterému obětovali jak svoji samostatnost a svobodu, tak "pár" Čechů, včetně generála H. Píky. Také kontext doby. Bylo to k našemu prospěchu nebo k naší zkáze?" 

................................................................................ (Rasista, překrucuje historické události, zaměńuje příčiny a následky. Nestydí se pošpinit ani památku p. generála Piky.!Rv )

0/0
14.1.2014 23:54

K97a10r97e31l 12D89r25d85a 6374182147

Svá tvrzení si zřetelně vymýšlíte.

0/−1
26.1.2014 11:57

M39a36r26t23i47n 57H80a96l17á65š41e91k 2490682198824

Němci do Čech patřili vždy. Jejich násilný odsud byl zločin hrubého zrna. Při vzniku ČSR bylo v republice více němců, než slováků. :-P

0/−3
12.1.2014 19:27

K15a62r60e29l 50D51r33d70a 6644142687

Nepopíral bych tak vehementně kolonizaci. ;-)

0/−2
12.1.2014 19:53

B55ř71e40t31i63s83l96a77v 22Š72í18m28a 9924371382

Martin Halášek

Čemu říkáte vždy;-D, co se trochu doučit historii?Pár informací zadarmo:

Němci do Čech nepatřili vždy. Germánské kmeny přišly do českých pohraničních hor až na pozvání českých králů.

Odsun byl na základě válečného vypořádání, které se dohodlo v Postupimi, konal se i v dalších zemí Evropy a jako první podali tento návrh Poláci a byl proveden z důvodu vyrovnání sil v Evropě. Nebýt zrůdy Hitlera a jeho přisluhovačů, komunismus by v naší zemi nevznikl.

Nedovolujte si urážky spojenců. Chlubíte se, že žijete v cizině, budiž Vám přáno,.... ale zkuste tam vykládat o jejich historii jako zločinu hrubého zrna. Rv

+1/−1
13.1.2014 0:16

K45a49r66e17l 57D62r92d17a 6204322767

Co se kouknout na film Gladiátor? Germánské kmeny z českého území bojují s Římem. Germáni byli v české kotlině samozřejmě dříve než Češi. Když tedy motáte kolonizaci a "germánské kmeny". Falíruje Vám v tom 1000 let.

  Odsun byl dlouho připravován a prosazován E. Benešem dávno před Postupimí. Komunistickou totalitu jsme získali patrně díky "obchodu" Beneše se Stalinem ohledně odsunu.

+1/−3
13.1.2014 1:14

B88ř62e87t12i54s58l43a87v 35Š34í75m43a 9764171512

Pro Vás je předmětem vzdělanosti film?Potom začínám chápat....;-D Tak několik informací zdarma:

Germánské kočovné kmeny táhly Evropou a bojovaly s Římem, správněji napadaly a ničily - znáte snad Vandaly. Možná se Germáni vypravovali na Římany z našeho dnešního území, ale spíš ze zemí od nás na jih. Není to podstatné, nevypovídá to nic o tom, jak dlouho žili na našem území, ani zda to byli předkové právě Němců. Podstatné je, že když sem Češi přišli, Germáni zde nebyli. Se tisíci léty jste už trapný. Počty Vám nevycházejí.

S myšlenkou odsunu přišli v r. 1942 Poláci, Beneš měl zpočátku pochybnosti, s myšlenkou se ztotožnil až po zjištění Hitlerových plánů s českým národem. Tyhle lži o dávných Benešových plánech vznikly z toho, že již za 1. republiky diskutovali sudetští Němci o možnosti připojení k německé říši, na což jim Masaryk a Beneš sdělili, že jim nikdo nebrání odejít, ale bez historického českého území.

Kecy o údajném "obchodu" Beneše se Stalinem ohledně odsunu, nestojí za komentář, to jen ukazuje na Vaši historickou neznalost. Nic takového nebylo, byla dohoda mezi spojenci o budoucím rozdělení sféry vlivu v Evropě. Nevíte nic o systému osvobozování hlavních měst států Evropy, o tom, jak to bylo s Vídní atd.

Rozhlašujete zde komunistické kecy proti Benešovi a dalším představitelům 1.republiky a přidáváte k tomu kecy neonacistické. Diskutujte si se sobě rovnými. ;-D

+2/0
13.1.2014 1:54

K89a95r20e96l 43D66r91d22a 6154832147

Myslím, že populární film odpovídá úrovni Vašich znalostí. Pěkně to motáte a svými výroky popíráte sám sebe.

+1/−1
13.1.2014 2:47
Foto

O56l55d15ř62i64c29h 97V85y93k43y88d20a28l 1589841149124

Tak krapet popíchnutí.....Nebýt Němců, skočili by po nás Poláci s Maďary.:-P;-)

0/0
13.1.2014 16:52

P14e68t15r 88F10i15a71l96a 9963236883193

Popíchnutí? :-P:-) To byste musel přitvrdit, takhle máte dost daleko do p. Drdy i p. Haláška.

Je možné, že by se Poláci s Maďary pokusili po nás skočit - a to má být omluva pro Němce?

+2/0
13.1.2014 19:35
Foto

O96l50d81ř28i49c11h 87V82y71k69y56d44a90l 1239171109854

Nemá. Pouze odmítám onen paušál. V každém národě jsou pazgřivci.

0/0
14.1.2014 6:17

B90ř47e57t61i89s17l45a77v 24Š56í49m43a 9644671162

Oldřich Vykydal

Nemám důvod Vám nevěřit, ale dnes už to není podstatné. Ćeská republika leží na historickém území českého státu, okleštěném o území, která nám ve 20. století nevrátili právě Němci a Poláci.

Ćemu říkáte plošně?

0/0
14.1.2014 23:05

M19a75r96t92i16n 90H77a57l96á31š39e44k 2220692978864

Máš to Šímo pomonatý upně. Za českých králů už byli pouze němci, žádné kmeny. Víš vůbec kdy byl korunován první král? Slyšel jsi někdy o Zlaté Bule Sicilské? Asi ne tak si nech od cesty své rady o dokučování historie. Dost opravněně pochybuju, že  máš znalosti já. Kde žiju je moje věc a ne tvoje, svazáku, v současné době jsem stejně v Česku, stavím domek a pomáhá mě můj strýc, občab SRN.

S povolením podnikat v ČR.:-P

0/−3
13.1.2014 5:23
Foto

V97l70a21d15i75m40í56r 17V42o46z50á34b 3548476486160

Když budete takhle kecat na diskuzích tak prd postavíte.Makat,nekecat,dělat...

+4/0
13.1.2014 9:46

B11ř49e35t24i25s24l93a93v 22Š89í60m40a 9594721332

Martin Halášek

Nepíšu o kočovných kmenech na počátku našeho letopočtu, ale o Germánech ve středověku.:-) K Vašim větám: .... "Máš to Šímo pomonatý upně. Za českých králů už byli pouze němci, žádné kmeny " .... mohu připsat, že ještě při založení UK byly rozlišovány národy - bavorský a saský. Ačkoliv se pak různí Germáni spojili v německý národ a každý etnický Němec je Germán, myslíte, že to platí i obráceně?;-D

Na začátku diskuze jste oponoval p. Drdovi a mínusoval jeho příspěvky, když se projevoval jako fanda německých levičáků, ale v zášti ke všemu českému jste se oba neonacističtí vzdělanci našli a notovali si. Rv

´Máš to Halášku, pomonatý upně.´;-D

0/0
14.1.2014 22:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.