Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pákistánský chlapec zabránil atentátníkovi v útoku na školu, sám zemřel

Patnáctiletý Pákistánec v pondělí zemřel při teroristickém útoku, který se pokusil zmařit. Zadržel atentátníka v sebevražedné vestě, který se chystal zaútočit na chlapcovu školu. V budově byly dva tisíce dětí. Pákistánci pro statečného chlapce chtějí nejvyšší vyznamenání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K63a58r93e84l 70S85e62i29d94l 8289695220558

Někde zmiňovali, že v té oblasti žije šíitská menšina, která se občas stává pro místní sunnity terčem. Nebylo tam ovšem psáno nic o tom, zda to souvisí s pokusem o vyhození školy s dětmi do povětří, ale možná by to mohl být důvod.

+1/0
9.1.2014 22:24

F40r88a21n47t52a 98P54r83e47i43s48s 5454504197444

Strašný kolik je tu rejpalů a trapáků. Ale kolik z vás chytráků by udělalo to samé!!

Všechna čest tomu chlapci...

+7/0
9.1.2014 22:02

J41o34s15e45f 43Z21e59t65í49k 1649408418138

Upřímnou soustrast jeho rodině a zároveň jeho rodičům vzdávám úctu,že vychovali hrdinu!Předpokládám,že u nás by dostal posmrtně nejvyšší vyznamenání "za statečnost"Bez ohledu na příslušnost,před památkou toho mladého člověka smekám!Určitě je to velká vyjímka v muslímském světě,než ten který sebe zavraždí,aby mohl vzít na smrt i jiné!V!!

+3/0
9.1.2014 21:49

Z95d67e25n39e45k 50S50o10l14a52ř 5624238172439

;-D;-D;-D Jak to vidím já ;-D;-D;-D Mladík šel bránit své přátele nikoliv islám jak  vyplývá  z článku. Proto je pro mne skvělým člověkem  Čest jeho památce a hlubokou soustrast jeho pozůstalým. [>-]

+8/0
9.1.2014 21:15

M26i25l55a48n 29Z75a28p87a69l23a34č 4782435794338

Ten co měl na sobě vestu, tak to dělal kvůli druhým a potažmo pro sebe,s tím že bude oslavován .... a je mrtvý.

Ten co měl na sobě svetr, tak to dělal taky kvůli druhým, protože nejspíš věřil, že je to dobré a bude oslavován... a je taky mrtvý.

.

Je to o úhlu pohledu. USA vypálili Hirošimu se všema dětma v jediném okamžiku a byla to dobrá věc?

+1/−11
9.1.2014 20:08

J70i82ř21í 67D51o86u78t28n19á98č 2980687437365

ANO BYLA .. UKONČILA VÁLKU A ZABRÁNILA STALINOVI NAHNAT TY SVÉ MUŽIKY DO JAPONSKA ... osobně si myslím, že by japonci drželi i o dvě víc než aby se stalo, že by válčili do roku 46 a bolševik půl japonska okupoval .. a ne že nechtěl okupační zónu ;-D ... ještě že je mcarthur poslal ke všem čertům

+5/−2
9.1.2014 20:12

M81i51l31a35n 77Z42a50p93a25l21a64č 4832185964118

Ta vaše logika co by bylo kdyby se dá použít taky tak že:

- že je dobré/nutné, že japonci začali válku s USA

- jinak by totiž na ně nemohli USA shodit jaderné bomby a okupovat je

- a tak zabránit stalinovým mužíkům v okupování japonska

- čistě teoreticky i kdyby nebyla válka s japonskem

- tak by američané shodili nejspíš jaderné bomby aby jej mohli okupovat - a tak zabránit stalinovým mužíkům v okupování japonstka ;-)

0/−7
9.1.2014 20:24

J15i66ř17í 69D75o42u68t51n54á65č 2550467957465

;-) ALE JE TO JEDNO .... byla válka ... ostatně násobně víc vypálili při náletu na tokio .. a ani A-bombu nepotřebovali ... a úhel pohledu ??   no třeba turci mají problém s kurdy .. s armény ne :-/

0/0
9.1.2014 20:31
Foto

K49a29r17e84l 60S87e71i12d52l 8659475820768

Nedá. Zaměňujete příčiny a následky a nehledíte na historické souvislosti. Jediným vysvětlením (mimo provokování) by bylo, že nemáte zcela vyhraněné pojmy dobra a zla.

Zkusme to jinak: co bylo cílem svržení atomových bomb? Ukončení války. Co bylo cílem pokusu o vyhození školy do luftu? Ukončení vzdělávání těch děcek? Nevím...

+3/0
9.1.2014 20:36

M66i10l13a66n 78Z81a26p13a42l91a97č 4662925224108

dobro, zlo, cílé a další jsou silně subjektivní ...

To o čem mluvíte je příslušnost k nějaké skupině, která má tyto pojmy definované a vyhraněné.

Bude te se divit, ale ti talibanci mají nejspíš daleko jasněji definováno dobro a zlo, ale asi dost jinak než vy nebo já.

0/−3
9.1.2014 20:49

A76l68e31s 95P53a56v75e90l 7567983568184

Tak nevim, ja ty negramoty proste nechapu. To musi byt zasluha u Boha odpalit sve soukmenovce bombou v batohu.

Taky tu koukam, ze te divence skacou roky jak se komu libi. Jednou je osmileta, jednou desetileta, Idnes jsou proste zpravy, kterym muzete verit.

0/0
9.1.2014 20:01

J39i13ř23í 51D32o92u65t12n50á51č 2970767647795

U tý holky to asi není vyjímečně chyba idnes ... maj tam bordel že si opravdu meví kolik jí je let .. a asi to neví ani její máma ... napráskala rokk co rok minimálně jeden kus a některý přežili ...

0/0
9.1.2014 20:05

V42e16n37d19e27l67i75n70a 35K83e43l51l39e29r 9905186558676

taky si myslim, resp takhle nejak to psali v jinem deniku (v UK). Mozna by to mohla idnes uvest na pravou miru - proste rict, ze se to urcite nevi anebo to nejak opsat, treba " skolou povinna" nebo tak. Ale ano, mate pravdu - urcite se to nevi.

Akorat si nemyslim, ze by to jeji maminka 'praskala rok co rok' - spis si myslim,z e to praskla otec deti. A jestli tahle holcicka byla prvni, v touze po synovi asi jeste vic...

0/0
9.1.2014 20:20
Foto

K32a72r85e10l 28S50e74i73d37l 8209585340708

Rozumné vysvětlení. Jen k tomu synovi - ten, co ji poslal, byl prý její brácha, nějaký velitel talibanu.

+1/0
9.1.2014 20:39

F54i40l72i24p 68B63a47r80o88š 9415684769398

Hmm...padla zde otázka "ve jménu jaké ideologie se zabíjejí děti?? Ve jménu jakého Boha?" A já se ptám: "ve jménu jaké ideologie se zabíjejí nenarozené životy a ve jménu jaké ideologie se skrze rozvody mrzačí psychika dětí??" Nezastávám se teroristů, ale chci znát odpověď na tuto otázku. A kdo je pak na tomto světě horší...jsou to teroristé, kteří výbušninou zlikvidují školu a děti světu na očích, nebo jsou to běžní "neviditelní" dospělí, "my", kdo přihlížíme věcem, které snad dokonce považujeme za "normální". Na východě vládne možná zvrácená ideologie, ale u nás zvrácená svoboda a pohodlí. Kdo je tedy horší? Máme vůbec právo se pohoršovat?

+4/−8
9.1.2014 19:41

J17i80ř62í 45D20o41u94t39n53á90č 2930417877865

ne ..máme ale právo si svůj způsob života bránit a když s ním nebudeme spokojení tak ho změníme .. ostatně tak děláme pořád ... to evropa pohla světem a ne arab, přestože mu ležel svět u nohou a znalosti antiky, indie i číny měl k dispozici :-/

+4/0
9.1.2014 19:46

J43a52n 39Z65a21p10l22e88t20a65l 3158319545186

Za bídu si mohou sami. Příroda jim poskytla ropu za kterou se platí zlatem. Mentální zaostalost a fanatismus je příčinou jejich bídy. Jsou nakaženi vzteklinou. Víte jak se léčí vzteklá zvířata? Zeptejte se nejbližšího veterináře anebo vyhledejte na google.

+1/−1
9.1.2014 19:56

V86e43n40d27e32l87i42n92a 21K91e98l26l39e40r 9105486788816

skoro bych rekla "fanatismus, vedouci k mentalni zaostalosti"...

mela jsem kamaradku-kolegyni muslimku, ona sveho Boha, ja sveho...fakt jsem si lebedila, jak jsou ty kecy prehnany, ja ji ukazovala svou kulturu, ona me jeji, vse na uzemi Velke Britanie (hezky, co?;-)), obe pracujici (ve vyzkumu), fakt parada...pomalinku ale jiste me lamala, jeji deti mi zacai rikat Fatima (no to nevim, mam vsechno jen ne rysy Fatimy ;-)), a ze at se zkusim zacit zahalovat - muj tehdejsi pritel na me koukal, povida, vypadas tak trosku asexualne,... kdyz zacala s tim, ze se mam 5x denne modlit a nenosit rifle, 'odsedla jsem si'...nerikam, ze jsou takovi vsichni, nejsem primarne zaujata ale je fakt, ze v Londyne v metru se necitim uplne nejlepe....

+2/0
9.1.2014 20:41

P79a75v14e37l 58O75d56r76a26z28i70l 6954399877850

Tak oni to mají jako úkol. Akorát nestojí v podchodu se Strážnou věží, ale verbují kecama.

+1/0
9.1.2014 20:46

V86e52n20d60e75l18i10n53a 49K41e47l66l94e69r 9815876708866

presne, pravdu dite - mozna nakonec dobre, ze me 'jen' premlouvala! Nechci veset buliky ale mam takovy neprijemny pocit, ze nam jeste ukazou, zac je toho loket!...

+1/0
10.1.2014 13:55

J33i51ř77í 13F58o83g64e69l 2550701246322

+ jsem dal omylem.....

0/0
9.1.2014 19:53

J24a61k20u39b 52S86ú89k87e12n72í79k 1328640949

Srovnávat lékařsky prováděné potraty v raných fázích těhotenství, kdy ono "dítě" není nic než shluk kmenových buněk s teroristy zabíjejícími děti ve školách, na to musí mít jeden žaludek. Ale co, u vás "prolifistů" se tomu nedivím, nejste první podobný demagog, kterého jsem (nejen) na internetu potkal;-€

+3/−1
9.1.2014 20:09

J61o16s44e39f 98N19o16v46á18k 2822922355944

1) Potraty jsou povoleny dokonce i v době, kdy umíme narozené předčasně dítě zachránit

2) Co je to člověk? Odkdy je člověk člověkem? A co ho dělá člověkem? Podoba? Pak je opice více člověkem, než např. někdo znetvořený po úrazu. Myšlení? Pak je více člověkem prase (ano, čuník), než čerstvě narozené dítě. Co tedy dělá člověka člověkem?

PS: Všiměte si, že ačkoli jste demagogii použil sám (potraty jsou rozhodně povolené daleko později, než jen v embrionálním stádiu, natož ve stádiu zygoty), tak nazýváte demagogem ostatní a snažíte se diskusi převést na osobní rovinu. Prosím diskutujte slušně a korektně.

+1/0
9.1.2014 22:22

J15o62s38e39f 26N27o84v56á64k 2272932965824

V době myšleno ve věku dítěte.

0/0
9.1.2014 22:23

J83a59k70u55b 48S63ú72k56e18n48í36k 1838330149

1) Legislativa umožňuje udělat potrat "na přání" do 12. týdne. V této fázi "dítě" opravdu zachránit nedokáže nikdo. Pokud se tak děje později, musí to být opodstatněno ohrožením zdraví nebo života, ne? Nejsem ani lékař, ani právník, ale tohle mi přijde docela rozumné.

2) Člověka dělá člověkem genetická příslušnost k druhu Homo.

Ke zbytku se vyjadřovat nemusím a nebudu, jen připomenu, že mi hnulo žlučí přirovnávání potratů k terorismu a vraždění školáků. Vám možná ne, to je pouze věc vaše a vašeho svědomí.

+2/0
9.1.2014 23:19

J55o72s31e68f 93N64o92v95á19k 2502922475764

1) Do 24. týdne stačí k legálnímu potratu i jen podezření! na vývojovou vadu

2) Pokud je člověk člověkem už od narození, o co méně špatné je zabití např. dvouměsíčního dítěte od zabití desetiletého?

+1/−1
10.1.2014 0:58

J36a61k95u88b 49S41ú25k34e55n74í61k 1448390629

1) Je to případ, který pak závisí na lékařovi a ne na matce. Nebudu diskutovat o tom, jak vážné podezření na genetický prů...švih doktorovi stačí na odsouhlasení potratu, ale tady legislativa správně nechává rozhodnutí na jediném člověku, který to může posoudit dobře - lékaři.

2) Člověk je člověk, jakmile je jednou na světě, a pak je jedno kolik mu je - zabít dvouměsíčního je stejná vražda, jako zabít desetiletého. Nechápu, že v tom hledáte rozdíl.

Podívejte se, potrat ve 24. měsíci je extrém, kterému se jak lékaři, tak rodiče snaží vyhnout. Legislativa v tomto možná nechává lékaři relativně volnou ruku, ale to proto, že míra genetického poškození plodu či míra ohrožení života matky prostě nejde zákonem stanovit.

Plod před 24. týdnem stejně prakticky zachránit nelze (to by byl výjimečný případ, životaschopným byť na přístrojích se stává až později), ani v případě přirozeného potratu. Tudíž není pravdou co jste tu tvrdil, že potraty jsou povoleny i v době, kdy lze dítě zachránit.

0/0
10.1.2014 9:20

K48a96r23e12l 54D92l23o38u82h42ý 2572105422895

Jeden muslim zachrání děti před jistou smrtí,a sám při tom zahyne. A jeho bratr pak vyřekne, že zemřel takovou *vznešenou* smrtí????? Co je to za zvrácenost, tohle to náboženství?

Tohle ale není náboženství, jak tady většina píše. Tohle to je vymývání mozků za účelem ovládnutí moci. nic víc. Vždy je tam někdo kdo tahá za nitky. Ať už vedení jejich církví, klanů, či je to ovládáno z poza velké louže. Nevěřím, že obyčejní lidé se chtějí navzájem vyvraždit. Ti chtějí pouze přežít. A tady právě nastupuje to vymývání mozků. Tak jak kdysi v Evropě při církevních válkách nebo výpadech. Zneužití bídy v prospěch toho jejích *pravého náboženství*

0/−3
9.1.2014 19:41

J87i49ř30í 61D10v85o45ř93á22k 2594851518

Je to právě o tom jak se vykládá korán.Bohužel korán je napsán tak že se dá vykládat jak je třeba.Na jedné straně se píše o míru mezi všemi a na druhé o vyhlazení nevěřících.Tak je to vždy se všemi náboženstvími.Naše církev kázá o životě v chudobě a o pomoci všem ,kteří to potřebují.Na druhé straně hrabou majetky,které nenabyli jinak než od věřících,kterým je ukradli nebo je na nich obratným způsobem vymámili.I po tomto statečném činu Pákistánského kluka je pro mne islám nebezpečím pro civilizovaný svět.Islám to za ta století daleko nedotáhl,protože veškerý pokrok je pro něj dílo satana.

+3/−1
9.1.2014 19:17

J17a79n 10Z96a69p34l64e11t53a98l 3948489485546

Nadpis taky mohl znít: Muslim chtěl zmasakrovat muslimy a muslim mu v tom zabránil.

Naskýtá se otázka, jestli by ten muslimský chlapec udělal něco podobného, kdyby se jednalo o křesťanskou anebo ateistickou školu? Ten chlapec zachránil své muslimské kamarády, před muslimy, kteří se už perou taky mezi sebou. Islám, to je nenávistné náboženství. Oni ne že nenávidí nás, oni se nenávidí taky všichni mezi sebou, klan nenávidí jiný klan muslimů, skupina islamistů nenávidí jinou skupinu islámistů. To jsou šelmy, to snad ani nejsou lidi.

+4/−3
9.1.2014 19:11

K63a97r78e63l 40M49a98z35a46n15e54c 7987435523

Jen nezapomínejme, že křesťanské sekty se navzájem vůči sobě chovaly stejně a stejným způsobem se nenáviděly a vraždily - kromě jiného husita žižka vyhlazoval adamity, křižáci husity, anglikáni vyhlazovali katolíky, katolíci zabíjeli kalvinisty....

+2/−1
9.1.2014 19:15

J26i53ř84í 63D25o12u84t42n37á84č 2720337457405

ano evropu stálo staletí a hromady mrtvých než se propracovala od klanové společnosti k národním státům ochotným spolupracovat ... jenže nemáme čas a je to i zbytečné toto očekávat od musulmanů .. korán je neměnný a islám nereformovatelný

+1/0
9.1.2014 19:20

J45a87n 54Z80a23p55l32e47t25a57l 3288469525816

Pane Mazanec, to že se muslimové tak chovají jeden k druhému nám vůbec vadit nemusí ani když se třeba tam všichni muslimové mezi sebou navzájem vyzabíjí. Mně vadí, že se oni tak chovají k nám a to u nás doma v Evropě. Co dělají tam u nic doma mezi sebou nám může být úplně, ale úplně a naprosto fuk a šumák. Proto mi dost vadí, že tady jsou a další z muslimského světa přichází.

Taky já jsem ochoten ocenit hrdinství toho chlapce o kterém je tady řeč, ale pro nás Evropany to dohromady žádný význam nemá.

+3/0
9.1.2014 19:23

K42a93r52e69l 89M21a84z10a24n41e33c 7457695303

Plně vás chápu, ale problém je asi v tom, že muslimů je miliarda a pokud budou dělat bo-del u sebe doma, postupně ho roznesou i k nám. Je proto v našem zájmu, aby u nich doma byl pořádek a oni k nám neutíkali a nechali nás na pokoji a asi proto budeme muset v našem vlastním zájmu i něco udělat a naučit je se chovat normálně. V roce 1933 si také zbytek evropy říkal, že je jen věc němců, co se děje uvnitř jejich země a jak to pak dopadlo....

+1/−1
9.1.2014 19:28

J69i92ř89í 16D14o67u88t57n60á73č 2850867307785

německo bylo a je v evropě .. ovšem evropa je evropou právě protože se islámské pakultůře ubránila .. ovšem teď jí otevřela dveře a to je špatně ..

+4/0
9.1.2014 19:31

O38n36d44ř77e59j 12H10o43r42á13k 8429334551

"Pakultůra"? To bude asi z arabštiny, ne?

0/0
9.1.2014 19:39

J45i73ř22í 57D77o85u11t77n31á66č 2220427837925

;-) NE ,  z horáčtiny ..

0/0
9.1.2014 19:41

J83a43n 77S82o12c90h15o70r 2874956542846

Máte pravdu pane Mazanec. Něco budeme muset udělat, aby muslimové k nám neutíkali. To něco ovšem neznamená, že budeme dělat u nich doma pořádek, protože pořádek nelze dělat někomu, kdo pořádek mít doma nechce. To něco je pakovat muslimy jednoho po druhém od nás domů. Nic jiného smysluplně dělat nelze. Taky žádné muslimy sem nepouštět. Co dělají u nich doma je opravdu jen a pouze jejich věc. My tu máme svých problému dostatek a není ani v našich silách převychovat všechny lidi na celém světě.

+3/0
9.1.2014 19:41

J66a30n 36Z60a86p73l79e21t52a83l 3478259185116

Souhlasím.

0/0
9.1.2014 19:46

J29a11r16o68s32l45a74v18a 25B98o63ž29í39k42o49v73á 5841268138

No  já nevím, je snad jedno, jestli zachránil 2000 muslimů, nebo křesťanů, prostě zachránil 2000 dětí.  Já si myslím, že to  snad s muslimy asi nebude tak špatné. Ostatně, dost dobře si neumím představit nějakého českého patnáctiletého cool puberťáka,který se půjde obětovat, aby zachránil své spolužáky. Skoro si myslím, že bych ho viděla s tou bombou. Pro mě je to hrdina, když jsem to četla,mělajsem slzy v očích, čest jeho památce.R^

+1/0
9.1.2014 21:22

B91o28h80u50s70l79a47v 61K71r50á10l94í62k 2741110719146

Dva mladíci byli ochotni zemřít vznešenou smrtí pro své ideály, dva mladíci bylo ochotni se obětovat za to, aby byl svět lepší. Jak krásné před Alláhovou tváří. Ještě že Evropané nikdy nechtěli napravovat svět svými pokrokovými všespásnými režimy, a přísnými směrnicemi a jinými vznešenými prostředky.

0/−1
9.1.2014 18:59
Foto

I64v29o 72P18e19t57e14r36k95a 4676435477719

Opravdu? A co třeba takoví inkvizitoři?

0/−1
9.1.2014 19:21

B77o98h31u22s25l81a48v 59K45r87á83l83í13k 2671250139116

Možná ta ironie nebyla dost čitelná. Samozřejmě že v Evropě se střídá jedna totalita za druhou a všechny šly ve své snaze udělat svět lepším přes mrtvoly. Snad jen té poslední totalitě stačí k fungování hloupost a korupce.

0/0
9.1.2014 19:55

B53ř38e70t45i19s65l52a93v 82Š69í75m23a 9734221142

Bohuslav Králík

Vaši ironii nechápu, jedno byl terorista - zrůda, druhý normální statečný kluk, který se obětoval pro kamarády.

+1/0
9.1.2014 21:09

V23o10j71t10ě73c49h 59T28i33c53h28ý 6400882348167

Pokud tohle tamním nestačí aby dostali rozum, tak kluk zemřel zbytečně a mamlas měl radši v té škole bouchnout, aby to opravdu došlo i běžným muslimům - radikalismus nikam nevede a myslet si, že pokud ti bouchací šašci takhle bojují proti nevěřícím psům, tak proti vlastním nebudou, je naivní. Radikálové, dokud budou mít tichou podporu obyvatelstva, budou dělat potíže dál. Doufám, že tímto chováním tamním lidem dojde, že radikálové se nezastaví před ničím, ani před útoky na vlastní lid, pokud to bude vyhovovat jejich zvráceným cílům...

+4/−1
9.1.2014 18:47

J89i88ř33í 94D23o14u76t35n67á42č 2780287427215

společnost oslavující samobuchy, tančící a slavící v ulicích po teroristických útocích, vraždící jino i souvěrce kvůlivá karikaturám či vlastní děti pro podmalované oči je humus a je nutné jí potírat všemi prostředky ..

+3/0
9.1.2014 18:50

M71a45r70t75i79n 69U12l94b24e39r60t 8933199466909

to je zase diskuze. Ten pátnáctiletý kluk byl schopen něčeho co by mnoho znás nedokázalo ani v mnohem pokročilejším věku a na vyšším stupni morální zralosti. Jediná věc co se tu řeší je "multikulti" všechno a islám pohlcující Evropu. spousta z vás se tu křižuje a prohlašuje hlášky typu braňte Evropu. Proberte se vy čeští chytráci, když Vám něco vadí řešteto jinak než neustálým omýláním u piva. KLuk si zasloží mnohem víc respektu než většina z nás a to bez ohledu na to jakého byl vyznání.

+15/−2
9.1.2014 18:16
Foto

K90a34r63e68l 75S79e85i89d77l 8989985460748

Kluk byl hrdina a klobouk dolů před ním. Ten sebebuch byl ... na smazání příspěvku.

Ale proč takoví, jako ten kluk nebo Malalaj nebo Rushdie jsou jen jednotlivci a takových, jako ten sebebuch jsou tisíce?

A vše jsou to muslimové...

Navíc, kolik z těch, co odmítají teror mezi muslimy se na věc dívá jinak, jedná-li se o "šíření islámu" mezi nemuslimy?

+1/0
9.1.2014 18:23

J13a67r94o31s27l17a60v 18N56o64v18á64k 3147934734936

Kluk hrdina. Co jsou ale zač lidé, ktzeří se odpálí mezi 2000 dětmi? Logicky by se měl islám postavit hned vedle fašizmu a komunizmu. V Evropě to vypadá ale přesně opačně, novináři a nové pořady nás přesvědčují o mírumilovnosti tohoto nenávistného a omezeného náboženství a naopak připravujeme normy, kdy bude jakákoliv kritika islámu zakázána a trestána. Pokud to půjde takto dále, za pár let nebudeme k podobnému tématu smět ani ceknout. V Británii je to už tak daleko, že za negativní zmínky o islámu na Twitteru nebo FB jsou lidé zatýkáni.

+4/0
9.1.2014 18:13

I44g29o94r 39H44r76u17s24o58v65s41k85y 2549929763790

mily jaroslav. asi neuveris, ale aj ten chlapec bol vyznavac islamu.

+1/0
9.1.2014 18:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.