- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Unifikovat, sjednotit a hlavně neporovnávat kvalitu.
Chládek je bezesporu duševní naháč. Naše školství kdysi skvěle fungovalo a jeho absolventi mívali srovnatelné výsledky se zahraničím. Stačilo pár rozumbradů na ministerstvu školství, pár zbytečných reforem a hle, výsledek se dostavil.
A to kdysi bylo kdy? Ve čtrnáctém století.
Má spoustu nápadů ... posunutí začátku školní docházky na 7, pak zase povinnou školkou na 5 ... ví dobře, co chce a proč ....
A nechce raději Chládek řešit problémy ve školství?!
Chládek bude jenom problémy vytvářet. Řešení od něho nečekejme.
Rodiče se mohou rozhodnout, zda nechají své dítě očkovat a proti čemu a o předškolní výchově se rozhodnout nemohou? A v případě očkování tomu stejně lidé nerozumí, jestli je to lepší tak či onak. Ale v případě školky si to mohou posoudit podle svých možností. Je vidět, že pan cministr Chládek bude jenom dalším pokračovatelem současné úrovně školství.
Prostě další socanský inženýr cizích životů....
povinná MŠ - špatně, ZŠ až od sedmi - špatně, pouze slovní hodnocení - špatně ...
škoda, že se soudruh ministr ve Finsku neinspiroval posunutím prázdnin od půlky června - čím víc nad tím uvažuju, tím víc se mi to líbí
Tenhle člověk na ministerstvu způsobí definitivní katatonii českého veřejného školství.
Pravděpodobně ho platí a ponoukají ti, kdo chtějí veřejné školství zničit, aby mohli provozovat soukromé školství s vysokým školným.
Každý nový ministr má několik "supernápadů". Bohužel zpravidla k horšímu.
to bude nejhorší ministr ,co může být.Proč povinně nařizovat to,že dítě již od 5 let musí se někde kolektivně vzdělávat. Kdo o to má zajem,tak to dítě do mš dá,ale proč zase povinně..on je prostě .....nemám slov . proč raději si nevzali to ministerstvo lidovci,ti by aspon tochu prosadili morálku do vzdělávání,ale tento zlatokop. Ach joo.To bude zase magorárna.
Ona ta školka není o kolektivním vzdělávání, ale o získání základních sociálních dovedností pro ty kteří to nezískali v rodině.
Já chci být taky ministrem školství. Mám vypracovanou zcela komplexní koncepci. Hlavním pilířem mé koncepce je zkrácení velké přestávky o 4 minuty a prodloužení malé přestávky o 2 minuty.