- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alespon si tam nebudou nadale autama znecistovat zivotni prostredi. K cemu nejaky "vyspely" kapitalismus kdyz uz se vzduch zasvineny sajrajtem z aut neda dychat.
Soudruzi nevím proč se rozčilujete, vždyť neomylná Strana ve své moudrosti stanovila cenu nových aut správně a sociálně citlivě! Kdo to nechápe, je přisluhovač imperialismu a jako takový se nemůže divit, když na něj dopadne okovaná pěst dělnické třídy!!!
Všichni voliči KSČM by měli mít povinný roční pobyt v KLDR nebo na Kubě...
Zase tak zle bych na ně nebyl, Ostrov Svobody ny na převýchovu mohl stačit
Tvl, to se dějou věci od chvíle, kdy Castra v nějakém náhlém pominutí smyslů obejmul a políbil Obama
Jen nevím, proč byla zrovna v souvislosti s jistě právem očekávaným masivním nákupem aut na Kubě uvedena v článku značka Peugeot, když si odhadem 99,98% občanů Kuby pořídí za své celoživotní úspory tak akorát znak Renaultu...
Obávám se, že kdo si tam takový auto koupí bude hned podezřelej.
Tak protože se bud jednat o zasloužilého soudruha, tak podezřelej nebude. Totalitní systémy nepotřebují aby lidé mohli navzájem komunikovat. K tomu patří i telefon, nebo auto. Autobus se dá snadněji kontrolovat, navíc lze nasadit špicly. Agenta na zadním sedadle svého auta si každý většinou všimne.
Peugot za pět milionů? Asi nějaká hodně vysoká kubatůra?
To snad není ani legrační! To je naprostá zoufalost! Chudáci Kubánci!
A to mají za dvorkem USA kde stojí auta pár šupů.
Docela nepochopím, proč si tam neudělají nějakou vlastní fabriku na auta. Něco na úrovni třeba Š120 b měli v pohodě zvládnout, inženýry na to mají, studovali přímo tady u nás.. A výroba nějaké tisícovky nových vozů ročně by se měla dát v pohodě zvládnout.
Něco na úrovni Š120...By se měla zvládnout... hmmm