Diskuze

Překvapení na dopravě. Ministrem za hnutí ANO bude nakonec Prachař

Novým ministrem dopravy bude jednapadesátiletý člen hnutí ANO Antonín Prachař. iDNES.cz to sdělil šéf hnutí ANO Andrej Babiš. Prachař je generálním ředitelem společnosti Omega servis holding, dříve byl viceprezidentem sdružení ČESMAD Bohemia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Prachař - dobrá volba R^

Věřím, že svou roli bude  dobře  zvládat.

0 0
možnosti
JB

Tak snad se konečně najdou peníze na dostavbu dálnice D1 Říkovice-Přerov,Přerov-Lipník nad Bečvou.. a řešení neutěšené dopravní situace Přerova když nový ministr dopravy bydlí kousek od Přerova.

0 0
možnosti
Foto

Je mi lhostejné, kdo bude ministrem dopravy, pokud se postará, aby dálnice byly dálnicemi, silnice I. třídy, I. třídou a ne tankodromy ;-)

0 0
možnosti
TP

T75o53m 89P73á13l73e82k

3. 1. 2014 20:58

Ministr nemusí být odborník, měl by to být hlavně silný a schopný manažer.

Odborník bez manažerských schopností tam natropí víc škody než užitku = figurka v rukou kmotrů a lobistů .

0 0
možnosti
Foto

Vsjo ravno. Tady jde o dobudování infrastruktury i do těch nejvzdálenějších koutů republiky, i chudí venkované potřebují mít spojení k úřadům, k lékaři a za nákupy. Za Klause se preferovali miliardáři, je čas, začít preferovat i vesnické obyvatelstvo.[>-]

1 0
možnosti
RP

Jestli náhodou není levnější ty venokvany přestěhovat ;-D

0 0
možnosti
RJ

No, kvalifikaci na to jistě má. Řídí firmu o 100 lidech, z nichž je přes 60 řidičů. :)))

0 0
možnosti
NK

Pokud studoval v Žilině, tak to je bývalý komunista a železničář.

0 1
možnosti
IH

I17v42a80n 16H57r65o13n

3. 1. 2014 19:03

skazal tovaryšč Nikolai Krečev!!

0 0
možnosti
EM

Kamionová doprava řeší - eliminuje skladové zásoby. Bezmála  před 40lety jsem byl účasten sympozia na téma skladového hospodářství (nebyla to ani náhodou profesní záležitost, ale šéf si chtěl užít týden volna v "Mariánkách", něco mu kolidovalo a bylo to uhrazené, vyslal mne). Princip byl, že žádné zboží nesetrvalo ve skladu přes 24 hodin. Zavážecí automaty, regály 40 až 50 m vysoké. Právě tak to fungovalo s přísunem subdodávek do výroby.  Zde firma, kde skladové zásoby "pro jistotu" šly do milionů a naprosto zbytečně. Dnes  jsou zde fy ze Západu a přísun subdodávek je s kamiony a rovnou do výrobních hal. Z tisku je mi známo, VW v Bratislavě měl zájem vybudovat přístaviště na Moravě (řece), ale místní část města (Děvínská Nová Ves)byla proti. Vyrobená auta se přepravují kamiony. Lodí po Dunaji lze nahradit určitě desítku kamionů. Železniční a  lodní doprava nejsou až tak překonány. O centrálních skladech bylo již vysvětleno. Obrazně i doslovně, funguje to jak na poště.

1 0
možnosti
KP

Další dokola omílaná fráze o tom, že ministerstvo musí řídit odborník. Princip politiky ale spočívá v tom, že ministerstvo řídí lidé volení, tj. musí rozhodovat v rámci toho k čemu mají mandát. A mandát dostávají proto, aby realizovali to, co si lidé - voliči - přejí. A to, co si lidé přejí (např. aby se stavělo více nebo méně dálnic, nebo aby bylo na silnicích méně kamionů) - to není otázka odbornosti, ale otázka politická. Skutečnou odbornost pak musejí mít zaměstnanci ministerstev, tj. úředníci, kteří danému ministrovi vypracovávájí posudky, zda to či ono rozhodnutí je nebo není naprostá blbost. Kdyby politické otázky dokázali řešit odborníci, nebyly by třeba volby. Ani ministerský resort není firma, je to politický úřad, který je spravován politicky. Tuhle negramotnost v elementárních otázkách mi hlava nebere.

3 4
možnosti
VK

Tož tam dáme Agátu Prachařovou....

2 0
možnosti