Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Počet vykázání za domácí násilí roste, policisté ho umí líp poznat

Policie v Česku od ledna 2007 už v 7 456 případech odebrala klíče od bytu lidem, kteří doma ubližovali svým blízkým. Jenom letos od začátku roku do konce listopadu přikročila k vykázání za domácí násilí u 1 244 osob. Číslo je vysoké hlavně proto, že policisté mají s vykázáním více zkušeností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L81i68b38o10r 58B40a67š60t50ý65ř 9329681337805

Ženskou mlátí jenom srab.Moje žena mi byla nevěrná a docela jsem to zapíjel,ten vztek a ponížení,ale nikdy jsem na ni nesáhl.

Na druhou stranu znám ženu co se takhle cíleně dopracovala ke slušnému majetku.Tento případ byl i zde ve zprávách na i-dnes.

+3/0
29.12.2013 20:54

P64e37t16r 38V51a69n46e63c37e40k 6746613325369

Vas jeste nenapadla 110kg vazici zena s zehlickou v ruce ze?

+1/0
29.12.2013 21:17

L18i28b74o23r 71B44a33š92t74ý48ř 9709471777245

Ne nenapadla,moje žena má 60 kilo a věděl bych kdy odejít.Ale to se bavíme o dvou rozdílných věcech.Vykázat z domu se dá i žena.Pokud Vás napadla žena se žehličkou a fyzicky a tělesně je silnější a agresivní je na policii jak situaci posoudí v daný moment.Polopatě řečeno-pokud máte 70 kilo a žena 110 a bezdůvodně Vás napadne žehličkou potom policie zasáhne a ženu vykáže.

+2/0
29.12.2013 22:20

P89e76t54r 72V60a66n59e20c88e59k 6626863405219

Jinak samozrejme souhlasim. Na zenu si dovoli jen dusevni chudak, ale v okamziku, kdy me zena napadne, ztraci oznaceni zena a ocekavam, ze budto vymlati dusi ze me, nebo skonci na zemi po KO. Je zajimave, ze kdyz napadne slabsi chlap silnejsiho, nikdo neresi, ze ten silnejsi toho slabsiho zmlatil. Proc by to u zeny (v pripade, ze prvni rana padne ze strany zeny) melo byti jinak? Mame zde preci rovnopravnost ne?

+3/0
29.12.2013 21:18

L31i73b72o28r 64B15a37š23t57ý14ř 9939191187305

Ano to samozřejmě máme rovnoprávnost pohlaví.Ale zákon jako takový rozlišuje a to jak psychické tak i fyzické předpoklady.Tedy zohlední 120 kilovou ženu versus 70 kilového muže a podobně.Také bere na potaz možnosti bojových sportů,vojenského výcviku a podobně.A samozřejmě je daná definice přiměřené obrany

0/0
29.12.2013 22:30

J13i23ř62í 12M98a97n85d22á49t 4977172590756

Nebo víc žen napadne si to vymyslet.

+1/−5
29.12.2013 17:30

P50e67t63r 34V21a81n45e61c62e27k 6956743585589

Sice jste dostal hromadu minusu, ale mate bohuzel pravdu. Velmi casto se toto stava behem rozvodu. Vetsinou zena rovnou poda zadost o rozvod, zalobu za napadeni a pozada o vykazani manzela z bytu (ten klidne muze byti jeho, ale opustit ho i tak musi). Podobnych pripadu najdete desitky. Prokazat pak zpetne, ze jste nic neudelal je prakticky nemozne. Domoci se omluvy je uz cira utopie.

+1/0
29.12.2013 21:14

J83a48n41a 25W55y72r49w11o67l55o48v33á 9371210335873

Teda, tady to vsichni vidi jako spiknuti8-o

Chlapi co blaznite. Jako ze se zenske mlati samy(asi nabihaji proti zdi, nebo chudakovi chlapovi na pest) a volaji policajty, aby se chudacka nevinneho zbavily?

V jakem svete to zijete?

U nas se jednou pobili sousedi. Byl to randal, jako by tam stipali nabytek sekerou.Syn mlatil matku. Prijely 3 policejni auta(zavolalo je vic lidi)a sanitka. To hovado vykakazali a uz jsem ho taky vic krat nevidela.

+6/−2
29.12.2013 16:10

L59i77b66o97r 77B46a17š45t39ý84ř 9959481667605

Jen jsem konstatoval fakt.

0/0
29.12.2013 21:10

P10e84t13r 32V36a63n65e59c74e43k 6296763285629

Pani Wyrwolova, mohu se vas optat, jak je mozne, ze za posledni tri roky stoupl pocet zadosti o rozvod ktere sly rovnou s zalobou na muze za napadeni temer o 200%? Opravdu jste tak naivni, ze vam nedochazi, ze toto radi zenam pravnici? Tim samozrejme nerikam, ze k domacimu nasili nedochazi.

+1/0
29.12.2013 21:16

P65e64t42r 22H33o50f93e17r25e79k 9912842695933

Pani W, nevim v jakem svete zijete vy, mozna podle chybejici diakritiky tak jako ja v USA. A tam uz se to soudum uplne vymklo z ruky, kdyz kdejaka zena krive obvini manzela/partnera, ze ji neco udelal (samozrejme bez dukazu a nejcasteji uplne fiktivne) a policie to pro jistotu resi temi automatickymi 10 dny zakazu vstupu do vlastniho domova (dokonce I kdyz je dum napsan na nej! a ma tam vsechny sve veci). On pakl tech 10 dni nema pristup ani ke svym detem (nez rozhodne soud co dal), zatimco ona ihned podava zadost o rozvod - nebot ji to vse poradil pravnik jak zorchestrovat, aby ona jedina mohla nakladat se spolecnym majetkem a docasne mit deti, coz je potom dobry predpoklad na to, aby ji ty deti zustaly i nadale - aby "zmeny zbytecne nestesovaly deti..." A to je jen finta mistnich zen, cizinky uz na to take prichazeji, je to pro ne jeste zajimavejsi ...

Je docela smutne, ze se ceska legislative nepoucila ze spatnych pripadu ze zahranici, aby podobne zneuzivani omezila... Jestli s tim brzy neco neudelaji, tak muze CR ocekavat stejne problemy s fingovanym 'domacim nasilim' jako v USA, kde uz je to v takovych extemech, ze uz jsou weby, ktere radi cizinkam, jak prijet do USA i na cerno, nekoho jakoze sbalit a pak ho (musi to byt obcan USA...) obvinit z domaciho nasili (klidne nijak nepotvrzeneho- typu jeda pani [domluvena kamoska...] povidala...) - a ejhle je z toho zelena karta pro cernou imigrantku i bez svatby, cekaci doby, pokut a hodne jinych poplatku.... Osobne znam nekolik (!!!) takovych pripadu, samozrejme se deje vesmes o zeny 'chudinky', ktere namely v rodne zemiani co jis a sotva prijely nacerno do USA tak jim nekdo zacal ublizovat... az z toho byla legalni zelena karta... 

Smutne, tak se chlapi v CR brante !!! Drzim palce.

+2/0
29.12.2013 22:22

I18v20o 42K64r14b29e87c 3867330528187

Ještě by chtělo zavést vykázání podnikatelů a "manažerů ze země za "podnikové násilí na ženách".

Zlatí komunistéR^

0/−4
29.12.2013 15:48

R10o60b95e22r16t 32P43r27a39ž27á76k 4288416155540

Jo, jo, to za komančů nebylo, co? Zlatý voči. Buď jste mladý a komunismus nepamatujete nebo jste sprostý lhář.

+4/−1
29.12.2013 18:20

M37a58r90i94e 17Z55e70l79e88n80á 2354191449621

Omlouvám se, že odbočuji od tématu, ale nepíše se náhodou správně ve 3. osobě množného čísla slovesa umět - umějí?

+3/−1
29.12.2013 15:24

J57i46ř76í 54M87a79n42d92á55t 4287672840626

spisovné je i umí

+4/0
29.12.2013 17:32

K36a76r77e91l 64H45r72u23b43ý 3596748617223

A kolik z vykázaných je agresorů a kolik obětí?

Znám člověka, který spal, jeho manželka ho vzbudila, zavolala policii že ji bije a policie dotyčného vykázala. Nakonec nesměl čtyři měsíce domů - nikomu nevadilo, že si tam jeho manželka prakticky ihned nastěhovala milence.

Bílá linka bezpečí je také zajímavá organizace - četl jsem odpověď na e-mail týranému muži - jo, kdybyste byl pane žena, to bychom vám poradili...

+10/−1
29.12.2013 12:55

G92a15b34r42i27e51l 17H18o94r63t28e81n 9641609653564

Taky znám jeden pořádný přehmat, pár jich v tom množství určitě bude - ale co chcete dělat, jak to chcete řešit?

+1/0
29.12.2013 13:34

I25v96o 49K87r87b84e27c 3627140568267

vy jste znalec na vše i na "přehmaty"

0/0
29.12.2013 20:26

J78i26ř84í 32S42t94e23i28e29r 4101504936355

Vykázání policie trvá 10 dnů.

+1/0
29.12.2013 18:44

K20a28r68e82l 38H46r63u18b62ý 3766128587633

Ano. Po vykázání od policie následovalo vykázání od soudu na měsíc (zde se navíc objevil zákaz jakéhokoli kontaktu s dětmi - to odvolací soud zamítl) a čtyři (!) podání manželky, kterými se domáhala prodloužení vykázání na rok. První dvě jí zamítl soud prvního stupně, třetímu soud prvního stupně vyhověl, ale odvolací soud zamítl. Následovala čtvrtá žádost, opět odmítnutí prvoinstančního soudu, tentokrát odvolání manželky a odvolací soud potvrdl, že vykázání je nesmysl.

Celkem "násilník" nebyl doma 3 měsíce a 17 dnů. Když se vrátil, byl dům prázdný - manželka s milencem odvezli naprosto vše, ledničkou počínaje přes utěrky a povlečení až po sekačku na trávu a dětské pískoviště. Reakce policie? "Pane, když se neumíte rozvést, proč jste se ženil?"

Případ se řeší soudně, proto nemohu být konkrétnější.

0/0
29.12.2013 20:17

P72a14v26e49l 25K64r47a59m90e25r 9463437589315

a jak se vlastně zakazuje vstup majiteli bytu/domu ?8-o

0/0
29.12.2013 12:00
Foto

Z64u52z37a94n95a 97B93a62r27t16o43š44o73v86á 7424624754699

Pokud v tom byte/dome bydli i partner/rodina nasilnika, tak ted uz velice rychle a jednoduse, nastesti... Nebo myslite, pane Kramer, ze by mela policie vyhodit obeti, coz jsou ne vzdy, ale vetsinou zeny s detmi???

+2/−2
29.12.2013 12:09

M65a91r63t63i56n 94S33e53d20o13n72a 2675766666909

Pokud je byt/dum vyhradnim majetkem nasilnika tak odchod objeti nasili by byl na miste. Nepripadne mi normalni aby majitel byl vykazan.

+2/−7
29.12.2013 12:51

J12o15s86e96f 34S74o62k66o73l 2200639322189

Pokud je to můj dům, tak pude ta slepice s kuřatama. Je na tom něco nepochopitelného?? Takové vyčurané práskačky, co se nasockujou k někomu do baráku, známe.

+3/−8
29.12.2013 12:51
Foto

Z30u12z85a14n82a 83B66a88r65t72o87š72o48v11á 7744494524239

Ja zase znala jednoho, co si k sobe nastehoval mladou holku, ktera nikoho nemela a kdyz si ji "pojistil" miminem, zacal ji deptat a mlatit a vyhazovat z bytu za kazdy projev odporu... hrdinske, ze? Ja taky kdysi mela pritele, ktery si opily na mne "troufl", byt byl muj, presto privolana policie odmitla cokoli ucinit a jelikoz jsem mu u mne nahlasila trvaly pobyt, nemohla jsem ho nechat vystehovat, driv to tak bylo. Nasla jsem si praci s ubytovanim, nez se vystehuje sam, a on mi vse v yte rozdal, prodal, nebo znicil Takze "vycuranost" neni vzdy jen u obeti, pane Sokol

+4/−1
29.12.2013 13:20

J42o74s67e16f 94S39o57k88o71l 2400279102969

Když je někdo tak hloupý, že si napíše někoho na trvalý pobyt bez smlouvy, tak k tomu nemám slov. Měla byste přestat skuhrat, litovat se a zaujmout k bezpráví postoj. Zákony jsou v pohodě a bránit se dá, jen se musí chtít.

+2/−2
29.12.2013 14:16

M81a84r69t31i11n 81P69a81u71l 4824179441257

Hloupý jste tady Vy. :-/

0/−1
29.12.2013 18:14
Foto

Z31u34z45a11n24a 65B98a70r20t18o74š55o43v79á 7184534364779

...a nemluve o Tom, ze pokud jsou tu deti a to deti toho nasilnika, tak jim tam jako nic nepatri, nebo co???

+2/−1
29.12.2013 13:29

J26o34s55e86f 75S65o25k14o27l 2510409722929

No, ten byt rozhodně NE!! A nic dalšího taky ne. Nebo si snad na něco vydělaly??

0/−3
29.12.2013 14:26

P95e32t87r94a 41N67e47o93m25i85l40l82n24e58r 7232350367368

Vzledem k tomu, že jsou to jeho děti, tak mají k jeho bytu užívací právo :)

+5/0
29.12.2013 16:38

M12i63l39a80n 66L98u95k77e58š 8347570492941

Zajímalo by mne, jak to vypadá pod špičkou ledovce. Jestliže se ročně nějakých 1400 násilnických i.d.i.o.t.ů rozhodne fyzicky napadnout partnera, často bez ohledu na děti, kolik potom musí být případů, které nejsou hlášeny a na které se jednoduše nepřijde? A kolik dětí, které si tohle odnesou na celý život pak bude dělat to samé svým dětem (což se velmi často stává)? Jsou to otřesná čísla a na násilníky bych byl přísnější. Podmíněná a nepodmíněná odnětí svobody. Možná i fyzické a citelné tresty (ale to by se multikulti specialistům asi nelíbilo, to bychom porušovali práva násilníků)...

+8/0
29.12.2013 11:35
Foto

Z52u68z76a12n61a 47B56a30r58t94o19š78o39v39á 7104454824119

Bohuzel u nas lide casto neumi spory a rozdilnosti v rodine resit jinak, nez primitivnim "pravem silnejsiho" a pak to odnasi slabsi partner a deti, navic hodne lidi radeji "nevidi a neslysi", kdyz se neco deje u sousedu. Je moc dobre, ze se to zacina resit, a hlavne ze mozno nasilnika vykazat i bez souhlasu obeti. Nekdy jsou totiz tak vydesene, ze sami o to nejsou schopni zazadat. Jeste by bylo treba hodne zprisnit dohled a vic trestat nedodrzovani zakazu a vyhrozovani.

+3/0
29.12.2013 12:04

J54a14n 25Z13e45l89e41n92k16a 2376426708685

"krize a nezaměstnanost také přispívají k většímu napětí v domácnostech."

A stát, místo toho, aby z toho hledal cestu ven a obecně zlepšoval podmínky k životu (což by byla nejlepší prevence), vymýšlí represivní zákony, které ve výsledku problém neřeší. Umí ten stát v tomto přiblblém systému vůbec něco jiného?

+2/−8
29.12.2013 11:08

M45i89l37a89n 87L70u88k45e32š 8737870552431

Ano, typicky socialistické myšlení. Podle mne se partneři a partnerky nebijí. Nikdy. Tečka. A bez ohledu na to, zda je krize. Naopak, když je krize, skuteční partneři stojí při sobě a pomáhají si. A vy to chcete řešit státem. Panebože, už chápu, proč jsme tu měli 40 let bolševiky a stále je máme...

+13/−1
29.12.2013 11:38

J80a85n 56Z29e65l48e57n88k74a 2486496488535

A jak byste si představoval to "kapitalistické" myšlení? Já z toho mám pocit, že formálním vykázáním to začne a také skončí. Přitom celý problém je daleko složitější a barvitější, než se nám média a policie snaží namluvit. I v článku se píše, že ti "kapitalističtí" Rakušáci mají tu problematiku včetně pomoci obětem vyřešenou lépe. A mimochodem zajímavé jsou i příspěvky od diskutujících výše - to obvinění z "domácího násilí" lze dnes i velmi mazaně účelově zneužít (jde sice o malé procento případů, ale přece...).

+2/0
29.12.2013 13:35

P73e66t71r15a 63N23e30o62m47i20l93l48n71e54r 7932400657678

To obvinění musí být něčím podložené. Myslíte, že žena jen tak zavolá policajty a ti partnera vyhodí?

+1/0
29.12.2013 16:40

K91a39r56e44l 97H21r30u80b22ý 3156298867103

Ano. Stačí, když žena ukáže modřiny - nikdo se neptá, jak jsou staré.

0/0
29.12.2013 20:20

L62u51b48o31š 45M71a65r12e82k 1902295606331

Občas se stává, že jsou násilnické i ženy. Často nejde ale o fyzické leč psychické násilí. Toto se však velmi těžko dokazuje. A občas to pak vyústí k násilí fyziskému ze strany muže. A pak se už neřeší to násilí ženy!!!:-/

+16/−2
29.12.2013 10:48

J18o18s71e98f 84K44o79m18e82n80d60a 3449199364177

Je třeba si pořizovat záznam.

+2/0
29.12.2013 10:54

A51d92a48m 49R42y89c17h47l19ý 1138557199293

to máte pravdu, osobně jsem se s tím setkal...

+3/0
29.12.2013 11:31
Foto

D95a35v36i73d 52K78r60á96s72e14n42s30k11ý 7657810437

Ano, sám jsem jeho DLOUHOLETOU obětí. Nyní konečně v rozvodovém řízení. Navíc bravurní manipulátorka se svým okolím i s dětmi. Ale na každého jednou dojde.

0/0
29.12.2013 22:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.