Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podmínky běženců jsou tu otřesné, stěžují si lékaři z Vánočního ostrova

V detenčním uprchlickém táboře na Vánočním ostrově, jenž má na starost australská vláda, panují podle patnácti lékařů nevyhovující a šokující podmínky. V táboře je nedostatek léků i vybavení. Žadatelé o azyl jsou vystaveni potupě při prohlídkách a rizikům vyplývajících z nevhodných metod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a63r13e19l 20N72e26č74a15s 5803749250830

Lidé by se měli zamyslet,jak to vlastně je. Protiimigrační politika není v zájmu kapitálu,zejména globálního. Ten je naopak pro volný pohyb pracovních sil,které snižují cenu práce v té či oné zemi,Austrálii nevyjímaje. Odpor vůči přistěhovalcům má v drtivé většině,a oprávněně,lokální pracující třída,která je nenávidí a vnímá jako stávkokaze. Dva se tedy nenávidí a třetí-korporace se smějí.;-D!!!!

0/−1
21.12.2013 18:31

M61i25c95h41a80l 98M90i35l23l57e75r 9226982839462

vedle, soudruhu proletari. Meles nesmysly nebot neznas zdejsi zakony!!

Korporace by se smaly, kdyby z prichozich bezencu mely levne delniky, ale nemaji. V Australii berou zamestnanci  s pracovnimi smlouvami aspon minimalni sazbu ze stupnic v zakoniku prace podle odvetvi zamestnani, zastavane pozice/kvalifikace (a veku u zamestnancu 16-21 let veku). Pro pracovniky nekvalifikovane nebo nekryte smlouvami je stanovena vseobecna minimalni mzda, urcena tak, aby se z toho dalo zit. Pro dospeleho pracovnika od 21 let veku je to momentalne $16.37 hrubeho na hodinu, neboli $622 hrubeho za pracovni tyden 38hodin. (odstupnovano dolu pro nizsi vek a pro ucne) plus narok na placenou 4 tydenni dovolenou, nemocenskou atd pro pozici na plny uvazek. Je to proporcne prepocitano pro zamestnance na trvaly castecny uvazek a naopak se musi pridat 25% mzdy navic pro zamestnance s "prilezitostnou pracovni dobou", jako nahrada za to, ze prilezitostni nedostavaji placenou dovolenou a nemocenskou.

Nekteri super bohati dulni magnati, jako napr. nechvalne proslula spekovita Gina Reinhart, si vyzaduji od vlady specialni povoleni, aby mohli zvysit kvotu personalu zamestnaneho pod kauzou "vizum 457", tj najimat pracovniky primo ze zamori pod podminkami docasneho viza c. 457 pro "pracovniky s pozadovanymi zkusenostmi". Chteji toho zneuzit, aby jim mohli platit nizsi plat, nez musi platit australskym obcanum a drzitelum trvaleho rezidencniho povoleni. Proti tomu se zvedla vlna odporu. Obcane poukazuji, ze by se na tyto prace meli brat prednostne nasi vlastni lide, ne nize placena pracovni sila ze zamori.

Ty zrejme nevis, ze pokud bezenci dostanou rezidencni povoleni, musi jim zamestnavatele platit uzakonenou australskou minimalni vysi mzdy. Nespadaji pod zadnou levnejsi pracovni silu!!

0/0
22.12.2013 5:56

K11a30r73e62l 23N59e51č66a41s 5883459250810

Já si velice vážím Vašeho poučení ale moc nechápu,proč mi říkáte proletáři,když jsem jím nikdy nebyl.Což by mi ale nevadilo. Vy se prostě domníváte,že kritické myšlení zemřelo a nyní musí každý jásat nad trhem,globálním kapitalismem,bankami etc.Kdo tak nečiní-je proletář. Vy ale píšete o koze,drahý příteli.  To,co jsem napsal sedí!;-DR^

0/−1
22.12.2013 14:59

M23i61c94h18a23l 15M35i20l45l37e57r 9266792219392

Leninovi "uzitecni idioti", jak oficialne nazval "levicove intelektualy", kteri mu pomylene pomohli ujmout se moci, aby pozdeji za to zaplatili svymi zivoty, kdyz u nich vyprsela spotrebni lhuta, take nebyli proletari. Mnozi z nich byli z dobre situovanych rodin, jednoduse je palilo dobre bydlo a nevedeli roupama co by. Tak podporili bolseviky a vyjadrovali proletarske nazory. Kdo hyka jako proletar, radi se k proletarum a neni nijak mylne ho proletarem nazyvat.

 Jsi ve svych povidackach pekne vedle. U nas nikdo neni nucen "jásat nad trhem,globálním kapitalismem,bankami". Kauza bezencu na Vanocnim ostrove, ktera je tematem clanku a diskuze, take nema zadnou spojitost se snizenim ceny prace v Australii, jak jsem ti uz vysvetlil. Kdo z bezencu eventualne dostane trvale rezidencni povoleni zustat v Australii (=prvni stupen k ziskani australskeho obcanstvi), nebude zadnymi kapitaaaalisty zamestnan za podradnou mzdu, protoze mu budou muset vyplacet podle tabulek alespon minimalni mzdu. Kdyby bylo jak tvrdis a bezenci mohli byt zamestnani za platy nizsi, nez australsti obcane, Gine Reinhart a jeji kolegove dulni magnati by neoblehali dvere vladnich ministru a nezadonili by o zvyseni kvoty docasnych pracovnich sil ze zamori s vizem 457.:-P

0/0
23.12.2013 10:03
Foto

J14a60n 52C77a83b79a58l 8334663230304

No, jeste ze uz Australie prijimani Asylantu zrusila. Jenom zerou penize a nic nedelaj. Bydlim v Australii, pohybuji se v oblasti Disability (jsem Disability Support Worker) a mam rozhled o tom, jak tady Asylanti zijou, co delaji, a kdo jim to plati, dokonce jsem i v ramci studia Community Services na TAFE mel tu zkusenost se s nejakyma setkat na work placementu. Ty story co maji za sebou, jim verim. Jsou desive. Ale to nic nemeni na tom, ze v Australii jsou vyzirkove i pote, co uz tu zijou za penize danovych poplatniku treba i deset let ....

+3/0
21.12.2013 8:13

M74i47c20h70a31l 44M70i42l19l42e45r 9466182479412

sarkasticky jsem se zasmal tvrzeni pani redaktorky "Příchozím jsou navrch zabaveny brýle, naslouchátka a ortopedické pomůcky, které jsou bez náhrady zničeny, stejně jako jejich zdravotní záznamy."

Pekna snuska nesmyslu - nejspis preklad od nejakeho prolhaneho krvacejiciho srdicka libertariana z platku Guardian.Rv

Fakt je ze tito lide prijizdeji bez jakychkoliv dokumentu, protoze paseraci jim je naridili pred cestou znicit, pripadne je pri nastupu na lod zkonfiskovali. Duvod je ztizeni identifikace australskym uradum, aby se prichozi mohli vydavat za bona-fide OSN oznacene bezence z valecne zony i kdyz jimi nejsou. Rozum da, ze tito lide nevideli lekare dlouhou dobu pred nastupem na barky paseraku, natoz aby o nich existovaly nejake lekarske zaznamy, tim mene aby je peclive transportovali sebou kdyz nici veskerou jinou identifikaci!!8-o:-/;-€

Prichazeji vetsinou ze sbernych taboru v Indonezii a nekteri byli v jinych uteceneckych taborech predtim, podle toho z kterych zemi pochazeji. Oni urcite priplouvaji vybaveni pomuckami civilizace jako naslouchatka! Jejich "ortopedicke pomucky" jsou hul nebo improvizovane berle. Kdyz behem pobytu v taborech dlouho nevideli lekare, domniva se snad nekdo, ze jim tam optometrista predepsal bryle?Kdo je ma od drivejska, proc a podle jake logiky by mu je nejaky australsky imigracni urednik mel brat? Australne naopak delaji charitativni sbirky nepotrebnych bryli pro Mezinarodni Cerveny Kriz atd. a poslani do rozvojovych zemi, bezeneckych taboru OSN atd.

+3/0
21.12.2013 1:05

A67l27e49x24a38n55d45r 31K90o93s77t74k93a 5469526289846

Zato vše co případně mají je znečištěné a infikované daleko za hranici možnosti vyčištění, takže je to holt páleno ve spalovně. A dostanou oblečení, nahatí nechodí

0/0
21.12.2013 7:44

M76i68c26h71a13l 69M40i75l64l82e82r 9676382609832

to je samozrejeme.

0/0
22.12.2013 5:58

J15i15ř64í 86Č23e94r44m98á69k 5510545598417

Jelikož vstupní lékařské prohlídky jsou potupné, tak je tedy raději nedělejme a všechny příchozí rovnou nažeňme za dráty. Pochopil jsem správně poselství tohoto multikulti článku?

+3/0
20.12.2013 23:44

A11d12a42m 77R62y62c50h19l79ý 1838227449593

pokud je pro někoho pojem standartní péče to, že gynekolog přijede párkrát za rok, tak to celé vypovídá o “kvalitě“ lékařské péče obecně v místní lokalitě

0/−2
20.12.2013 18:01

J51a41n 50L86u90k33á36š 7297443153512

Vanocni ostrov je pomerne maly ostrov patrici Australii, vzdaleny cca 1000km od pevniny. Tj. gynekolog by se tam asi neuzivil a 1000km tam nebude jezdit kazdy tyden.

+2/0
20.12.2013 22:45

T25o52m96a24s 15H75a62c32e84k 6274417155417

Nevite o cem mluvite. Populace je pod 2000 obyvatel, takze vicemene vetsi vesnice. Problematika lekarske pece v odlehlych oblastech Australie je velmi zajimave tema, bohuzel ne na tuto diskusi. Doporucuji zacit vyhledanim v google "Flying doctors"

+2/0
20.12.2013 22:56

M50i26c51h68a59l 77M84i30l81l71e78r 9906122549452

jak uz doporucil kolega Hacek, nez se zacit divit ci kritizovat, je zahodne zacit sbirat informace prectenim si o letecke lekarske sluzbe v Australii, Royal Flying Doctor Service.

http://www.flyingdoctor.org.au/

Specializovana lekarska pece pro male komunity v odlehlych oblastech Australie, vcetne ostrovu, o jejichz vzdalenostech nema prumerny cesky ctenar ani paru, je zalozena na pravidelnych navstevach specilaistu, kteri tam prileti, udelaji ordinace a zase odleti.

V pripade urgentni potreby specializovane lekarske pece neleta "hora k Mohamedovi", upraveno podle oblibeneho ceskeho prislovi, ale "Mohamed leta k hore". To znamena, ze pacient je letecky prevezen do nejblizsiho mesta s vetsi nemocnici a stalou sluzbou lekaru-specialistu. Letecky prevoz pacientu ze vzdalenych malych komunit do vetsich center je v Australii samozrejmou a dlouho zavedenou sluzbou.

0/0
20.12.2013 23:59

A77l95e18x25a83n10d71r 31K21o33s66t20k33a 5439586399686

Ono vůbec je tam letecká doprava jak lidí tak nákladu relativně často jedinou možností. Jsou oblasti, kam cesta autem trvá týden přes poušť, letadlem 2 hodiny, jsou oblasti, kde přijdou deště a cesta by znamenala lodičku v bažině.. A jsou ostrůvky, kam to prostě jinak než člunem či hydroplánem nelze.

+1/0
21.12.2013 7:51

A68d70a94m 88R78y89c51h47l95ý 1358407519343

na základě těchto skutečností musím svoji připomínku stornovat...díky za informace

0/0
21.12.2013 12:07

M92i93c51h94a22l 61M83i82l75l71e81r 9556552799802

:-)

0/0
22.12.2013 5:59

K87a43r81e84l 46N48e48č76a61s 5513369110940

Ani jsem netušil,kolik Australanů je zde v diskusi a také určitě pár Čechů z Vánočního ostrova.Zde by možná mohli pomoci spekulanti ,kteří vesele kšeftují s dluhy rozvojových zemí. Ve vulture funds by se našlo určitě dost peněz na řešení této věci.Diskuse o tom,proč ti lidé podstupují  tyto zoufalé cesty má odvěkou odpověď-hledají lepší život.:-)

0/−2
20.12.2013 17:49

J63i10ř27í 95Š59e39j77n21o40h52a 4552243564833

Imigratnti hledají lepší život. Jistě.

Jejich očekávání, že  se o ně budou tuzemci starat ale není nijak odvěké.

To je čistě vmoženost moderní doby: "Tak mě tady máte. Jsem imigrant a vy se o mě  řádně postarejte. Vy xenofobové !"

+7/0
20.12.2013 18:41

J32a32n 56L22u26k47á24š 7457103713392

V uzivatelskem hodnoceni ma konkretne toto ubytovaci zarizeni 3.8 hvezdicky z peti: ;-D;-D;-D;-D

https://plus.google.com/107172822781365344272/about?hl=cs

0/0
20.12.2013 22:48

T34o38m43a63s 73H83a80c19e38k 6674287865587

A muzete mi rici, PROC by to mel nekdo platit? Kdyz uz jsou podle Vas nekde zbytecne penize nebylo by lepsi je dat na neco co si nekdo nezpusobi sam? Proc platit nekomu neco co si zapricinil sam? Navic, tady se nekdo rozciluje nad tim, jak MALA pece se jim poskytuje na Christmas Island. A opet, nikdo se nezajima jaka pece jim byla venovana v jejich domovine! 

Stejne postavene na hlavu jak kdyz za uprchliky z Lybie drzela smutek Italie a ne Lybie.

A ano, muzu do toho kecat, protoze to caluju z mych nemalych dani tady v Australii. A prisel jsem legalne, nikdy zadnou davku nebral, nikdy nikoho nenutil do Ceskych zvyku ci kultury, mluvim anglicky a nedelam bordel.

+4/0
20.12.2013 22:51

M32i98c66h64a49l 28M45i83l74l18e24r 9486282879622

podobne ja. Australsti danovi poplatnici nemuseli na muj prijezd do Australie a moje usazeni se tady, nez jsem zacal pracovat a sam platit dane, prispet ani centem, natoz dolarem. Cestu sem mi zaplatil pribuzny, podobne tak moje ubytovani nez jsem si zacal platit svoje vlastni.

Ani jsem nepotreboval chodit do kursu anglictiny pro pristehovalce placene statem, protoze jsem si predtim platil kursy anglictiny v prazske Jazykove skole a umel se plynne vyjadrit ve vetach uz pri prijezdu sem. Umel jsem anglicky natolik, ze jsem zvladl prijimaci pohovor ve farmaceuticke firme a 2 tydny po prijezdu do Australie dostal zamestnani primo v oboru, aniz bych musel zacit s pomocnymi pracemi, nez si zlepsim jazykove znalosti. Vzdycky jsem mel praci, nikdy jsem nepotreboval socialni davky a integroval jsem se do mistniho zivota bez problemu a specialnich naroku na jazykove, spolecenske nebo nabozenske podminky. Bylo mi od zacatku jasne, ze pristehovalec se ma prizpusobit zemi, v niz chce zit a ne aby ocekaval opak.

Tyhle pristehovalce plati take z mych dani a podle meho nazoru, Australie ma pravo si urcit podminky, za jakych a koho sem prijme jako pristehovalce. Kdyz se sem nacpe nekdo bez predchoziho ohlaseni, provereni a souhlasu australskych imigracnich uradu, kdyz cestou znici svoje dokumenty aby nemohl byt presne identifikovan, aby se mohl podle potreby vydavat za bezence z valecne zony i kdyz jim treba neni, nebo za mirumilovnou osobu postizenou valkou kdyz se jedna o radikala..... tak s tim nemam moc soucitu.

+1/0
21.12.2013 0:19

K27a24r54e70l 58N77e71č79a54s 5213729860150

Koukejte Millere,mně už je to jasné.Vám se podařilo se usadit v Australii a máte potřebu se tím pochlubit.Tak jo.A udělal jste něco pozoruhodného? Třeba někomu pomohl,nebo tak?Usadil jste se v Australii a pracoval tam. Mnoho lidí se někde usadilo a pracovalo tam. Je to nějaká zásluha,něco omračujícího,něco ,nad čím by se mělo žasnout?Nebo chcete založit ligu Těch správných přistěhovalců?;-D;-D;-D

0/−1
22.12.2013 22:48

M95i20c98h57a23l 41M73i96l59l61e28r 9856272689742

tvuj prispevek smrdi takovym malym, omezenym, ponekud zavistivym a rozhodne zlomyslnym cechackovstvim.

Kdyz uz rejpas do osobnich zalezitosti, Necasi, mel bys zacit tim, ze napises co jsi ve svem zivote ucinil pozoruhodneho TY. Pomohl jsi nekomu, zalozil jsi neco prospesneho, delas dobrovolnou praci pro spolecnost?

Vidis ja ano. Jen tak namatkou tri priklady.

Pomahal jsem treba pozdejsim pristehovalcum, aby si snaze zvykli na novou zemi, zivot, tradice a aby prechod k rezidenci byl pro ne hladsi. Venoval jsem se vychove mladeze ke sportu jako dobrovolny atleticky trener v klubu i navstevoval mistni skoly a pripravoval jejich atlety na statni a narodni mistrovstvi. Navstevoval jsem spolu s kolegy v ramci sve profese stredni skoly za ucelem propagace studia matematiky a prirodnich ved, aby to studenti nenechavali kvuli jednodussim humanitnim predmetum.

Pokud je spravny pristehovalec ten, kdo se prispusobi nove zemi, jejim zvykum a tradicim, zvladne jeji jazyk jakoby to byla jeho druha materstina, integruje se do spolecnosti, stane se platnym obcanem a patriotem, pak se hrde hlasim k tomu, ze jsem - jako mnozi jini kolegove tady - tim spravnym pristehovalcem. A cechackove jako ty,  muzou tak leda obliznout vsech deset a polibit mi!:-P

0/0
23.12.2013 10:23

K59a70r82e28l 71N18e31č32a71s 5183879110190

Jasně,Miller.Jen maličkost.Já ani české občanství nemám.Přetahovat se,kdo pomohl přejít slepé stařence ulici není můj styl.A pracovat pro farmakoncerny-to bych raději zamlčel a mlžil,být Vámi.Ale jsem domaPokud jsem se v životě na různých místech setkával s emigranty,pak čeští ekonomičtí emigranti měli v sobě tento hloupý,legrační arogantní pohled.Cítili se být něco více,než ostatní přistěhovalci. To dokázalo pouze pár emigrantů předválečných Mr.Miller.:-)R^

0/0
23.12.2013 22:46

M66i92c66h88a66l 27M96i56l49l48e87r 9566142439542

mlzis a vytacis se, jak je u proletaru ve zvyku, kdyz narazi na neco, co se jim nehodi do kramu. Kdyz jsi zjistil, ze moje odpoved na otazku cim jsem se vyznamenal nemuzes shodit svym proletarskym opovrzenim, otacis se jako korouhvicka ve vetru.

Kdo podle tebe pracuje pro farmakoncerny, Necasi?;-D ja ne:-P

Ostatne, neni na tobe, abys nekoho hodnotil ci kritizoval za jeho povolani nebo zamestnavatele. Jsou to vsechno jen hloupe prazdne, radoby moralisticke, ale pri tom veskrze falesne proletarske zvasty. Vcetne tech klise o emigrantech. ;-DBez ohledu na tve obcanstvi to je od tebe takova typicka mala cechackovska reakce ve stylu "co sam nema, musi sousedovi zkritizovat, poplivat, ponizit a kde relevantni, prat neuspech".

Musis pridat na stupni vzteku a opovrzeni, Rudemu Pravu se jeste nevyrovnas.:-P

0/0
24.12.2013 1:51

M16i32c47h86a69l 83M78i45l54l79e30r 9256382929112

jeste k tve poznamce "Pokud jsem se v životě na různých místech setkával s emigranty,pak čeští ekonomičtí emigranti měli v sobě tento hloupý,legrační arogantní pohled.Cítili se být něco více,než ostatní přistěhovalci."

"ostatnimi pristehovalci" zrejme minis ty ne- ceske. FYI Alespon 80% pristehovalcu ze "zapadnich zemi" do jinych civilizovanych zapadnich demokracii, ktere prijimaji pristehovalce, jsou ciste ekonomicti pristehovalci, tedy lide kteri se odstehovali ven za lepsimi pracovnimi prilezitostmi, pokracovani v kariere, studiu, po nemz se tam usadili a zbylych 20% se tam stehuje z kombinace duvodu slouceni rodin a soucasne ekonomickych.

V civilizovanych zapadnich zemich obcane nekadruji sve spoluobcany podle duvodu proc se vystehovali a neosklibaji se ze "odesli z ekonomickych duvodu". Zustavaji pro ne krajany v cizine, ex-pats a zive se k nim hlasi pri navsteve jinych zemi. Nutno dodat, ze vice versa.

To jen lide s cechackovskymi tendencemi a vychovou, kde jim byly do hlavy tluceny antipatie vuci ceskym emigrantum, si vymysleji broskvoviny o aroganci. Cesti pristehovalci by se nikdy v cizine poradne neuchytili ani si nevytvorili siroky okruh pratel skladajicich se z domacich obcanu i kolegu pristehovalcu, kdyby se chovali jak je maluji cechackove. Fakta jsou naprosto opacna. Pristehovalci z ceskych zemi , rozhodne tedy ti, kteri tam prisli za totality, maji v novych zemich vybornou povest jako jedni z nejsnaze se integrujicich do nove spolecnosti, coz by samozrejme nemohli, kdyby byli namyskleni jak pises. No proste dukaz, ze lzes.;-D

Jednim z dusledku integrace je ten, ze Cesi sice maji v cizine sve narodni kluby pro ex-pats a sve noviny, ale zdaleka se jich uzkostlive nedrzi jako to delaji treba Rekove, Italove, jednotlive balkanske narody nebo Polaci. Davaji prednost si udrzovat okruh pratel z mnoha narodnosti, ne se upinat jen na tu svoji.

0/0
24.12.2013 6:09

K10a73r92e85l 49N55e27č72a79s 5933309870890

Jasně Millere,celý se závistí třesu v proletářském vzteku.Představuji si,jak velkou máte ledničku a dělají se mi mžitky před očima.Onen styl,co já mám a ty nemáš potažmo co ty jsi a já nejsem cítím z každého Vašeho řádku.Je to jakási životní filozofie lidí Vašeho typu. Uznávám,že  může být motivující.Ale nevím,kam chodíte na ty proletáře. Ne ,že by se mne to dotýkalo-ale vážně máte lidi nějak  nešťastně rozdělené.Obecně lidsky není mezi přistěhovalci rozdílů,znovu opakuji,že každý hledá lepší život.Vy jste jej nalezl,tak to přejte i jiným.;-D:-)

0/0
24.12.2013 14:54

J86i14ř81í 26Š37e11j17n42o24h85a 4112453724173

Někdy může  nastat situace, že člověk musí, kvůli záchraně  holého života, opustit  svou zemi a prchnout do země  sousední. Pokud ale vím, tak Austrálie s nikým nesousedí.

Pokud má tedy  "běženec"  dost  sil a peněz na  cestu do Austrálie, tak je za tím nepochybně ekonomický kalkul.

Potížemi ekonomických "běženců" se může dojmout jenom naprostý idiot, paní novinářko :-)

Mimochodem ekonomičtí migranti jsou skoro všichni dnešní imigranti v EU.

+7/0
20.12.2013 16:47

A26l43e49x53a27n62d29r 59K96o68s98t61k38a 5779316409536

Třeba ti, co se cpou k nám. Minimálně 1000 km daleko není země, ze které by mohl pocházet pravý uprchlík.

0/0
20.12.2013 21:25

T54o96m77a10s 80H71a13c81e88k 6484837475537

Bohuzel podobnych jako pani novinarka (abych neopakoval Vas vystizny vyraz)  je bohuzel v dnesnim svete vice a vice.

Mel bych reseni - upravit zakony tak aby si mohl podobne smyslejici clovek podobneho migranta adoptovat. V Australii funguje trosku podobny koncept na urcita kratkodoba viza - dovoli urcitemu cloveku prijet (jako turista) pokud se tu za nej nekdo zaruci. Rucitel slozi kauci a pokud dotycny neco spacha nebo neodjede v terminu zpatky z Australi tak kauce propada a podobny clovek uz vicekrat rucitelem nebude. Takze slozit kauci, prokazat ze se o imigranta dokazu postarat, bez naroku na davky a pokud neco provede, pak mit spoluzodpovednost.

+2/0
20.12.2013 23:01

J43a87n 80L56u65k44á11š 7727883443452

A proto bych osobne odstranil bariery v pracovnim pravu. Drive takovyto clovek proste sel jinam a zivil se tam. Kdyz ctete ve starych knihach, jak nekdo cestoval po svete a kdyz mu dosly penize, nechal se tam zamestnat, to dnes legalne skoro nikde nejde ...

Pokud to neumi, tak "I am sorry."

I u nas, kdyz nekde vidite pracovat UKacka, tak to jsou vetsinou mista, o ktera nasinci zajem nemaji (Pairove mozna na pracaku sedi, ale pracovat na techto mistech nechteji.).

Jednou jsem takhle v USA potkal cernocha ze Sudanu. Dal jsem se s nim do reci, jaky ma typ viza a vyslo najevo, ze je uprchlik, jelikoz v Sudanu se valci. Zeptal jsem se ho, jestli se mu nestyska po rodicich a jinych pribuznych a rekl mi, ze je leta do Sudanu kazdy rok navstevovat ...

0/0
20.12.2013 23:11

P89e36t81r 45B64r97y34c53h75t11a 8623908398289

A kdo je tam zve?Takové tábory mají odstrašovat a ne přitahovat,aby si to každý emigrant napřed pořádně rozmyslel.

+6/0
20.12.2013 16:44

L45u86b82í18n25o 88R40e25g60n78i72l78e91s 6222339168982

Nikdo je na ten ostrov nezval tak není povinen jim dávat vůbec nic. Množí se jako kobylky a jen mají natažené ruce s miskou na jídlo. Mají je odvézt zpátky a dát jim lopaty a rýče ať si obdělají půdu a pěstují rýži.

+17/0
20.12.2013 15:29

P77a94v24e18l 51Ř53a66p94e15k 7392676579235

Uděláme jim lepší podmínky a do roka jich tam máme desetkrát tolik, o těhotných ani nemluvě. Rv

Veškeré tyto aktivity hrazené z eráru a poškozující původní obyvatele by měly být trestné.

+11/0
20.12.2013 15:28

B28ě37l11a 82H85o51r88á49k81o44v66á 1938222729920

A to se vyplatí!! (dát za tohle překupníkům tisíce dolarů...)

+3/0
20.12.2013 15:14

T21o40m38a47s 45H43a15c77e21k 6904447135957

Bohuzel jo :-( 

Jako bezny migrant Vam nikdo zadnou davku prvni dva roky neda (coz je dobre), kdezto kdyz prijedete jako tihle tak mate naroky na davky ihned.

+2/0
20.12.2013 23:04

J66a36n 49K57r79b93e84c 8605157984117

Tak si ty vzdelane, do prace se hrnouci bezence vemte k sobe domu kdyz mate takovou chut jim pomahat ;-€

+15/0
20.12.2013 15:10

J91a76n 61R42a61d18e40c39k61ý 5316914187726

Proč tento zbytečný článek sl. Sedlářová8-o?

+15/0
20.12.2013 15:06

D40a18v64i47d 42K25r32a79j52í86č57e15k 7823333416137

Protože v poslední době chybí multikulti a je potřeba vyvažovat - když se podíváte pár dní dozadu, tak Palestinci prožírají EU fondy, Asád v Syrii válcuje teroristtickou osvobozeneckou armádu, Putin ukecal Ukrajinu proti EU, ani Mandela už Vám nepomůže, v KLDR nám zabili strýčka a možná i tetičku, Nefritový králík běhá po Měsíci... Vám to přijde vyvážené? :D

+14/0
20.12.2013 15:15

J41a63n 58R19a46d38e71c13k96ý 5226734577296

;-DR^

+1/0
20.12.2013 15:30

J79i25ř23í 49Š91e52j96n69o52h56a 4722443524823

Ano, je třeba  pěstovat pocit  provinilosti u všech příslušníků Západu.

Dost dlouho jsem nečetl, že že Češi, kteří topí uhlím aby nezmrzli, zapříčinili potopení nějakých korálových útesů ;-D [>-]

+3/0
20.12.2013 16:51

M40i32c70h58a21l 28M65i14l12l22e91r 9596902259222

pozor, koralove utesy nachazejici se v ohrozeni kvuli zvysene prumerne morske teplote se nachazeji v australskych vysostnych vodach a jsou oznacene jako svetove dedictvi organizaci UNESCO od 1981.

 Viz Velky Bradlovy Utes.

0/0
21.12.2013 0:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.