Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jurečka: Na zemědělství trváme, ale nemusíme být ve vládě za každou cenu

Neshoda na obsazení postu ministra zemědělství může zhatit jednání o koalici ČSSD, ANO a KDU-ČSL. V rozhovoru pro iDNES.cz to řekl místopředseda lidovců Marian Jurečka. Právě jeho strana na tomto resortu trvá, ale partneři ji nechtějí vyhovět. O dalším postupu bude ve čtvrtek večer jednat celostátní výbor KDU-ČSL.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B56o69ž33e73n14a 41K65u90r98f61ü87r46s34t22o24v63á 1985687966576

Ani se jim nedivím,že se o tento resort perou,vždyť na vesnicích,kde lidé obhospodařovali své pozemky,lesy atd,,v padesátých letech jim to bylo odebráno,do dnešního dne nebyli odškodněni a světe div se,vždy u toho byli lidovci,kteří si z toho už pořádně nahrabali,lidem za to dávají směšný pronájem,což se zdaleka neslučuje z realitou.Dá se s tím velice chytře manipulovat,protože obyčejný člověk se v tom nevyzná.Před nedávnem proběhla digitalizace pozemků,tak zvané slučování pozemků a kdo vám zaručí,že ta bonita té naší půdy je totožná s tou původní,oni vám řeknou "podívejte se na mapu",to mně ale nestačí,ta mapa mně to neukáže,mohou mně slibovat co chtějí V příštím roce budou jednotlivá družstva skupovat tyto pozemky od nás vlastníků.Budou prý mít svoje "odhadce" a budou určovat ceny pozemků.Podle jakých výpočtů budou postupovat,je zatím zahaleno tajemstvím a myslím si,že tito lidé by neměli o tomto resortu vůbec rozhodovat a bojím se,že už mají dojednáno k obrazu svému,škoda,že jsme to nechali dojít až tak daleko,mělo by se jednat razantněji a ne jen v rukavičkách,,,,přála bych si revisi těchto pozemků,zda postupují správně a je všechno jak má být o čemž mám velké pochybnosti,,,,

0/0
20.12.2013 12:10

Z86d55e74n28ě31k 60B89e23r42á30n97e37k 2778175376312

Bylo by pěkné, kdyby strana KDU-ČSL ve vládě nebyla. Česko by si oddechlo.

+1/0
20.12.2013 11:45

M57a67r46c54e89l92a 78K57u20l58í76š83k85o92v65á 5699719627253

Na zemědělství trváme, ale nemusíme být ve vládě za každou cenu... tak to samé tvrdilo i ANO a nyní mají kolik ministerstev?! Pročpak si tak trvají KDU na zemědělství jak žába na prameni?! Přinejlepším nedostanou nic a můžou jít do opozice.

Hlavně ať už se konečně domluví a začínají pracovat na zákonech. Je co napravovat!!!!!!! Stará úřednická garnitura ať už jde do "kytek"!!

0/0
19.12.2013 21:41

Z80b50y12n23ě23k 28Č32e69c11h 4348198395961

Jestli si to ministerstvo KDU neprosadíte, tak jste u mně mrtvé KDU!

0/−5
19.12.2013 17:24

J89o65s94e61f 23K16r64ů17p96a 4642692532758

Pro ty, kteří se pohoršují nad tím, že lidovci si dovolí vznášet nějaké požadavky, že se svými "pouhými" 14 poslanci neberou vděčně to, co jim Sobotka s Babišem předhodí, pro ty zde mám přirovnání:

Představme si, že tři lidé se ocitli v hluboké jámě. Všichni mají s sebou svůj žebřík, sice různých délek, ale ani jeden z nich ho nemá tak dlouhý, aby se po něm dalo vylézt ven. Žebříky je potřeba spojit, jen tak dosáhnou všichni tři cíle. Je za této situace podstatné, kdo má žebřík o 20 a kdo jen o 6 příčkách? Je zde někdo z nich důležitější (nepostradatelnější) a někdo méně důležitý (postradatelný) ?

+3/−5
19.12.2013 17:22

E14v29a 76P60e35t73ř62í35k85o29v44á 9548282321305

běžte s nějakým přirovnáním někam, tady je nutno se ptát, proč ti lidovci tak mermomocí chtějí zrovna to zemědělství, že snad prý tradice? tomu nikdo nevěří, zvláště, když si člověk dá dohromady všechno to, co se děje kvůli církevním restitucím, ANO je nechce, samotní zemědělci se obávají když budou mít zemědělství, dlouhou dobou nebyli v politice a ani se na nějaké konkrétní činnosti v zemědělství nepodíleli, za takové drahoty bych jim podala ruku a sbohem pánem

+5/−3
19.12.2013 18:11

R90o54b47e80r60t 85P27r90a40ž51á62k 4178556285260

Že je ANO nechce, je jim prd platné, neboť na to existuje zákon, schválený samotným Ústavním soudem a smlouvy mezi státem a církvemi.

0/0
19.12.2013 20:53

B80o57ž46e19n97a 54K18u75r59f56ü14r21s69t30o50v43á 1905857726616

V tomto rezortu zemědělství je šance,že zde poplynou obrovské zisky a toho jsou si lidovci velmi dobře vědomi,vždyť tento resort velice dobře znají a umí s ním nakládat a taky z něho profitovat,aby taky ne,když vesnice to je téměř v rozhodování lidovců,hrají ruku v ruce na společnou strunu,stačí se podívat,kde lidová strana dostala nejvíc hlasů,není k tomu co dodat,nahrabali si dost,měli by dát šanci druhým;-O

0/0
20.12.2013 14:26

I58v82o 18K67r58b22e87c 3347960278277

!!!!!!!!!!!!

;-DPane Krůpa;-D

Nějak mi vysvětlete smysl ;-)"politické zbožné pouti";-)  Langerova CEVROčokla bělobradého na post ...... Předsedy klubu .... Místopředsedy PS .... Ministra zemědělství...to je jako ;-€Trnitá cesta Ježíšova;-€ neý přišel na to co umí ...

Neříkejte mi že pouze KDU-ČSL může zastávat zájmy zbožných traktoristů a zbožných dojiček ....

+1/0
19.12.2013 19:58

R43o18b15e71r97t 44P29r76a21ž25á93k 4898766495260

To byste se musel zeptat těch traktoristů a těch dojiček. A zkuste psát srozumitelněji. Méně smajlíků a teček.

0/0
19.12.2013 20:52

M95i50r96o60s76l44a92v 68H42a71n88o86u95s19e30k 5207578422

Naznačte nám,prosím,kdo je ty roky co vypadli z politiky postrádal?Já ne a jistě nejsem sám.

0/0
19.12.2013 23:25

A22l94e16š 96P32e15l23c 3230739564673

Jde o lesy a pozemkový fond. Aby se nepředalo církvím víc, než je nutné. A lidovci by v tomto případě asi nebyli nestraní. Osobně si myslím, že trojkoalice je mrtvá.

+4/−3
19.12.2013 16:52

Z67b16y68n51ě61k 71Č90e73c30h 4818348745741

O církve nejde, jde o zemědělství pro Babiše a Tomana. 

Lépe řečeno o vytěžení České republiky.

a nejen lesů...

+4/−6
19.12.2013 16:56

Z42d82e20n47ě19k 56M10i66k61u76l80a 9430285736443

A od kdy na to přišli, když ještě včera ráno nebyl Sobotka proti přidělení MZe lidovcům. To si opravdu myslíte, že vracení zabraného majetku církvím mohou ovlivňovat úředníci ministerstva?

+2/−2
19.12.2013 17:02

P82a46v13e87l 35K10a36r13a47s 9353335273559

Ano. Jde o pozemkový fond. Aby bolševici neobstruovali schválený restituční zákon. A socani a STBáci by v tomto případě asi nebyli nestraní.. Osobně si myslím, že trojkoalice je mrtvá.

0/−3
19.12.2013 18:14

K89a75r17e47l 30S72e24m21e66r14á66d 6728880160891

Roman Javorski: Možná je to standardní politické jednání, ale od Bělobrádka po prvním jednání zaznělo, že dvě místa ve vládě jsou nedůstojná, minimum je tři, a že by neměli zájem o zdravotnictví, ale o nějaký sobě bližší rezort jako zemědělství, práce a soc. věci a pod. Sobotka jim tedy nabídl tři posty a z toho dopravu a min. soc, věcí, tj. přesně to, co ještě před několika dny chtěli a považovali za dostatečné. Proč to najednou stojí a padá se zemědělstvím, fakt nechápu.

+4/0
19.12.2013 16:43

Z35b34y32n86ě37k 18Č36e26c93h 4978748475391

Zemědělství patří přeci jednoznačně Babišovi. 

Ten je pracovitý a umí ze státu vydojit nejvíce peněz pro svou firmu.

+2/−4
19.12.2013 16:49

K44a83r24e90l 10S20e90m53e39r59á70d 6148620760781

Souhlas, Zemědělství dostane ANO a pustí za to finance... :-P

0/−1
19.12.2013 16:49

V78r40a97t29i19s11l78a24v 48D95i19v28i72š 5807194726819

pane Semeráde, pokud čtu dobře, tak píšete zemědělství a soc. věcí. O dopravě ani ň.

0/−1
19.12.2013 16:49

K42a78r36e52l 22S66e61m97e61r60á74d 6628280340591

Chtěli něco důstojnějšího, než jim bylo nabídnuto, tedy buď sociální věci neo zemědělství za a) a za b) tři místa. Dostali nabídku na tři místa a sociální věci, tj jedno z toho, co požadovali - a najednou to nestačí a musejí mít zemědělství konkrétně. A neřekli to na začátku, že je to jejich priorita, to říkají poslední týden... Možná je to jen hra a rozmysleli se a do vlády nechtějí a Babiš tam zase nechce je.

+1/0
19.12.2013 16:52

Z39d57e85n95ě78k 64M46i60k29u45l27a 9810805466193

Musíte argumentovat přesně. Sobotka včera ráno neměl nic proti tomu aby si lidovci dali svoji prioritu MZe a byl ochoten vyhovět. Z neznámých příčin, ultimativně ČSSD žádá tento post, ačkoliv pro něj nemají, na rozdíl od jiných ministerstev žádného kandidáta z jednoduchých důvodů, že o něj socialisté nestáli. Faltýnek svolal jední s Agrární komorou, která je přes Velebu prodlouženou rukou Haška a najednou během dne je vše jinak. Nikoliv lidovci, ale ČSSD a ANO hrají nějakou lumpohru.

+3/−1
19.12.2013 16:51

K44a66r77e37l 34S35e34m66e22r77á98d 6668580350251

To, že ho žádají ultimativně socani jsem nikde neslyšel... Je fakt, že po nátlaku ANO a Veleby začali tvrdit, že ho chtějí a nechtějí tam lidovce kvůli círk. restitutcím, ale že by kvůli tomu vzdali vládu s lidovci a nebylo toi překročitelné, nikdy neřekli. To ještě uvidíme. Myslím, že pro Sobotku je daleko výhodnější ustoupit a mít většinovou vládu než nic.

0/−1
19.12.2013 16:55

K95a23r46e79l 70S86e84m39e17r44á81d 6598890350391

Pokud to neprojde, tak si myslím, že spíš přes Babiše.

+2/0
19.12.2013 16:58

I84v25o 87K27a93r95c34h 1930970347723

Vyděrači, a už to začne něco za něcoRvRvRvRv

+2/−3
19.12.2013 16:40

Z44b18y95n22ě16k 21Č45e33c31h 4798118195591

Za podporu vládě ČSSD, poslušnost Babišovi!!RvRvRvRvRvRv

0/−1
19.12.2013 16:42

O34n15d58ř42e55j 74T44o98m36á36š62e20k 9489633389894

Od lidovců by to bylo snad po neuvěřitelně dlouhé době rozumný krok a získali by, teda alespoň u mě aspoň trošku sympatií... No mají co odčiňovat. Například zákon o podpoře obnovitelných zdrojů (fotovoltaika), který navrhl min. KDU-ČSL Ambrozek. .. a upravila ČSSD spolu s KSČ(M). Každopádně už to že lidovci, oficiálně odpůrci komunismu (no ono tak uplně není, tak nějak úspěšně kolaborovali a přežívali i v domá tuhé totality), vůbec uvažovali že by šli do vlády představované sockomunisty a agentem STB je dost silné kafe :-) Kde jsou ty ideály ..

0/−1
19.12.2013 16:39

Z12b25y21n17ě36k 77Č87e26c11h 4338468355671

Podpora fotovoltaiky není špatný nápad.

Provedení v Čechách - tunel...

0/−2
19.12.2013 16:44

O38n75d64ř63e22j 45T63o78m28á62š35e45k 9179553859724

Podpora fotovoltaiky, je úplná blbost o provedení ani nemluvě.

+3/−1
19.12.2013 16:50

Z51b81y54n31ě16k 67Č93e82c80h 4468878565191

Proč by měla být blbost, výroba el.energie ze slunce?

U nás se vždycky všechno rozkrade a vytuneluje.

Zrovna tak byla Open card, výborný nápad, ale zneužitý pro mafii.

0/−1
19.12.2013 17:02

O19n48d76ř53e97j 60T96o56m36á28š74e20k 9829613859704

Protože pro to nemáme vhodné přírodní podmínky. Provedení bylo zcela účelové a škody na zničené půdě budeme nést ještě desítky let, + samozřejmě náklady spojené s její podporou.

+1/−1
19.12.2013 17:06

Z29b32y12n52ě59k 51Č90e14c60h 4858438915821

To zas tak pravda není. Sluníčko tady svítí a fotovoltaika je rychle se rozvíjející obor. Desky jsou čím dál účinnější.

Půda pod elektrárnou zničená není, naopak, zachráněná.

Zničená je půda, kde hospodaří mnozí zemědělci. 

Jděte se podívat, kde byla úrodná prsť, je dneska často něco mezi popelem a pískem. Pak nemají být povodně...

+1/−1
19.12.2013 17:11

Z27d34e87n53ě69k 79M85i80k47u55l57a 9380465326163

Tuze to smrdí, ten nový zájem socialistů o zemědělství, pro které nevybrali ani kandidáta na ministerské koryto. Jestli se ovšem Sobotka nedohodl se Zemanem, že za souhlas Zemana se Zaorálkem, nebude na MZe nominovat Bohouš přítele Haška. Ten nátlak Veleby není bez příčiny.

+1/−1
19.12.2013 16:39

O43n48d54ř81e32j 63T58o43m44á96š67e27k 9449253669634

ČSSD rozhodně chce navázat na úspěch ministra Fencla (ČSSD), ten do stranické kasy musel hodně přispět.

+3/−1
19.12.2013 16:49

Z67d23e39n12ě40k 30M50i12k74u14l32a 9720735726163

Hlavně však do své, když po oznámení trasy dálnice skoupil pozemky a pak je se ziskem prodal státu.

+1/−1
19.12.2013 16:54

V36l44a56d65i16m14í20r 38P34r82o88k89e85š 8517456700241

Kluci lidovecký, nenechejte si, aby si o vás  bývalý komunista Babiš stále čistil boty a odpískejte to a jděte do opozice, alespoň se brzy dozvíme o koho se bude vláda levicové ČSSD a doposud politicky nečitelného ANO opírat. Sice se to už rýsuje, že po levicovém prezidentovi, levicovém senátu, levicových krajích a levicovém parlamentu, budeme mít i čistě levicovou vládu, kde bude sice prvním místopředsedou kapitalista a vykořisťovatel a možná i konfident StB Babiš, ale to asi nebude soudruhům socialistům, ani komunistům a ani Okamurovcům vůbec vadit, hlavně, že bude referendum bez vyjímek. No uvidíme co se z takového kočkopsa nakonec vylíhne.

+5/−2
19.12.2013 16:20

M83i86r44o98s44l91a85v 92H45a78n77o98u89s84e69k 5387698332

Přesně jste to vystihl pane Prokeš,ať to odpískají a jdou do .......,

+1/0
20.12.2013 0:52

J70a77k18u62b 52K39u88č55e22r49a 6440987662147

Jednání ala lidovec je jednoduché - vyhrožuj na všechny strany, že to potopíš a trvej si na svém za každou cenu. Tomu se říká politická dohoda.;-D

+4/−7
19.12.2013 16:00

R89o48m84a39n 73J71a44v58o63r30s37k36i 7216486491223

V jednom se mýlíte. To není něco extra lidoveckého. To je standardní politické jednání, ať si myslíte co chcete.:)))

+4/−1
19.12.2013 16:02

J60a30k62u79b 66K61u60č40e57r55a 6530317512507

To se právě pletete. ANO i ČSSD ve svých vyjádření používají věty typu: máme představu, jdeme jednat - jedna strana ustoupí druhé - něco za něco. Lidovec jen kříčí a vyhrožuje zničením, standartní to není - ale máte pravdu, že podobně jednali VV/Lidem.

+1/−7
19.12.2013 16:04

R92o77m73a86n 60J14a55v95o66r35s74k16i 7576806351413

To, co tvrdíte není reálie, ale pouze mediální obraz, který někdo vytvořil a vy se s ním ztotožňujete. A o to jim jde.

+6/−1
19.12.2013 16:06

J89a49k42u61b 29K80u28č10e52r38a 6170377822297

Samozřejmě, že si obraz tvořím z výstupu v médiích. Ale nejdná se o přepisy apod. Jedná se o rozhovory, jejich vystoupení na čt24 apod. Čili názor jsem si vytvořil na základě médií, ale ne základě nějkého tvořeného obrazu.

+1/−2
19.12.2013 16:08

R49o92m17a70n 52J62a48v59o43r92s26k93i 7946876731183

Předností novinářů je pohotová manipulace. Je jen na vás jestli to prohlédnete.

+3/0
19.12.2013 16:10

Z80b34y98n66ě15k 20Č69e31c69h 4738768315581

Politici nejvíce manipulují veřejným míněním. Podívejte se na ČSSD a jejich pitomých 30 Kč u dr... 

Dříve lidé nosili 2.000,- v obálce a nikomu to nevadilo...

0/0
19.12.2013 17:17

M52a76r71t76i26n 41D67o45l15e27ž86i80l 9564555260678

Já jsem slyšel něco jíného. 

Propustili jsme KDU. Velkorise jsem uvolnili atd.

ANO tlačí na CSSD. protože bez ANO CSSD nesestaví vládu. 

Víte proč  chce ANO aby MZ mělo CSSD. Protože samo jej mít nemůže.

http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=798198

+2/0
19.12.2013 16:13

Z34d92e54n91ě70k 13M18i69k77u18l79a 9700465956743

Nejhorší je paušalizace, ačkoliv pro omílané tvrzení neexistují argumenty.

0/0
19.12.2013 16:46

J41i89ř17í 65H31u49m76p62o30l37í12k 4624477276201

Lidovci, držte se, je to poprvé co smekám!!!;-O[>-]!

+7/−5
19.12.2013 15:55

P59e93t12r 96M75i29c84h59a55l 2430174931672

Lidovci to zamědělství nakonec dostanou. Sobotka jde po premiérském křesle jako slípka po flusu, takže nakonec couvne. Nakonec po volbách už couval několikrát a ne málo.

+3/−1
19.12.2013 15:49

J46i70ř30í 49H39u85m96p72o90l33í76k 4894717726261

chápu, že se Sobotkovi blíží orgasmus ale ještě ho nemá;-D

0/0
19.12.2013 15:56

D88a17n64i89e58l 27N24o77v72á70k 3753898802433

nic si nepochopil. Názor či nějaké (ne)couvání Sobotky není podstatné. Podstatné je,zda (dočasně:-P) couvne Babiš,neboť právě on to je,kdo rozhoduje. Bohouš,Babišova marioneta se jen děsí aby politicky přežil.

0/0
19.12.2013 16:14

J73i57ř37í 80S40v90i10t87á72k 6766503547287

Jasně Lidovci nemusí být ve vládě ale o ministerstvo zemědělství stojí z prostého důvodu a to aby jim nikdo nekecal do toho až začnou církvi vracet majetky o to jde až v první řadě kdyby ČSSD a ANO neváhali a spojili se s někým jiným třeba i s Okamurou tak by to bylo pořád lepší než se nechat vydírat hrozbou parlamentní většiny. Pokud se pamatuji tak Lidovci vždycky dělali problémy a vždycky někoho zradili viz. historie.

+5/−4
19.12.2013 15:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.