Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Církve chtějí mít více škol. K víře ale nikoho nenutíme, tvrdí

O necelou pětinu se za posledních deset let zvýšil počet žáků církevních škol a velmi pravděpodobně dál poroste. Církve totiž chtějí zakládat či rozšiřovat další školky, gymnázia či vzdělávat pracovníky svých charitativních organizací. I nadále ale budou církevní školy tvořit z celku jen velmi malou část.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i45ř35í 69Š88e82j12n67o74h21a 4522113184193

Církevní školy by mohly trochu udržet úroveň.

Ve  "vyspělých západních" zemích se údajně školství hrutí pod vlivem různých pokrokových myšlenek - multikulti, gender aspol..

Nakonec snad budou restituce ve prospěch národa.

+1/0
28.12.2013 10:38

J98a67r12m90i25l17a 52M34a23r88e13š82o13v35á 5294757350613

Měla jsem to štěstí, že jsem začala školní docházku v klášterní škole sv. Voršilky v Ostrovní ulici, byly to nezapomenutelné roky - jsem si jistá, že nám všem, kteří jsme školu navštěvovaly, dala morální základy. Nejsem praktikující věřící, ale desatero považuji za morální kodex a kdyby se podle něho lidé řídili, bylo by méně zla.R^V

+9/−1
23.12.2013 14:34

J18a20r23o12s21l85a34v 45N28á18p13r43s87t17e82k 6195626

Máte pravdu, bylo by fajn, kdyby lidé méně kradli zabíjeli a smilnili. A na to jak se k sobě navzájem opravdu chovají ma jen nepatrný vliv, jsou li věřící či nikoliv a jakou základku absolvovali, to nemá na morálku vliv vůbec žádný.

+2/−2
23.12.2013 16:34

J40a35r71m23i82l60a 47M31a46r65e15š79o76v47á 5984847890913

Pane Náprstku ono by stačilo "miluj bližního svého, jako sebe samého", ale stačí si přečíst nějakou diskuzi třeba na Novinkách a hned je mi jasné, že v současné společnosti nějaká úcta a láska k bližnímu nehledá cíl. Spíš naopak, jsme malý národ a hrdinů máme málo, když se náhodou nějaký objeví, váží si ho spíš v cizině, než jeho spoluobčané.8-o!!

+1/0
23.12.2013 18:58

K97a94r95e56l 26N66e79č88a43s 5303799110940

Tak to je,při vší uctě,pane Náprstku nesmysl.Co má tedy podle Vás největší vliv na morálku,když ne výchova a víra?:-)?

+1/−1
23.12.2013 20:14

J10a93r71o87s49l62a48v 35N59á75p79r73s29t28e64k 6515696

Výchova samozřejmě ano, ale jena světě spousta neznabohů, kteří žijí příkladným životem. A taky spousta pámbíčkářů, kteří dělají věřícím jen ostudu.

+1/−1
23.12.2013 22:31

K14a57r96e24l 83N23e66č83a19s 5153439930260

Otázka je,milý pane,kdo je podle Vás neznaboh a kdo pánbičkář. Tyto kategorie jsou,prominete,trochu hospodské.Ale,.přesto si myslím,že mezi praktikujícími katolíky a lidmi hluboké víry a znalosti Evangelia je u nás  méně zločinnosti.Na pouti ve Velehradu a jinde se lidé nemlátí boxery,nekradou si navzájem z tašek portmonky atd. Ale třeba máte jiné zkušenosti.:-)

+2/0
24.12.2013 14:05

J26a51n 45K69u14č84e15r59a 8595328517660

Církve možná v restitucích dostanou méně než původně očekávaly a tak zkouší zvýšit svůj vliv přes školy.

+7/−10
22.12.2013 20:34

J48a29r26k81a 96P47r24o47s72e26c32k13á 1805251809153

ano, skutečně některým našim fakanům přeju torturu ve formě modlení a víry v Boha.

0/0
23.12.2013 10:20

J14a39r57o15s41l42a58v 38N38á58p23r79s46t20e54k 6355546

Jó paní, jak jste své děti vychovala, takové jsou

0/0
23.12.2013 16:36

K56a45r92e50l 11N22e66č28a56s 5533109280410

Modlit se ,paní Prosecká,je velká uleva,meditace,usebrání,cesta i k poznání sebe sama,Proč zde hovoříte o mučení? Jistě,mohou se lidé,ve své pošetilosti modlit i u vstupu do nákupního centra,nebo za výhru ve sportce. A víra v Boha jako tortura? Proč?Inu já vím. U kartářky a astrologa je to vše jednodušší.;-D:-)R^Rv?

+3/−1
23.12.2013 20:19

Z88d88e14n98ě54k 29K73r46o35u15t69i86l 5525473335449

A kdy tu založí školu muslimové ???

Církevní školy jsou  krok zpět od občanské společnosti k fanatické sektářské rozervanosti.

+7/−12
22.12.2013 20:34

J10o62s71e96f 58P33o78t86r 6630121267899

Pane Kroutil,

kam jde naše sjednocená občanská společnost ? Nevíte ?. V důsledku vzájemné nenávisti, sobectví, nelásky, vypočítavost .. se atomizuje a skládá se z izolovaných jednotlivců, kteří se realizují přes pornografii a vymírá.

Zachránit ji může pouze a jen hnutí, jehož hlavním motem je " miluj bližního svého, jako sebe samého"

Vy a paní Petříková a ........ jste ukazatelé  na cestě české společnosti do nirvány.

+5/−7
22.12.2013 20:54

L85e83n88k58a 19S96v68o34b74o46d64o34v60á 2186315397325

Měli jste na to 2000 let, at nezeru, alespon cely středověk, a chcete tvrdit, ze v te dobe byla společnost lepsi? :-D

+4/−3
22.12.2013 23:23

J62o58s73e42f 83P55o89t37r 6310821657199

O tom nepochybujte ani okamžik!

+3/−3
22.12.2013 23:33

E26v45a 52P12e83t59ř50í26k20o77v54á 9788982681635

no s váma a s vámi podobnými, bychom si zde ještě svítili loučemi, tato diskuse ve znaménkách jasně ukazuje (zde reaguji stejnou mincí jak jste reagoval vy nebo váš nohsled Šilpoh), kde jste vy a vaše víra s oblibou ve společnosti, jsem jen ráda, že i včera v událostech uvedli, že počty věřících stále klesají, tak už se s tím smiřte, přestaňte tady psát nesmysly a berte to jako fakt, že už vám pomalu cinká umíráček

+4/−6
23.12.2013 9:02

K96a46r46e49l 12N49e64č11a53s 5523569110380

Inu,podívejte se ,kolik je věřících ve světě.Člověk je,milá paní Petříková tvor náboženský. Víru nenávidíte,ale astrology,kartářky,esoteriky,vědmy... Vždyť to je   pravý odklon od racionality a života.Lidé mají velký hlad po spiritualitě,ať se Vám to líbí ,či nikoli.:-)Rv

+2/−1
23.12.2013 20:26

K97a31r87e24l 13N24e57č11a22s 5313769580790

Ještě to ,paní Svobodová porovnejte s neolitem aby Váš rozhled zazářil krystalicky.;-DR^

+2/0
23.12.2013 20:21

S23y21l83v13a 94Š43p24o90r91k90o84v42á 9636699610434

Všude ve světě jsou církevní školy známé jako ty nejlepší a je velmi obtížné se tam dostat...ostatně jak tu někdo psal - mezi pěti nejlepšími gymnázii v ČR jsou dvě církevní

+7/−2
22.12.2013 22:01

F97r59a36n57t22i27š88e89k 40E74l83i20á62š 6847243685906

Znám velmi dobře dvě brněnská církevní gymnázia. Lze se na ně dostat stejně dobře, či špatně, jako na jiné státní gymply. Pravda, zatím do náboženství žádné študáky nenutí a jejich absolventi nemusí být nutně zasaženi sektářstvím, pokud takoví už nejsou po domácí výchově.

+2/−1
23.12.2013 10:11

S31y36l52v26a 49Š56p23o85r47k15o39v12á 9816499540954

Brno nesznám - ale já psala "všude na světě" - a myslela jsem tím především církevní střední a vysoké školy v západní evropě a hlavně v USA.

0/0
23.12.2013 11:49

A66n23d71r49e10a 67G94r31u93b72e29r 8585147370

Si vzpominam jak mi neter dala svou "knizku pratel", abych tam taky placla fotku a vyplnila urcite kolonky vcetne kdo je muj nejlepsi pritel a jak jsem to tak listovala tak tam dve zensky (prej ucitelky nabozenstvi) napsaly ze jejich nejlepsim pritelem je Jezis.  A pri predstave, ze takove fanaticke zeny(pac se tu nesmi mluvit sproste) vymyvaji uz sedmiletym detem hlavu je mi spatne. Proto jsem proti jakemukoliv nabozenstvi ve skole. Bohuzel me deti jej budou mit povinne, ale jiz jsem pripravena na to, ze jim doma ty bludy z hlavy opet vytlucu Darwinovou teorii. Nemam nic proti vire, je to kazdeho vec, ale kazdy by si mel svou viru vybrat az bude mit na to vek, vymyvani hlav detem je hnus a ve skole to dle meho nazoru nema co delat.

+5/−5
22.12.2013 19:51

T17o75m25á51š 41K43u18č26e58r13a 8224705745216

Proč nechodí do státní?

+6/−1
22.12.2013 20:13

J59o86s58e35f 39P24o94t71r 6520281897639

Paní Gruber,

nic není tak ddiskutabilní, nedořešené, bez důkazů, jen na zakladě doměnek a výmyslů jako Darwinova teorie. V průběhu několika let dojde k velkému třesku a Darwinova teorie bude odváta na smetiště dějin.

Já neříkám vývojová teorie, já říkám  darwinismus, který se až do dneška vývoj snažil vykládat.

Jednou z nových věd, které ho odvějí  je epigenetika.

To, že je darwinismus zatím převládající  vírou  pro vývoj života je důsledek intenzivního vymývání mozků, které provádějí  " vědci " vůči publiku, i vůči vám,  paní Gruber. Chrání si tak svá teplá a z prostředků daňových poplatníků, vysoce honorovaná  místa.

Zkuste si, paní Gruber, něco o tomto nastudovat!

+3/−5
22.12.2013 20:38

M40i31l32o76š 36B63o81č19e97k 4637868398188

"Nic není tak ddiskutabilní, nedořešené, bez důkazů, jen na zakladě doměnek a výmyslů jako" víra v boha. :-)

Mimochodem, "darwinismus" zcela určitě není celosvětově převládající "vírou"!

Zkuste si, pane Potr, něco o tomto nastudovat!

+4/−5
22.12.2013 21:25

J20o87s50e64f 68P36o39t92r 6820711167249

Pane Boček,

proč odvádíte myšlenku o darwinismu pryč ?

Já tvrdím, že víra v Boha je dokázána? Je to jen a pouze víra.

Darwinismus je celosvětově převládající víra pro vývoj života. Je nedořešená, bez důkazů, jen na základě doměnek a výmyslů.

Jediné co darwinismus beze zbytku dokázal je, že všechny organizmy jsou vystavěné na základě jednotného plánu. Ale to přece není důkaz proti existenci Projektanta.

Ta hlavní s čím se darwinismus nevypořádal, je vznik vícebuněčných v Kambrijské explozi a  nemá ani jeden důkaz přechodových forem organismů. Darwin vytvořil své učení jako myšlenku , která měla dát ideový základ bílým anglickým kolonialistům k ovládání  domorodců v koloniích. Proto se tak lavinovitě rozšířil v Anglii, USA a Evropě a ta myšlenka se stala i základním kamenem nacionálního socialismu o nadčlověku

+2/−5
22.12.2013 22:13

J93i28ř89í 42R44a32k 5951604768124

ach jo,

studovat byste měl hlavně vy. Ovšem silně pochybuji že jste toho schopen protože ty vaše bludy byly již mnohokrát vysvětleny. Poté jste se vždy vypařil z diskuse jak pára nad hrncem a po několika dnech/týdnech/měsících melete ty stejné nesmysly znovu.

diskuse s vámi zde -  http://technet.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A131106_152654_veda_mla

doklady evoluce zde - http://en.wikipedia.org/wiki/Evidence_of_evolution

+5/−1
22.12.2013 22:47

J86o92s80e75f 58P87o65t22r 6940101287279

Co povídáte, že moje názory byly vysvětleny? Byly,  myšlenkovými  konstrukcemi bez jakýchkoliv hmotných důkazů. To je ovšem stejný důkaz jako dokazovat Šípkovou Růženku.

Víte dobře,že každá katedra, každá škola vědecké evoluce má svůj rozdílný názor na zásadní aspekty evoluce, že se navzájem vyvrací, bojují proti sobě a navzájem se nenávidí.

Abysme si to vyjasnili. Já netrvrdím, že vývoj neexistuje. Já tvrdím, že existuje, ale rozhodně se neřídí darwinovskými náhodnými změnami v DNA a jejich přírodním výběrem. To je slepá ulička a jen setrvačností se udržuje při životě

+1/−3
22.12.2013 23:47

J29i35ř54í 17R83a91k 5601704578584

1) o jakých myšlenkových konstruktech bez hmotných důkazů to mluvíte? že neexistují přechodné formy? ty tisíce fosilií přechodných forem jsou nehmotné? nebo ten blud že epigenetika vyvrací evoluci? (přestože člověk který přednáší epigenetiku na univerzitě vám jasně řekl že je to blbost).a co ten odkaz na wiki na doklady evoluce co jsem vám dal. to jsou jen myšlenkové konstrukty? 

můžete to nějak konkrétně rozvést aby bylo s čím polemizovat? a nejen ty "výkřiky do tmy" co předvádíte...

2) jistě teorií evoluce je několik. každá "škola" klade důraz na něco jiného (někdo na drift někdo jiný na pohlavní výběr atd..) ale ty teorie se spíše doplňují než vyvracejí a rozhodně mezi biology není žádná nenávist.

3)aha a čím se ten vývoj(evoluce) tedy řídí?

vzhledem k vašim "znalostem" evoluce genetiky atd. bych byl být vámi velmi opatrný na to co je slepá ulička a co ne.

+2/−1
23.12.2013 1:35

M25i61l42o45š 91B75o63č40e89k 4787408188118

Já od darwinismu nikam neutíkám. Pouze jsem uvedl,že stejnými přívlastky jako Darwinovu teorii můžeme označit víru v boží existenci,také neprokázanou teorii. O "dírách" evoluční teorie(Darwinova teorie je pouze jejím prazákladem) by jsme asi mohli diskutovat dlouho,je to určitě nad rámec diskuze na idnes.

Darwinismus není celosvětově převládající víra. Věřících je na světě víc než nevěřících,ne každý nevěřící je ateista a ani ateisté nejsou stoprocentně zastánci evoluční teorie. Ta naše česká kotlinka se v tomto případě dost odlišuje.

Ty poslední vaše dvě věty jsou vyloženě blbosti. Kolonizátoři nepotřebovala další ideový základ,stačila jim pouze tehdejši křesťanská víra,že domorodci jsou jen zvířata bez duše. A s ovládáním domorodců jim zdatně pomáhali misionáři,jenž ty "zvířata",občas skutečně brutálními metodami, obraceli na "správnou víru".  Neznám přesná čísla,ale vzhledem k tehdejší religiozitě si troufám odhadnout,že velká část nacistů byla současně věřícími křesťany. Nacističtí vojáci měli na přezkách svých opasků nápis "Bůh je s námi".

K samotnému článku: Větší počet církevních škol mi nevadí,větší konkurece může našemu školství spíše pomoci. V otázkách víry,či nevíry nemůže škola přebít vliv rodiny.

0/0
23.12.2013 0:07

P56a82v91e77l 50R36o69s75e16c95k75ý 6986635861379

Nevíte o skutečné víře vůbec nic. Je rozdíl mezi skutečně věřícím křesťanem a tím, kdo se z různých důvodů takto jen označuje. Třeba proto, že si chce takto vyleštit svědomí, např. při páchání zvěrstev, co dělali nacisté jak píšete. Ono to také často pro ten pozemský život stačí. Lidi okolo sebe a někdy i včetně sebe oblbnout dokážete. Ale skutečný křesťan se snaží žít tak, aby jeho svědomí neobstálo jen zde na zemi před lidmi, ale i před Bohem,

+2/0
23.12.2013 7:46

J48i14ř10í 16P53e37t76r28u42ž23e94l88k58a 5647192495862

A správný křesťan se má řídit třeba Deut 13:7-11? "Kdyby tě tvůj bratr, syn tvé matky, nebo tvůj syn nebo tvá dcera nebo tvá vlastní žena nebo tvůj nejmilejší přítel potají ponoukal: „Pojďme sloužit jiným bohům,“ které jsi neznal ty ani tvoji otcové, (...). Musíš ho zabít. Nejprve se proti němu pozdvihne tvoje ruka, aby ho usmrtila, potom ruce všeho lidu."

+1/−1
23.12.2013 9:26

P20a34v96e33l 90R23o19s43e86c82k19ý 6656665451389

Bible patří mezi ty knihy, kde když něco vytrhnete z kontextu, tak se význam textu pootočí do poněkud jiné roviny. Snažíte se mi vmést do tváře fakt, že křesťané jsou netolerantní až na krev.

Jenže jinde se zase píše něco o lásce k bližnímu. Ono aby Vám vše klaplo dohromady, musíte tu knihu číst s tím, že ji chcete alespoň pochopit a né že ji chcete  odsoudit. To máte podobné, jako s přístupem k člověku. Tam se vyloženě přece říká, že kdo chce psa být, hůl si vždy najde.

+1/0
23.12.2013 11:12

J87i35ř91í 85P77e33t63r72u78ž63e59l64k54a 5477212215952

Argument s kontextem ... další obvyklé pak jsou: 'jde o metaforu' (poměr metafor se neustále zvětšuje) a 'bylo to poplatné době' (přestože je to "divinely inspired").

 

Tento text je velice explicitní. Netuším, v jakém kontextu je správné ubít člověka k smrti pro doporučení následování jiného náboženství...

 

Ale že jste to vy - schválně jsem si prošel předcházející text. Následující text je tam popisován jako instrukce od Boha po komunikaci s ním na hoře, vprostřed 'Toto jsou nařízení a práva, která budete bedlivě dodržovat v zemi, kterou ti dal do vlastnictví Hospodin, Bůh tvých otců, po všechny dny, v nichž budete živi na zemi.' a celé je to výčet nařízení, jak se správně chovat. Konkrétně tomuto nařízení nepředchází žádný text, který by jeho význam měnil. Nevidím tedy problém s kontextem a argument o dobové poplatnosti, jak jsem psal, by pro mne spíš zdroj znedůvěryhodnil.

  Ano, především od poloviny knihy se píše o lásce k bližnímu. To je pro mne další hřebíček, to že najednou v polovině knihy, kdy začnou psát jiní lidé, se velká část náboženství najednou popisuje jinak.   A nakonec, že to holt v té knize je a ne každý pochopí význam správně. To asi nemůže být argument proti Bibli jako takové, ale doslovné následování Bible pak může způsobit dost velké problémy a je otázka, jestli to pak lze takovémuto člověku z náboženského hlediska vytknout, když se "jen řídit Biblí" (ač ta část byla v rozporu s jinou částí).

0/0
23.12.2013 11:42

P56a88v87e38l 89R13o56s90e89c71k65ý 6546665621749

Jdete na to správně. Čtete pasáže okolo sporného textu. Mnoho lidí nedělá ani to.

A vyhmátnul jste ty nejhůře vysvětlitelné pasáže. Nicméně i ty se v kontextu celé bible dají pochopit. Tuším, že mi následující slova zase vrátíte, ale přeci jen se pokusím o vysvětlení.

Pro někoho je ta kniha jen málo přesným záznamem historie, pro jiného určitým morálním kodexem. Ale pro věřícího to má i duchovní rozměr. Mohu dle vlastních zkušeností říci, že pochopit cokoli duchovního, bez duchovní vazby prostě nejde.

Bez modliteb prostě pochopit bibli nejde. Celá je napsaná tak, aby se logicky vysvětlit ani nedala.

V podstatě to znamená, že komu je dáno, tomu bude ještě přidáno.

To, aby bylo dáno Vám, si jestliže chcete, musíte zařidit mezi vámi a Bohem. Pěkné svátky

0/0
24.12.2013 8:09

J76a66r10o32s71l33a70v 62N56á61p27r69s40t57e64k 6945756

Kdybyste raději místo bible studoval pravopis.

0/0
23.12.2013 18:53

P70a23v19e77l 56R98o97s32e45c93k86ý 6606965271229

Teď jste mi to nandal!!!

Všimnul jsem si, že hodně lidí, když nemá k tématu co už rozumného říct, tak vyhmátne nějakou gramatickou chybu svého názorového oponenta. Ano máte pravdu. Dělám chyby. Jsou snad ale mé názory tím méněcenné?

Nemusíte s mými názory souhlasit, ale dělejte to na důstojné úrovni.

0/0
25.12.2013 7:23

E11v84a 86P86e47t87ř48í71k84o35v41á 9768712431255

náboženský fanatik, nic jiného, kdo vám vůbec dal tu možnost používat nejmodernější IT k "hlásání" takových bludů, buď jste se opravdu pomátl nebo jste od narození nemocen

0/−3
23.12.2013 9:11

P42a35v76e89l 82R52o52s96e30c66k11ý 6106365381829

A kdyby ty ženy napsaly, že jejich nejlepším přítelem je Paroubek, nebo Kalousek, tak by jste měla pro ty ženy mírnější výrazy? Co na Ježíši vidíte tak špatného, že by jste ho dětem vytloukla z hlavy?

On ten ateismus, je také určitou formou víry. A vy projevujete svou náboženskou nesnášenlivostí stejnou míru fanatismu, jako přisuzujete těm ženám.

+4/0
23.12.2013 7:37

K11a59r43e15l 68N55e70č76a57s 5873329510340

Církevní školství je potřebné a těší se důvěře pro své výsledky-to je jasné. A víra? Bůh je velice abstraktní slovo.Blízké se nám stává  a čitelné skrze Ježíše.Toto boží podobenství je naprosto zřetelné.Kdyby tzn.ateisté,kteří se tím chlubí věděli o historii,víře,evangeliích tolik,co většina věřících ví o světě ateistů,bylo méně  hloupé animozity.:-)VR^

+3/−5
22.12.2013 19:43

E52v25a 32P35e88t29ř61í60k83o17v44á 9688572861665

je dobře, že těch ortodoxních, jako jsou páni Šilpoch a Potr, stále ubývá

+4/−2
22.12.2013 19:10
Foto

P30a45v87e21l 42Š11i33l81p42o66c73h 1687716588297

domněnky soušky petříkové jsou úsměvné....

amaterská religionistka a statistička, její závěry tvoří opravdu

hodnotný příspěvek :-)

.

a propos: souško petříková víte vůbec jaký je rozdil mezi pojmy "ortodoxní" a např. "konzervativní"....?

Soudě dle vašeho příspěvku nevíte.....Rv učit se, učit se, učit se....;-)

+2/−2
22.12.2013 19:51

E11v60a 11P28e54t14ř44í74k21o16v76á 9328272511985

vy tak máte co vykládat, už jednou jsem vám říkala a pro hloupé ještě jednou opakuji, když už nějak politicky oslovovat, tak jedině drahá přítelkyně, s těma souškama, co tady opakujete jak klučina se zastydlou pubertou, to o vás říká jediné, že máte málo rozumu a přebytek víry v něco co neexistuje, současně to dokládá, že jste patrně ztratil mužské sebevědomí, když jste se dal na modlení

+1/−2
23.12.2013 8:54

J46á20n 68B13a55d21i10o20v19s32k28ý 2439884686246

Ze prý aby si to platili ze svého. Tak se na tento blábol podívejme. 1. Z čeho když jim jejich bylo ukradeno a lide co toto říkají jim zo nechtějí vrátit? 2. Sak ty peníze jdou také z dani rodičů těch deti.

+2/0
22.12.2013 18:49

M60i88l11o64s 15H82o66n39z42i62k 9849700756142

Ať si to černokněžníci všechno platí ze svého a neubírají peníze ze státního.Všech-

no  v minulosti ukradly lidstvu a mi jim to vrátíme restitucemi. !!

+1/−6
22.12.2013 18:39
Foto

P64a78v15e39l 43Š30i63l10p68o12c17h 1117496908957

pane Honzíku, sám se dehonestujete...

chcete diskutovat na úrovni....budiž....

ale :  "černokněžníci....ukradly"8-o

nechcete si zopakovat základku? ;-)

+4/0
22.12.2013 18:43

J35o70s54e16f 96P55o86t30r 6620461257789

Pane Honzík,

zpátky do školních lavic a zopakovat shodu podmětu s přísudkem - co jste tenkrát dělal? byl jste za školou ? Nemáte základní vzdělání z historie, ani z češtiny.

"černokněžníci  .....  ukradly lidstvu"

+3/0
22.12.2013 18:45

T80o35m50á70š 50K33u15č53e52r22a 8144545485606

Zrovna vám by návštěva kvalitní církevní školy prospěla. :-)

+6/0
22.12.2013 19:18

J59o30s97e56f 14P43o75t42r 6170901397639

Katolická církev je v Českých zemích pronásledována již sto let.

Začal s tím tatíček Masarýček, který, když zjistil že se mu podařilo rozbít R.-U. a vznikne ČSR, vytvořil pro tento nový stát sjednocující ideu, bohužel se netrefil v dávno již mrtvém protestantismu, který ze své přijalo jen menšina Čechů, vůbec ne Slováci, ani příslušníci národních menšin.

Důkazem je rozpadnutí ČSR jako domečku ze sirek při první vážné vichřici

Aby svoji ideu uskutečnil, začal se svými nohsledy (A. Jirásek)  falšovat českou historii a státní politika I. republiky pod jeho vedením rozšiřovala nepravdy, polopravdy a lži o katolické církvi. Typickým příkladem je působení jezuitů, kteří v postatě zachránili český národ, ovšem výklad historie je úplně opačný.

Masarykovy myšlenky do absolutní dokonalosti dotáhli politruci reálného socialismu, pro které katolická církev byly největším nepřítelem a jejichž výklad světa dneska akceptuje na 80% obyvatel ČR.

Při posledním sčítání lidí se ke K.C. přilhásilo na 1 milion obyvatel. Je s podivem, že po stoletém pronásledování se k této církvi  hlásí tolik lidí.

+2/−5
22.12.2013 18:33

J78a58r77o58s52l91a28v 50N81á73p27r41s66t76e44k 6475526

To se mi na vás křesťanech nejvíc "líbí", jak se vzájemně nenávidíte. A jak jste vy křesťané schopni spolčit se klidně i s mohamedány, jen abyste jiným křesťanům uškodili.

0/−3
22.12.2013 18:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.