- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejvetsi zmena je zabudovany dusikovy system! Letadle se samo zabali do pholie a naphoukne se samo dusikem…a zaparkuje se samo k dalsim neprodejnym letadlum ...
Jákoukám a nestačím se divit. Tady je to zase samý "odbordelník".
Aeru držím palce. Když chce, umí vyrábět letadla světové kvality.
Věřím, že jsou kvalitní ve smyslu provedení a spolehlivosti. Dosavadní typy ale už nebyly parametricky konkurenceschopné. Uvidíme, zda Penta dokáže v Aeru vyrobit stroj, který by se dobře prodával.
Jediným vlastníkem akcií (100%) společnosti AERO Vodochody AEROSPACE a.s. je společnost TULAROSA a.s. Praha 1, Na Příkopě 583/15
Jediným vlastníkem akcií (100%) společnosti TULAROSA a.s. je společnost OAKFIELD a.s. Praha 1, Na Příkopě 583/15
Jediným vlastníkem akcií (100%) společnosti OAKFIELD a.s. je společnost VODOCHODY HOLDINGS LIMITED se sídlem: 3082 Limassol, 212 Agias Fylaxeos & Polygnostou Street, C & I Center (Building), 2nd Floor
Kyperská republika
Tolik jen k tomu že jde o podporu české firmy
Řetěz vlastníků končí u Penty čili Marka Dospivy. Projekt nového letounu je dost riskantní. Nečekal jsem to od něj. Jsem mile překvapen, že nezůstal u záměru vybudovat u Prahy nové soukormé letiště.
Co takhle tam hodit místo kokpitu pár počítačů a udělat z toho drona? To by se mohlo prodávat, ne?
Blbost, blbost, blbost. Nechci brát to nadšení tady, ale co si pamatuji L - 159 byly nabízeny snad při každé mezistátní návštěvě. Nikdo na světě je nechtěl. Myslím že byly nabízeny ve více jak 70 zemích světa.
Nesmysl že neměly vládní podporu. Vždyť stát jich spoustu koupil a pak za velké prachy zakonzervoval, protože jich ani naše armáda tolik nepotřebovala. Když čtu, že by tento projekt potřeboval podporu politiků, umím si představit že půjde o další "povinný" nákup pro naši armádu. A není náhodou výrobce soukromý subjekt? Proč by měl stát cpát peníze do soukromníka
Ale smyslem toho není, aby byl nahrazen l. bitevník L - 159, ale aby Aero V. mohli prodávat letoun do zemí, kde bude soužit hlavně pro výcvik pilotů a je to třeba a ně že ne a pokud na to Aero má peníze, prostředky a inženýry, tak JEN DO TOHO - přece . Proč by se vývoj v naší zemi měl zastavit jenom proto, že neschopní lidé nedokázali domluvit odbyt L - 159, což je velmi kvalitní letoun a kdo o ho trošku zná, nemůže říct opak. Nabízeny možná byly, ale proč by si někdo kupoval něco, co nepotřebuje. Tj jako kdyby si ČR koupila každou kravinu od našich kamarádů v zahraničí.
Chce to chladnou hlavu a dát prostor k rozvoji, ne to zazdít ještě předtím, než se něco začne
Proč by stát něco někam cpal?? Aero si to zaplatí a určitě prodá...jinak by do toho nešli
zdar
Když jsme se konečně zbavili pár 159tek, tak můžeme začít nanovo
"Trestuhodné chování českých vlád" a trestuhodná prohlášení českého politického tupce a škodila Tvrdíka o českém výrobku... Co k tomu dodat? Ani prase si nenadělá do svého pelechu, čeští politici ano. A všechno je stále BEZTRESTNÉ. A to je na tom to nejhorší!
A jak to dopadlo z planovanym vyvozem zakonzervovanych 159 do US? Stejne jako s vyvozem do Iraku (kde bylo od pocatku jasne, ze jde jen o marketingovou akci, ktere se iracane ze zdvorilosti ucastni)?
Aha, ono se to dá vše stihnout za 14 dní?