- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dál a výš jen aby to někdo koupil
Mám obavy, aby to zase nebyli pozemní terče pro americké piloty při jejich výcviku.
Dobrý den, někde se psalo něco o pozemních terčích?
Držím jim palce.
Ono vyrobit lze cokoliv, na to máme hlavy, teď už i nejmodernější stroje a lidi co to vymyslí.
Problémem je jako vždy, že stroj se stává dobrým pouze tehdy když je prodán a hlavně zaplacen. Pokud se tak nestane, zůstává pouze drahou hračkou a tu vždy někdo musí nakonec zaplatit, neboť letadla se pro charitu nestaví.
Nebudou to mít lehké, ale pokud se jim to povede pomůže to firmě a státu.
Jen stále nějak nechápu proč musí stat s deseti miliony obyvatelů, který notabene nikdy ve své historii pokus o obsazení nepřítelem neustál mít a platit desítky švédských nadzvukových bitevníků, stovky tanků a obrněných transportérů, vrtulníků atd. - všechny vyrobené někde jinde a přitom nemít na základní věci jako je třeba splácení svého obrovského dluhu.
Tato firma je schopna dodat státu za velmi slušné peníze letadla vlastní výroby, která jsou dobrá kdekoliv jinde a my je nechceme. Můžeme si takový přepych dovolit?
Naše firma umí dodat cvičná letadla a lehké bitevníky, ne nadzvukové stíhače.
Jestli se o 169ce nebude (asi) Stropnický vyjadřovat podobně jako Tvrdík o Alce a dělat jí tak antireklamu, tak proč ne.
Stropnický přeci není úplný idiot. Takže byto mohlo vyjít
V Aeru po dvaceti letech objevili Ameriku
Něco mi říká, že v Aeru už se Američané velmi neslavně angažovali, jako třeba také v Tatře či SAABu.
Hospodskej u nás na vesnici, když naléval na dluh říkal: "Prodělek je taky kšeft". Tak snad to nebude u Aera dlouhodobá strategie.
Jen škoda, že tento nápad přišel příliš pozdě pro Považské strojírny, které pro nástupce L39 vyráběly motory Lotarev DV-2. Jasně, nebyly tak dobré jako Honeywell a potřebovaly ještě vývojově dotáhnout, ale letadla s těmito motory by rozhodně byly prodejnější, ostatně L59 (Super Albatros) je mají a létají v Egyptě nebo v Tunisku a to byly poslední letadla, které se Aeru podařilo exportovat.
Právě, že L-59 v Egyptě byl celkem trapas a byly relativně rychle nahrazeny