- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technicka:
Metro-North neni ani spolecnost ani provozovatel, jak je chybne uvedeno v clanku. Spolecnost, ktera tyto vlaky (jmenujici se Metro-North Railroad) provozuje, je MTA - Metropolitan Transportation Authority.
Mohli byste ten clanek opravit.
Jo mimochodem, to cilove nadrazi se jmenuje "Grand Central Terminal" a je to nejvetsi (osobni) nadrazi na svete...
Which weighs more: all the trains that pass through Grand Central Station in a year - or the trees cut down to print all U.S. currency in circulation?
Vlak měl podle snímků zřejmě lokomotivu vzadu a tedy jel pozpátku, pak je stabilita v zatáčce horší. Svědek, co viděl vagon v Hudsonu? Vždyť vagon je na suchu, a když, tak těsně u Harlem river, ne Hudson river. Trať se právě v tom místě od Hudsonu odklání.
Hmm...taky mám ten dojem. Pořád jsem si říkal, že mi něco na mechanismu té nehody nesedí. A pak jsem si všiml celkem nepoškozeného stromu, pod kterým skončil poslední, nebo spíše první vagón soupravy (který byl tedy řídící), a toho tmavého pruhu v hlíně, kudy vagón jel po opuštění koleje.
Zase to bral průvodčí přes ručku. Jako tuhle ve Španělsku.
a když jsem se probudil, vagón se začal několikrát otáčet
Protože je to atraktivní, dívat se jak někdo zemřel v přímém přenosu...
Zajímavé, co ty vagóny přežily. Obvykle je vidět, jak jsou některé hodně pochroumané, ale tady to vypadá spíš jako když havaruje modelová železnice - jenom se to poskládalo vedle kolejí, ale vcelku. Buď klika nebo kvalitní materiál.
Dřív i auta měla tuhou konstrukci, ale deformační zóny snižují účinky nárazu.
Jděte už se těmi reklamami před videi někam hodně daleko Každého to jen otravuje a nikoho to nezajímá
Přesně tak! Měli by udělat předplatné bez reklam...