Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V New Yorku vykolejil vlak, zahynuli nejméně čtyři lidé

Při vykolejení osobního vlaku v New Yorku v neděli zemřeli nejméně čtyři lidé, na místě je podle hasičů 63 zraněných, jedenáct z nich vážně. Podle očitých svědků se převrátilo nejméně pět vagonů. Jeden z vagónů téměř spadl do řeky Hudson.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a31n 55L54u68k82á65š 7917583213962

Technicka:

Metro-North neni ani spolecnost ani provozovatel, jak je chybne uvedeno v clanku. Spolecnost, ktera tyto vlaky (jmenujici se Metro-North Railroad) provozuje, je MTA - Metropolitan Transportation Authority.

Mohli byste ten clanek opravit.

+1/0
1.12.2013 21:51

J11i15ř28í 68R45y69s 3344807506334

A nemůže za to Putin?

0/−2
1.12.2013 19:26

J16a48n 26P75r86i34c79h61y93s40t76a89l 8981898963

Jo mimochodem, to cilove nadrazi se jmenuje "Grand Central Terminal" a je to nejvetsi (osobni) nadrazi na svete...

+2/0
1.12.2013 19:09

P22e16t60r 84K41r65a51j13č90a 9861343310942

Which weighs more: all the trains that pass through Grand Central Station in a year - or the trees cut down to print all U.S. currency in circulation? :-)

+1/0
1.12.2013 21:27

J24a46n 49F12i65a12l75a 7814387785809

Vlak měl podle snímků zřejmě lokomotivu vzadu a tedy jel pozpátku, pak je stabilita v zatáčce horší. Svědek, co viděl vagon v Hudsonu? Vždyť vagon je na suchu, a když, tak těsně u Harlem river, ne Hudson river. Trať se právě v tom místě od Hudsonu odklání.

+3/−1
1.12.2013 17:19

J58a84n 40Z64e79l29e21n15k37a 2706336638735

Hmm...taky mám ten dojem. Pořád jsem si říkal, že mi něco na mechanismu té nehody nesedí. A pak jsem si všiml celkem nepoškozeného stromu, pod kterým skončil poslední, nebo spíše první vagón soupravy (který byl tedy řídící), a toho tmavého pruhu v hlíně, kudy vagón jel po opuštění koleje.

0/0
1.12.2013 20:22

R95a18d66e64k 44V35o87n61d12r84u46š56k90a 1731334959248

NeNe, na snímku je vidět rozdíl v přední masce prvního a druhého vagonu, Ten první vagon je težnej

0/0
1.12.2013 23:08

R25a82d36e78k 36V55o35n86d33r71u75š28k93a 1341904819758

* Tažnej

0/0
1.12.2013 23:09

T16o56m 44P21á46l13e89k 1281556109938

Zase to bral průvodčí přes ručku. Jako tuhle ve Španělsku. Rv

0/0
1.12.2013 17:17

T17o88m 54P87á19l23e55k 1491376939688

Teda průvodčí...mašinfíra.

+1/0
1.12.2013 17:17
Foto

R62o41s77t21i63s21l42a18v 60S54t73r25ž67í75n61e13k 2771791451592

a když jsem se probudil, vagón se začal několikrát otáčet

0/0
1.12.2013 17:09

K80a55r40e78l 43U26r87b19a80n 8784502548801

Proč přímý přenos ?

0/0
1.12.2013 16:47

J46a93k12u42b 35Z48e78m84á46n48e48k 2424733861218

Protože je to atraktivní, dívat se jak někdo zemřel v přímém přenosu...

+4/0
1.12.2013 17:06

H57o20n76z68a 90F44á87t16o11r 2979765464330

Zajímavé, co ty vagóny přežily. Obvykle je vidět, jak jsou některé hodně pochroumané, ale tady to vypadá spíš jako když havaruje modelová železnice - jenom se to poskládalo vedle kolejí, ale vcelku. Buď klika nebo kvalitní materiál.

+2/0
1.12.2013 16:27

J33a37n 81F13i29a44l30a 7804587695529

Dřív i auta měla tuhou konstrukci, ale deformační zóny snižují účinky nárazu.

+1/0
1.12.2013 17:01

M40i66c73h43a16l 90C46h69a38l75u61p70a 6118800639453

Určitě se tu najde spousta lidí, co ti řeknou, že to natočili ve studiu s modelama. Tím se to vysvětluje :-).

0/0
1.12.2013 19:15

J57a87k11u44b 57Š11a54f61a19n66d45a 7235387651401

Pravděpodobně pokud se ten vagón neobtočí kolem nějakého betonového bloku nebo pořádného stromu tak dost přežije. Tady měli štěstí.

0/0
1.12.2013 19:22

J97a49n 34Z37e33l69e54n98k19a 2616166188575

Americké vagóny jsou obecně robustnější konstrukce, než ty evropské. Ovšem kdyby to byl např. čelní náraz, dopadlo by to hůře.

0/0
1.12.2013 20:19

J70i66ř79í 31Z65ý97k71a 9929563351930

na youtube jsou vidět crash testy amerických vagonů při srážce s pevnou překážkou. Nejsem na tohle specialista, ale řekl bych, že proti EU vagonům vydrží mnohem více i v této "disciplíně". Každý US osobní vagon má na svých krajích místo pro řízenou deformaci - to jsem u EU vagonů neviděl. EU vagony se lámou někde v půli.

0/0
1.12.2013 22:41

J39a22k22u33b 49S55t32a40š71e45k 8634308754522

Nesouvisí to s tím, že mají mnohem menší okna než vagony co znám?

0/0
1.12.2013 20:29

D39a75v12i87d 90V81i50k92t96o90r51a 9854234565407

Nikoliv. US vozy jsou robustnější a navíc se u nich provádí crash testy. Snahou je dosáhnout co nejpevnější konstrukce salónu pro cestující v rámci daných možností. Velikost oken na to nemá až takový vliv, jsou-li bočnice vyztužené (jakože tady pravděpodobně jsou).

+1/0
1.12.2013 22:00

J93a46n 51N24o40v97á21k 9565300599630

Jděte už se těmi reklamami před videi někam hodně daleko ;-O Každého to jen otravuje a nikoho to nezajímá

+10/−3
1.12.2013 16:24

J38a74n 45M21a17j46e14r 5777357

Přesně tak! Měli by udělat předplatné bez reklam...

+4/0
1.12.2013 16:32

H31o68n14z64a 52F52á45t24o30r 2819625414750

Spíš by nemuseli dávat reklamy k takovýmto událostem. Ať si je klidně nacpou i půlhodinové před novoroční projev prezidenta, před živě přenášený recept na bábovku, před zprávu, že na horách už je zase sezóna nebo před záznam z miliópadesátého jednání o blízkovýchodním míru.

+2/−1
1.12.2013 16:42

L10a77d98a 21N16o45v54a28k 4292813387

já bych to nechal na nich...;-)

0/0
1.12.2013 18:23

H37o52n74z57a 84F83á15t81o45r 2319195344410

Ono nám stejně nic jiného nezbude.

+1/0
1.12.2013 18:31

L85a70d86a 62N95o35v48a96k 4312623747

:-P

0/0
1.12.2013 18:22

M66i22c94h39a67l 33C17h12a86l75u37p10a 6778860399463

Tak proč si dal mínus? :-)

0/−1
1.12.2013 19:16

J75a79r95o53s90l53a66v 35B44u58r90s32í92k 8429415154892

Dal bych tuhle možnost za poplatek (aby se vykompenzovala nižší sledovanost reklam). Já bych to neplatil, ale lidé, jako Vy, by měli vide bez reklam.

+1/0
1.12.2013 16:40

L10a90d72a 87N75o23v21a24k 4162463647

přesně vidim, jak si tady všichni platěj...;-D

0/0
1.12.2013 18:24

V58o70j19t74ě66c88h 72K26o35n19í83ř 8221555687942

na reklamy stačí adBlock.

+6/0
1.12.2013 16:55

M19i41c83h19a54l 44C31h20a77l95u65p58a 6108660839393

Já tam žádné reklamy nemám.

0/0
1.12.2013 19:15

L83i17b11o76r 73F48i25l64á13k 3680245793803

V Bronxu...asi řádili sběrači kovu...:-/

+2/−6
1.12.2013 15:58

L25i77b27o28r 79H13o78s39a96k 3905302364606

Vem si prasek..

+5/−2
1.12.2013 16:37

L41i78b10o39r 72F58i50l78á98k 3140535913303

Prasek? To je obec kousek od nás. Nevím, jak si ji mám vzít...:-(

0/−3
1.12.2013 19:03

L70a26d29a 15N84o29v51a38k 4612273487

a to zdaleka neni tvůj nejhorší problém...:-/

+1/0
1.12.2013 19:36

L39i29b62o15r 98F85i25l80á49k 3230175463643

Tak jakej, ty chytrolíne? Takový trdla jako ty, mám nejradši. Jen kritizovat, ale žádnej vlastní názor...:-P

0/−4
1.12.2013 20:00

H73o95n65z38a 11F25á73t72o35r 2599425624200

A co teda přesně sebrali, že kvůli tomu vykolejil vlak? Jestli kolejnice, tak to by bylo vidět a jestli zabezpečení, tak to by žádný vlak nebyl na kolej vpuštěn... Vaše teorie má ještě jisté trhliny.

0/0
1.12.2013 16:50

J91a16n 10F84i31a78l60a 7614107535959

Pokud lokomotiva vlak tlačí, tak nic vidět není, a i kdyby jel lokomotivou napřed, tak zábrzdná vzdálenost je daleko větší, než kam vidí.

0/0
1.12.2013 17:42

H45o79n22z87a 72F52á16t62o78r 2649415884630

Na fotkách myslím ;-)

0/0
1.12.2013 18:20

J22a37n 45P53r74i13c68h29y51s88t93a19l 8801648913

Pokud lokomotiva tlaci, tak je masinfira v prvnim (ridicim) voze vlaku, takze rozhled ma stejny.

Takovouhle paseku dokaze udelat technicka zavada i bez sberacu kovu. Staci lom kolejnice nebo napravy.

+1/0
1.12.2013 19:03

M37i84r12a 73L51o68v92e 3304120848104

Jsou uz pry 4 lide mrtvi a 40 je jich zranenych ...smutne.

+1/−1
1.12.2013 15:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.