Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V New Yorku vykolejil vlak, zahynuli nejméně čtyři lidé

Při vykolejení osobního vlaku v New Yorku v neděli zemřeli nejméně čtyři lidé, na místě je podle hasičů 63 zraněných, jedenáct z nich vážně. Podle očitých svědků se převrátilo nejméně pět vagonů. Jeden z vagónů téměř spadl do řeky Hudson.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78a26n 77L84u43k15á17š 7477463783772

Technicka:

Metro-North neni ani spolecnost ani provozovatel, jak je chybne uvedeno v clanku. Spolecnost, ktera tyto vlaky (jmenujici se Metro-North Railroad) provozuje, je MTA - Metropolitan Transportation Authority.

Mohli byste ten clanek opravit.

+1/0
1.12.2013 21:51

J40i59ř22í 28R61y25s 3814677766114

A nemůže za to Putin?

0/−2
1.12.2013 19:26

J72a47n 54P86r14i49c25h30y69s64t23a41l 8411888343

Jo mimochodem, to cilove nadrazi se jmenuje "Grand Central Terminal" a je to nejvetsi (osobni) nadrazi na svete...

+2/0
1.12.2013 19:09

P58e15t84r 85K25r52a82j61č21a 9271793850532

Which weighs more: all the trains that pass through Grand Central Station in a year - or the trees cut down to print all U.S. currency in circulation? :-)

+1/0
1.12.2013 21:27

J23a23n 30F17i32a35l24a 7124457525539

Vlak měl podle snímků zřejmě lokomotivu vzadu a tedy jel pozpátku, pak je stabilita v zatáčce horší. Svědek, co viděl vagon v Hudsonu? Vždyť vagon je na suchu, a když, tak těsně u Harlem river, ne Hudson river. Trať se právě v tom místě od Hudsonu odklání.

+3/−1
1.12.2013 17:19

J80a57n 42Z61e91l61e87n76k60a 2176436458955

Hmm...taky mám ten dojem. Pořád jsem si říkal, že mi něco na mechanismu té nehody nesedí. A pak jsem si všiml celkem nepoškozeného stromu, pod kterým skončil poslední, nebo spíše první vagón soupravy (který byl tedy řídící), a toho tmavého pruhu v hlíně, kudy vagón jel po opuštění koleje.

0/0
1.12.2013 20:22

R63a87d51e40k 32V61o88n46d78r77u25š82k65a 1981794969718

NeNe, na snímku je vidět rozdíl v přední masce prvního a druhého vagonu, Ten první vagon je težnej

0/0
1.12.2013 23:08

R70a37d33e78k 80V16o85n47d57r38u37š55k31a 1601334839378

* Tažnej

0/0
1.12.2013 23:09

T54o19m 40P46á46l72e56k 1191856149378

Zase to bral průvodčí přes ručku. Jako tuhle ve Španělsku. Rv

0/0
1.12.2013 17:17

T23o80m 80P89á22l59e14k 1171506919128

Teda průvodčí...mašinfíra.

+1/0
1.12.2013 17:17
Foto

R64o67s13t76i51s58l10a42v 14S68t73r79ž93í51n83e89k 2891471211282

a když jsem se probudil, vagón se začal několikrát otáčet

0/0
1.12.2013 17:09

K75a98r45e55l 54U73r69b51a53n 8194742828941

Proč přímý přenos ?

0/0
1.12.2013 16:47

J49a50k66u66b 52Z30e71m28á95n66e26k 2934143811538

Protože je to atraktivní, dívat se jak někdo zemřel v přímém přenosu...

+4/0
1.12.2013 17:06

H66o14n40z46a 97F47á91t88o83r 2189375104900

Zajímavé, co ty vagóny přežily. Obvykle je vidět, jak jsou některé hodně pochroumané, ale tady to vypadá spíš jako když havaruje modelová železnice - jenom se to poskládalo vedle kolejí, ale vcelku. Buď klika nebo kvalitní materiál.

+2/0
1.12.2013 16:27

J43a89n 82F95i54a82l37a 7354887855179

Dřív i auta měla tuhou konstrukci, ale deformační zóny snižují účinky nárazu.

+1/0
1.12.2013 17:01

M92i53c23h45a61l 47C17h61a84l84u43p26a 6188820489153

Určitě se tu najde spousta lidí, co ti řeknou, že to natočili ve studiu s modelama. Tím se to vysvětluje :-).

0/0
1.12.2013 19:15

J65a54k22u82b 24Š93a82f42a87n72d71a 7795687291161

Pravděpodobně pokud se ten vagón neobtočí kolem nějakého betonového bloku nebo pořádného stromu tak dost přežije. Tady měli štěstí.

0/0
1.12.2013 19:22

J59a52n 54Z61e64l31e83n15k44a 2136706558785

Americké vagóny jsou obecně robustnější konstrukce, než ty evropské. Ovšem kdyby to byl např. čelní náraz, dopadlo by to hůře.

0/0
1.12.2013 20:19

J59i74ř87í 22Z21ý93k63a 9639183261860

na youtube jsou vidět crash testy amerických vagonů při srážce s pevnou překážkou. Nejsem na tohle specialista, ale řekl bych, že proti EU vagonům vydrží mnohem více i v této "disciplíně". Každý US osobní vagon má na svých krajích místo pro řízenou deformaci - to jsem u EU vagonů neviděl. EU vagony se lámou někde v půli.

0/0
1.12.2013 22:41

J85a93k70u89b 98S81t84a77š78e49k 8394558624142

Nesouvisí to s tím, že mají mnohem menší okna než vagony co znám?

0/0
1.12.2013 20:29

D87a39v76i41d 10V87i60k40t73o25r10a 9854774195777

Nikoliv. US vozy jsou robustnější a navíc se u nich provádí crash testy. Snahou je dosáhnout co nejpevnější konstrukce salónu pro cestující v rámci daných možností. Velikost oken na to nemá až takový vliv, jsou-li bočnice vyztužené (jakože tady pravděpodobně jsou).

+1/0
1.12.2013 22:00

J29a33n 74N73o75v21á34k 9755310119560

Jděte už se těmi reklamami před videi někam hodně daleko ;-O Každého to jen otravuje a nikoho to nezajímá

+10/−3
1.12.2013 16:24

J72a92n 24M77a71j23e57r 5487947

Přesně tak! Měli by udělat předplatné bez reklam...

+4/0
1.12.2013 16:32

H92o76n84z98a 47F66á62t28o96r 2239875574180

Spíš by nemuseli dávat reklamy k takovýmto událostem. Ať si je klidně nacpou i půlhodinové před novoroční projev prezidenta, před živě přenášený recept na bábovku, před zprávu, že na horách už je zase sezóna nebo před záznam z miliópadesátého jednání o blízkovýchodním míru.

+2/−1
1.12.2013 16:42

L56a76d92a 66N61o48v36a26k 4252293927

já bych to nechal na nich...;-)

0/0
1.12.2013 18:23

H14o93n82z54a 74F77á42t33o58r 2219645414750

Ono nám stejně nic jiného nezbude.

+1/0
1.12.2013 18:31

L65a26d97a 28N67o23v81a73k 4392563727

:-P

0/0
1.12.2013 18:22

M30i72c76h40a12l 72C27h59a53l36u86p82a 6358860629793

Tak proč si dal mínus? :-)

0/−1
1.12.2013 19:16

J24a68r89o94s73l13a63v 19B87u27r62s49í84k 8279295864442

Dal bych tuhle možnost za poplatek (aby se vykompenzovala nižší sledovanost reklam). Já bych to neplatil, ale lidé, jako Vy, by měli vide bez reklam.

+1/0
1.12.2013 16:40

L39a28d87a 93N17o46v94a41k 4492713847

přesně vidim, jak si tady všichni platěj...;-D

0/0
1.12.2013 18:24

V70o52j94t63ě57c35h 64K20o88n70í55ř 8101855427102

na reklamy stačí adBlock.

+6/0
1.12.2013 16:55

M82i84c32h52a16l 40C55h43a62l11u91p37a 6298150419683

Já tam žádné reklamy nemám.

0/0
1.12.2013 19:15

L19i91b73o47r 42F26i76l17á84k 3430445633913

V Bronxu...asi řádili sběrači kovu...:-/

+2/−6
1.12.2013 15:58

L32i86b42o60r 54H44o12s13a30k 3665532114426

Vem si prasek..

+5/−2
1.12.2013 16:37

L13i89b20o92r 47F43i81l85á21k 3650315493763

Prasek? To je obec kousek od nás. Nevím, jak si ji mám vzít...:-(

0/−3
1.12.2013 19:03

L95a52d71a 96N71o37v51a22k 4942563907

a to zdaleka neni tvůj nejhorší problém...:-/

+1/0
1.12.2013 19:36

L93i25b24o31r 75F70i58l91á60k 3300595553663

Tak jakej, ty chytrolíne? Takový trdla jako ty, mám nejradši. Jen kritizovat, ale žádnej vlastní názor...:-P

0/−4
1.12.2013 20:00

H17o47n90z91a 93F60á58t89o47r 2589865214190

A co teda přesně sebrali, že kvůli tomu vykolejil vlak? Jestli kolejnice, tak to by bylo vidět a jestli zabezpečení, tak to by žádný vlak nebyl na kolej vpuštěn... Vaše teorie má ještě jisté trhliny.

0/0
1.12.2013 16:50

J14a52n 32F34i71a54l96a 7584717875869

Pokud lokomotiva vlak tlačí, tak nic vidět není, a i kdyby jel lokomotivou napřed, tak zábrzdná vzdálenost je daleko větší, než kam vidí.

0/0
1.12.2013 17:42

H24o77n73z74a 39F55á25t46o61r 2339475834260

Na fotkách myslím ;-)

0/0
1.12.2013 18:20

J41a17n 52P34r65i31c69h26y71s14t81a70l 8761828553

Pokud lokomotiva tlaci, tak je masinfira v prvnim (ridicim) voze vlaku, takze rozhled ma stejny.

Takovouhle paseku dokaze udelat technicka zavada i bez sberacu kovu. Staci lom kolejnice nebo napravy.

+1/0
1.12.2013 19:03

M84i26r21a 90L11o39v67e 3564760428584

Jsou uz pry 4 lide mrtvi a 40 je jich zranenych ...smutne.

+1/−1
1.12.2013 15:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.