- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to nesmysl, kdo bude po čr přepravovat náklad pomalou lodní dopravou, když kamionem dostane zboží 100x rychleji na místo určení. Jedinou rozumnou alternativou by byly vlakové koridory...
Ne, ne, ne, ne. Dalsi vyhozene penize oknem.
A co spojit kanálem Žlutou řeku s Missisipy (doplňte chybějící písmenka dle libosti) přes Vysočinu?
Mimo to, co si myslim o ucelnosti kanalu DOL mne zaujalo pouziti 3 negativu v jedne vete - takze jsem nepochopila dost dobre jeji smysl
Pokud podporu mít nebude, nemyslím si, že je to nereálné," uvedl dopravní expert sociální demokracie Milan Chovanec.
Takze to bude nebo nebude realne?
jojo čeština... Např překombinování záporů: nemám nikdy nechut k nicnedělání... Co jsem tedy - lenoch nebo pilný?
Hlavně že se místní smějí často zejména sloneštině např. výrazu: ja som tu neni.
Přitom je mnohem světovější nejen názvy měsíců ale i logikou posloupmosti i záporů, kdy nejprve vyjádřím činost i složitou kombinací sloves a bez záporů a až nakonec dám rozřešení - jestli to celé -ta činost, ano nebo ne - jak jednoduché a logické, nepřekombinovyné a nezamotávající a také ne nesrozumitelné a nekdy, např. na letecké kontrolní věži i zdlouhavé na přemýšlení v krizových situacích i nebezpečné nejednoznačností a spletení!
Např němčina to má stejně tak a vůbec většina jazyků světa: Ich bin nicht hier (doslova: Já jsem ne zde)
Stejně tak by bylo lepší - ihned jednoznačné!!!: Já mám vždy chut pracovat ANO/NE Je to sice takové mechanické, strojové, ale jednoznačné. V CR se mnozí chovaj díky tomu alibisticky a často se v TV amatéři vymlouvaj stylem? nooo já si NEmyslím že asi určitě NEbude NEpořádek NIkdy... (navíc spojení asi, myslím vs určitě, si odporují také... )
O tom kanále se špekuloval snad již Karel IV.Studii zpracovávali také komunisté.Nevím jak dnes,ale ještě tak před 30 lety se museli mosty přes Moravu navrhovat tak,aby se daly zvednout o tři metry.To kvůli tomu,aby podepluly pod nimi větší lodě.Mosty které nevyhovovaly tomuto požadavku byly projektovány jako provizorní.Myslím,že studie jsou vyhozené peníze.Zvedněte třeba v Kroměříži most o tři metry.Musíte zvednout nájezdy na most,potom všechny silnice a ulice napojené na nájezdy,všechny vstupy a vjezdy do domů.Potom se zjistí,že nepodjedete pod el. vedením,když jej zvednete,koliduje s vedením,které jej kříží.No a když se do toho zaplete i ajznbón a kdo ví co ještě, potom trma vrba a to zasáhne celou Moravu a kus Čech.Zpracování studie zajistí akorát spokojený a klidný život zpracovatelům,ale ještě několik generací na to mít nebude.
Vzácný modrásek očkovaný? To je něco jako člen ODS po tetanovce?
pán de snaží být vtipný. Ale udělal ze sebe trotla
A což Dněpr - Volha - Váh - Labe - Rýn s křižovatkou ve Slušovicích
To by se náš hoch z pazderny zapsal do dějin
Proč tak při zdi, je to jen první dílek průplavu Atlantik - Pacifik.
Podle mně problém D-O-L rozlouskne Turecko. Pokud turecká ekonomika půjde nahoru současným tempem, během pár let se Turecko stane dílnou a obrovským výrobcem zboží pro Evropu i jižní Ukrajinu a Rusko. Už dneska je průměrný příjem v rozvinutých centrálních oblastech Turecka znatelně vyšší než u nás a zároveň je Turecko čím dál sebevědomější. Brzo začne přímo působit na balkánské státy a potom i na střední Evropy, aby dopravní trasy od Černého moře včetně říčních byly vylepšovány a modernizovány, aby tak Turci měli odbyt na své zboží. Proti současné trase přes západní přístavy to pro Turecko to bude znatelné zkrácení a zjednodušení dopravy.
Potom bude nečinnost nebo přímo odpor západních logistických center na pobřeží Severního moře, pro které by byl D-O-L přímá konkurence, překonán a stavba průplavu D-O-l se potom může konečně rozjet.
"Máš rád Turky?" obrátil se Švejk na hostinského Palivce, "máš rád ty pohanský psy? Vid' že nemáš."
"Host jako host," řekl Palivec, "třebas Turek".
Tak do roku 2200 to snad stihnou...
Zdokonalovat a propojovat železniční i vodní cesty po ČR vidím smysluplně. Autodoprava má také své výhody, ale s dlouhodobým výhledem si nemyslím, že kilometry dálnic a rychlostních silnic všemi směry naší republikou se zaplatí. Jak nás začnou opouštět montovny právě pro automobilový průmysl, bude ubývat potřeba rychlé přepravy.
A jak s rychlou přepravou souvisí budování říčních průplavů?