Diskuze

Kanál Dunaj-Odra-Labe podporuje i vznikající koalice, plánuje studii

I když hradní strana SPOZ ve volbách úplně propadla, neznamená to, že se musí prezident Miloš Zeman vzdát svých megalomanských představ. Třeba tu o vybudování říčního kanálu Dunaj-Odra-Labe mu zřejmě pomohou naplnit i strany, které ve volbách uspěly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P44a96v21e22l 65L27o48u76d54a

25. 11. 2013 6:25

Je to nesmysl, kdo bude po čr přepravovat náklad pomalou lodní dopravou, když kamionem dostane zboží 100x rychleji na místo určení. Jedinou rozumnou alternativou by byly vlakové koridory...

0 0
možnosti
Foto

Ne, ne, ne, ne. Dalsi vyhozene penize oknem.

0 0
možnosti
TZ

T18o69m95á42š 48Z26e15m79a19n

23. 11. 2013 20:28

A co spojit kanálem Žlutou řeku s Missisipy (doplňte chybějící písmenka dle libosti) přes Vysočinu?

0 2
možnosti
Foto

Mimo to, co si myslim o ucelnosti kanalu DOL mne zaujalo pouziti 3 negativu v jedne vete - takze jsem nepochopila dost dobre jeji smysl

Pokud podporu mít nebude, nemyslím si, že je to nereálné," uvedl dopravní expert sociální demokracie Milan Chovanec.

Takze to bude nebo nebude realne?

0 0
možnosti
EB

jojo čeština... Např překombinování záporů: nemám nikdy nechut k nicnedělání... Co jsem tedy - lenoch nebo pilný?;-D

 Hlavně že se místní smějí často zejména sloneštině např. výrazu: ja som tu neni. ;-)

 Přitom je mnohem světovější nejen názvy měsíců ale i logikou posloupmosti i záporů, kdy nejprve vyjádřím činost i složitou kombinací sloves a bez záporů a až nakonec dám rozřešení - jestli to celé -ta činost, ano nebo ne - jak jednoduché a logické, nepřekombinovyné a nezamotávající a také ne nesrozumitelné a nekdy, např. na letecké kontrolní věži i zdlouhavé na přemýšlení v krizových situacích i nebezpečné nejednoznačností a spletení!;-€

 

 Např němčina to má stejně tak a vůbec většina jazyků světa: Ich bin nicht hier R^ (doslova: Já jsem ne zde)

  Stejně tak by bylo lepší - ihned jednoznačné!!!: Já mám vždy chut pracovat ANO/NE :-P Je to sice takové mechanické, strojové, ale jednoznačné. V CR se mnozí chovaj díky tomu alibisticky a často se v TV amatéři vymlouvaj stylem? nooo já si NEmyslím že asi určitě NEbude NEpořádek NIkdy... (navíc spojení asi, myslím vs určitě, si odporují také... :-()

0 0
možnosti
MK

M83i65l85a26n 31K42e73s29l

23. 11. 2013 15:05

O tom kanále se špekuloval snad již Karel IV.Studii zpracovávali také komunisté.Nevím jak dnes,ale ještě tak před 30 lety se museli mosty přes Moravu navrhovat tak,aby se daly zvednout o tři metry.To kvůli tomu,aby podepluly pod nimi větší lodě.Mosty které nevyhovovaly tomuto požadavku byly projektovány jako provizorní.Myslím,že studie jsou vyhozené peníze.Zvedněte třeba v Kroměříži most o tři metry.Musíte zvednout nájezdy na most,potom všechny silnice a ulice napojené na nájezdy,všechny vstupy a vjezdy do domů.Potom se zjistí,že nepodjedete pod el. vedením,když jej zvednete,koliduje s vedením,které jej kříží.No a když se do toho zaplete i ajznbón a kdo ví co ještě, potom trma vrba a to zasáhne celou Moravu a kus Čech.Zpracování studie zajistí akorát spokojený a klidný život zpracovatelům,ale ještě několik generací na to mít nebude.

0 0
možnosti
Foto

Vzácný modrásek očkovaný? To je něco jako člen ODS po tetanovce?

0 0
možnosti
PA

pán de snaží být vtipný. Ale udělal ze sebe trotla

2 0
možnosti
Foto

A což Dněpr - Volha - Váh - Labe - Rýn s křižovatkou ve Slušovicích? 

To by se náš hoch z pazderny zapsal do dějin!!!!!!

1 0
možnosti
TH

T82o42m33á93š 16H11a33t83a43n

23. 11. 2013 14:04

Proč tak při zdi, je to jen první dílek průplavu Atlantik - Pacifik.

1 0
možnosti
RP

Podle mně problém D-O-L  rozlouskne Turecko. Pokud turecká ekonomika půjde nahoru současným tempem, během pár let se Turecko stane dílnou a obrovským výrobcem zboží pro Evropu i jižní Ukrajinu a Rusko. Už dneska je průměrný příjem v rozvinutých centrálních oblastech Turecka znatelně vyšší než u nás a zároveň je Turecko čím dál sebevědomější. Brzo začne přímo působit na balkánské státy a potom i na střední Evropy, aby dopravní trasy od Černého moře včetně říčních byly vylepšovány a modernizovány, aby tak Turci měli odbyt na své zboží. Proti současné trase přes západní přístavy to pro Turecko to bude znatelné zkrácení a zjednodušení dopravy.

Potom bude nečinnost nebo přímo odpor západních logistických center na pobřeží Severního moře, pro které by byl D-O-L přímá konkurence, překonán a stavba průplavu D-O-l se potom může konečně rozjet.

0 0
možnosti
AZ

"Máš rád Turky?" obrátil se Švejk na hostinského Palivce, "máš rád ty pohanský psy? Vid' že nemáš."

"Host jako host," řekl Palivec, "třebas Turek".

3 0
možnosti
KS

Tak do roku 2200 to snad stihnou...

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem opravdu zvědav. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdokonalovat a propojovat železniční i vodní cesty po ČR vidím smysluplně. Autodoprava má také své výhody, ale s dlouhodobým výhledem si nemyslím, že kilometry dálnic a rychlostních silnic všemi směry naší republikou se zaplatí. Jak nás začnou opouštět montovny právě pro automobilový průmysl, bude ubývat potřeba rychlé přepravy. [>-]

1 2
možnosti

A jak s rychlou přepravou souvisí budování říčních průplavů?

0 0
možnosti