Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za havárii boeingu v Kazani může chyba pilotů, přístroje byly v pořádku

Havárii letadla Boeing 737 v ruské Kazani způsobila ztráta rychlosti, která vedla ke střemhlavému pádu a nárazu do země. V úterý to uvedli vyšetřovatelé z Mezistátního leteckého výboru, kteří příčiny katastrofy zkoumají. Při neštěstí v neděli na kazaňském mezinárodním letišti zahynulo 50 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P13e82t97r 43Š53m42e43j27k14a91l 9315340528417

Jak rád bych jim věřil...:-)

0/0
20.11.2013 23:06

T38e91r60e89z45a 75B64a74u83e71r45o85v90á 4408177610746

ráda sleduji Letecké katastrofy a v těch dokumentech ukazují, jak strašně dlouho trvá zjistit příčinu pádu letadla a to mají k dispozici černé skřínky. Tady žádné skřínky nejsou a dva dny po havárii už je jasno, že to byla chyba pilotů :-/

0/−2
19.11.2013 19:22

V21l73a86s86t87a 46C63o37u28f58a23l 6474417866926

Ono to ještě chvilku potrvá. Tak půl roku, ale to už se o tom nebude psát.

+2/0
19.11.2013 19:37

I76g89o44r 89P37l90a12n28d20e61r 9567624116360

80% nehod je chyba pilotov.. bohuzial..

+1/0
19.11.2013 19:43

H65a39n80a 57K47r64i53v91a38n33e71k 2861615262423

50%.

http://planecrashinfo.com/cause.htm

0/0
19.11.2013 20:39

S83t48a37n45i47s48l65a72v13a 75D73r68a30š41k15o11v48á 1590640930928

"Přístroje ukazovaly stoupající rychlost,“ uvedli vyšetřovatelé na základě záznamů jedné z černých skříněk na palubě letounu."

Co to blabolite ze zadne skrinky nejsou? Rusti piloti zvykli pilotovat Tupolevy, tezko se preucuji na Boeingy.  Manevr, ktery na Tu-134 mohli  rusti piloti zvladnout, na Boeingu bohuzel nikoliv, a tak... skoda zmarenych zivotu.

0/−2
19.11.2013 20:30

V60l84a77s87t27a 12C36o97u80f93a77l 6604587576506

Jak se prosím liší létání na Tu a na B? B737 je jedno z nejhodnějších letadel. Létá samo.

+2/0
19.11.2013 20:31

V20l17a74s84t97a 66C70o55u12f48a43l 6294877616746

Asi je zbytečné vám vysvětlovat, že pokud pilot získá kvalifikaci na daný typ letadla, tak je jisté, že jej umí ovládat bez ohledu na to, zda je Rus z Tatarstánu nebo Američan z Kalifornie.

+1/0
19.11.2013 20:35

V36l97a90s15t97a 70C48o28u45f21a67l 6914197966226

Víte, ono při prudkém klesání tak nějak z principu roste dopředná rychlost. A roste tak dlouho, dokud se letadlo nezastaví o zem. Na to nemusí být člověk leteckým vyšetřovatelem.

+2/0
19.11.2013 20:45

K20a71r90e94l 92C72h74r65a37s31t14i81n39a 4543964230735

Bylo to jasné od začátku, piloti ještě včera proháněli koně po tatarských stepích a dnes pilotují letadla.

0/−2
19.11.2013 15:59

L32a53d94i86s55l59a86v 11M90a71t63u26l16a 3571729430912

Akcie taky zvládáte? Bude ČEZ ještě stoupat, nebo ne? ;-)

+9/0
19.11.2013 16:09

J75a52n 34K94ř88í98ž 6695693685108

R^R^R^

Nějakej duševní sprinter.;-D

+3/0
19.11.2013 17:57

V25l41a93s31t31a 46C44o47u23f20a66l 6594847886146

Letecký odborník, že? Víte, že v Tatarstánu je jedna z nejlepších leteckých univerzit na světě? Mluvím o Kazaňské letecké univerzitě. Víte, že se tam vyrábějí nejlepší střední transportní vrtulníky na světě? Mluvím o Mi-17. Víte, že se tam vyrábějí a opravují motory pro strategické bombardéry Tu-160 a Tu.22? Mluvím o firmě KMPO.

+1/0
19.11.2013 18:30

I30g19o57r 58P79l58a70n88d62e11r 9727284846320

ale to este neznamena, ze piloti nezlyhali...

0/0
19.11.2013 19:44

V82l34a27s54t43a 54C17o69u49f26a81l 6684437616756

Nic o tom nevíme. Dělat závěry z informací v novinách mi při 23 letech létání připadá zbytečné.

0/0
19.11.2013 19:46

I42g90o62r 30P74l78a51n21d89e19r 9397364776920

ja nereagujem na informacie z novin...prestudaval som mnozstvo vysetrovacich sprav NTSB...a porovnanim si robim usudok.. tesne po nehode som pisal na fore Idnes, ze to bude chyba pilotov..a myslim, ze sa nemylim.

0/0
19.11.2013 20:16

I57g13o60r 22P63l87a92n22d25e39r 9817434796910

23 rokov nic neznamena.. ak ma predpisany servis, tak je len v polcase rozpadu...

+1/0
19.11.2013 20:19

V75l89a45s96t94a 56C71o47u52f53a16l 6804717446176

Já létám 23 let, proto nehodnotím podle informací v tisku.

0/0
19.11.2013 20:30

A25l17e75š 24N21o46v64á68k 6148540687636

Kolega se zmýlil, letadlo bylo staré 23 let, Ty lítáš taky 23 let.

0/0
20.11.2013 12:58

V27l60a80s85t93a 85C74o30u54f22a43l 6784167546156

Reagoval jsem na ty jezdce na koních. Podle té samé logiky by nemohli létat Moraváci, protože ještě včera seděli ve sklípku nebo pod švestkou.

0/0
19.11.2013 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.