Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deníkové zápisky odhalily první kroky „spolustrůjce“ útoků z 11. září

Svého času byl jedním z nejhledanějších a nejnebezpečnějších teroristů na světě. Bývalá trojka al-Káidy Abú Zubajdá byl jedním ze strůjců útoků na Světové obchodní centrum 11. záři 2001. Po mnoho let si Zubajdá psal deník, který popisuje jeho cestu od studenta džihádu až po zadržení a mučení agenty CIA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i60ř86í 41Č24e71r56m34á38k 5400975738267

Další perla od našeho Slavjanina alias Petroviče. Cituji:

"Pentagon bol atakovaný o niekoľko hodín po dvojičkách (už toto samotné je čudné). ..."

Takže, tady to máme všechno pěkně shrnuté, dokonce s obrázky, aby tomu rozuměl i Slavjaninek. http://www.ceskenoviny.cz/fotogalerie/wtc/index_img.php?id=190858

Krátce a stručně: náraz do severní věže 8:46, náraz do jižní věže 9:03, náraz do Pentagonu 9:37 (tedy 51 minut po severní věži, 34 minut po jižní věži).

Nuže drahý Slavjaninku, když už tedy máš neodbytné nutkání v tom lhaní stále a stále pokračovat, tak si aspoň vybírej konspirační tvrzení, která se nedají tak snadno a rychle vyvrátit. ;-)

+1/0
11.11.2013 18:35

M19i62r64a 86L48o37v63e 3194950668374

;-D;-D

0/0
11.11.2013 19:02

P43e76t98r 86D57ö24r27f65l74e85r 6315339697477

Jo, ještě maličkost... Tihle lidé podle spikleneckých teorií neexistovali (popřípadě byli někde tajně popraveni) a telefonáty, které se uskutečnily z letadel byly pochopitelně zfalšované ;-) Rozumný člověk nechť si na podobné řeči udělá názor sám.

-

American Airlines flight #11

http://www.youtube.com/watch?v=vwrMzXYvhPM

United Airlines flight #175

http://www.youtube.com/watch?v=k0kY0kJe2aA American Airlines  flight # 77 http://www.youtube.com/watch?v=PQRN3bCCVAk United Airlines flight #93 http://www.youtube.com/watch?v=dp_IOa5dUkg

+1/−1
10.11.2013 23:02

P80e38t23r 61D45ö47r53f43l96e83r 6445959557407

Seřazení linků:

http://www.youtube.com/watch?v=vwrMzXYvhPM

http://www.youtube.com/watch?v=k0kY0kJe2aA

http://www.youtube.com/watch?v=PQRN3bCCVAk

http://www.youtube.com/watch?v=dp_IOa5dUkg

+1/−1
10.11.2013 23:05

A15l36e52x67a92n58d97e47r 71W68i75n23t22e42r 9979394863391

kdo ten tabor vedl Mossad? ;-D v tom tabore je urcite ucili psat denniky propripadnou CIA evidence ;-D;-D;-D vetsi blbost jsem zase dlouho necetl.

+1/0
10.11.2013 22:35

S93t49a66n97i50s57l59a28v 83Š98i79c25h 2527611683853

Taky bych měl jednu konspirační  teorii... V lednu 2001 nastupuje do úřadu prezidenta Ropná Lobby (RL), a pak to bylo takhle: RL->CIA: Máme někoho na blízkym východě? Hodil by se mi kontakt. CIA: Yes, sir! RL->Usáma: Ty, Usámo, bych tu potřeboval trochu rozruch, co ty na to? Pošli ňáký kluky, ať udělaj něco velkýho, a jasně že to nechci zadarmo. Usáma: Yes, sir! Následně přišlo osvobození Afghánistánu (cesta do Iráku), osvobození Iráku, a RL dosáhla svého cíle... v lednu 2009 nastupuje do úřadu prezidenta Někdo Jiný(NJ) a po dvou letech, v pákistánské poušti, loví komando lachtanů Usámu a topí v ho v blízkém moři. Záběry NJ sledujícího přímý přenos lovu, již o několik hodin (minut?) později, obíhají svět.

jestli je to pravda nevím, napadlo mne to během čtení diskuse, a třeba už to někoho napadlo dříve... :-)

0/0
10.11.2013 21:27

D59a48v42i63d 39Š21a49f42r66á53n84e32k 5347214457663

Dnes se tady na fóru objevila práce Martiny Juráňové o pádu budov, vedená jistým Doc. Němcem, která nahrává konspiračním teoriím. (http://www.zemavek.sk/2013/09/dynamicka-analyza-padu/)

Úplně žasnu, kolik odborníků na pád výškových budov u nás máme, když je nedokážem ani postavit?

Ohledně té práce bych jen dodal, že byla zveřejněná jen na jakési přednášce, což není ani sborník. Autor může publiku předkládat, co uzná za vhodné.

Autorka se pro jistotu vyhnula shrnutí problematiky, kdy za deset let od události těch teorií bylo určitě víc. Dále teorii ani neověřila na skutečném modelu, takže prostě jenom fabuluje se vzorečky a čísly.

Vzhledem k tomu, že jsem publikoval v celovětových impaktových časopisech (recenzované většinou dvěma osobami), osobně považuju tenhle způsob prezentace za výsměch vědě. V tomto smyslu jsem nechal autorovy i vzkaz na jeho stránce, takže můžete sledovat, kdy ji smaže.

0/−1
10.11.2013 20:26

P95a14v11e15l 72O16d85r94a17z73i74l 6974679557260

Od diletanta je to poměrně drzé hodnocení, ale prosím, svoboda slova a tak.

Takže, Šafránku, jedná se o diplomovou práci. Diplomová práce se obvykle nezveřejňuje v impaktech. Pro recenzovaný časopis se používá spíše termín "impaktovaný." Dativ slova "autor" je "autorovi" (detail). Vzkaz je rodu mužského.

0/−2
10.11.2013 21:38

D24a53v35i81d 59Š95a33f98r82á10n34e41k 5967714377923

Vy jste se k tomu sice nikdy nedostal, ale i diplomová práce má oponenturu. Skutečnost, že to obhájila na VUT, nemá z hlediska objasnění problematiky žádný význam. Někteří studenti jejího ročníku obhajovali třeba práce na téma Projekt pavilonu opic pro Brněnskou ZOO.

0/0
10.11.2013 21:53

P72a63v22e28l 47O59d63r23a52z62i47l 6554649457500

K čemu jsem se jako neměl dostat? K psaní posudků na diplomové práce? Už mnohokrát. Jste diletant v každém ohledu.

0/−2
10.11.2013 21:55

D74a20v36i70d 77Š97a38f85r69á72n15e28k 5157484747883

Jste se vycajchnoval, to jste minimálně Ing, co? Báňa v Ostravě nebo něco v Liberci?

0/0
10.11.2013 21:59

P32a78v80e12l 44O54d36r78a64z89i22l 6394959587760

Ani jako věštkyně se nevyhnete označení za diletanta, je mi líto.

0/0
10.11.2013 22:09

L44u47k58á58š 30F69o11r59m93a43n 3777520551418

Mýlíte se. Ta práce byla publikována v Journal of Mechanics Engineering and Automation . Jako autoři jsou uvedeni i další lidé z VUT Brno.

-

Odkaz zde:

http://www.davidpublishing.com/DownLoad/?id=7091

0/0
10.11.2013 21:54

D41a58v73i77d 73Š25a75f83r43á16n29e83k 5577164867853

Dík za odkaz. Tak publikované to bylo, což je určitě dobrý výsledek, nicméně jsem nebyl stavu dohledat impakt faktor toho časopisu. Jedná se o prestižní záležitost nebo je to tuctové write only periodikum?

0/0
10.11.2013 22:32

T98o88m21á94š 69P80e55t88r53o28v31i29č 7853670659129

Napáliť lietadlom nedokáže bežný človek - napríklad islamský terorista, ktorý k tomu nemá "vybavené" povedzme "priaznivé okolnosti". Väčšinou takíto ľudia ani neunesú lietadlo. Ak aj unesú, nedokážu ho pilotovať. Ak ho aj dokážu pilotovať, nedokážu ho usmerniť na malý cieľ (budova, mrakodrap) presne. A ak tam aj smerujú, NEDOLETIA ANI DO DESATINY DRÁHY, medzi miestom únosu a cieľom a sú zostrelení tzv. najmodernejším protivzdušným systémom - čiže americkým. Pravda, ak ten systém niekto predtým ZÁMERNE nevypne, nedeaktivuje. A to už ide o zásah zvnútra a nie zvonka...

Jednoducho: "teroristi" mali pre takúto akciu akosi priveľa "priaznivých okolností".

+1/−3
10.11.2013 19:52

J79i46r33k41a 48K60o32p43a10c59e13k 4528393466223

A to Vás to lhaní a demagogie tak baví?! .. ;-D 

1.) případy, že teroristi unesli letadlo a pak ho sami pilotovali bylo pár i před 11.9.2001!

2.) pokud někdo umí pilotovat, pak se UMÍ I TREFIT i do mrakodrapu.. to zas tak malý cíl není!!

3.) Nikdo nemohl letadlo sestřelit V DESETINĚ DRÁHY, protože v té době 

ten fakt, že se jedná o únos, ještě nikdo nevěděl!!

4.) pokud chcete unesené letadlo o kterém ještě nevíte co chce provést SESTŘELIT PŘÍMO NAD NEW YORKEM. pak pochybuji o Vašem zdraví!!... Ale po bitvě je každý generál co? .. Jistě si myslíte, že všichni předem věděli, že unesený Boeing letí sundat mrakodrap.. ach jo! :o) A propo.. cíl byl od vzletu (při kterém ještě nikdo nevěděl, že letadlo unesou) tak blízko, že příkaz k sestřelení dostali F15 až v okamžiku, kdy došlo k nárazu Boeingu do věže!.. A aby Vám to bylo ještě jasnější.. protivzdušná obrana je koncipována na útok cizích letadel zvenčí.. ne na útok vlastních civiliních letadel s vlastními pasažéry na palubě.... To se nikde u protivzdušné obrany nikdy  nenacvičovalo! .. a samozřejmě to opět prodlužuje příslušnou dobu reakce! 5.) Nikdo žádný systém ZVNÚTRA ZÁMERNĚ NEVYPNUL ... to opět lžete!  Pouze sami teroristi vypli identifikaci (transpondér), aby byla obtížnější identifikace letadla. .. další máte třeba zde: http://technet.idnes.cz/kdo-naplanoval-a-provedl-utok-na-wtc-proc-nezasahly-stihacky-pru-/tec_technika.aspx?c=A110905_154230_tec_technika_pka

+6/−1
10.11.2013 20:38

T93o71m18á44š 88P41e60t70r60o12v83i33č 7543920569979

Nie je možné sa trafiť do mrakodrapu.

Popíšem to presnejšie: Lietadlo, z toho jedno vojenské a jedno civilné (teda nie 2 civilné lietadlá) ako sa to tvrdí) - oba boli PRÁZDNE v momente nárazu do WTC a neboli pilotované človekom - ale automatikou - vysielač bol v lietadle a prijímač bol na budove.

Cestujúci, ktorí mali byť v lietadlách tam neboli.

Osud cestujúcich - nahrali rozhovory do telefónov, ktoré boli neskôr upravené - hlas bol ich, ale myšlienky neboli ich. Následne boli popravení (ešte na zemi). Ale neboli popravení moslimami - domnelými únoscami. Tí zohrali len úlohu obetných baránkov. Cestujúci boli popravení americkými špeciálnymi silami (ktoré žiadnu morálku nemajú) a hlasy cestujúcich boli neskôr zneužité na vyfabrikovanie telefónnych rozhovorov.

Dnes je možné nahrať hlas kohokoľvek a vytvoriť z toho akékoľvek slová, ktoré dotyčný nepovedal. A netreba na to ani dlhé hodiny v strižni, stačí jednoduchý program, ktorý to zvládne za pár sekúnd.

Moslimovia v udalostiach 9-11 zohrali len podružnú úlohu, navyše pracovali pre PSoP, DIA, CIA či inú americkú špeciálnu službu a boli využití.

0/−4
10.11.2013 21:13

T74o49m27á13š 20P82e55t46r47o65v76i93č 7193760139599

Udalosti 9-11:

Organizovanie celej akcie: Američania 100%, moslimovia 0%.

Účasť na akcii: Američania 99,9%; moslimovia 0,1%

0/−1
10.11.2013 21:13

D17a15v37i57d 76Š33a76f70r29á74n72e38k 5637374777493

Jestli není možné se trefit letadlem do mrakodrapu, tak s ním není ani možné přistát (specielně pro vás - trefit se) na přistávací dráhu ;-D

+1/0
10.11.2013 21:25

P53a61v38e12l 21O43d12r21a25z71i95l 6324639657600

Budete se divit, Šafránku, ale přistání je poměrně obtížná část letu a to i pro dobře vycvičené piloty.

0/−1
10.11.2013 21:49

D82a98v34i25d 48Š65a98f31r50á71n56e82k 5447204277813

Budete se divit Odrazil, přesto je to manévr, který se provede každý den snad desettisíckrát. Že vy si něco ve své omezené hlavě nedovedete představit, neznamená, že to není naprosto rutinní záležitost.

Tím jste tu diskuzi s vámi opět zaříznul. Tohle fakticky nemá cenu, ne?

+1/−1
10.11.2013 21:56

P19a87v37e50l 57O47d10r47a73z13i25l 6414149367540

Ne. Nevšiml jste si, že v rámci událostí, o kterých je článek, nešlo o vycvičené rutinní piloty. Vám se to ale stává naprosto pravidelně, skoro by se dalo říct, že pořád.

+1/−1
10.11.2013 21:58

J17i62r23k88a 38K39o22p38a83c54e40k 4868403646593

Pokud se Vám jedná o to psát jen "v rámci událostí o kterých je článek", pak s daným letadlem teroristé vůbec nepřistávali.. 

ale pouze se "trefili" do mrakodrapu!

Jestli se Vám to stává pořád nebo ne netuším.. ale je mi to naprosto putna!

+1/0
10.11.2013 22:51

P66a10v96e88l 86O44d36r25a13z45i98l 6854519447490

No, a o tom se tu už drahnou dobu bavíme Mlho. Že jen tak se trefit do baráku je skoro jako se trefit na dráhu, s tím, že výška není tak podstatná.

0/0
11.11.2013 8:30

J66i26r24k27a 48K29o31p31a88c52e96k 4588523956263

Fantazii máte fakt bezbřehou ! .. :-)

0/0
10.11.2013 22:54

M59i69c81h23a46l 24M43a25l49a19t 7798477191526

A kde jsou deníky toho nejhlavnějšího strůjce 11.září Bushe mladého?

+1/−2
10.11.2013 19:32

F39r52a69n92t43i86š23e72k 22L26i40m44p78a18u45c88h 2855823286854

Pán Petrovič, tý "muslimovia zo zapadlých afghánských jaskýň" mají po vetšině americké lebo anglické university. Hej, čo mate Vy?

+1/−1
10.11.2013 18:18

T84o38m14á38š 97P34e32t11r74o17v67i81č 7213770599109

Muslimovia zo zapadlých afgánskych jaskýň často nemajú ani základnú školu - sú to väčšinou analfabeti. Mnohí z nich videli len Kábul, ako najväčšie mesto na svete.

Poznatky ako zničiť budovu majú úplne iní ľudia - mierim tým najmä na anglosasov na vedúcich pozíciách v USA.

0/−4
10.11.2013 18:23

D36a64v18i18d 13Š86a56f65r82á11n45e35k 5787594337963

Poznatky jak zničit budovu - Já nevím, ale pokud napálíte dopravním letadlem vážícím několik desítek tun plném kerosinu do budovy rychlostí stovek kmh, co se podle vás asi tak stane? Je tohle ten stěžejní poznatek?

0/0
10.11.2013 19:31

M28i33c66h10a47l 41M94a19l63a22t 7978157571586

A jak se mohla zřítit i budova č. 17 do které žádné letadlo nenarazilo?

0/−1
10.11.2013 19:33

J33i10r58k45a 62K30o73p20a82c97e81k 4478543956883

O tom, jak těžce byla budova č.7 (ne 17, jak chybně uvádíte) 

poškozena při pádu nedalekých dvou mrakodrapů.. a následným požárem..... to si ne netu lehce zjistíte sám! .. 

Rovněž tak si snadno zjistíte něco o její (v daném kontextu) nešťastné statice, kdy podstatné poškození jedné části dané budovy vede ke kolapsu celé dané budovy!

Pokud Vám to hledání nepůjde, tak Vám na vyžádání pár odkazů dám.. ..ale nejdříve to zkuste sám.. stačí jen chtít! ;-)

A pak zjistíte, že již v průběhu poškození budovy č.7 spekulovali úředníci a požárníci, že budova je tak těžko poškozená, že ji budou muset z hlediska bezpečnosti strhnout.. Nakonec přeci jenom spadla sama!

0/−2
10.11.2013 20:53

M96i32c25h82a70l 62M86a20l58a61t 7938697981546

Nakonec ji strhli i s dvojčaty

+2/0
10.11.2013 21:18

T90o88m51á18š 34P77e44t76r42o95v13i32č 7183490689279

ÁNo, pôvodne malo do nej naraziť tiež lietadlo (do budovy 7). Čakali dlhé hodiny, nálože v budove sedem boli rozmiestnené už dávno. Dvojičky už padli. Pentagon bol atakovaný o n iekoľko hodín po dvojičkách (už toto samotné je čudné). Nakoniec založili niekoľko požiarov   v budove 7 na rôznych miestach (jeden požiar sa nemohol chytiť od druhého). Urobili to preto, aby dostali ľudí preč z budovy 7.

Zavolali na veliteľské miesta: "KEDY PRILETÍ TO LIETADLO, ČO MÁ NARAZIŤ DO BUDOVY SEDEM?" Odpoveď zhora: "Lietadlo nepriletí, spadlo v Pensylvánii."

"Tak pošlite nové. Bomby už sú v budove 7." "Uvidíme, čo sa dá robiť, zatiaľ dostaňte ľudí preč."

Po pár hodinách: "Nové lietadlo nezoženieme, nedokážeme ho navigovať tak, aby trafilo budovu 7. Príprava-programovanie nového lietadla by zabrala hodiny, ak nie dni." "Tak VYSTREĽTE RAKETU, ako na Pentagon." "Už nemôžeme, je veľký rozruch, veľká pozornosť. Musíte to odpáliť sami, bez nárazu lietadla, či rakety."

+1/−1
10.11.2013 22:07

J10i85r98k29a 66K88o81p31a85c94e45k 4888983836673

Ty to asi v životě nemáš jednoduchý! .. ;-D

0/−1
10.11.2013 22:57

J59i74r65k91a 18K39o39p30a27c53e30k 4898283796483

Prosím, nedělejte ze sebe hloupého.. Vy máte na víc! .. 

Teroristi jsou to samé co např. zloději! Jsou mezi nimi jak naprostí analfabeti z hor.. tak vzdělaní lidé s diplomy z univerzit! ... 

A tihle teroristi, co plánovali, unesli a řídili Boeingy, to nebyli žádní analfabeti z hor! 

To byli ti druzí..  Něco jako mezi našimi zloději pan Victor Kožený.. 

ačkoliv grázl.. velice šikovný.. o některých věcech toho ví fakt hodně!

0/0
10.11.2013 21:00

P53e47t51r 40D61ö17r69f78l87e11r 6165309317387

Radši už nebudu přilejvat nanotermit do diskuze;-)

+2/−3
10.11.2013 16:45

L41i54b76o58r 38J52i57ř52í 57B59e86n69e65š 1802744452986

Pardon!

0/0
10.11.2013 20:49

E63v50a 47Č50e97r47n67á 9324593892947

Abú Zubajdá: http://tinyurl.com/alvvp8d

0/0
10.11.2013 14:48

M76i90c12h19a17l 91B85u98d52i41n88s36k89ý 8115881900535

kdyz 6 z 10ti komisaru vysetrujicich udalosti 11. zari neveri oficialni teorii a vysetrovani oznaci za zmanipulovane, podvodne, neuplne a nepravdive.. proc ji veris ty?

+3/−4
10.11.2013 14:03

P90e51t88r 13D51ö11r52f78l83e86r 6435179197357

Nejtvrdší trest pro konspirátory je jejich vlastní přesvědčení v pravdivost konspirační teorie. Jen je mi líto, že tim svym myšlenim stáhnou do svého vnímání světa i některé ostatní...

+1/−2
10.11.2013 13:53

T78o62m61á74š 66P57e76t62r73o94v75i91č 7673730249569

Ak si to v r. 2001 nezorganizovali Američania sami, kto teda? Zaostalí moslimovia z afgánskych jaskýň? Aj jednoduchý uvažovaním sa dá dôjsť iba k záveru, že BEZ ÚČASTI ĽUDÍ v tajných službách (skrátka byť nielen profesionál, ale mať aj dôležité styky vo vnútri USA) by sa operácia takéhoto rozsahu nedala uskutočniť.

Ani desatina toho čo sa stalo v septembri 2011 by sa nedala uskutočniť výlučne zvonka. Väčšinu vojenských leteckých síl v oblasti okolo NY poslať v inkriminovaný deň na cvičenie (aby sa neplietli nasledujúcim "udalostiam" do cesty) - toto dokázala Al-Kajda sama? Ako, bez kontaktov na veliteľských vojenských postoch v USA?

+3/−7
10.11.2013 14:12

P49e18t55r 24D40ö17r10f90l35e88r 6595409327147

a to je právě konspirační teorie :)

0/−2
10.11.2013 14:29

M52i91c43h15a20l 73B38u35d32i43n75s38k77ý 8925361580435

dokazete vy vlastne vysvetlit co definuje pojem "konspiracni teorie"?

+1/0
10.11.2013 14:43

P77e63t36r 47D34ö60r94f94l70e61r 6695489767977

Konspirační teoretici jsou lidé, kteří se stali obětí vlastní podezřívavosti, to je moje definice

+1/−2
10.11.2013 15:02

M46i39c69h52a83l 58B62u62d50i28n23s85k22ý 8485121390175

jste clovek, ktery se stal obeti medialniho programovani.. nyni prijimate myslenky a nazory, u kterych zmineno slovicko "oficialni".. naopak jak vam nekdo rekne o nekom ci necem jinem, ze je "konspiracni" tak podvedomne vypinate mozek a prestavate premyslet kriticky a objektivne.. jelikoz se obavate aby vas za kriticke premysleni neoznacil nekdo stejne.. vasimi nastroji jsou osocovani, pragmatizovani, zastrasovani a zesmesnovani.. tak jste byl naucen a tak i funguje vas mozek.. .. i Galileo byl konspiracni teoretik dle vasich jednoduchych meritek...

+2/0
10.11.2013 15:41

P63e75t55r 80D75ö95r65f27l40e48r 6195499217677

Co jinýho než dělat si z toho legraci, když absolutně ignorujete logiku. Na venek se tváříte, že jen pokládáte otázky, přitom máte prsty v uších a kroutíte hlavou... Škoda slov

0/−1
10.11.2013 16:40

D86a54v44i38d 97Š18a50f52r10á79n24e23k 5187344487473

Ano, muslimové. Oni nejsou zdaleka tak zaostalí, jak si průměrny bača od Tater může myslet, víte?

A teď ním zkuste rozvést, nač musí být člověk profesionál tajné služby k tomu, aby unesl dopravní letadlo a nasmahl to s ním do baráku?

Nač potřebujete většinu vojenských sil v USA k tomu, abyste sestřelil civilní letadlo? Nestačí vám náhodou jedna stíhačka?

A další bomba - v oblasti NY ani žádná letecká zakládna není.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Air_Force_Facilities.jpg

Další spiknutí?

+1/0
10.11.2013 15:25

T55o92m40á54š 15P72e31t26r69o43v13i34č 7523200529229

Jedna stíhačka stačí. Ale kedže stíhačky boli v utorok 11-9 "na cvičení" lietadlá ani nebezbečné lietajúce objekty akosi nemal kto zostreľovať. BOL TO ZÁMER, bolo to "zabezpečené" z americkej strany, aby lietadlá a raketa narazily tam, kam mali.

Nebolo to tak, že teroristi NÁHODOU využili momentu, kedy bude nebo okolo NY a Washigtonu niekoľko hodín nechránené.

0/−2
10.11.2013 15:53

D38a60v36i40d 76Š19a13f31r65á21n75e74k 5657624877413

Ok, u trasy Boston - NY máte 4 základny. Kolik stíhaček z těch základen bylo pryč a kolik jich mohlo patrolovat. Udejte prosím konkrétní počty základna/stíhačka/typ.

Paušální výkřiky typu většina, nebo všechny, jsou v rámci tohoto fóra nezajímavé.

0/0
10.11.2013 17:51

T78o92m91á26š 19P65e61t23r33o28v68i64č 7143260989899

Vy ste si pomýlil požiadavku. JA NEMUSÍM dávať konkrétne počty (jednak ich sám neviem, veď je to tajné).

Ja môžem vypísať len to, čo je verejne známe.

Mám zoznam 46 cvičení, ktoré sa priamo dotýkali termínu 9-11. Niektoré sa začali už v roku 1999 v decembri - teda za Clintona a pokračovali až do konca r. 2001. Iné sa začali v októbri 2000 pokračovali až do spomínaného termínu. Ďalšie sa začali v máji 2001 - ďalšia séria cvičení. Atakďalej.

Dôležité je to, že všetkých 46 armádnych aj nearmádnych cvičení sa konalo aj v septembri 2001 a týkali teroristických útokov - väčšina sa týkala útokmi lietadiel - simulácia. Z toho minimálne 16 cvičení prebiehalo v septembri 2011 - práve v inkriminovanom termíne.

Mne je to jasné - tajné služby a mocenské zložky ako DIA, US SOCOM, P2OG, zložky US. Navy, helicopter base Davison a mnohé ďalšie čo sú v zozname uvedené SI TO MUSELI NAJPRV NACVIČIŤ. Povedalo sa im, simulujte teroristický útok takého a takého typu, aby sme mu mohli čeliť. Samozrejme - išlo o opak, nie čeliť útoku, ale NAOPAK nacvičiť si, aby vyšiel.

0/0
10.11.2013 18:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.