Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nizozemci vytvořili virtuální dívku. Pomohla lapit přes tisíc pedofilů

Víc než tisíc mužů bylo přistiženo, když chtěli desetileté filipínské dívce na internetu zaplatit za online sexuální služby. Děvčátko bylo však pouze virtuální. Vytvořili jej nizozemští ochránci práv jako past na pedofily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J26a50n 87C66a35b20a95l 8364693360554

Nabídl bych některé dopady na společnost (neberte mě, jako že jsem odpůrcem tohoto chytání a pastí): Několik holčiček z chudších zemí světa, které tímto způsobem za monitorem počítače vydělávají svým rodičům peníze, půjdou pro odliv zákazníků zpátky do ulice.

Pedofilové, ukájející choutky u těchto online videí nebudou mít prostor pro uspokojení jejich fantazií, tak se vrátí ze svých zaměstnání zpátky do školek a táborů.

Dále co se nabízí je, co se těmto "chycených" pedofilům stane - krom výstrahy těm dalším - protože de fakto byly chycení za sledování virtuální postavy. Když nakreslím pedofilní komix, co hrozí mě a co hrozí těm, co si ho budou číst? Když vytvořím věrohodnou animaci v Maye kde si to pedofilní 50ti letý pupkatý strejda rozdává se sedmiletou virtuální Vílou Amálkou, hrozí za to postih mně a těm, co si to stáhnou a mrknou na to?

Určitý moment jsem si myslel, že vytvoření umělé pornografie, volně a snadno dostupné, by mohlo odradit pedofili k získávání té realné, která poškozuje skutečné lidské životy - protože k ní se dostávají velmi obtížně a hrozí za to smysluplně odpovídající tresty. Když o tuhle reálnou pronografii nebude zájem, ubyde její produkce.

0/0
12.11.2013 22:36

M76a16r50t11i52n 61J87i46r56o87u84s60e48k 7486185615698

Pedofil není nemocný člověk zrovna tak, jako není nemocný homosexuál. Je to vrozená úchylka od normy.

+1/−1
11.11.2013 20:29

P10e57t32r 50M56u14s90i46l 2109655841933

Akorát nutí děti dělat něco, co je naprosto nepřípustné!!! Dovedete si představit, že byste bydlel s vašimi dětmi vedle někoho, kdo má podle vás "vrozenou úchylku od normy"???

0/−1
12.11.2013 9:49

J56a19n 48M94e66r39t73a 3582630461638

A co je nutí dělat? Nemáte náhodou zažitou tu mylnou představu, že každý pedofil zneužívá děti? Možná bydlíte vedle nějakého pedofila a ani o tom nevíte. Jestli máte děti, co chodí do školy, není nijak závratně nepravděpodobné, že je učí pedofil.

+1/0
12.11.2013 21:34

A33l43e13x54a41n89d49e28r 27W57i36n36t21e13r 9149294123581

s virtualnimi bojovymi hrami jste vsichni vrazi a ted mluvte. ;-D

jinak je to dobry navod na business. Kdyz se muzou prodavat nafukovaci pany pro sexualni ucely proc ne virtualni?

+5/0
8.11.2013 1:43

J63o52n94á13š 51N10o78v45á65k 3808199445137

ještě vytvořte virtuálního chlapce a lapíte tisíce farářů

+7/0
7.11.2013 23:03

M15a63r93c98e17l 53Š59e59v56č60í46k 9675463291820

Velebnosti, nerouhejte se :-P

0/0
7.11.2013 23:13

J37i90ř62í 19L70u98k10á93š67e29k 5910131750943

Nevim, jestli to tu už nezaznělo, ale většina pedofilů nejsou nemocní lídé, ti kteří mají sexuální úchylku od narození, ale lidé s nedostakem morálky. Takové trestat, trestat. trestat !!!

+4/−7
7.11.2013 22:22

J33o67n19á81š 53N31o71v27á14k 3968759515987

á - odborník :-/

+4/−2
7.11.2013 23:02
Foto

V90l58a44d14i79m94í18r 73V27o98l72k13o 6150682357789

jsi fakt mimo....většina sexuálních PACHATELŮ ano, pedofil je nemocný člověk....a v drtivé většině dokonce ani dětem neublíží......90% sexuálních zločinů na dětech je pácháno jejich nejbližšími příbuznými či známými....často dokonce bez pedofilních sklonů.

Ano, za sex s mladistvým je trest na místě....za pedofilii bez útoku na dítě samozřejmě ne.;-)Rv

+2/0
9.11.2013 0:09

J24a50n 83M63e33r91t37a 3852910971208

Mně trochu vadí, že je zase všude plno pedofilů v titulcích. Jako kdyby všichni, kdo se chytili, byli pedofilové. Dost možná jich bylo hodně, ale podstatnou část určitě tvořili i lidé, kteří pedofilové nejsou. A hlavně jsou podobné články (dopadení pachatelů zneužívání nebo trestných činů spojených s dětskou pornografií) naprosto dominantním typem článků, které o pedofilech vychází. Pedofilové, kteří nic nespáchají, jsou prakticky neviditelní. Veřejné mínění o pedofilech se vytváří na základě velmi malé části pedofilů, vybrané na základě jejich činů, tzn. nereprezentativně.

+1/−2
7.11.2013 21:23

J19a86k65u43b 28S98ú92k12e19n84í86k 1328790869

"Nikoho jsme nelákali, dokud nám sami nenabízeli peníze"

... Použili správný postup. Hloupé je, když někdo lidem zločin vnucuje a nabízí (ať jde o nelegální sex, drogy...) a pak je trestá když se "chytí". Ne že by si to ti dotyční nezasloužili, ale jedná se o nemorální praktiky, což trochu sráží snahy trestat nemorálnost jiných. V tomto případě k tomu zdá se nezklouzli a tak R^

+4/−1
7.11.2013 18:41

D58a49v19i18d 50R25y13c90h34e81t35s67k45ý 9826971300580

1) 10-leté dítě

2) z Filipín

3) se jménem "Sweetie" (pochybuji, že je to znamená filipínsky boženka)

4) se přihlásí na videochat s miliardou chlapů, začne si s nimi povídat

5) pokračuje v tom když začnou mít kecy o sexu apod.

tak to opravdu není navádění...

+5/−3
7.11.2013 18:48

J22a80k84u97b 86S61ú65k53e13n21í66k 1268930379

Ani filipínské děti nejsou automaticky děvky;-D Sweetie je v angličtině jedno z nejběžnějších oslovení dětí ze stran rodičů, tet, učitelek apod. A to že se přihlásí na chat, který primárně nemá sloužit pro on-line sex a všichni kdo mu napíšou jsou úchylové je snad přesně ten problém, kteří se ti lidé pokusili řešit, nebo na něj aspoň poukázat, ne?

+3/0
7.11.2013 19:11
Foto

J27o13h75a73n52a 28U76l51r82i17c28h62o83v17á 9607624191

Mě spíš udivuje, že se najde taková spousta lidí, kteří jsou tímhle způsobem zvědaví...Mě by ani nenapadlo, klikat na stránku s nedospělým dítětem nabízejícím mi sexuální služby...Tak nevím...Jako mámu mě napadne jediné: že reagovat na podobné odkazy je - stejně jako je nabízet - prasárna ze svý podstaty...

+2/−3
7.11.2013 17:56

T13o87m35á74š 51K94u88c71h87a52ř 3637461138451

"Pedofilie je zřídka zjištěna u žen."  http://cs.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

+3/0
7.11.2013 19:34

P74a39v53e17l 63O69d19r55a12z81i69l 6974769797340

A což až zjistíte, že to virtuální dítě nic nenabízelo.

+2/0
7.11.2013 20:30

M58a92r49e12k 62K37a68l62i75n18a 3859114645748

Nic trestného se nestalo, protože nebyl nikdo poškozen. Zneužít virtuální entitu NENÍ trestné! To ví i právní analfabet. Bouře ve sklenici vody...

+8/−3
7.11.2013 17:19

P22a15v78e70l 52O32d39r98a95z92i10l 6574859537140

No nevím, nebyl u nás kodifikován nedávno zločin ve smyslu "pokus o získání přístupu k dětské pornografii"?

+3/−1
7.11.2013 20:31

S52a27n19d47r20a 93F70e95r11i82a47n70č90í41k55o82v18á 7903368681643

To by logicky na druhej strane musel sedieť človek, ktorý by tú pornografiu ponúkal.

0/0
7.11.2013 22:31

M28i16c36h11a47l 58C96h56a12l15u51p25a 6578320899763

Minimálně na sebe upozorní a policie je může dál sledovat nebo udělat prohlídku a najít reálné důkazy. I když pokud někdo spáchá trestný čin na věci, o které se domnívá, že to je člověk (třeba na dálku zastřelí figurínu, o které mu řekli, že to je podnikatel), tak by to jako nepřímý důkaz třeba prošlo taky, ne?

+1/−2
7.11.2013 20:51

J62a54n 80J51e19ř76á86b15e60k 8486677492193

Toto mi prijde, jako kdyby policiste v civilu nabizeli lidem drogy a nasledne zatykali ty, co se chytiRv

+9/−3
7.11.2013 16:29

J90a65n58a 83M49o33l21á81k45o71v44á 7727486986774

Ne, jako kdyby policiste v civilu chteli nakupovat drogy a chytli ty co jim je prodali a me se takove jednani libi. Jak jinak ty smejdy pochytat.

+7/−5
7.11.2013 16:35

J94a55n 43J19e65ř15á54b46e54k 8276547512283

no to samozrejme - pochytat ty co to prodavaji. Ale kdyz uz se to nekdo rozhodne koupit tak je to jeho boj :-)

+2/−2
7.11.2013 16:41

M31i49c97h89a56l 46C20h48a91l40u17p97a 6788930269813

Rozdíl je ale v tom, že kupovat drogy pro osobní potřebu snad trestné není, kupovat dětskou pornografii ano.

+2/−1
7.11.2013 20:52

M45a77r69e77k 19K19a15l15i57n83a 3139454295148

V každém civilizovaném právním řádu je provokace k trestné činnosti ze strany státní moci nepřípustná a není uznávána jako důkaz...

+1/−3
7.11.2013 17:22

T66e94r81e91z60a 94H72a54j26k12o88v38a 5137242364200

No tak to vetsina statu neni civilizovana. Vy tohle povazujete za provokaci?

+3/−1
7.11.2013 17:34

L85u21k37á64š 18B48á84r73t18a 1215445921415

Vždyť o to jde. Nabízejí drogy, které ale ve skutečnosti nemají. Klasika je nabízení nájemného vraha, kdy ve chvíli, co si ho ten člověk doopravdy najme, může být obžalován za pokus o vraždu. Příjde mi to jako naprosto správná taktika.

+1/0
8.11.2013 9:33

J72i42ř73í 28Z87á73h22o25r85a 5433305182909

bulvar Rv

+1/−3
7.11.2013 16:06

Z61b67y88n80ě16k 89Č78e47p96e91r17a 4649947279198

něco mi na tom dost srmdí. 1) Tvrdí, že je ničím nepodbízeli a přihlásilo se jich 1000? To jako že každá holčička, která hodí svůj profil někam na web má 1000 nabídek na sex? 2) Mají jména konkrétních osob - Přijde mi dost divné, že pokud je někdo pedofil, tak využíje nějakou sociální síť, kde by zadal své údaje a že by takových blbců bylo 1000. Předpokládám, že pokud je někdo pedofil, tak to bude dělat přes nějaký nick někde anonymně. Celé je to dost pochybné...

+14/−2
7.11.2013 16:02

E18v82a 49K60o79l22l52a68r24o19v24a 4505232948989

No tě bůh, to je skoro Ghost in The Shell 2.

+1/0
7.11.2013 15:15

P77a17v55e26l 86O27d84r37a15z53i24l 6934749497650

To nic není, známej dal fiktivní inzerát na navigaci do pasáta a přihlásilo se 800 zlodějů, kterým muselo být jasné, že tak nízkou cenu může mít jen čorka.

+5/0
7.11.2013 14:10

P63e92t56r 12R17o13h92á69n38e78k 1183979737706

spíš bych řekl debilů, ptž všem ostatnim muselo být jasné, že by přišla cihla.

+6/0
7.11.2013 14:54

M90a49r64e51k 97M24i10k18u77l40e91c33k55ý 5443162640273

Zase hon na čarodejnice. V nějakých státech funguje např. to, že policistka se převlékne za šlapku a když někoho nachytá, tak ho rovnou zabásnou. Kam ten náš svět spěje.

Mnohem lepší by bylo, kdyby se rodiče věnovali pořádně dětem, byla prevence i na školách a děti více chodili ven než, aby se nudili na netu a potom se předváděli na netu i tímto způsobem z nudy (samozdřejmě někde to je z finančních důvodů a jiných). Bohužel žijeme v době, kdy čas není, takže tohle je spíš asi bohužel už jen utopie.

Další věc co se mi nelibí je, že zas je tady použito slovo pedofilie. Přitom u reálně zneužívaných dětí podle sexuologů je asi 90% zneužitých dětí zneužito nepedofilem, ale běžně orientovaným člověkem. Tady to bude asi trochu jiné, ale i tak si pořád myslím, že naprostá většina budou spíš jen prasata, co nemají na dospělou ženskou, která se jim jen tak slíkat na netu také nebude, kdežto dítě je k tomu zmanipolovat lehké.

Chápu, že v uspěchané době si řeknete však to je fuk, prostě jsou všichni pedofilové, tak jak nás tím krmí media, aproto dítě to je jedno jestli pedofil nebo ne. Ale zkuste si zjistit co je pedofilie. Naprostá většina pedofilů dítě nezneužije, protože má děti rádo. A je pro ně těžké se s tím vůbec smířit, že sou pedofilové. Nebylo by mnohem učinější i na pedofili působyt preventivně? Aby si samy uvědomili vůbec, že sou pedofilové a tím by se hodně předcházelo zneužívání ze strany pedofilů. Ale to by se takhle pořád nesměla pedofilie úplně zbytečně demonizovat...

Něco o pedofilii: http://www.pedofilie-info.cz/  http://www.nejenhomo.cz/www/Dulezite_odkazy_a_informacni_zdroje.html http://cs.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

+11/−4
7.11.2013 13:00

P77e28t57r 55S31v93o21b86o95d83a 7462271474

Presne tak. Davat rovnitko mezi pedofilii a zneuzivani deti je stejne jako davat rovnitko mezi heterosexualitu a znasilnovani dospelych. Asi se pujdu udat protoze jsem heterosexual a kdyby se mi nejaka dobre vivinuta slecna svlekla na webku vubec bych se nebranil = jsem nasilnik :o

+14/−4
7.11.2013 13:07

M77a28r20e66k 23M14i59k51u75l35e64c54k24ý 5253202830563

Tak to buďte rád, že jste heterosexuál :) Já jsem pedofil a jak je všeobecně známo podle většiny medii (které umí jen kopírovat z čtk), je pedofilie trestná. Přitom v trestním zákoniku není o pedofilii ani zmínka.

+6/−3
7.11.2013 13:21

T58e62r72e61z39a 78H25a24j69k55o52v64a 5117402634900

Zenuziti ditete pedofilem trestne snad urcite je, ne?

+1/−1
7.11.2013 15:59

N40i61k72o22l87a 30M12a15r74k11o92v91á 7104160772118

Ano, ostatně jako zneužití kýmkoliv jiným. Pan Mikulecký zřejmě měl na mysli fakt, že být pedofilem trestné není. Možná byste se až divila, kolik lidí - pedofilů běžně pracuje s dětmi a jsou z nich například skvělí učitelé.

+8/−1
7.11.2013 16:16

T13e48r34e83z53a 84H47a49j93k51o52v57a 5167862744930

No t ak to bych se sakta divila. Ja naprosto odmitam, ze pedofil, ktery se nejradeji sexualne vzrusuje malymi detmi, je dobra ucitel.

To je fama, kterou prave pedofilove rozsiruji, aby se dostali k detem...u zdneho totiz neexistuje zaruka, ze nejake to ditko fakt jednou nepouzije. To jako kdyby leceny alkoholik pracoval v baru. 

Deti musi byt chraneny. predevsim.

+2/−6
7.11.2013 17:37

J11a63n 83M62e46r70t67a 3382590671868

To jen strkáte hlavu do písku před skutečností. Chcete mít jednoduchý svět, kde jsou pedofilové vzácní a všichni špatní. Odhady ukazují, že pedofilů je kolem 1 % v populaci a práci s dětmi si vybírají podstatně častěji než lidé, kteří pedofilní nejsou. Mohl bych říct, že nemáte záruku u nikoho, že neublíží dítěti. Takže zrušíme školy? Předně není nikde doložené, že by každý pedofil měl představovat pro děti významné riziko. Pedofilové jsou zaměření na děti, to ale neznamená, že jsou to špatní lidé nebo že se neumí ovládat.

+5/−2
7.11.2013 19:06

B38ř84e32t23i63s77l51a60v 61Š16í78m46a 9544241332

Každý trochu vzdělaný člověk ví, že zdaleka ne všichni pedofilové jsou nebezpeční, ale problém je, jak se to předem pozná. Takže když budu o někom vědět, že je pedofil, své dítě k němu - třeba do skautu nedám.

Doufám, že je to dostatečně jasné.

0/0
8.11.2013 10:02

J46a77n 53M97e86r36t97a 3902460311248

A protože by tak postupovala většina lidí, tak většina pedofilů nikde nebude rozhlašovat, že jsou pedofilové. Takže se nedozvíte nic. Zato se bude dařit předsudkům o pedofilech, protože se veřejnost dozví jen o těch, co spáchají něco špatného a budou dopadeni. Pedofilové se budou bát se komukoli svěřit, pokud budou mít nějaký problém. Někteří si ani nepřiznají, že jsou pedofilové, můžete se kouknout na to, kolik homosexuálů si nepřiznalo, že jsou homosexuálové a připustili si to teprve v době, kdy předsudky ve společnosti hodně zeslábly. Není lepší, pokud pedofil ví o sobě, že je pedofil, pokud si promyslí, jaké dopady by mohlo mít, kdyby nějaké dítě zneužil, když si promyslí, co by ho mohlo vést k tomu, že by zneužil dítě apod.?

Mimochodem, četl jste pořádně můj předchozí komentář? Jak poznáte, že je libovolný člověk nebezpečný? Nebo jak poznáte, že je libovolný nepedofilní člověk nebezpečný? Určité riziko hrozí. Takže nedáte dítě nikam? To těžko. Musíme se bavit, jaké riziko je přijatelné a jaké není. Tomu se prostě nevyhneme. Velká většina pachatelů zneužití jsou muži. Zakážeme mužům pracovat s dětmi? Pokud ne, proč ne? A proč pedofilům ano? Jak je vlastně pedofil rizikový? Co o tom víme? Na základě čeho? O velké většině pedofilů nevíme skoro nic. Pořádně je nikdo nezkoumal. Dá se nějak podrobněji odhadnout, jak je který pedofil rizikový?

+1/0
8.11.2013 23:41

B63ř42e80t95i33s85l97a19v 63Š70í38m88a 9794641362

Právě jste názorně převedl, jaké máte zkreslené myšlení. Rv

S většinou Vašich výroků se dá souhlasit, ale v souvislostech, v jakých jste to uvedl, jste mimo realitu, protože zaměňujete příčiny a následky! Vaše výmluva, že kvůli odsuzování musejí pedofilové svou poruchu tajit, je vyloženě trapná. Nemají možnost navštívit psychologa nebo psychiatra a nevíte, že ten je vázán lékařským tajemstvím a bude pro ně mít pochopení? Pedofilie je psychická porucha, a člověk, který má smůlu, že se tak narodil, by měl vyhledat pomoc a nevymlouvat se na nějaké okolnosti. V jakém století ve svém duševním světě žijete? Mimochodem - doporučoval bych spíš Vám, abyste pořádně četl komentáře druhých, takže Vaše věty o tom, jak co poznám, jsou zcela zbytečné. Že pedofily pořádně nikdo nezkoumal, je vina těch pedofilů, protože to tají a nejdou za odborníky!

Na světě je mnoho zdravotně handicapovaných lidí a musejí se srovnat se svým údělem. (Ještě jim Drábek ubral podpory, ale už je jiné téma.)

V této diskuzi někteří lidé tvrdili, že pedofilové mají rádi děti neziště a nikdy jim neublíží - a to je velmi nebezpečný omyl, mnohem horší než plošné obviňování pedofilů. Protože o děti jde především!

To není o tom, že by se pedofilové báli mluvit o své sexuální orientaci kvůli tomu, že je lidé obviňují, ale o tom, že se část pedofilů skutečně zločinně chová a lidé se to o nich dozvědí! Když sami pedofilové přiznávají 10% takových lidí ze svého středu, je jich jistě ještě víc. Pedofilové jsou dospělí, měli by tedy být zodpovědní a navštívit odborníky, jinak je to od nich sobeckost a bezohlednost nejhoršího zrna.

0/0
9.11.2013 15:03

J22a87n 32M26e39r48t23a 3522310591158

Jo, hlavně chránit ty nevinné. Třeba tím, že budete nevinné preventivně odsuzovat. Nebo jen nevinné děti? Do kolika let považujete člověka za dítě? V takových 12 nebo 13 letech ještě ano? Někdy v té době totiž obvykle začíná mladé lidi zajímat sex, v té době začnou pedofily přitahovat děti. Pedofilem se nestane člověk někdy ve 40, jak si možná někteří lidé myslí. Mimochodem, kteří pedofilové přiznávají 10 % zločinných pedofilů? A co vás vede k názoru, že by to mělo být víc? Nebo si to cucáte z prstu? Mimochodem, opravdu si myslíte, že když čtete některé reakce na cokoli, kde se objeví slovo pedofil, tak že půjde pedofil s klidem za odborníkem?Ten odborník nemůže mít předsudky? Neměl by mít, stejně jako by se nemělo dít spoustu dalších věcí, které se dějí. Máte vystudované lékaře, kteří se věnují různým šarlatánským metodám. A co 12letí, 13letí, 14letí, které přitahují prepubertální děti? Od těch také čekáte, že půjdou za odborníkem? Já bych to od nich moc nečekal. Stačí se kouknout na nějaké stránky pro teenagery, najdete tam spoustu dotazů jesli jsou určité věci na přirození normální nebo co dělat při nějakém problému s genitáliemi. V mnoha případech je odpověď "jdi k doktorovi", načež tazatel nezřídka přijde s hromadou důvodů, proč k doktorovi jít nemůže apod. Mimochodem, třeba homosexuálové si za to taky mohli sami?

0/0
12.11.2013 21:58

B69ř98e11t86i41s75l41a62v 86Š27í80m19a 9554601562

Nemá cenu diskutovat s primitivem, který argumentuje slovy:........... "Ten odborník nemůže mít předsudky? Neměl by mít, stejně jako by se nemělo dít spoustu dalších věcí, které se dějí. Máte vystudované lékaře, kteří se věnují různým šarlatánským metodám." Rv

Mimochodem, třeba :-) - srovnáváte nesrovnatalné.

0/0
12.11.2013 23:40

N14i68k55o18l87a 73M42a60r24k20o68v30á 7914750502898

Vy očividně vůbec nevíte, kdo to pedofil je. A ne, televize není dobrý zdroj informací.;-) Neříkám, že pedofil nemůže být nebezpečný, jenže většina násilí páchaná na dětech není spáchána pedofilem. To je vše.

0/0
8.11.2013 12:31

B58ř45e27t26i97s18l76a39v 61Š57í27m77a 9184401782

Nikola Marková

Váš příspěvek se zařadil za můj, nevím, komu to píšete, pokud mně, nechápu Vaše rozhorčení.

Když neříkáte, tak neříkejte... protože všeho moc škodí. Většina násilí na dětech možná není spáchána pedofilem, ale některá ano. To je vše!

0/0
8.11.2013 13:18

N75i65k81o43l53a 95M23a71r41k36o48v85á 7754720552488

Odpovídala jsem paní Balcarové. S vámi souhlasím.

0/0
8.11.2013 16:35

P86e45t37r 32S73v38o44b57o95d91a 7262551404

Takze kdyz jako soukroma osoba sklidim pole kopriv ktere budu vydavat za marihuanu. Ubalim z nich hrmadu jointu a ty budu rozdavat vsude na potkani tak vsichni co si je ode mne vezmou muzou byt stihani za drzeni a distribuci omamnych latek ??? Podle stejne logiky asi ano ....

+16/−2
7.11.2013 12:36

F56e63r52d83i41n91a64n19d 41S95l92a44v73í84k 1885592322109

No myslím, že obhajoba založená na tom, že jde na první pohled zjevně o virtuální postavu, tedy nemůže jít o trestný čin, bude poměrně úspěšná. Ale tak při nejlepším ta neziskovka získala data potencionálních pedofilů. Ale myslím, že vzhledem k tomu, že se nejspíš většina z nich soudně očistí tak to budou muset skartovat. Možná přijde i protižalobička na tu neziskovku :D

+6/−5
7.11.2013 11:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.