Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

GLOSA: Šéfredaktor MF DNES hodnotí lídry stran podle osobní zkušenosti

Šéfredaktor MF DNES Robert Čásenský moderoval předvolební debatu deseti lídrů, kterou iDNES.cz živě přenášel v úterý 22. října. Ve svém komentáři se zamýšlí, koho z nich by volil na základě této osobní zkušenosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a39r92i74e 70K57l26o60u29d15o17v90á 8201660205510

Je mi jich líto.Snaží se vytvořit zdání nestrannosti a zachránit zbytky svého renomé ale pracovat v babidnes - to je pro seriozního novináře polibek smrti.Občan zná majitele novin až moc dobře !!

0/0
26.10.2013 13:43

J89a28r26d33a 57S46o21k19o12l 1606898471391

Pane šéfredaktore. Ono je někdy lepší méně mluvit a potom více jednat a hlavně neslibovat co nesplním.

0/0
26.10.2013 11:02

S78l98a51v71o50m28í46r 45Š88t36ě62p87á97n 1808334562984

Ten menší moderátor, to je nějaký úchyl ne? sledovali jste v té diskuzi? Nejen co říká, ale pohledy a pohyby? Ten člověk nemůže být normální.

0/0
26.10.2013 9:25

J77a87n 60S28l38a35d79k55ý 1638933300891

Mě osobně nejtrapněji připadali oba komentátoři. Ten menší, to byla snůška trapností za každou cenu.

+2/0
26.10.2013 9:09

J23a79r19o85m81í29r 62K44r50á91l 4290749614639

Ano, věřím, že lidovci se přidají k vítězi voleb, ať je to kdokoliv. :-/

+2/−2
26.10.2013 7:27

J64o37s34e75f 23K64r20ů33p72a 4382292102528

Každá strana jde do voleb s nějakým programem, něco slíbí, o něco by měla usilovat...

Z opozičních lavic neprosadí nikdo nic.

Je proto NORMÁLNÍ a správné, že strana chce do vlády. Ta strana, která do vlády nechce, jasně říká - my chceme JEN PENÍZE za volební výsledek, poslanecké posty, ale ŽÁDNOU odpovědnost. - takovou stranu nemá smysl volit. Takovou stranou jsou Babišovci, kteří slibují jak bude líp, ale do vlády se jim nechce... Jak toho tedy chtějí dosáhnout - aby bylo líp?!

Ten "Váš" ÚSVIT je na tom podobně - také podnikatelský projekt podobně jako minule VV a dnes ANO. Jediný rozdíl je v tom, že T. Okamura má o poznání méně volných fin. prostředků, které by byl ochoten do tohoto typu podnikání vložit, proto úměrně k tomu má i menší "preference"...

Zvolil jsem lidovce a jsem rád, že redaktor iDNES, který má informace o stranách a dojmy z politiků z první ruky, to vidí podobně [>-]

+1/0
26.10.2013 8:36

J28o95s18e55f 97K55r31ů19p27a 4762162782288

- omlouvám se. poznámka o Úsvitu byla určena příspěvku pana M.  Závodného níže...:-)

0/0
26.10.2013 8:39

J88a15r17o57m22í98r 64K72r97á54l 4780509394209

;-D  Aha.  Už jsem se lekl, že jsem napsal něco, o čem nevím. ;-D

0/0
26.10.2013 8:46

J66a49r50d89a 85S38o10k66o36l 1936938721531

Tak jeko vždy predtím?? No tak to dostanou příště ještě mín hlasů než minule!!

0/0
26.10.2013 11:04
Foto

F52r46a87n30t55i57š33e58k 12M75a60n 8390630360539

"Karel Schwarzenberg dokázal rozesmát i své soupeře"

 

Ano, to mu skutečně nelze upřít, bohužel většinou jde o kouzlo nechtěného;-D

+4/−3
26.10.2013 2:04

M72i26r66e26k 86Z88á81v68o36d89n77ý 7772617610218

"Nestrannost" z této debaty úplně čišela. Jinak občanská povinnost splněna - 17 :)

+4/0
26.10.2013 0:33

J23o84s67e56f 27T84l77a98m31s26a 9799178893877

Jak je možné, že pana šéfredaktora nepřesvědčila nová krev v podobě Andreje Babiše? Nedávno jsem četl rozhovor s manažerkou Agrofertu a ta tvrdila, že lidé z Agrofertu budou jednotně volit Andreje. A Mafra je už přeci součástí tohoto holdingu, ne? Jakože trochu revolta? :-)

+3/0
26.10.2013 0:27

J20a35n 58F83r37a49u68e77n16b82e71r82g 6197964513770

Kde jsou Piráti????

0/0
26.10.2013 0:07

E95v71a 47S88v90o91b82o46d51o75v73á 4930506466792

v Karibiku

+4/0
26.10.2013 3:11

E92v57a 11P41e92t49ř21í91k42o16v11á 9958722171865

a plaví se na prokleté Černé perle, ne?

0/0
26.10.2013 8:33

J35i30t35k53a 41J27o98r95d37a88n17o17v62a 2552280418361

Tak to je teda hodnoceni hodne nasi trafikantky a asi se budu muset hluboce zamyslet, jestli pan Krasensky zvolil spravne povolani

+2/−3
25.10.2013 23:56

J83a77n 35Š18e65b58e37s83t78a 6147820880955

Pokud se musíte "hluboce zamýšlet" jen nad takovou blbostí, jako je správná voba zaměstnání pana Krásenského, máte šťastný život ;-D

0/0
26.10.2013 10:50

F19r38a63n50t53i68š95e14k 61Ř98í96h29a 3224348844864

tak jestli rozhoduje koho bude volit uvolněnost nebo nejistosta u jedné debaty, tak potěš koště, vládnout se musí celé 4 roky ne jednu debatu.......třeba kalousek, pulka republiky ho nenávídí, ale v debatě by mohl být jistý a uvolněný, což z 95% vždy je, tak hurá jdeme ho volit.....padle na hlavu.......

+5/−2
25.10.2013 23:39

P72e11t79r 26S27t46a98r31o76s91t50a 6746378440208

Že by pan šéfredaktor nevolil svého chlebodárce? Myslím, že se jen snaží (nebo dokonce má příkaz) předstírat nestrannost,

+3/−3
25.10.2013 22:41

P10a27v59e52l 66O19t86i32s36k 2746841807

Kdyby napsal, že se mu líbil Babiš, tak řeknete, že musí, protože to má nařízené a když napsal, že Babiš nepřesvědčil, tak říkáte zase že musí jako naoko.. Potom nechápu, proč tady vůbec jste a čtete idnes.

+2/0
26.10.2013 8:53

D16a94n 41K72r50á28l 6157121139711

No pokud tihle dva jsou šéfredaktor a záptupce na iděsu, tak se tim leccos vysvětluje

+8/−2
25.10.2013 21:59

P77ř71e38m42y73s60l 27H31r75o26m88a96d11a 2614816288771

Stejně už tu žijeme v MORAVECstánu. Kalousek a spol. ho chtěli odstranit, on jim slíbil loajalitu a včerejšek byl výsledkem. Proč tady není video z chování ochranky k zástupcům strnan, které nebyly na diskusi pozvány. Jak Idnes tak ČT měli pořádně vypečená kritéria výběru účastníků. U ČT je to o to horší, že si je platíme z koncesionářských poplatků. Vysvětlete mi jak je možné, že se tam dostali Kalouskovinohsledi  ze Zelených, ale Piráti s lepšími výsledky ne!! 

Ochranka neměla právo nikoho napadnout, jsou to lidé bez pravomocí a spáchali tam minimálně přestupek výtržnosti. Je to na několika videích. Policie však nezasáhla, ani když člen ochranky do demonstranta na zemi kopal;-€

+4/−4
25.10.2013 21:51

P77e50t73r 14Z41á46l40e14s89n13ý 3514314680341

No, za to ani tak neděkujte české televizi samotné, spíše tem, kteří schválili "kodex české televize", kterým se její zaměstnanci musí řídit a který jim takovýto nestranný výběr pod hrozbou dovolání nařizuje.

0/0
25.10.2013 21:55

D41a47n31i55e30l 19N92o57v68á10k 3603578942833

"nestranný výběr" dle průzkumu,který se právě hodí. Přístup do veřejnoprávního média má být umožněn všem kandidátům a když to není technicky proveditelné,tak nikomu. Nemyslím,že by podobné předvolební taškařice měly na výsledek voleb nějaký významný dopad,aaale mělo by se s kandidáty zacházet férově.

0/−1
25.10.2013 22:52

E14v42a 58S54v71o50b64o37d97o40v41á 4410346526692

Tak televizi vyhoďte nebo někomu darujte a koncesionářské poplatky neplaťte ;-D to jsou starosti

0/0
26.10.2013 3:15

P18e94t62r 50Z84á50l74e55s41n71ý 3344294180501

Správně, lidovec se nevyloučil z vlády, a to proto, že lidovci jsou ochotní jít do vlády s kýmkoli a kdykoli, jak je to Lux naučil...

Kdyby se na tom cokoli změnilo, asi by ho stále tak neuctívali, že?

+5/−4
25.10.2013 21:44

J23o56s45e61f 36K70r40ů57p78a 4802142952438

Každá strana jde do voleb s nějakým programem, něco slíbí, o něco by měla usilovat...

Z opozičních lavic neprosadí nikdo nic.

Je proto NORMÁLNÍ a správné, že strana chce do vlády. Ta strana, která do vlády nechce, jasně říká - my chceme JEN PENÍZE za volební výsledek, poslanecké posty, ale ŽÁDNOU odpovědnost. - takovou stranu nemá smysl volit. Takovou stranou jsou Babišovci, kteří slibují jak bude líp, ale do vlády se jim nechce... Jak toho tedy chtějí dosáhnout - aby bylo líp?!

Zvolil jsem lidovce a jsem rád, že redaktor iDNES, který má informace o stranách a dojmy z politiků z první ruky, to vidí podobně;-)

+8/0
25.10.2013 22:02

P17e89t23r 95Z65á32l49e73s47n19ý 3724534190571

No, zaprvé jsem moc rád, že jste nezvolil Babišovce.

Osobně jsem zcela proti jakýmkoli povolebním koalicím a většinovým vládám. Nevidím naprosto žádný důvod, proč by se určitá skupina měla domluvit, že teď bude 4 roky všechno podle nich a ostatní můžou zatím přihlížet. Navíc to nikdy nefunguje, protože během těch 4 let je potřeba řešit i věci, o kterých se při sestavování koaliční smlouvy nevědělo a často to pak skončí rozkolem a nestabilitou.

Koalice jsou tu jen proto, aby se mohla lépe upevnit moc a právě proto, aby bylo více peněz, více postů, více příležitostí něco si urvat. Strana která se nehrne do vlády naopak ukazuje, že jí o peníze nejde.

Nebylo by lepší prostě rozdělit ministerstva poměrně a hlasovat o zákonech podle jejich kvality a ne podle toho, jestli vznikly v řadách vládnoucí koalice?

0/0
25.10.2013 22:13

M11a86r29t52i41n 23H24a50r93t78i14g 9639224222386

To co popisujete je naprostá utopie. Jednak by vlastně nikdo nenesl politickou odpovědnost a taky si nedokážu představit jak by se rezorty tahaly o peníze. Ministr financí by asi nerozděloval všem stejně, ale podle stranickýho klíče. A hlasovat pro zákony podle kvality? No jo, ale kdo tu kvalitu určuje?

+1/0
26.10.2013 0:21

M24a58r54t50i43n 83S41t44a15n12k78o 2443125148821

Vidím to stejně jako pan šéfredaktor a Vy.  Já navíc nešel po lídrech, ale dlouho jsem studoval programy, poslouchal jednotlivé zástupce a prostě lidovci v obrozené podobě nejvíc vyhovují tomu, co očekávám.R^

+4/−2
25.10.2013 22:17

P90e51t77r 68H53a38n36á49k 8891814916227

R^ kromě toho jsou schopni brzdit socany a komouše v bezduchém rozhazování a uplácení nemakačenků

+3/−4
25.10.2013 22:38

R21a19d41i53m 20K20a59l88a64s 2310206352261

Lidovci? To je vtip. Z vlád ČSSD nebyli jen v Zemanově a ta byla ke státnímu rozpočtu nejohleduplnější...

+1/−1
26.10.2013 7:24

J65a80r26o72m95í21r 20K66r12á36l 4360939684829

Spíše mi připadá, že jde o koryta té straně, která se dá do holportu s každým, i když je jasné, že z volebního programu neprosadí skoro nic.

0/0
26.10.2013 7:31

T12o73m68á71š 57K30u72č32e13r61a 8914675845236

1)KDU určitě nepůjde do jakékoliv vlády s KSČM o tom snad není pochyb (viz. jak dopadl Kalousek když to zkusil).

2)Můžete mě říct s by nešla do vlády ČSSD či ODS. Také tyto strany byly ve vládě (a počítám i opo smlouvu) s každým. Doufám, že ODS to také nikdy nevyzkouší s KSČM (i když bývalý předseda Klaus si k nim šel pro podporu před prezidentskou volbou).

PS.: O ostatních se nemusíme bavit, protože nemají historii. Já volím jednoznačně KDU-ČSL

+8/−3
25.10.2013 22:15

R49a61d80i26m 61K12a71l21a62s 2520776712351

Opakování starých chyb... Stačí se podívat na jejich předchozí politické působení;-)

+1/0
26.10.2013 7:26

J20a83r82o47s84l36a18v 84D30o91m72e88k 6619923629286

Mně se lidovci líbí,ale při představě, že udělají koalici s ODS a TOP mě mrazí. Zelení už to vše podělali jednou a pan Liška byl pravá ruka Bursíka.Ještě mám čas do zítřka. Rozhoduji se mezi SPOZ KDU a Úsvit

+1/−4
25.10.2013 21:43

J34o14s21e96f 69K15r30ů19p73a 4902952712488

www.youtube.com/watch?v=Bw0Mgv88Jnc&feature=player_embedded

- trochu jiná propagace ;-)

0/0
25.10.2013 21:54

M31a89r98t32i20n 88S49t64a76n65k59o 2983925568871

No tak v tomhle výběru snad nemusíte moc přemýšlet. Zavedená konzistentní strana, která není složená z individualit, které se jen vezou na vlně popularity a protestů, by měla být jasná volba.

+3/−2
25.10.2013 22:18

V91á64c67l48a53v 85D58a41v79i11d 5295889734185

Podstatné je, že se KDU nevyhýbá zodpovědnosti, narozdíl od TOPky.

+4/−3
25.10.2013 22:30

V55á87c63l69a63v 39D91a50v77i72d 5535969514685

0/0
25.10.2013 22:41

P54e21t14r 23Š27i38l54a16r 4510529

Tak to mne pan šéfredaktor velice překvapil. Příjemně. Ve volbách má smysl volit politické strany, které mají nějakou členskou základnu, nějaké vnitřní procedury a nějakou schopnost sebereflexe, nikoliv zbohatlé jednotlivce. Proto by bylo teoreticky možné volit ČSSD, ODS, KDU-ČSL. Možná TOP09, ale spíše ne, to není demokraticky vystavěná strana. ODS se trochu zlepšuje a teď dostane zasloužený výprask, ale doufejme, že ho přežije. Zbývá KDU-ČSL a ČSSD (její protizemanvská část), což je celkem jednoduchá volba - kdo che volit střed či pravici, může volit KDU, kdo chce volit levý střed a levici, ať volí ČSSD (neZemanovce).

+4/−1
25.10.2013 21:41
Foto

R84a89d88e19k 97K13r30i24e41g19l87e11r 8883456628635

najit ve snemovne muze ci zeny, kteri by nepropojovali svuj business s politikou je dnes temer nemozne....  protoze si preji vratit do snemovny vetsi procento politiku, kteri budou vice myslet na realne potreby obycejnych lidi, jsem nucen se zamyslet nad tim, kdoze to je a kde takove hrdiny hledat. neni to snadne, ale par se jich najde u kdu....

+3/0
25.10.2013 21:41

P47e23t90r 24N51ě12m27e13c 4290753860127

leč strany nejsou jen lídři..

0/0
25.10.2013 21:29

O60l28g12a 13V45á77p79e73n30í93k46o56v58á 4220870621666

Přesně ten dojem jsem měla..

0/0
25.10.2013 21:26

S65t75a50n59i79s24l63a90v 10H50a67v85r69a43n 9209115692949

Čásenský... Připomíná mě to jméno Rovenský. Ten kdysi v Rudém právu radil Reaganovi, jak má dělat světovou politiku.

+7/0
25.10.2013 21:05

A38n16t52o33n18í70n 42Š68e10v65č42i12k 7626483603461

Tento film KANDIDÁTI měli dávat na ČT před volbami než vhodíme hlas do urny.R^

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Jak-se-politik-uci-s-vami-manipulovat-Podivejte-se-u-nas-na-film-Kandidati-290663

0/0
25.10.2013 21:04
Foto

B53o34h37u31m45i64l 20P12r94o20c92h14á85z83k45a 9862629824800

Pro mě jsou jasnými jedničkami, co se vystupování týče, pan Bartoš a pan Mach, které se pan šéfredaktor ani neobtěžoval pozvat.

+4/−7
25.10.2013 21:02

J19a42n 56F14r18a89u79e57n30b88e46r11g 6167484253180

R^R^R^

+1/0
26.10.2013 0:08

V81á78c33l39a28v 14D57v22o25r66s55k84ý 8636781787284

Až mi to objektivní hodnocení vyrazilo dech.8-o8-o

+9/−1
25.10.2013 20:59

D81a38l27i89b48o26r 47R51o86z44s31y64p92a13l 7530873776119

Jo, jo pan šéfredaktor asi brzo doševredaktoruje.

+1/0
25.10.2013 21:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.