- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ke vzdělávání by se neměli vyjadřovat politici a jiní hloupí lidé, třeba celebrity. Maturity jsou nutné proto, že ukazují skutečné duševní schopnosti studentů. Samozřejmě jsou administrativně zbytečně náročné.
dobre, statni maturita je spatna - ale kdo z vas, politici, rekl, ze ji zrusi
On hlavně nikdo nenabízí nic lepšího.
Stejně nechápu proč musí mít skoro každej maturitu, když z nich vznikaj nezaměstnaný a přitom chybí řemeslníci , který musej nahrazovat cizinci.Upřímně přiznávám že školství za komunistů bylo lepší a to jsem pravicový volič.
Maturita je nutná pouze ke studiu na vysoké škole. I bez ní získáte ukončené středoškolské vzdělání.
Testování je diagnostika a je užitečné.
Jenže taková diagnostika může ukázat na školu, která bere peníze ale neprodukuje maturanty na očekávané úrovni. To je velké riziko - proto ten křik.
Omlouvám se předem všem diskutujícím za formu, ale teď právě ve mně bouchly saze
Probůh, co ty děti, studenti a učitelé komu udělali, že se jim už tolik let rozhádaní politici mstí tím, že každý prosazuje za každou cenu "ten správný model" školství jejich partaje?!
Koncepce stíhá koncepci, vyučovací metody a penzum požadovaných znalostí se mění snad častěji než ponožky, státní i soukromé školství bojuje o přežití od voleb k volbám, finance, které by měly končit na školách si bezostyšně rozebírají desítky všelijakých rádoby poradenských institucí nenažraných politických šíbrů a lobbistů!
Jak dlouho si veřejnost (rodiče) ještě nechají tohle duševní mrzačení svých dětí líbit?
Politické debaty na půdě škol by měly být před volbami zakázány. Automobilka v Kolíně ukázala Zemanovi Mantinely. Také bych zakázal návštěvy politiků v nemocnicích a LDN. Často nemohoucí dostanou jen ten jeden správný volební lístek.
Ale ono to je možná dobře, že taková diskuze proběhla. Politici v předvolebním zápalu se odhalí. Za půl roku, za rok, dávno po volbách a volebním zápalu je poto třeba si takovou diskuzi přehrát a hned je to vidět.
Například se odhalil Liška, lídr strany Zelených lhářů, svým tvrzením o tom, že školy by neměly vychovávat odborníky dle požadavků firem. (Asi by chtěl, aby za státní peníze školy studentům vymývaly mozky a dělaly z nich zelené aktivisty) Ostatně to už podle mých informací některé školy dělají.
Milí prvovoliči, volili jste VV a Dobeše? Volili jste ODS a TOP? Tak si nestěžujete a běžte je volit znovu. Volte výkalouska, Kchárla von Rohypnola a zjistíte, že školství je nedůležité a že je potřeba ho redukovat, ne-li z části úplně zrušit. Nebo volte Babiše, ten vůbec neví, že nějaké školy existují. A splní se váš sen - nebudete muset proti své vůli chodit do škol.
Kalousek nám možná utáhne opasky, ale znovu nás nezadluží (dokonce mám pocit, že i něco z dluhu splatil), a až přijdou další povodně, tak neřekne, že není kde brát a nenasadí povodňovou stovku na daně.
Ano, jistě, pánové mají pravdu.
A teď bych jim radil, aby se postavili na stupínek a za pár měsíců sdělili třídě, že jich třeba deset ze třiceti propadá (to by tak odpovídalo, aby úroveň byla tam, kde bych si představoval), poté si počkali na odpoledne na davy rozzuřených rodičů, na ráno na pohovor s ředitelem a zanedlouho se na ně budeme chodit dívat na Úřad práce, abychom viděli, jak vypadá zásadový politik-učitel.
Jistě, aby se to tak dalo udělat, nejdřív by se toto muselo ustát.
Pokud výsledky jakékoliv zkoušky hraničí se 100% úspěšnosti ROZHODNĚ něco není v pořádku.
Zkouška je vždy určitou SELEKCÍ.
A základ je aby zkouška byla nastavena STEJNĚ pro všechny.
Jakékoliv vyjímky jsou vždy krokem zpět.
Přesně. Proto by maturita neměla být známkovaná, ale bodovaná. Protože dítě z učňáku může mít u maturity z češtiny skvělý výsledek, nicméně pro gymnázium to bude výsledek průměrný. Nicméně proto si dítě z učňáku nezaslouží mít trojku. Zaslouží si mít počet bodů, který při srovnání ukáže, že dosahuje průměru gymnazisty a špičky mezi studenty učiliští.
Mně ty řeči politiků připomínají předvolební politické žvásty. V reálnem životě se prakticky skoro každý dostane k nějakým zkouškám, které nezvládne a vyletí z nich.
Absolvent tudíž zkoušky, které nezvládne, vyletí z nich a musí je opakovat, potřebuje, aby se tyto překážky naučil zvládat. A taky aby se naučil vybírat si podle svých schopností nerhrnout se na to nepožadovat to, na co nemá.
Je tudíž potřebné, aby určité procento školáků maturitu i vysokou školu neudělalo, asi tak podle mně třetina.
Pokud se to neudělá, zaděláváme si na bezpracné rozdávání maturitních vysvědčení a vysokoškolských diplomů i idiotům s IQ 90 , kteří jsou navíc z té školy přesvědčení, že vlastnictví toho papíru je opravňuje k automatickému získání zaměstnání s platem od dvojnásobku průměrného platu výše. Přitom v praxi je často nezaměstná nikdo, protože potencionálnímu zaměstnavateli nejsou schopni nic přinést.
Sice naši úředníci se budou moct chlubit dokonalými statistikami vzdělanosti, které budou dohánět statistiky vzdělanosti nejvyspěleších zemí, ale ekonomická prosperita z toho nebude.
A kde je chyba? Ve společnosti. Schopný učitel nebude dělat za 16 tis. Jde pryč a zůstanou tam jenom ti, co jsou jinak bez práce. Na střední školu se dostanou žáci i se čtverkami. Školství řídí lidé, kteří tomu vůbec nerozumějí. Takový Liška, Dobeš, Kuchtová, Kopicová, Buzková...nikdo z nich o školství nic neví. Vzdělání přestává mit smysl, protože titul je možné snadno získat. A potom tady máte vzdělané odborníky JUDr Hašek, Judr. Benda, JUDr. Řápková...... Jdu zvracet pane moderátore.