- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Romové nikdy nebudou mít stejnou startovací čáru, jako děti ze vzdělaných rodin, kde oba rodiče mají VŠ a dětem se věnují. A i kdyby měli (nesmysl), tak snaha studovat, něčeho dosáhnout vlastními silami se vynutit nedá ani romskými asistenty. Já toto považuji za diskriminaci nadaných dětí. Moje dvě děti měly naštěstí nadání na počty, proto po první třídě chodily do školy s rozšířenou výukou matematiky a fyziky, kde žádní cikáni nebyli. Jak k tomu ale přijdou rodiče dětí, kteří tuto možnost nemají ? Od malička jsou cikáni zvýhodňováni, už několik generací a výsledek téměř opačný - naučili se dokonale zneužívat vše, co náš stát v dobrém úmyslu (který jak známo dláždí cestu do pekel) sociálně slabým poskytuje. Není se čím chlbit, spíše lituji školáky, kteří tyto třídy s cikámy sdílejí, protože s pár dětmi z cikánského etnika ce třídě výuka nestojí zanic.
Naprosto souhlasím, dítě, které to může někam dotáhnout, má nadání, v budoucnu může přispět lidstvu nějakým objevem, je znevýhodňováno, dáváno do stejného pytle s "průměrnými" a ještě horšími. Co je na tom tak strašně špatného vychovat si elitu vědců, filozofů, objevitelů, pak průměrných pracovníků (většina dle Gaussovy křivky), a podprůměrných, kteří budou zastávat jednoduché, kopáčské práce, prodejce v obchodech apod. Je jasné, že si to stejně rodiče nadaných dětí nenechají líbit a budou nuceni si připlatit za nadstandardní školy, domácí učitele, kroužky atd. Prostě chytří, průměrní a hloupí tu budou pořád a snaha dát je dohromady způsobí jen větší "průměrnost".
To se teda má stát čím chlubit. Ostatně není zcela zřejmé, nač potřebují Romové asistenty.
Zřejmé to je, což o to, prostě asistenti by byli ve třídě i s vyučujícím a při vyučování pomáhají těmto těžce se učícím. Jenže !!! Stejně nemůže vyučující nasadit potřebné tempo, které vyhovuje dobře se učícím dětem, určitě ty méně vzdělatelné děti vyučovací hodinu nějak zdržují. Takže dobře se učící jsou zdržováni, a ti hůř se učící stejně až tak nestíhají, a poznamenává to celou třídu. Tyhle debilní novoty mě přivádějí k šílenství ! Chudáci kantoři !
Co se z tohoto časem vyvine ??? Že rodiče talentovanějších dětí je přehlásí jinam. A v původních třídách budou výsledky i pro ty středně učenlivé děti horší, protože se to bude čím dál víc přizpůsobovat úrovni a tempu těch špatně se učících. Tak jako na Slovensku, je tam už víc případů, že školy zůstávají v podstatě jako jen romské, protože rodiče chytřejších dětí je raději "dovážejí" jinam.
Cikány nyní řešit nebudu, zaostalá "kultura" se vším všudy, neschopní růst. Ale ti asistenti chybí především postiženým, kterým je pobrali! Na co řešit asistenty pro někoho, kdo do školy nechodí a nechce a nemusí chodit? Takhle se jen zhorší výuka těm pracovitým a nadaným! Chce mít někdo dítě ve třídě s zaostalým a agresívním cikánětem?
-ehm.jen dotaz,maji snad malí Vietnamci specialniho asisitenta nebo něco podobného?
Ono je to někde uplně jinde.....
Samozřejmě ! Asijské děti jsou vychovávané od malinka k vůli něčeho dosáhnout. Aby se měly jednou líp, než jejich rodiče. Ale to bývávalo i tady! Většina rodičů se snažila v dětech podnítit k respektu k vzdělání, k úsilí to dotáhnout "někam výš". K respektování náročnosti. Kantor byl bůh.
To se tedy má čím chlubit. Kdyby to nebylo jen slepé a bezhlavé plnění nějakých požadavků EU tak proč ne. Ale to by se muselo zajistit, aby to nezhoršilo kvalitu škol.
Hmmm, takže diskriminace většinové společnosti.
Živíme je a ještě se kvůli nim nebudeme dobře učit.
V životě bych svoje děti nenechala chodit do školy, kde by bylo ve třídě víc jak 10 procent Romů. Lidi, kteří neumí po sobě spláchnout nebo říct dvě smysluplné věty, by se měli napřed naučit normálně fungovat, aby neobtěžovali ostatní (jedno, jestli se jedná o romské nebo bílé socky), pak je možné uvažovat o nějakém začleňování. Jinak je to diskriminace většiny menšinou.
Staci ve tride jeden takovy rusivy element, a vyuka se bohuzel musi prizpusobit nejslabsimu zakovi. Co to znamena pro ostatni, neni myslim treba popisovat. Zaclenovani do spolecnosti by nemelo byt na ukor vetsiny.
Pokud jakékoliv dítě při zápisu do školy má potřebné znalosti, tak na školu bude přijat. Proč některé děti tyto znalosti nemají, tak za to mohou hlavně rodiče. Ovšem jak chtít od absolventů zvláštních škol, aby jejich děti měli vyšší znalosti než mají oni?
Myslíte vyžadovat od dětí při zápisu do školy vyšší znalosti než mají rodiče po absolvování povinné docházky? To by vyžadoval opravdu snad jen blázen.
Stát se chlubí, že příbývá Romů v běžných školách. Jejich spolužáci a jejich rodiče jsou z toho nešťastní. Co je lepší?
Proč myslíte, že v televizi ukazovali rodiče co táli před školami od půlnoci kvůli zápisu svých dětí do školy? Protože do těchto škol žádní multikulti obohacovači nechodí.