- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jéje, to je zase článek pro článek. Dělám v reklamě přes třináct let a takovouhle pitomost bych nečekal. Očekával bych koho kdo osloví a jakým způsobem. Strhat všechny to je fakt umění. Já dělám letáky nejen pro masny a to se mě dotklo.
líbí se mi heslo " Voli volí voly " , je takové upřímné, ale žádná partaj to ode mne nechce koupit
To je holt riziko podnikání. Budiž Vám chabou útěchou, že po volbách se Vaše heslo bude v mírně upravené podobě - "Voli zvolili voly" - hojně používat
Chlapi jste smutni stema progandistickyma příspěvkyma. Třeba ještě můžete panáčkovat a naučit se básničku. Volební spoty jsou dost tragický, bez vtipu.
At uz je kritika na miste nebo neni, jsem rada, ze u nas doma se zapina televize pouze na hokej nebo nejaky film a sledovani odpadu v podobe predvolebnich spotu, reklam a dalsich podobnych kravin jsem usetrena
Podivný názor.
Ten hokejový zápas také nemusí být bůhvijaký zážitek (korupce je v tzv vrcholovém sportu také víc než dost) A "nějaký film"... No proti gustu...
Myslím, že se do této pózy - "nezájmu o politiku" jen stylizujete, copak zde nereagujete na POLITICKÉ téma?
Předvolební spot má také svou vypovídací hodnotu. Patří do mozaiky obrazu politiků a jejich stran. Často je to kouzlo nechtěného - odhalí to, co nebylo záměrem
Volební spoty jsou třeba , ale rozumný je nepotřebuje. Volíme účinnou hráz proti komunistům a Zemanovi, volíme TOP 09
Kdo se zajímá o dění, tomu je volební kampaň lhostejná a nemusí sledovat ty blbinky pro ohlupování důvěřivých, kteří po volbách pochopí, že zase naletěli.
Co je špatného na tom, že zástupce politické strany říká hlavní body programu své strany? U volebních spotů chci hlavně co nejvíce informací a tento formát je pro to nejlepší.
Nebylo by na tom spatneho vubec nic, kdyby to nebyly pouze populisticke kecy
Proč autorka píše, že Dělnická strana má vůdce? Vy máte pouze psát článek a ne urážet Dělnickou stranu.
"Vůdce" je pro Dělnickou stranu urážka?
Paní Spáčilová není politický komentátor, je to filmová kritička. Spoty jsou reklama a jako taková může být natočena dobře či špatně (a vše mezi tím, nad tím a pod tím). Ona to hodnotila čistě z tohoto hlediska.
Jiná věc je - a tu jsem tam nenašla - že i v reklamním žánru může být tzv. blbá reklama úspěšnější než vtipná a dobře natočená, viz známý příklad s Bóbikem, kterou si pamatovalo 9,8 lidí z 10, ale je zlomek tušil, cože ten vtipný spot propagoval. Na druhou strany ty "blbé" typu prací prášky prostě prodávají.
Ale ruku na srdce, v době těch všech "internetů", sociálních sítí a mesiášů, kdo se rozhoduje dle volebního spotu?
A co se KSČM týče: jo, slzíme my všichni, kterým není lhostejný osud sirotků a sociálně vyloučených dětí. Ale normální je charitu podporovat, ale není od věci si uvědomit, že napsat "dáváme peníze raději na charitu" je úplně a zcela stejné reklamní sdělení jako kterékoli jiné. Je to jen použití charity v reklamě stejně, jako to dělají banky či jiné organizace.
Nehledě na to, že KSČM tento model používá opakovaně už v několikátých volbách, takže nic světoborného.