Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se zasekl na kolejích, vlak ho srazil a kilometr tlačil

Scénu jak z akčního filmu prožil řidič kamionu v USA. Náklaďák s návěsem se zasekl na kolejích a přijíždějící vlak na něj už z dálky několikrát troubil. Řidiči se však nepodařilo s kamionem včas odjet a srážka byla nevyhnutelná. Video ze západního Texasu natočili cestující z nedaleko stojícího auta a zveřejnila ho agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a77n 16K50r75i77e75g65l77e63r 4561817815656

Tohle psal nejaky elev...

0/0
11.10.2013 13:33

P16a34v59e32l 54K62r63a84u52s 8713970545771

houly smougs ;-D

0/0
11.10.2013 12:57

P32a96v89e73l 34K31r33a69u15s 8853500745531

btw. co to mají v usa za přejezdy, že se tam zasekávají kamiony :D to mu to jako chcíplo nebo se tam zašprc?

0/0
11.10.2013 12:58

M10i13c77h52a56l 42M57e42č10i89a46r 1330600189565

Videl by som to na mierne vyvýšený prejazd (kvôli násypu) a preťažený kamión, ktorý na tej vyvýšenej časti ľahol na "brucho"...

+1/0
11.10.2013 20:16

M24a34r43e52k 31V98e53s67e87l88ý 1327608570944

?

0/0
12.10.2013 0:30

T11o47m18á56š 10J61a59n17e98č25k65a 4961455316160

Není to tak dávno co se to stejné stalo na trati Praha - Ostrava. Akorát, že ho netlačil kilometr nýbrž přepůlil.Řidič utekl a strojvedoucí si lehl do "motoru" na zem. Přežili všichni a cestující se prošli na nejbližší nádraží:-) (byl to rychlík).

0/0
11.10.2013 12:56

A52d50o72l22f 75Ř55í79h52a 7978535542556

Zdálky na něj troubil. Hm a to jako nemohl alespoň odpojit návěs když už se tam zasekl.

0/−2
11.10.2013 12:39

L45u89d63ě34k 80N98ě46m97e51c 5385751602554

Nestihl by to a po nárazu by byl na maděru. Takhle měl šanci to přežít.

0/0
11.10.2013 14:55

P95e16t35r 28R86u34m62p31l60i44k 4489587479813

zkus někdy odpojit návěs na čas;-D a co když neměl vzduch?

+1/0
11.10.2013 15:30

J48i30ř94í 20S13e55i15t24k27o 1459894830962

jen tak nezastaví.. a obzvlášť když to je nákladní vlak, který je tažen čtyřmi lokomotivami.. ;-)

+1/0
11.10.2013 12:37

V97o32j64t24ě73c22h 66M79o48r54a33v21e29c 5905344836545

Ty vado, video z USA a ani jednou tam není "Oh my God" a dokonce neni točeno na výšku! To čumim8-o

;-D;-D;-D;-D;-D

+11/0
11.10.2013 11:50

M24i74r42a 27L97o77v56e 3274720158494

Ze cumis, to se neda vazne prehlidnout!;-D;-D;-D;-D;-D

...no a co rikaji v takovych situacich cesi? ..."Jezismarja" ze?8-o

0/0
12.10.2013 5:51

P80e88t88r 37B12u36k64a98l 8957292733461

Tak snad strojvedouci nebyl pod vlivem.

+1/−6
11.10.2013 10:43

J80i11ř98í 75S71e98i82t63k80o 1399714300252

Rv

+1/0
11.10.2013 11:15

M79a10r54e17k 96F11l17e27k97a59č 1647942180911

Nákladní vlak totiž nedokáže kvůli své váze rychle zastavit.

kdo by to byl řekl, že?

+4/−2
11.10.2013 10:39

J36a35n 87V35a50l38t61a 1255972114838

Přesně, naložený nákladní vlak zastavuje na min. vzdálenosti 1km i za použití rychlobrzdy...možná by si někteří měli zopakovat zákony fyziky...

+3/0
11.10.2013 11:02

A27d88a50m 67Ž50í26d68e22k 8615562635533

kvůli váze .. nebo snad hmotnosti ;o) .. ono to není to samé pane reaktore

+1/−3
11.10.2013 11:31
Foto

J87a31r72o38m63í13r 49K21o75b90e90l37k55a 7514454791865

Všichni kdo tady v diskuzích buzerujou kvůli pravopisu ať se dou bodnout, rád bych viděl jejich vízo z devítiletky:-/

+2/−3
11.10.2013 12:21

M87i63c11h53a33l 78N21o65v58á56k 1424947822564

Jenže oni se necpou psát články.

+1/0
11.10.2013 14:38

J80a98r14o76s98l97a22v 58B88u18r36s97í23k 8219985794882

Občas se "cpou" dělat zodpovědnější věci8-o

0/0
11.10.2013 14:45

L86u89d51ě52k 64N24ě52m22e52c 5465571622164

Tak povídej... co je co. Hlavně do toho netahej ten přístroj. A pak nám hlavně řekni, kolik ten vlak vlastně hmotní.

0/0
11.10.2013 14:57

J57a83k52u19b 81Š44a61f24a36n93d65a 7525717261911

Na váze vlaku vůbec nezáleží.

+1/0
11.10.2013 15:33

L52u58d46ě56k 48N85ě47m81e50c 5205441492984

Teoretická fyzika je něco úplně jinýho, než praxe.

0/0
11.10.2013 18:25

J49a30k66u97b 53Š20a43f59a12n55d91a 7175797871601

Nezáleží na tom ani v praxi.

0/0
11.10.2013 19:28

M95i84c98h91a97l 59C68h93a98l11u23p29a 6208110119973

Ale záleží, váha je jenom projev hmotnosti v gravitačním poli, takže na ní závisí stejně jako na hmotnosti.Váha je o něco menší v důsledku odstředivého zrychlení, ale to tady můžeme zanedbat.

0/0
11.10.2013 22:31

J47a93k61u74b 16Š36a67f98a61n81d42a 7495127541481

Nezáleží ani na váze vlaku ani na hmotnosti vlaku.

0/0
12.10.2013 9:10

M67i96c85h85a65l 20C51h51a49l79u36p67a 6958390899323

Nějaké důkazy pro tuhle blbost předpokládám nemáš, že? Na čem tedy záleží?

0/0
12.10.2013 12:24

J58a11k56u54b 23Š27a23f54a68n27d10a 7405267271291

Záleží na tom, jakou hmotnost musí ubrzdit každá jednotlivá brzda. Každý nákladní vagón má vlastní brzdy. Je tedy jedno, zda má vlak 2, 20 nebo 200 plných vagónů uhlí. Brzdit bude stejně rychle. Samozřejmě není jedno zda je vlak prázdný nebo plný.

0/0
12.10.2013 14:00

M90i54c62h54a32l 34C24h45a87l95u52p22a 6948780689703

Je zajímavé, že reálně to tak úplně jedno není a je rozdíl, jestli brzdí vlak s jedním vagónem nebo jich je sto.

0/0
13.10.2013 10:01

J68a70k58u82b 48Š55a98f34a50n82d41a 7275487201201

A jak to že to není jedno?

0/0
13.10.2013 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.