- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyrazit na řidiče jednou za rok je sakra málo.
Určitě nebudou dávat každému povinně dýchat jako tady .
tak v německu můžeš mít 0,5 promile...
Výsledky současné akce budou známi ?
To je rozdíl našich dvou zemí. V Německu kasírují ty, kteří porušují předpisy, zatímco u nás zastaví ty, kteří jedou podle předpisů, a buzerují kvůli lékárničce. Ostatně - statistika nehodovosti svědčí jasně, jaký přístup je lepší.
Lékarnička je také v zákoně a ten máte dodržovat.
Když se musí jezdit 50 na Strakonický, tak budete mít nové všechny fáče (byť vydrží i 20 let)..
Nehodovost svědčí především o tom, že víc dálnic = méně smrťáků na okreskách.
Uau.15tis.lupicu v uniformach za bileho dne.
Nejak ty penize z tech chudaku musej vytriskat.
Po dobrym ci po zlym ve jmenu tzv.zakona
Hanba...
je to asi 14 dní a mně naměřili 54 ve městě, kde byla 30. dostal jsem pokutu 30€ což neni tak hrozný na to že jsem čech a mám i českou rz.
V zastavěném území byste měl dostat 10E bez bodů..
http://www.bmvbs.de/SharedDocs/EN/Artikel/LA/schedule-of-fines.html?nn=68908#6
p.s. v ČR je to min 1000 kč a Bod..
Kdyby radši dělali něco pořádného. Kdo si neváží svého života, toho nemá smysl chránit za peníze daňových poplatníků. Stejně se tím nic nevyřeší.
Optimální by v rámci současného shnilého státního systému přebujelého automobilismu bylo vydávat ŘP pouze na základě splnění psychologických testů, stejně jako je tomu u zbraní, lokomotiv nebo ovládání průmyslových strojů.
Problém je ze hazardér bohužel většinou zabije nebo zmraci někoho jiného a on je nakonec OK :(
to u nás za uplatek měří tehdy, až podnikatelé a soudci dopijí, povečeří a schovají auta do garáží.
U nás se měří jen, tam kde je limit příliš nízký a je tady často porušován.
Ne tam, kde má opodstatnění. Auta vyvolených z radnic jsou selektována až při vymáhání pokut.
takze celych 3.75% ridicu prekrocilo rychlost, jaka hruza !!!
inu morálka tamních řidičů je trochu dále