- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Politici snívajú ďalej o nezmysloch. Nebude ani jeden kanál. V čase vybudovaných diaľníc a železníc nemá ekonomické opodstatnenie - kto by tam už len čo prevážal. Uhlie dochádza a tabak už sa tak nevozí. Sú to len také drísty pre voličov.
Skvělý plán, na Slovensku Fico připojí Štrbské pleso a budeme jezdit lyžovat lodí!
... vlastně na bruslích.
Zvláštní zeměpisné matení pojmů. Budování kanálu netíží Čechy, těch se rygol dotkne reltivně málo.
Hlavní brázdy vyryjí bagry a domíchávače na Moravě a ve Slezsku, tedy u Moravanů a Slezanů. Těch bych se ptal. Starosta Jablunkova je pouze začátek.
(V tištěné versi novin se dokonce objevil výraz "český Hodonín". V Čechách mají nějaký Hodonín? Psali ale o městě moravském - to by i pražský novinář mohl znát, protože se v něm narodil jeden z nejznámějších Moravanů T.G. Masaryk.)
Udelejme tunel az k Volze, Donu.
V Cesku uz je vsechno hotove, stat ma nadbytek penez, takze muzeme investovbat do blbosti. At zije Cuba a Zeman, maji vizi, hlavne ve vinnem sklipku.
Ale at to klidne schvali. Hlavne, ze budu diky SPOZ jezdit vlakem zadarmo.
Tak přes průsmyk je to samozřejmě nesmysl, ale pokud by se to udělalo jako polozatopený tunel, tak proč ne. Může se to jmenovat Československý tunel třeba.
Prosila bych ještě jednu o Mařence a Jeníčkovi...
já tam chci připoji i Trusovku
Spojme všechny řeky, potoky a studánky a dostaneme se až k moři, kam Zeman připluje na neckách a možná i střízlivý.
Von má ten člun. Challenger. Taženej ochrankou.
Pováclav I. potřebuje každou korunu, jako FŠICHNI zvolení nebo někam dosazení a tohle by byl skutečný vejvar hodný jeho formátu ..