Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Horda motorkářů napadla řidiče SUV. V autě s ním jela žena a dítě

Početná skupina motorkářů napadla v New Yorku řidiče SUV, který předtím srazil dva jejich kolegy. Incident se se odehrál v neděli po poledni na dálnici vedoucí podél Manhattanu a zachytila ho kamera na helmě jednoho z motorkářů. V Range Roveru cestovala s řidičem i jeho manželka a malé dítě. Těm se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Č19e95s34t92m51í76r 94D66o36č53e16k67a57l 3805912862363

Řidiči SUV patří velké uznání za rychlou reakci a duchapřítomnost. Kdyby zastavil někde dříve, tak to mohlo skončit hůř. Udělal bych to samé.

+3/−2
3.10.2013 9:03

J76i30ř27í 49Š53e30j49n68o79h12a 4112453824743

Jakt, že nakonec SUVčkář vyvázl životem. Oni ho přece nakonec  zastavili a vytáhli z auta.  Navíc mezitím zmrzačil jednoho kolegu,takžemlěi býtmaximálně  vydráždění !?

Problémy s logikou, co ?

+1/−2
3.10.2013 16:10

P52e81t74r 68R48o47h58á51n25e69k 1313869437846

tak zastavit někde mimo město, tak ho ty zm...di zabijou. a co tomu asi přadcházelo, skupina 400 blbů machruje proti jednomu řidiči aut, jasně ho vybržďoval a o do něj lechce ťuknul, čemuž nemohl zabránit. pak už jednal jen, že musí zachránit sebe a rodinu. z....i motorkářský z.....ý (blijící smajlík)

+1/−1
3.10.2013 17:59

J60a26n25a 10M39o90l16á42k26o40v68á 7527146536814

Kdyby umel ridit a nesrazel motorkare, tak se mu to nestalo. Mel dostat vic.

+4/−10
3.10.2013 7:58

P95e92t65r 89S70t41r25n74a15d 5325473874286

Pani Moláková, zkuste si to napřed přečíst? Pak možná, ale jenom možná pochopíte.

+2/0
3.10.2013 8:19

J11i79ř31í 42Š16e83j29n84o84h44a 4522823454483

Lepšíshlénout video. Psabný text závisí na subjektivních názorec pisálka.

+1/0
3.10.2013 16:11

M58a38r78t93i54n 97V43á73c38l31a52v 3234298113500

většina ženských, co jezdí pravidelně na motorce, jsou vobludy

+2/−1
3.10.2013 10:02

J94a17n53a 27M24o47l39á88k30o71v46á 7967766176804

To nevim. Na motorce nejezdim a pod helmy nevidim.

0/0
3.10.2013 18:28

R55i28c57h79a36r56d 93S67n92a73h78a 4661157926218

Vy jste tak chytrá, že bych vás chtěl mít doma ;-D;-D;-D Chtěl bych vidět vás v této situaci potkat tlupu primitivců na motorkách co si hrajou na drsný chlapečky, když jich je 400.

+1/−1
3.10.2013 10:31

J63i70ř98í 83Š44e49j45n39o27h34a 4202973894733

Źe se Vám účastníci provozu nelíbí neznamená, že můžete ujet od nehody. Navíc, doslova, přes mrtvoly.

Ostatně,kdyby SUVčkáře a familii chtěli zabít,ta by to udělali na záver, že ?

Když  to jsou takové obludy.

+1/−1
3.10.2013 16:14

P81a61t46r96i30k 49M95a94r71e31k 8232477228856

podle toho co sem cetl na zahranicnich webech ( ono je to jedno ktere, vsechny stejne do urcite miry lzou)

tak ujezd od nehody byla reakce na to ze motorkari zacali do auta mlatit, propichovat gumy atp .. takze klasicky zkrat a mozna i trochu strach o zenu a dite

je strasne jednoduchy odsuzovat ridice SUV podle sestrihaneho zaberu tak aby vyhovoval skupine motorkaru  , bez videni co tomu vsechno predchazelo je to fakt zbytecne resit a hadat se o tom kdo je vetsi zlo .. tim nechci rict ze ujizdet od nehody pres ostani lidi je ok

ale prijde mi logicke kdyz vidim bandu motorek zajet ke krajnici a zastavit (nebo klidne i uprostred toho pruhu, zpomalit) , nechat je projet a pak pokracovat, a tim ze tohle na videu neni videt, tak mne prijde ze tomu rozhodne neco dalsiho prechazelo  ... konec koncu ta motorka na zacatku ktera pred nim zastavovala?? proc?? neco se tam evidentne stalo

+4/0
3.10.2013 1:28

P34e50t68r 71S82t37r59n82a36d 5765333454166

a nebo to byla banda provokatérů. koneckonců policie podle článku přijala 200 různých oznámení na ten gang.

+3/0
3.10.2013 8:20

S82t27e61p11a46n 94T77o29t90h 8278309185718

Dost mozna mu nekdo z nich vlitnul myskou pred auto a nestacil nic udelat a pak to svalujou na nej... Bez kamery uz auto nestartuju. Jen musim jeste udelat, aby se zapinala automaticky... Kolikrat se stane, ze proste agrasivitou se nacpou v zatacce vedle me. Jenze zapominaj, za oni na zatoceni v rychlosti potrebujou naklon na skoro celou sirku auta (s nadhledem). Takze pokud ho nechcete sundat, musite treba az na travu. Protoze se obvykle stane, ze v zatacce nekdo jede. A pokud ho to vynese k care, moc mista tam uz neni.

0/0
3.10.2013 9:42

J70i66ř74í 37Š61e30j11n32o53h92a 4832513364163

Jakto,že jezdil tak dlouho a rychle s propíchanýma gumama ?

Zkusil jste to nekdy ?

0/0
3.10.2013 16:15

P45a32t78r19i29k 96M13a89r22e53k 8682217118266

z runflatama to ani nepoznate

0/0
3.10.2013 18:51

V17o14j59t51ě50c73h 64K88o26t60a48s 3700256149597

pokud stojíte o nestřihnuté video, zde je http://www.motorkari.cz/video/clanky/clanky-video/range-rover-prejel-motorkare-54780.html

Povím vám, co na něm vidím já. Vidím velkou skupinu motorek všech kategorií. Už jen z toho jasně vyplývá, že nejde o žádný vyhraněný gang typu Hells angels ověšený řetězy a boxery. Jsou tam lidi na superbajkách, na endurech, i na kde čem jiném.. Pokud se u nás udělá sraz třeba cyklistů, bude to stejně početná, a rozmanitá skupina lidí, kteří se ani všichni vzájemně neznají.

Ze záběrů nevidím, jestli je to záběr od začátku, nebo jestli konfliktu ještě něco významnějšího předcházelo. Nevidím tam vybržďování, vidím tam dání ruky z plynu bez rozsvícenejch brzdovek - tedy zpomalení, a, přiznejme, úmyslné zbrždění řidiče. Ano, je to diskutabilní

Co bohužel vidět vůbec není je situace, co se vlastně po tom prvním ťuknutí a zastavení dělo. Nevidím tam napadení řidiče, propíchávání gum, jak tu někdo chytře psal, Pokud nic vidět není, neříkám tím, že se zaručeně nic nedělo. Ale vozidlo dál jede s nepropíchlými gumami, a nezaznamenal jsem tam ani otevření dveří. Co tam vidět ale je, jak SUV nadskakuje nad motocykly a lidmi jako zběsilé, a ujíždí jako náš oblíbený Janoušek. A pardon, kdo toto obhajuje, asi trošku pozbyl rozumu. V tu chvíli se z SUV stává vražená zbraň, nic víc, nic méně. Neumím si představit, co by tu lidi psali o lidské lhostejnosti, kdyby se na základě těchto věcí za řidičem nikdo nepustil ho zastavit. Vidím naprosto klidnou jízdu za ním, aby nemohl někde zmizet - bez kopání do auta a agresivity. Při dalším zastavení se situace opakuje jen proto, že někdo otevřel dveře u jeho auta - opět ujíždí přes další motorku a motorkáře. Naprosto rozumím tomu, že už je to potom snaha jeho zastavení jakoukoliv cestou, a hemží se okolo něj jako rozzuřenej roj včel. Dveře mezi tím zamkl, a při další zastávce už nikdo neponechal nic náhodě. "Ty už dál nepojedeš, a nikoho nesrazíš. Už máš na svědomí několik zničenejch mašin, a zraněných lidí."

0/0
3.10.2013 18:06

P72a68t27r94i68k 70M83a67r47e20k 8882737668756

kdyby to byli hells angels a nekdo jednoho z nich srazil, tak se tam strili ...

btw. reagujete na muj prispevek a pisete, ze kdo ridice SUV obhajuje neni vporadku - ja ho nikde neobhajuju !!

bohuzel je ta situace,hodne spatne viditelna .. a taky neni zrejme, jak sam pisete, jestli se nestalo jeste neco pred tim - takze opravdu tezko soudit co se stalo ( samozrjeme lehke si udelat rychli zaver a odsoudit jednu nebo druhou skupinu )

to ze motorkari delali bordel ve meste se pise v jinych clancich , takze proto ty narazky na to ze kdo vi co vlastne delali .. navic dav dodava silu atp.

kazdopadne nemala cast motorkaru jsou tez absolutni volove! ( na tom videu) .. jestli ten RR nekoho srazil a prejel, ujizdi .. tak za nim asi nepojedu, kdyz mam za sebou holku - coz tam jde kolikrat videt )

0/0
3.10.2013 18:51

V62o82j91t18ě10c15h 45K88o34t98a84s 3410796439627

Patriku, nereaguji na váš příspěvek, koukněte se, že je ten můj více vlevo, než váš. Je prostě jen náhodou pod tím vaším.

Nicméně na záběrech nevidím nikoho jezdit po chodnících, a vozit holku v kraťasek je sice blbost, nikoliv však "dělání bordelu". Já to chápu tak (a nemusíte se mnou souhlasit), že jako prioritu měli toho magora zastavit, aby neujel. Že se v podobné velice početné skupině vždycky najde nějakej ranař, kterej mu třeba i rozbije držku, o tom nepochybuji. Ten se najde i v každé nemotorkářské skupině. Hodnotím jen to, co vidím, a určitě nevidím tedy vše. Ale tohle není žádnej gang. Je to nahodilé srocení poměrně mladejch lidí, a někdo z nich často dovede dát někomu pár po hubě kvůli malichernějším věcem, než je přejetí člověka a zničení mašiny. Myslím, že si rozumíme...

0/0
3.10.2013 22:03

P58a79t36r87i85k 61M79a10r93e16k 8572467308906

muj prispevet je ten uplne prvni, pod kterym vypada ze je i vase vlakno, ale to je jedno, .. nicmene i samotny clanek pise o 200 stiznostech .. takze uplne bez viny asi nebyli

ano, neni to gang jako takovy .... ale spis takovy moderni gang co sdruzuje mlade lidi co delaji "kaskaderske kousky" na motorkach a ohrozuji tim ostatni ucastniky provozu .. pricemz si vse nahravaji na kamery aby to mohly dat na net .. jestli delaji i neco jineho/protizakoneho nevim

tady mate vice videi z jejich poklidnych akci .. z toho se da usoudit, ze z takove skupiny muze mit clovek strach a zkratovite pak volit unik pres motorkare pred nim

http://www.heavy.com/news/2013/10/hollywood-stuntz-road-rage-viral-video/

v zadnem pripade nerikam, ze to bylo dobre reseni .. osobne bych se v aute zamkl a zavolal policii .. a pokud by mi mezi tim poskodili auto, tak by si to posleze pekne zaplatili

0/0
3.10.2013 23:59

V13o39j84t90ě31c49h 96K64o77t17a13s 3530376799927

máte pravdu, nekouknul jsem se až na začátek vlákna. Člověk si prostě přečte pár reakcí, a pak už si nepamatuje ve které přesně co bylo.

Souhlasím s tím, že je to nejspíš velice rozsáhlá partička blbečků, jakejch je i u nás hafo. A je jedno, jestli na motorkách, nebo nějaké tuningové srocení, sraz omaldiny s bavoráky, atd... Kromě jednoho stále stejného člověka, který se najde v každém takovém srocení, se tam nikdo vůbec do ničeho nehrne. Tenhle řidič nám přejel pár kamarádů a motorek jako šílenec, a nenecháme ho jen tak zmizet před zodpovědností. Osobně jsem přesvědčen, že ho po tom prvním ťukanci nikdo z auta netahal, a nikdo mu ho nerozbíjel. To už by se totiž do toho auta zpátky jen tak nedostal, a nemohl by ujíždět. Na vámi zmiňovaném webu je i fotka prvního incidentu z větší blízkosti - všichni sedí na mašinách, nikdo nic nedemoluje, a on se nad nimi vznáší se svým SUV. Auto dál pokračuje bez viditelného poškození, bez propíchaných gum (jak tu někdo psal). Ta jeho reakce byla dle mého soudu naprosto neadekvátní, a jen jejím dalším zopakováním ty lidi přivedl do varu, kdy už pak nekoukali napravo, ani nalevo. Neumím si představit, že by mě nechalo v klidu, pokud bych někoho viděl, jak s poměrně velkým autem přejíždí přímo přes lidi - a je přece úplně jedno, jestli jsou to chodci, nebo motorkáři-blbečkové. Je mi kolem padesátky, mašinu mám, jsem jezdec kochací, brblající si na silničním enduru sedumdesátkou po malejch silničkách - buď sám, nebo maximálně ve třech, frajírky na mašinách vůbec nemusím, zejména ne ty z Prahy a nejbližšího okolí (jinde takové procento blbečků není, a lidi jezdí na mašinách více normálně - a to to říkám jako rodilej pražák). Kouknul jsem se na váš odkaz. Jo, jsou to ksindlové, ale nic neničí. A skončit jen proto v kómatu zaintubovanej na rouře ve špitálu (viz fotky toho kluka), to je prostě hodně přitažený za vlasy. Stejným způsobem byl pohlížel i opačně, v případě toho řidiče. Ale tomu vlastně nic není, a jeho rodině vůbec nic...

0/0
4.10.2013 10:10

V94o82j39t13ě34c84h 61K18o47t78a88s 3110136919247

Nechci být generálem po bitvě. Řidiči SUV prostě tu situaci, do které se dostal, vůbec nijak nezávidím. Dostal se do do ní z vlastní viny jen z části (moudřejší ustoupí, a když vidím zlotřilou početnou skupinu na mašinách, nechám ty blbečky ať si jedou). Velký díl viny tam má nepochybně pan motorkář-zpomalovač. Měl více variant, jak se zachovat, a vybral si tu nejblbější - těžce poranil, a na životě ohrozil člověka dříve, než se ho, nebo jeho blízkých, někdo vůbec dotknul. Zcela zničil několik mašin dříve, než se jeho autu stalo více, než že mu někdo holou rukou plácá sedíce na mašině do bočního skla, nebo do kapoty. Kolikrát jste něco podobného viděl o nás, někde ve vyhrocené situaci v dopravní zácpě? Nervy tečou, řidiči demonstrativně vystupují z aut, padají nepublikovatelná slova, jednou jsem registroval i situaci, kdy jeden řidič na druhého vytáhl z bočních dveří sekeru (napřáhl, ale nepoužil jí, vystoupivší protistrana se urychleně zdekovala zpět). Přejel jste pak hned někoho - "ze strachu"?  Prorážel svým autem kolony aut? Někdo tu dával srovnání náklaďák vs. osobní auta. Kdyby zpanikařený řidič kamionu začal ze strachu se svým náklaďákem rozrážet okolo stojící osobní vozidla, a vzal jim to přes střechy hlava nehlava. Taky by to bylo zcela neadekvátní tomu, že se jej zatím nikdo nedotknul, a má jen strach. O tom mluvím. Nezastávám se zmetků, a obdrzlejch hajzlíčků. Poměřuju jen skutečné škody na jedné, a na druhé straně. A on první škodu utržil až na konci záznamu, kdy se kdesi daleko za ním válelo pár přejetejch mašin, a různě poraněnejch lidí. Vím, měl na rozhodování hodně málo času, a byl ve stresu - a... rozhodnul se špatně...

A v tom si, myslím, Patriku, celkem rozumíme

0/0
4.10.2013 10:54

P93a57t98r67i43k 95M54a55r88e21k 8222617248576

kazdopadne pokud policie (podle zprav co sem o tom cetl) trvdi ze ridic SUV nebude z niceho obvinen .. tak asi pro to je duvod! za vsim nehledejte Janouska nebo penize

0/0
4.10.2013 0:07

M80a81r17e52k 30P10o20d73s17e26d65n27í77k 3760520523596

To je dost ;-D;-D říkal jsem si kdy to bude ve zprávách... na netu už to koluje 3 dny :-)

+1/0
3.10.2013 1:22

K94a61r85e91l 19N95e37č21a59s 5973379820230

Nelze všechny motorkáře odsuzovat. Kdysi to byla a pro mnoho ještě zůstává životní filozofií.

+3/−6
2.10.2013 21:54

F22r72a98n92t88i96š16e92k 59P70r23u82d82k91ý 8512761782761

zivotni filozofie? 200 napadeni a vytrznosti za posledni dny? to snad ne!

+1/0
3.10.2013 7:07

P78a46v68e61l 65K62r71e87j72č21í24ř 2192501213466

Abych nebyl zaujatý, jako většina zde diskutujících, tak já nemám rád ani motorkáře, ani řidiče SUV ;-D

+7/−3
2.10.2013 20:16

Ř34e12h53o54ř 77V82l62a54s53á12k 2114244781356

R^

0/0
3.10.2013 3:20

J23i45ř69í 81Š29e60j13n76o52h20a 4432403274193

"Ridič SUV, účastník dopravní nehody,  při agresivním ujíždění z místa nehody  najel na nevinného motorkáře a zmrzačil ho !"

Tak by také mohl vypadat nadpis článku a dokonce by to objektivně bylo pravdivější.

Redaktoři ale  dobře vědí, jak podkuřovat průměrnému čtenáři a jak ho řádně  rozohnit :-)

Neznám předpisy v USA ale bude to podbné jako u nás. Ujetí  od doparvní nehody je  jednoznačně trestným činem.  Skutečnost, že se mi další účastníc nehody nelíbí, je zcela irelevantní. Oni by mu to děcko určitě nesežrali.

Agresivní akci začal řidič  SUV úmyslným přejetím stojící osoby ;-€

+2/−22
2.10.2013 20:08

P43a81v45e60l 71Ř70a45p66e48k 7332336979945

Dej si svátek. Ze strany motorkářů to byla evidentní provokace. Jen blázen by zastavil a šel se starat o raněného, když ví, že by sám schytal. Tihle motorkáři jsou zlo.

+10/−5
2.10.2013 20:12

J82i24ř18í 63Š60e56j18n47o96h77a 4492673914843

Že Vámbudou spílat kamarádi raněného není důvod k ujetí od nehody  - trestnému činu.

Ostatně ani později,kdyžůmyslně zranildalší,mu nijakzvlášťneublížili. Hospitalizován není. Takže to nebylo ani "oko za oko".

A proč jsoumotorkáři zlo ? Napdlo Vás, že kdyby přesedlalo 30% autařů

( většinou jezdí po jedenom,já taky)  na motocykl, tak by bylo rázem po problémech s dopravními zácpami  a parkováním ?

+3/−9
2.10.2013 23:57

P30e35t10r 43S44t52r45n44a20d 5295653634176

Pane, nejde o spílání. Jde o to, že okamžitě napadali to auto. Jsou to gangstři.

+4/−1
3.10.2013 8:22

J63a76r78d30a 58V95á62v17r93a 1376121791784

Na videu je jasně vidět že motorkáři vybržďovali SUV, to nedobrzdilo a srtrčilo do jednoho motorkáře. Ten to nerozdejchal a útočil na něho... Pak už je to jasný ten v SUV se bál o rodinu a ujížděl, protože by je na 100% dobili...

+8/−1
2.10.2013 20:48

J69i10ř94í 84Š67e21j14n78o60h45a 4232323894633

Vybržďovat  motorkou  SUV ?  ;-D

Tak to si někdy zkuste !

Prostě to motorkář poděllal. Ale  řidič SUV měl přesto spoustu času zabrzdit.

Tahle diskuse fakt nemá žádný smysl Rv

+3/−10
2.10.2013 23:52

P52a47v79e97l 43O94d92r11a83z30i98l 6284199957320

Určitě ne s váma, kterej nemumíte číst.

+1/0
3.10.2013 9:17

J23i41ř71í 41Š63e73j75n43o24h44a 4972523124833

Tak si to vybržování SUVčka někdy zkuste !

S motorkou ;-D

0/0
3.10.2013 16:17

P26a42t17r35i15k 98M64a55r57e14k 8452827768986

ja osobne bych nerekl ze ho vylozene vybrzdet chtel, protoze spis pustil jenom plyn, nez ze by aktivne brzdil ... takze ke kontaktu co je na videu "videt" doslo spis kvuli tomu ze ridic RR sledoval 10 motorek v jeho okoli (a prehledl tu co zpomaluje primo pred nim)

co se delo potom nikdo nevi protoze na videu to neni videt a muzeme se o tom pouze dohadovat

to ze jel pres motorky pak muze byt arogance ridice SUV, ale taky cisty strach o rodinu a zkratovite jednani v panice.

vam se nelibi jak lide odsuzuji motorkare .. protoze vetsina zkusenosti s nima jsou ze jsou to vymazani debilove, kteri jezdi agresive a riskuji nejen svoje zivoty - coz neni fer k tem rozumnym motorkarum

ale je to uplne stejne situac kdy tez spousta lidi nesnasi ridice SUV, protoze si mysli neco o jejich aroganci, komplex a buh vi cem - coz ale taky neni fer k tem kteri si takove auto koupi protoze se jim libi a jsou naprosto normalni ...

zijeme holt v takovem svete

+1/0
3.10.2013 18:57

T21o63m67á91š 93Z82e37m32a81n 3605578984775

http://www.liveleak.com/view?i=2e2_1380707420

jen z těch přejetých..

0/0
2.10.2013 19:26

A71l45e82x98a96n50d97e98r 14W66i21n82t89e33r 9589844233361

kde byla policie? tady vidime jak je du;ezite mit u sebe zbran a branit se sam.

0/−1
2.10.2013 19:11

P28a89v97e44l 13Ř79a39p59e18k 7102886199355

Motocykly s výkonem motoru nad 25 kW bych nepovolil k provozu na veřejných komunikacích. Hotovo, tečka, a třeba pukněte. Rv

Silnice jsou určeny k přepravě, nikoli k zábavě. Nedává smysl, aby se jeden bavil a jiní následkem toho trpěli (kravál, smrad, nebezpečí, ...).

A kdo by svou frustraci neměl jak vybít, může navštívit psychiatra. Za Prahou už pro vás stavějí nové léčebné centrum.

+7/−8
2.10.2013 18:22

I74r57e10n85a 83P22l30a46c85h35e10t21k59o11v80á 1216924136730

uz si tam rezervuj fleka

+4/−5
2.10.2013 18:23
Foto

P96ř46e30m79y87s72l 10Č79e28j67p 8898897978246

Mohu se optat, jaký používáte dopravní prostředek pro přepravu svého těla?

+1/−1
2.10.2013 18:23

P56e85t18e42r 33S71m10r11e16k 3812130720442

Niektorý sa presúvajú aj na väčšie vzdialenosti ako z domu do sámošky...

0/0
2.10.2013 18:27
Foto

P90ř30e37m78y95s17l 84Č45e38j37p 8368297968216

a?

0/0
2.10.2013 18:31

P22a50v27e28l 45Ř19a22p44e54k 7932126609785

To je holt ten náš silniční socialismus, který dovoluje to sobectví plynoucí z neustálého přesouvání, když někdo není schopen nebo nemá motivaci uspořádat si život důstojným způsobem. Problém je, že motorismus privatizuje zisky a socializuje ztráty. Ti lidé, kterým pod okny postavili silnici a kde túrujete motor, protože můžete, by vás možná nejraději něčím praštili, ale systém je nutí trpět to.

0/0
2.10.2013 18:34

J11i95ř44í 24Š97e83j98n64o87h97a 4392203924903

Pane, vy jste fašista.

+3/−1
3.10.2013 0:29

P39e20t56e79r 15S14m73r87e88k 3642630840372

Vy ste vtipálci s tými bicyklami. Ja keby som mal v práci veci obehávať na bajku, tak mi trvá jeden pracovný deň dva týždne. ;-D Ale inak nič proti bicyklovaniu. Osobne ho mál veľmi rád.

0/0
3.10.2013 18:26

P34a77v84e82l 83Ř92a56p16e43k 7412916219305

Většinou jezdím na kole. Existují i elektrokola, která mají výkon legislativně omezený na tuším 250 Wattů. Není důvod, proč by jiné jednostopé vozidlo - motocykl - měl mít výkon až tisícinásobný. To už není na přepravu, ale na machrování, dělání bordelu, kompenzaci duševních poruch a jízdu porušující předpisy. Takový křáp si nikdo nekupuje proto, aby se spořádaně přepravoval. Takže omezit a komu se to nebílí, léčit.

+2/−3
2.10.2013 18:31
Foto

P23ř21e56m61y29s87l 34Č25e31j15p 8438477328546

A když jezdíte nevětšinou, tak v čem jezdíte? PS: na kole dávám cca 3-5tis. ročně, dle toho co mi čas dovolí a to samé najezdím autem, protože zboží se mi blbě na kole převáží. To já jen čím jezdíte, když Vám vadí hlasitost, která je tak nějak způsobená hlavně majitelem jednostopého vozítka, kdy tlumiče výfuku jsou potupa ...

0/−2
2.10.2013 18:35

P74a36v17e55l 58Ř44a98p71e40k 7192226559365

Autem najezdím necelé 2 tis. ročně, na kole možná jako vy. Nic víc. Irituje mě, když po ulici projíždí motorkáři dělající kravál až se klepou okna ve výlohách. Takový rámus nedělá ani dieselová lokomotiva. Ta aspoň koná užitečnou práci, motorkář pro mě žádným přínosem není, jen mě beztrestně obtěžuje, namísto toho, aby svůj tristní duševní stav léčil účinnějším a přijatelnějším způsobem.

0/−1
2.10.2013 18:40
Foto

P10ř44e33m76y25s86l 92Č82e60j76p 8428137438956

To ale nemůžete přeci brát tak jednostranně. Kolega z kšeftu jezdí na skůtru a divil byste se, co lze v úložném prostoru převézt za množství, ohledně zboží. Do města s hustým automobilovým provozem je skútr, moped nezaplatitelné vozítko. Jen řidiči aut ještě stále nechtějí a neumí reagovat na mopedy, cyklisty atd...

+2/0
2.10.2013 18:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.