- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To zas nějakej frajer machroval s papričkama.
spíš ATR odchází trubičky a nějak hoří... není první
Vážení cestující, to co vidíte při pohledu z okýnek vlevo, je hořící levý motor. Při pohledu vpravo můžete vidět požár pravého motoru. Při pohledu dolů můžete vidět bílé tečky, což jsou naše padáky. A tímto se s Vámi loučím a jménem posádky Vám přeji poklidný zbytek letu...
to možná platí u low-costů ... Z hlediska bezpečnosti jsou ČSA ještě pořád na slušné evropské úrovni (neplést se servisem, to je jiná) :)
Nelze než pochválit piloty za učebnicové zvládnutí krizové situace
Ano , to určite,ale aj toto patrí k ich práci.
no koukám, že ČSA začínají perlit :)
V neděli jsem měl letět do Moskvy a potom dál a A319 měla problémy s elektrickým napájením kuchyňky a videa, což napájí motor č.2. Nejdřív čekání v letadle, pak na gejtu a za tři hodiny nám řekli, že letíme .... A 10 minut po startu kapitán ohlásil, že závada trvá a vracíme se ... takže přebookováno na pondělí a noc v hotelu Marriott :)
Nevím, jak mě přebookovali, ale v Po jsem strávil dalších 30 minut na check-inu, protože v neděli mi nevydali letenku, nýbrž Flight Manifest ... a protože v pondělí mě odbavovala mladá holka, co s tím moc neuměla, tak to chvíli trvalo ... No, hlavně, že jsem odletěl a v pondělí už bylo vše ok a doletěli jsme až do Moskvy :)
A co byste chtěl - letět dál i se závadou?? To jste si měl sednout do nějaké nízkonákladovky
A čisté spodní prádlo, dostali po přistání od ČSA cestující také?
To zase bude mít Borhyová vyvalené oči při zprávách
Lítával jsem větroněm, ten nemá žádnej motor a JAKÁ to byla zábava
žádná zábava, větron na potvoru nehořívá často....
Tak vidět, jak motor hoří...pak neběží a bejt ve vzduchu x metrů nad zemí...asi by mě hráblo...
A ja SXB->PRG. Slusnej rachot