Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S Klausem jsme se nerozešli, nebyl naším členem, říká šéf Svobodných

Léta spolupracoval s Václavem Klausem, od roku 2009 vede Stranu svobodných občanů, která chce v nadcházejících volbách zaujmout voliče svým liberálním a euroskeptickým postojem. V on-line chatu se čtenáři iDNES.cz však Petr Mach zdůraznil, že se strana s Klausem nerozešla. "Václav Klaus nikdy nebyl ani naším členem, ani kmotrem," uvedl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F25r92a47n83t64i35š18e92k 30E60l75i38á26š 6587593705756

Svobodní mi byli vždy sympatičtí. Nevolil jsem je, abych neztratil hlas pro pravici. Teď je volit budu. Jsem proti všem dotacím a podporám. Jen se obávám, aby se zrušením Cermatu nezanikly i státní maturity, které považuji za velmi prospěšné.

+9/0
4.10.2013 11:34

J11o88s67e68f 38K16o33p15e14c81k98y 9374312575

Uvidime jak budete proti podporam a dotacim az se treba vase deti nebudou mit jak dostat do skoly...;-)

0/−5
4.10.2013 12:47

K21a25r50e52l 15B78l71á90h19a 6386587174354

Opravdu je treba dneska resit takove drobne detaily, ktere mohou nastat nejdrive tak v roce 2020 a je tudiz dost casu prijit s nejakym resenim, ktere bude vyhovovat obcanum i strane Svobodnych?

+1/0
4.10.2013 12:52

J90o26s58e43f 85K42o37p41e52c27k12y 9554642415

Zruseni verejne dopravy rozhodne neni zadny detail a jednim z desitek dusledku tohoto zcela nesmyslneho napadu, bude treba to, ze se deti nedostanou do skoly a mnoho jejich rodicu do zamestnani ;-)

0/−7
4.10.2013 12:57

K58a31r35e93l 91B38l27á27h11a 6176177644964

nikdo nechce rusit verejnou dopravu. Pokud lidem zustane vice penez v penezenkach, mohou si dovolit drazsi jizdne pro sve deti. Misto prerozdelovani a ruznych prispevku, ktere jsou neefektivni, zvysuji byrokracii a stoji stat penize si muzou rodiny s detmi sami urcovat sve vlastni priority, pokud nebudou statu odvadet tolik penez a potom nebude problem zaplatit vyssi jizdne, pokud se rozhodnou, ze dite nekam bude dojizdet. Ale taky se nebude na dotacich plytvat a nebudou jezdit pro 3 lidi autobusy s kapacitou 50 lid jako je tomu dnes stale bezne v mnoha krajich. Stejne tak, proc jste takovy pesimista, ze se rodice nedokazi o takove drobnosti postarat i sami a treba se budou stridat a tech par deti z nejake zapadle vesnice poveze kazdy tyden nekdo jiny apod.??? Proc vas hned napada automaticky negativni scenar? navic to je na roky dopredu a jsou tuny casu, jak toto bez problemu osetrit. 

Je mi lito, ze hrajete populistickou hru na city "A co deti, pomyslel z vas nekdo na chudaky deti?" (drbna simpsnu) ;-)

+4/0
4.10.2013 13:32

J38o96s57e40f 78K98o96p24e86c33k64y 9514882295

Samozrejme, ze lidem nezbyde vice v penezenkach, aby si mohli dovolit zaplatit jedno jizde po meste v radu stokorun. Takze zruseni dotaci povede jedine ke zruseni mestske dopravy ;-) Me zadny negativni scenar nenapada, me napada pouze naprosto realisticky. Zruseni dotaci zapricini zruseni verejne dopravy a to zapricini narust automobilove dopravy o stovky procent. Na coz nemame ani silnice ani parkoviste. O masivnim narustu nehod a nakladu na lekarskou peci ani nemluve. Ale jak rikam, volici SSO maji zvlastni vlastnost zcela ignorovat nasledky svych cinu ;-)

0/−4
4.10.2013 13:36

R79a72d33e50k 58Z23e40l40y59c16z 1328228422620

Co na to říct.... asi jedno - vybrane daně by mely ve valne vysi zustat tam, kde se vyberou a rozhodnout co s nima maji občané te spravni jednotky. Když budou chtit dotovat doplavu a mit jizdne za kačku, dobrá, když se rozhodnou pro financovani divadla a budou mit dražší jizdne, taky je to jejich rozhodnutí. Kapišto? Mimochodem, proč si myslíte, že i dopravu deti do skol nezvladne soukromnik s malym busem? Naklady male, mohou sena nich domluvit rodice i dotycne obce...

+4/0
4.10.2013 13:47

J97o41s41e77f 34K71o43p23e29c53k25y 9854422625

SSO chce nebo nechce zrusit vsechny dotace? ve vasem prispevku mluvit o dotacich... Myslite treba dopravu nekolika tisic "deti" na CZU v Suchdole? ;-)

0/−2
4.10.2013 13:53

R44a43d12e38k 50Z48e96l46y38c82z 1668168832960

Klidne at se zrusí, velmi radi se toho ujmou soukromníci. Nebo se bojíte, ze nikdo nebude schopen a ochoten vozit lidi z místa A na místo B? Bez dotací?

+3/0
4.10.2013 14:00

J65o97s33e55f 85K64o60p87e91c33k72y 9634572455

Samozrejme nikdo nebude schopen jezdit bez dotaci z mista A na misto B, protoze na tom proste prodela. Stejne jako na tom prodela ted ;-)

0/−3
4.10.2013 14:03

R58i13c95h42a37r97d 77N25o71v30á83k 9901232112936

Ježíši, s tím zrušením veřejný dopravy jste mě teda vyděsil 8-o ;-D

0/0
4.10.2013 14:09

J13o94s67e64f 59K25o63p55e90c39k55y 9964822545

To se nedivim, pro kazdeho kdo by pak pouzival silnice, by nastaly velice krusne casy ;-)

0/0
4.10.2013 14:14

K20a15r77e83l 49B11l79á78h69a 6726567984874

vozeni po meste v radu stokorun? To jako ze verejna doprava bez dotaci bude drazsi nez jet taxikem? ;-D ;-D ;-D

Cele to vase videni cerne budoucnosti je samozrejme holy nesmysl. Narust automobilove dopravy o stovky procent? Na to jste prisel jakou dedukci? Vy zase mate zvlastni vlastnost zvysovat nasledky minimalne o rad vyssi, nez by vypadal i ten nejhorsi scenar ;-)

+1/0
4.10.2013 15:27

J81o60s34e11f 72K46o86p96e29c77k94y 9914842435

Ano, vozeni po meste bude tak okolo 100kc za jednu cestu. Problem je mimo jine v tom, ze tramvaj, metro nebo autobus stoji proste vice nez vuz taxi. Nepocitaje tedy vyssi lidske naklady a udrzbu ;-) a vzhledem k tomu, ze se cca 50% populace bude muset premistit z tisicu velkokapacitnich prostredku MHD do aut urcenych pro IAD bude to narust IAD o stovky procent. To je prosta matematika ;-)

0/−1
4.10.2013 15:37

K49a49r51e96l 52B79l41á27h20a 6776227394604

Vyborne, tak vy jste spokojeny s tim, ze kazdy vydelecne cinny obcan teto zeme prispiva rocne na prazskou MHD 2000 korun rocne? Mesto, kde jsou nejvetsi prumerne prijmy v republice, rozdil oproti nekterym krajum i 30% a i tak kazdy pracujici, ktery bere v prumeru o 8 tisic mesicne mene, nez prumerny prazak jim posila ze sveho rocne 2000 korun na MHD a podporuje to, ze i pres nadprumerne prijmy, maji prazane nejvetsi ulevy a slevy na MHD v republice. Deti do 15 let zdarma a stejne tak seniori. 30% lidi cestujicich neplati zadne jizdne a 25% udajne jezdi na cerno. Neboli v Praze, kde jsou nejvetsi prijmy v republice neplati za jizdne vice nez 50% cestujich a kazdy obcan jim za toto plivnuti zbytku naroda do ksichtu jeste posila 2000 korun rocni prispevek. Tomu rikate spravne a efektivni prerozdelovani penez statniho rozpoctu? To ani nemluvim o tom, ze na prazana dostane mesto x krat vetsi rozpocet nez z maleho mesta atd. A i presto prezevsechno je Praha nejzadluzenejsi mesto na jednoho obcana v CR (absolutne samozrejme taky).

Jak vysvetlite cloveku ktery zijete napriklad na bruntalsku, ktery si plati cestu do prace sam v plne vysi, ze ma Praze jenom na dopravu posilat rocni prispevek 2 tisice korun?

+2/−1
4.10.2013 16:16

J91o33s25e97f 91K13o26p74e72c39k15y 9534342455

Prazane zase plati verejnou dopravu na Bruntalsku, takze cely vas pomerne dlouhy prispevek je pomerne zbytecny neb odpoved je prosta... ;-)

+1/−1
4.10.2013 16:22

K66a22r84e10l 87B57l25á45h38a 6296317584564

no kdyz je vase videni sveta takhle jednoduche, potom nezbyva, nez vam poprat pekny den a lepsi zitrky prodotujeme se k vyrovnanemu rozpoctu a splaceni statniho dluhu R^ Treba se svet zblazni a ten vas scenar se uskutecni. :-P

0/−1
4.10.2013 16:29

J18o49s43e24f 33K60o17p36e14c95k61y 9964982815

"muj" scenar plati ve vsech vyspelych statech sveta, vas nikde... ;-)

+1/0
4.10.2013 16:34

K26a74r76e21l 91B97l55á94h59a 6966927224504

vas scenar neplati taky nikde. To by ty zeme nesmely koncit kazdy rok ve velkych schodcich. To bychom museli mit efektivni statni spravu, ktera i ty dotace rozdeluje efektivne jako se o to snazi v jinych zemich. Navic spousta tech zemi cekaji v budoucnu problemy, az ty zeme, ktere dostaly ty stamiliardy eur na zachovani vlastni existence reknou, ze ten dluh nemaji jak zaplatit a ty dluhopisy a jine derivaty nebudou nic nez bezcenne cary papiru a tak bud zkrachujou velke bankovni domy a privodi ekonomicky kolaps, nebo to zadotuji vlady a zvysi tak svuj statni dluh nekde i o par desitek procent HDP. :-/

+1/0
4.10.2013 16:44

J13o76s86e85f 77K69o53p69e65c32k94y 9894302735

Muj scenar plati vsude neb vsechny vyspele staty na svete dotuji ;-)

0/0
4.10.2013 16:48

K38a40r17e87l 47B90l57á43h29a 6636527194664

A diky dotacim hospodari tyto zeme z EU s vyrovnanym rozpoctem a nemaji zadny statni dluh? Muzete uvest prosim alespon 3 priklady?

0/0
4.10.2013 16:53

J58o62s54e83f 26K39o47p66e32c37k19y 9754282395

Statni dluh mely zeme i ve stredoveku, kdy zadne dotace nebyly, nebo byly extreme nizke, takze zadne spojeni techto 2 veci neexistuje. ja mluvim o tom, ze vsechny vyspele staty na svete dotuji a ze zadna zeme se ani nepokousi o to, co navrhuje SSO tedy zruseni dotaci ;-)

0/0
4.10.2013 16:59

K38a56r19e53l 25B11l76á81h66a 6286897144734

Takze kdyz vsechny zeme dotuji, tak z toho automaticky plyne, ze je to nejlepsi cesta k prosperite? Kdyz teda v Nemecku rozhodnou politici, ze vypnou vsechny jaderne elektrarny, tak to mame udelat automaticky take?

Neni to nahodou tak, ze dnes dotuji vsichni, protoze bez dotaci nedokazou byt konkurenceschopni a tudiz dotovat musi proto aby prezili, ikdyz na dluh a nikoli proto, ze je to vyhodne pro ten stat a jeho obcany do budoucna?

Za chvili jenom na uroky z dluhu pujde cca 10% statniho rozpoctu. Neboli abyste udelal vyrovnany rozpocet, budete muset dokazat vytvorit desetiprocentni prebytek, aby byl stat na nule a jeho dluh nerostl. A cim vetsi dluh, tim vyssi urok a zaroven vyssi sazba uroku. A prijde par tezkych let a jsme ve stejne nekontrolovatelne spirale jako napr. Recko a dalsi zeme. Tam byste se chtel prodotovat?

0/0
4.10.2013 17:22

J58o54s43e66f 32K35o60p85e21c12k77y 9214732905

Ne, kdyz vsechny vyspele staty sveta dotuji, tak zrejme velmi dobre vedi, proc to delaji. A maji spocitano /az na nektere dotace samozrejme/ ze dotace jsou neco na zpusob investice, ze bud prinesou v budoucnosti vice nebo stejne penez, nez byla ta castka, kterou stat vydal puvodne /to je priklad stavebniho sporeni/. Anebo alespo zarucuji, ze stat neni nutny vydavat mnohem vice, nez kdyby nedotoval /to je priklad verejne dopravy/ Recko a dotace o kterych se bavime spolu nijak nesouvisi, takze nevim, co tim chcete rict ;-)

0/0
4.10.2013 17:27

M35i70r17o78s78l71a71v 28V14e71l53i98k92ý 1645804805867

Svobodní určitě nebudou rušit veřejnou dopravu. Běžte spamovat ke komoušům;-D

+1/0
5.10.2013 18:05

K64a36r35e72l 17B76l93á51h52a 6926777514454

a delate jako by se dnes stat postaral v tehle veci o 100% skolaku a studentu ;-D

+1/0
4.10.2013 12:53

J16o74s14e37f 85K55o95p20e20c35k11y 9864362385

Stat dnes dava naprosto dostacujici moznosti vyberu k tomu, aby se temer kazdy skolak dostal do sve skoly;-)

0/0
4.10.2013 12:59

K94a77r36e66l 30B39l31á90h55a 6476647614624

no vidite, sam tam mate to slovicko temer. ;-)

0/0
4.10.2013 13:22

J39o84s36e29f 77K49o62p35e47c33k88y 9374942355

ano mezi slovicky temer kazdy a temer zadny je proste rozdil. nevolici SSO ho vidi... ;-)

0/0
4.10.2013 13:30

K89a54r25e10l 71B30l50á65h56a 6736667204304

ja nejsem volic svobodnych.

Nevim, odkud jste vzal statistiky, ze temer kazdy skolak do sve skoly dojizdi. Drtiva vetsina skolaku muze bez problemu chodit do skoly pesky a zabere jim to par minut. Takze postarat se o ty zbyle, aby se dostaly do skoly bez problemu nebude pri vyrovnanem rozpoctu a bez zbytecneho plytvani zadny problem a pevne verim, ze ve strane svobodnych se najdou rozumni lide, kteri chapu vyznam dostupnosti vzdelani pro budoucnost nasi zeme ;-)

+1/0
4.10.2013 13:35

J16o84s82e57f 89K30o93p42e79c35k97y 9814182855

Na stredni a vysoke skoly dojizdi naprosta vetsina studentu /treba v ramci daneho mesta/ a u zakladnich skol to bude tez nemale procento. O duchodcich a lekarich atd ani nemluve, takze nevim o jakem plytvani to mluvite, ale s touto diskuzi to jiste nema nic spolecneho ;-)

0/0
4.10.2013 13:38

R74i68c40h12a77r92d 44N94o10v11á31k 9641892422886

A teď mi povězte, proč bych měl souhlasit s tím, aby se všem těm vámi vyjmenovaným skupinám lidí dotovalo jízdný z daní, který platím já a moje firma?

Moje dcera taky jezdí každý den do školy a ze školy několik desítek km a jezdí školním busem, který nijak dotovaný není a svět se nezbořil...

0/0
4.10.2013 14:17

J28o79s54e21f 39K41o29p61e49c40k46y 9734412565

Skolni bus, ktery nijak dotovany neni? ;-) a kolikpak platite za jednu cestu vasi dcerky nekolik desitek km? trzni cenu odhaduji na cca 250 kc

0/0
4.10.2013 14:21

R73i89c12h88a21r63d 89N86o43v64á41k 9371712882816

JJ, trefil jste se, cca 300 - máte dobrej odhad :-)

0/0
4.10.2013 14:27

J56o67s65e13f 10K89o16p28e37c96k56y 9434482775

Takze predpokladam, ze chapete, ze pocet lidi, kteri si mohou dovolit zaplatit minimalne 7000 kc mesicne pouze za cestu jednoho sveho ditete do skoly je v teto zemi pomerne maly ;-)

0/0
4.10.2013 14:31

R61i47c55h69a63r52d 36N41o62v10á30k 9351382912216

To jo, ale každý jistě taky chápe, že mu já na jeho dopravu dobrovolně přispívat nebudu, a proto budu volit stranu, která s touhle mojí preferencí bude v souladu :-)

...obecně, jsem ochotný dobrovolně platit na každého, kdo je nějak objektivně znevýhodněný (zdravotně, senioři, ženy na mateřské apod.), ale nejsem už ochotný sponzorovat nikoho, kdo je zdravý a v produktivním věku, jeho život je jeho boj (a MHD je dotovaná pro každého)

0/0
4.10.2013 14:39

J55o96s14e57f 72K66o82p77e17c37k56y 9834822835

To jiste, jen tim, ze budete souhlasit s tim, ze se dotovat verejna doprava uz nebude ohrozite sam sebe a i vas dceru... ;-)

0/0
4.10.2013 14:42

R61i24c16h56a48r64d 13N93o80v11á34k 9391302362136

A to mi teda povězte jak? 8-o Jako, že všichni ti, co by neměli na nedotovanou veřejnou dopravu, najednou nakoupí auta a budou mít na benzín při dnešní výši spotřební daně?

0/0
4.10.2013 14:45

J13o79s64e76f 35K25o50p59e38c90k14y 9934632765

ano, vsichni ti, co nyni maji auta, ale nepouzivaji je denne, je zacnou pouzivat. Ti co auta nemaji, si je budou muset nejak poridit, protoze jinak se do prace a skol proste nedostanou...;-) nasledky toho, so samozrejme umite predstavit na vlastnim zdravi a zdravi vasich deti...

0/0
4.10.2013 14:48

R61i36c95h52a57r78d 48N16o28v81á53k 9551522122336

Opět jste mě vyděsil, aby se ze mě nakonec na stará kolena nestal vystrašenej socialista, kterej má pocit, že když se o něj nepostará stát, tak dopadne špatně ;-(

Btw, vy tímhle teda říkáte, že podle vás po zrušení dotací bude levnější IAD než veřejná doprava, jo? Teď to nechci dohledávat, ale přijde mi to dost nepravděpodobný. A i kdyby jo, tak to je život, obecně mě nikdy nepřesvědčíte, abych podporoval kombo "daně + dotace".

0/0
4.10.2013 15:00

J55o47s37e62f 51K14o33p75e28c16k57y 9454722565

To se samozrejme stane levnejsi IAD nez ta verejna. jedna cesta po vetsim meste bude stat okolo 100 kc tedy 200 denne a tedy 4400 mesicne. Tzn 52 000 rocne. tzn cena ojeteho stareho auta... ;-)

0/0
4.10.2013 15:08

R27i57c60h18a40r13d 49N96o42v77á77k 9341642732466

Tak jo, blahopřeju R^  Už jste mě s tou argumentací na téma mého zdraví a zdraví mých dětí fakt definitivně vyděsil - od teďka budu pro MHD za 1 Kč, zpřísnění emisních limitů u aut, zákazy vjezdu do centra a cyklostezky všude, do kopce s vlekem :-)

0/0
4.10.2013 15:18

K94a81r69e97l 56B15l44á66h65a 6106357574124

Jednoduse je nesmysl si myslet, ze pokud se zrusi dotace, tak zmizi hromadni prepravci do jednoho, nebo se bude platit radove vice, nez dnes.

Holt to napr. v praze nebudou delat ridici za prumerny plat 31 tisic, o kterem se muze zdat cca 80% pracujicich v teto zemi, ale veme tu praci nekdo treba za 20 tisic a hned byste tim v praze usetril nejakou tu miliardu. Stejne tak soukromnik by neplytval zdroji a oproti neefektivnimu molochu by urcite dokazal usetrit taky par miliard. A nakonec zjistite, ze misto 16 miliard rocne to soukromy sektor v Praze dokaze udelat za polovicni cenu a pokud lide diky zruseni takovychto dotaci usetri 1000 korun mesicne, tak zjisti, ze je to nakonec nestoji treba ani korunu navic. Kazdopadne by situace nebyla takova jakou se nam snazite nastinit.

I ohledne tomu zvyseni automobilove dopravy o stovky procent apod. Mate vsechny lidi za totalni blbce? Myslite ze jiz dnes spousta z nich nejezdi do prace v plne obsazenem aute? A cesta je vyjde stejne nebo levneji, nez dnesni hromadna doprava?

0/0
4.10.2013 16:26

J30o33s51e30f 12K43o71p64e95c94k43y 9714292165

Hromadna doprava je az na par vyjimek z podstaty ztratova v CR stejne jako kdekoliv jinde ve vyspelem svete. Nevim, co vic k tomu mohu rict a pokud je ztratova a dopravci nebudou dostavat dotace, tak nebudou jezdit... nebo vy byste se dal na ztratove podnikani? Do plne obsazeneho auta se vejde 5 osob, do plne obsazeneho primestskeho vlaku nekolik stovek lidi... narust o stovky procent. Sem zvedavy jak dlouho vas bude jeste bavit mlatit hlavou o zed, musi to byt uz unavne ne? ;-)

0/0
4.10.2013 16:32

K50a94r84e72l 78B68l12á81h21a 6746747734984

Do plne obsazeneho auta se vejde 5 osob, do plne obsazeneho primestskeho vlaku nekolik stovek lidi... narust o stovky procent. Nechapu co jste tim chtel jako rict? On ma kazdy nadrazi par metru od sveho bydleni? On ma vlak stejne naklady na provoz jako auto?

Z podstaty je az na par vyjimek "podnikani" statu ztratove, protoze z ciziho krev netece. Ja netvrdim, ze by PDP mel byt ziskovy, ale jsem presvedcen o tom, ze pokud by to dostali soukromni dopravci a fungovala tam konkurence, tak by dokazali jit s naklady klidne az na 50%. A stat by z dotaci neplatil rocne 11mld ale treba 4. ;-)

Pokud se udelaji poradne analyzy a vysledky budou takove, ze se vyplati alespon castecne dotovat verejnou dopravu, tak kazdy rozumny clovek vcetne svobodnych bude urcite naklonen nejakemu kompromisu. Zvlast pokud budou v koalici, jakoze zatim to na vladu jedne strany svobodnych nevypada. Proto jsem vam uz prvnim prispevku psal, ze zbytecne resime vase velice nerealne scenare.

0/0
4.10.2013 16:52

J21o22s93e52f 39K77o91p94e22c53k36y 9134612395

ti lide v tech vlacich jsou proto, ze chteji do prace nebo do skol. Pokud vlak nebude, bude narust IAD o stovky procent, protoze ten vlak ma cca 60x vyssi kapacitu nez plne obsazene auto... Soukromi dopravci jezdi vsude ve svete i u nas uz davno a zazrak se jeste kupodivu nestal ;-)

0/0
4.10.2013 16:56

K74a39r85e74l 63B84l85á38h25a 6696257614774

Tohle nema cenu resit. Vy jednoduse nechapete, ze s minimalizaci dotacni politiky by si lide mohli dovolit drazsi jizdne a dopravci by mohli fungovat i bez dotaci. Stejne jako taxikari. Taky je nikdo nedotuje a stale funguje a jejich pocet spise roste. Proc by podle vas meli skoncit hromadni dopravci? Jak je mozne, ze Jancura dokaze jezdit bez dotaci za stejne naklady jako CD s dotacemi?

0/0
4.10.2013 17:26

J42o27s51e40f 54K36o68p71e52c82k11y 9904412505

Ano, nema cenu to resit, protoze nejste schopny priznat, ze verejna doprava je temer vzdy ztratova zalezitost a ze bez dotaci by proste nemohla fungovat. Lide by si zcela jiste nemohli dovolit platit 200 kc za cestu do prace a z prace... CD na trase, kterou jezdi Jancura dotace nedostavaji a CD i Jancura na teto trase prodelavaji ;-)

0/0
4.10.2013 17:31

M24i55r82o41s46l74a17v 71V16e80l88i98k20ý 1235354835777

za 200 ? To dojíždíte každý den do Brna ne?

Jinak svobodní nemají nic proti tomu, aby kraj či obec přispíval na veřejnou dopravu pokud si to lidé budou přát.

Myslím, že jste progrm svobodných ani nečetl a chcete se k němu vyjadřovat (http://www.svobodni.cz/files/docs/Politicky-program.pdf)

0/0
4.10.2013 20:41

J81o24s26e23f 61K93o11p94e58c34k70y 9124862135

100Kc bude cena za dopravu po vetsim meste po skonceni dotaci. Realna cena provoznich nakladu je momentalne cca 75 kc, k tomu je nutne pripocitat zisk / a to zcela pomijim investicni naklady.../  Nema naprosto zadny smysl delat jakoukoliv dopravni politiku bez ucasti statu, ktery se stara o propojeni jednotlivych kraju...;-)

0/0
4.10.2013 21:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.