Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S Klausem jsme se nerozešli, nebyl naším členem, říká šéf Svobodných

Léta spolupracoval s Václavem Klausem, od roku 2009 vede Stranu svobodných občanů, která chce v nadcházejících volbách zaujmout voliče svým liberálním a euroskeptickým postojem. V on-line chatu se čtenáři iDNES.cz však Petr Mach zdůraznil, že se strana s Klausem nerozešla. "Václav Klaus nikdy nebyl ani naším členem, ani kmotrem," uvedl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F27r57a65n30t95i78š57e77k 62E27l80i50á34š 6167343745956

Svobodní mi byli vždy sympatičtí. Nevolil jsem je, abych neztratil hlas pro pravici. Teď je volit budu. Jsem proti všem dotacím a podporám. Jen se obávám, aby se zrušením Cermatu nezanikly i státní maturity, které považuji za velmi prospěšné.

+9/0
4.10.2013 11:34

J55o40s38e11f 93K38o17p32e95c30k47y 9924732345

Uvidime jak budete proti podporam a dotacim az se treba vase deti nebudou mit jak dostat do skoly...;-)

0/−5
4.10.2013 12:47

K43a49r14e50l 60B60l62á49h79a 6116787434324

Opravdu je treba dneska resit takove drobne detaily, ktere mohou nastat nejdrive tak v roce 2020 a je tudiz dost casu prijit s nejakym resenim, ktere bude vyhovovat obcanum i strane Svobodnych?

+1/0
4.10.2013 12:52

J65o17s77e82f 26K24o11p42e46c69k75y 9264632375

Zruseni verejne dopravy rozhodne neni zadny detail a jednim z desitek dusledku tohoto zcela nesmyslneho napadu, bude treba to, ze se deti nedostanou do skoly a mnoho jejich rodicu do zamestnani ;-)

0/−7
4.10.2013 12:57

K23a72r82e36l 40B69l52á55h16a 6836117824244

nikdo nechce rusit verejnou dopravu. Pokud lidem zustane vice penez v penezenkach, mohou si dovolit drazsi jizdne pro sve deti. Misto prerozdelovani a ruznych prispevku, ktere jsou neefektivni, zvysuji byrokracii a stoji stat penize si muzou rodiny s detmi sami urcovat sve vlastni priority, pokud nebudou statu odvadet tolik penez a potom nebude problem zaplatit vyssi jizdne, pokud se rozhodnou, ze dite nekam bude dojizdet. Ale taky se nebude na dotacich plytvat a nebudou jezdit pro 3 lidi autobusy s kapacitou 50 lid jako je tomu dnes stale bezne v mnoha krajich. Stejne tak, proc jste takovy pesimista, ze se rodice nedokazi o takove drobnosti postarat i sami a treba se budou stridat a tech par deti z nejake zapadle vesnice poveze kazdy tyden nekdo jiny apod.??? Proc vas hned napada automaticky negativni scenar? navic to je na roky dopredu a jsou tuny casu, jak toto bez problemu osetrit. 

Je mi lito, ze hrajete populistickou hru na city "A co deti, pomyslel z vas nekdo na chudaky deti?" (drbna simpsnu) ;-)

+4/0
4.10.2013 13:32

J45o92s90e58f 98K24o93p84e65c87k51y 9634762595

Samozrejme, ze lidem nezbyde vice v penezenkach, aby si mohli dovolit zaplatit jedno jizde po meste v radu stokorun. Takze zruseni dotaci povede jedine ke zruseni mestske dopravy ;-) Me zadny negativni scenar nenapada, me napada pouze naprosto realisticky. Zruseni dotaci zapricini zruseni verejne dopravy a to zapricini narust automobilove dopravy o stovky procent. Na coz nemame ani silnice ani parkoviste. O masivnim narustu nehod a nakladu na lekarskou peci ani nemluve. Ale jak rikam, volici SSO maji zvlastni vlastnost zcela ignorovat nasledky svych cinu ;-)

0/−4
4.10.2013 13:36

R32a10d13e44k 73Z44e95l35y36c16z 1288518132610

Co na to říct.... asi jedno - vybrane daně by mely ve valne vysi zustat tam, kde se vyberou a rozhodnout co s nima maji občané te spravni jednotky. Když budou chtit dotovat doplavu a mit jizdne za kačku, dobrá, když se rozhodnou pro financovani divadla a budou mit dražší jizdne, taky je to jejich rozhodnutí. Kapišto? Mimochodem, proč si myslíte, že i dopravu deti do skol nezvladne soukromnik s malym busem? Naklady male, mohou sena nich domluvit rodice i dotycne obce...

+4/0
4.10.2013 13:47

J23o60s71e97f 25K40o86p96e52c77k27y 9264482425

SSO chce nebo nechce zrusit vsechny dotace? ve vasem prispevku mluvit o dotacich... Myslite treba dopravu nekolika tisic "deti" na CZU v Suchdole? ;-)

0/−2
4.10.2013 13:53

R37a17d93e83k 75Z91e92l32y15c80z 1658188782480

Klidne at se zrusí, velmi radi se toho ujmou soukromníci. Nebo se bojíte, ze nikdo nebude schopen a ochoten vozit lidi z místa A na místo B? Bez dotací?

+3/0
4.10.2013 14:00

J67o63s52e80f 72K90o33p52e37c79k64y 9614282455

Samozrejme nikdo nebude schopen jezdit bez dotaci z mista A na misto B, protoze na tom proste prodela. Stejne jako na tom prodela ted ;-)

0/−3
4.10.2013 14:03

R13i60c65h56a27r56d 91N98o97v33á67k 9361682292376

Ježíši, s tím zrušením veřejný dopravy jste mě teda vyděsil 8-o ;-D

0/0
4.10.2013 14:09

J65o27s58e31f 17K57o83p24e73c44k75y 9504142635

To se nedivim, pro kazdeho kdo by pak pouzival silnice, by nastaly velice krusne casy ;-)

0/0
4.10.2013 14:14

K65a13r21e40l 73B86l12á30h98a 6606617914744

vozeni po meste v radu stokorun? To jako ze verejna doprava bez dotaci bude drazsi nez jet taxikem? ;-D ;-D ;-D

Cele to vase videni cerne budoucnosti je samozrejme holy nesmysl. Narust automobilove dopravy o stovky procent? Na to jste prisel jakou dedukci? Vy zase mate zvlastni vlastnost zvysovat nasledky minimalne o rad vyssi, nez by vypadal i ten nejhorsi scenar ;-)

+1/0
4.10.2013 15:27

J64o53s57e15f 63K63o33p10e24c47k12y 9964382545

Ano, vozeni po meste bude tak okolo 100kc za jednu cestu. Problem je mimo jine v tom, ze tramvaj, metro nebo autobus stoji proste vice nez vuz taxi. Nepocitaje tedy vyssi lidske naklady a udrzbu ;-) a vzhledem k tomu, ze se cca 50% populace bude muset premistit z tisicu velkokapacitnich prostredku MHD do aut urcenych pro IAD bude to narust IAD o stovky procent. To je prosta matematika ;-)

0/−1
4.10.2013 15:37

K75a51r82e81l 79B51l94á44h66a 6636257384544

Vyborne, tak vy jste spokojeny s tim, ze kazdy vydelecne cinny obcan teto zeme prispiva rocne na prazskou MHD 2000 korun rocne? Mesto, kde jsou nejvetsi prumerne prijmy v republice, rozdil oproti nekterym krajum i 30% a i tak kazdy pracujici, ktery bere v prumeru o 8 tisic mesicne mene, nez prumerny prazak jim posila ze sveho rocne 2000 korun na MHD a podporuje to, ze i pres nadprumerne prijmy, maji prazane nejvetsi ulevy a slevy na MHD v republice. Deti do 15 let zdarma a stejne tak seniori. 30% lidi cestujicich neplati zadne jizdne a 25% udajne jezdi na cerno. Neboli v Praze, kde jsou nejvetsi prijmy v republice neplati za jizdne vice nez 50% cestujich a kazdy obcan jim za toto plivnuti zbytku naroda do ksichtu jeste posila 2000 korun rocni prispevek. Tomu rikate spravne a efektivni prerozdelovani penez statniho rozpoctu? To ani nemluvim o tom, ze na prazana dostane mesto x krat vetsi rozpocet nez z maleho mesta atd. A i presto prezevsechno je Praha nejzadluzenejsi mesto na jednoho obcana v CR (absolutne samozrejme taky).

Jak vysvetlite cloveku ktery zijete napriklad na bruntalsku, ktery si plati cestu do prace sam v plne vysi, ze ma Praze jenom na dopravu posilat rocni prispevek 2 tisice korun?

+2/−1
4.10.2013 16:16

J50o62s96e59f 69K54o65p18e59c29k86y 9704852505

Prazane zase plati verejnou dopravu na Bruntalsku, takze cely vas pomerne dlouhy prispevek je pomerne zbytecny neb odpoved je prosta... ;-)

+1/−1
4.10.2013 16:22

K40a65r88e72l 37B76l57á56h53a 6566777784214

no kdyz je vase videni sveta takhle jednoduche, potom nezbyva, nez vam poprat pekny den a lepsi zitrky prodotujeme se k vyrovnanemu rozpoctu a splaceni statniho dluhu R^ Treba se svet zblazni a ten vas scenar se uskutecni. :-P

0/−1
4.10.2013 16:29

J33o69s19e89f 50K48o34p77e59c60k50y 9524362825

"muj" scenar plati ve vsech vyspelych statech sveta, vas nikde... ;-)

+1/0
4.10.2013 16:34

K91a62r94e19l 64B53l13á10h74a 6516107774914

vas scenar neplati taky nikde. To by ty zeme nesmely koncit kazdy rok ve velkych schodcich. To bychom museli mit efektivni statni spravu, ktera i ty dotace rozdeluje efektivne jako se o to snazi v jinych zemich. Navic spousta tech zemi cekaji v budoucnu problemy, az ty zeme, ktere dostaly ty stamiliardy eur na zachovani vlastni existence reknou, ze ten dluh nemaji jak zaplatit a ty dluhopisy a jine derivaty nebudou nic nez bezcenne cary papiru a tak bud zkrachujou velke bankovni domy a privodi ekonomicky kolaps, nebo to zadotuji vlady a zvysi tak svuj statni dluh nekde i o par desitek procent HDP. :-/

+1/0
4.10.2013 16:44

J86o64s24e83f 12K68o25p16e89c75k95y 9334102665

Muj scenar plati vsude neb vsechny vyspele staty na svete dotuji ;-)

0/0
4.10.2013 16:48

K54a97r49e44l 17B44l81á12h53a 6976887264384

A diky dotacim hospodari tyto zeme z EU s vyrovnanym rozpoctem a nemaji zadny statni dluh? Muzete uvest prosim alespon 3 priklady?

0/0
4.10.2013 16:53

J50o93s47e28f 25K37o27p47e64c47k76y 9914512255

Statni dluh mely zeme i ve stredoveku, kdy zadne dotace nebyly, nebo byly extreme nizke, takze zadne spojeni techto 2 veci neexistuje. ja mluvim o tom, ze vsechny vyspele staty na svete dotuji a ze zadna zeme se ani nepokousi o to, co navrhuje SSO tedy zruseni dotaci ;-)

0/0
4.10.2013 16:59

K73a13r16e53l 50B90l61á48h81a 6346447154674

Takze kdyz vsechny zeme dotuji, tak z toho automaticky plyne, ze je to nejlepsi cesta k prosperite? Kdyz teda v Nemecku rozhodnou politici, ze vypnou vsechny jaderne elektrarny, tak to mame udelat automaticky take?

Neni to nahodou tak, ze dnes dotuji vsichni, protoze bez dotaci nedokazou byt konkurenceschopni a tudiz dotovat musi proto aby prezili, ikdyz na dluh a nikoli proto, ze je to vyhodne pro ten stat a jeho obcany do budoucna?

Za chvili jenom na uroky z dluhu pujde cca 10% statniho rozpoctu. Neboli abyste udelal vyrovnany rozpocet, budete muset dokazat vytvorit desetiprocentni prebytek, aby byl stat na nule a jeho dluh nerostl. A cim vetsi dluh, tim vyssi urok a zaroven vyssi sazba uroku. A prijde par tezkych let a jsme ve stejne nekontrolovatelne spirale jako napr. Recko a dalsi zeme. Tam byste se chtel prodotovat?

0/0
4.10.2013 17:22

J33o14s61e70f 85K22o51p86e64c94k38y 9774182715

Ne, kdyz vsechny vyspele staty sveta dotuji, tak zrejme velmi dobre vedi, proc to delaji. A maji spocitano /az na nektere dotace samozrejme/ ze dotace jsou neco na zpusob investice, ze bud prinesou v budoucnosti vice nebo stejne penez, nez byla ta castka, kterou stat vydal puvodne /to je priklad stavebniho sporeni/. Anebo alespo zarucuji, ze stat neni nutny vydavat mnohem vice, nez kdyby nedotoval /to je priklad verejne dopravy/ Recko a dotace o kterych se bavime spolu nijak nesouvisi, takze nevim, co tim chcete rict ;-)

0/0
4.10.2013 17:27

M49i17r42o12s66l24a91v 66V38e49l90i45k75ý 1465884545647

Svobodní určitě nebudou rušit veřejnou dopravu. Běžte spamovat ke komoušům;-D

+1/0
5.10.2013 18:05

K93a79r32e58l 23B60l84á16h15a 6396727864484

a delate jako by se dnes stat postaral v tehle veci o 100% skolaku a studentu ;-D

+1/0
4.10.2013 12:53

J20o24s72e81f 89K98o73p91e42c47k52y 9414462335

Stat dnes dava naprosto dostacujici moznosti vyberu k tomu, aby se temer kazdy skolak dostal do sve skoly;-)

0/0
4.10.2013 12:59

K30a93r75e75l 49B74l50á72h83a 6386487894934

no vidite, sam tam mate to slovicko temer. ;-)

0/0
4.10.2013 13:22

J80o27s60e19f 62K93o51p10e79c30k12y 9634972555

ano mezi slovicky temer kazdy a temer zadny je proste rozdil. nevolici SSO ho vidi... ;-)

0/0
4.10.2013 13:30

K90a11r47e84l 16B81l23á61h84a 6206627954464

ja nejsem volic svobodnych.

Nevim, odkud jste vzal statistiky, ze temer kazdy skolak do sve skoly dojizdi. Drtiva vetsina skolaku muze bez problemu chodit do skoly pesky a zabere jim to par minut. Takze postarat se o ty zbyle, aby se dostaly do skoly bez problemu nebude pri vyrovnanem rozpoctu a bez zbytecneho plytvani zadny problem a pevne verim, ze ve strane svobodnych se najdou rozumni lide, kteri chapu vyznam dostupnosti vzdelani pro budoucnost nasi zeme ;-)

+1/0
4.10.2013 13:35

J72o69s51e88f 53K50o18p79e20c25k86y 9434782525

Na stredni a vysoke skoly dojizdi naprosta vetsina studentu /treba v ramci daneho mesta/ a u zakladnich skol to bude tez nemale procento. O duchodcich a lekarich atd ani nemluve, takze nevim o jakem plytvani to mluvite, ale s touto diskuzi to jiste nema nic spolecneho ;-)

0/0
4.10.2013 13:38

R81i29c24h54a73r85d 76N94o81v81á90k 9631832222666

A teď mi povězte, proč bych měl souhlasit s tím, aby se všem těm vámi vyjmenovaným skupinám lidí dotovalo jízdný z daní, který platím já a moje firma?

Moje dcera taky jezdí každý den do školy a ze školy několik desítek km a jezdí školním busem, který nijak dotovaný není a svět se nezbořil...

0/0
4.10.2013 14:17

J65o74s97e98f 96K14o37p20e78c23k20y 9574462215

Skolni bus, ktery nijak dotovany neni? ;-) a kolikpak platite za jednu cestu vasi dcerky nekolik desitek km? trzni cenu odhaduji na cca 250 kc

0/0
4.10.2013 14:21

R89i32c96h72a12r70d 78N65o95v17á32k 9601952732686

JJ, trefil jste se, cca 300 - máte dobrej odhad :-)

0/0
4.10.2013 14:27

J17o62s86e33f 66K52o59p22e44c78k55y 9764912145

Takze predpokladam, ze chapete, ze pocet lidi, kteri si mohou dovolit zaplatit minimalne 7000 kc mesicne pouze za cestu jednoho sveho ditete do skoly je v teto zemi pomerne maly ;-)

0/0
4.10.2013 14:31

R75i60c75h28a57r69d 90N68o65v21á19k 9951852192116

To jo, ale každý jistě taky chápe, že mu já na jeho dopravu dobrovolně přispívat nebudu, a proto budu volit stranu, která s touhle mojí preferencí bude v souladu :-)

...obecně, jsem ochotný dobrovolně platit na každého, kdo je nějak objektivně znevýhodněný (zdravotně, senioři, ženy na mateřské apod.), ale nejsem už ochotný sponzorovat nikoho, kdo je zdravý a v produktivním věku, jeho život je jeho boj (a MHD je dotovaná pro každého)

0/0
4.10.2013 14:39

J91o73s53e40f 45K19o16p56e69c22k53y 9474712845

To jiste, jen tim, ze budete souhlasit s tim, ze se dotovat verejna doprava uz nebude ohrozite sam sebe a i vas dceru... ;-)

0/0
4.10.2013 14:42

R37i32c25h12a72r90d 41N71o84v76á25k 9981252922306

A to mi teda povězte jak? 8-o Jako, že všichni ti, co by neměli na nedotovanou veřejnou dopravu, najednou nakoupí auta a budou mít na benzín při dnešní výši spotřební daně?

0/0
4.10.2013 14:45

J22o57s56e72f 12K42o86p80e33c61k68y 9654542285

ano, vsichni ti, co nyni maji auta, ale nepouzivaji je denne, je zacnou pouzivat. Ti co auta nemaji, si je budou muset nejak poridit, protoze jinak se do prace a skol proste nedostanou...;-) nasledky toho, so samozrejme umite predstavit na vlastnim zdravi a zdravi vasich deti...

0/0
4.10.2013 14:48

R58i44c26h53a95r79d 82N85o80v82á45k 9201592122676

Opět jste mě vyděsil, aby se ze mě nakonec na stará kolena nestal vystrašenej socialista, kterej má pocit, že když se o něj nepostará stát, tak dopadne špatně ;-(

Btw, vy tímhle teda říkáte, že podle vás po zrušení dotací bude levnější IAD než veřejná doprava, jo? Teď to nechci dohledávat, ale přijde mi to dost nepravděpodobný. A i kdyby jo, tak to je život, obecně mě nikdy nepřesvědčíte, abych podporoval kombo "daně + dotace".

0/0
4.10.2013 15:00

J46o14s34e86f 83K84o11p44e48c38k28y 9654972695

To se samozrejme stane levnejsi IAD nez ta verejna. jedna cesta po vetsim meste bude stat okolo 100 kc tedy 200 denne a tedy 4400 mesicne. Tzn 52 000 rocne. tzn cena ojeteho stareho auta... ;-)

0/0
4.10.2013 15:08

R43i21c47h52a85r96d 24N38o39v61á94k 9771122972306

Tak jo, blahopřeju R^  Už jste mě s tou argumentací na téma mého zdraví a zdraví mých dětí fakt definitivně vyděsil - od teďka budu pro MHD za 1 Kč, zpřísnění emisních limitů u aut, zákazy vjezdu do centra a cyklostezky všude, do kopce s vlekem :-)

0/0
4.10.2013 15:18

K86a63r89e67l 43B25l73á20h57a 6706417234504

Jednoduse je nesmysl si myslet, ze pokud se zrusi dotace, tak zmizi hromadni prepravci do jednoho, nebo se bude platit radove vice, nez dnes.

Holt to napr. v praze nebudou delat ridici za prumerny plat 31 tisic, o kterem se muze zdat cca 80% pracujicich v teto zemi, ale veme tu praci nekdo treba za 20 tisic a hned byste tim v praze usetril nejakou tu miliardu. Stejne tak soukromnik by neplytval zdroji a oproti neefektivnimu molochu by urcite dokazal usetrit taky par miliard. A nakonec zjistite, ze misto 16 miliard rocne to soukromy sektor v Praze dokaze udelat za polovicni cenu a pokud lide diky zruseni takovychto dotaci usetri 1000 korun mesicne, tak zjisti, ze je to nakonec nestoji treba ani korunu navic. Kazdopadne by situace nebyla takova jakou se nam snazite nastinit.

I ohledne tomu zvyseni automobilove dopravy o stovky procent apod. Mate vsechny lidi za totalni blbce? Myslite ze jiz dnes spousta z nich nejezdi do prace v plne obsazenem aute? A cesta je vyjde stejne nebo levneji, nez dnesni hromadna doprava?

0/0
4.10.2013 16:26

J64o67s19e37f 65K63o10p62e37c88k89y 9764572765

Hromadna doprava je az na par vyjimek z podstaty ztratova v CR stejne jako kdekoliv jinde ve vyspelem svete. Nevim, co vic k tomu mohu rict a pokud je ztratova a dopravci nebudou dostavat dotace, tak nebudou jezdit... nebo vy byste se dal na ztratove podnikani? Do plne obsazeneho auta se vejde 5 osob, do plne obsazeneho primestskeho vlaku nekolik stovek lidi... narust o stovky procent. Sem zvedavy jak dlouho vas bude jeste bavit mlatit hlavou o zed, musi to byt uz unavne ne? ;-)

0/0
4.10.2013 16:32

K31a34r46e94l 95B14l40á40h43a 6946247394924

Do plne obsazeneho auta se vejde 5 osob, do plne obsazeneho primestskeho vlaku nekolik stovek lidi... narust o stovky procent. Nechapu co jste tim chtel jako rict? On ma kazdy nadrazi par metru od sveho bydleni? On ma vlak stejne naklady na provoz jako auto?

Z podstaty je az na par vyjimek "podnikani" statu ztratove, protoze z ciziho krev netece. Ja netvrdim, ze by PDP mel byt ziskovy, ale jsem presvedcen o tom, ze pokud by to dostali soukromni dopravci a fungovala tam konkurence, tak by dokazali jit s naklady klidne az na 50%. A stat by z dotaci neplatil rocne 11mld ale treba 4. ;-)

Pokud se udelaji poradne analyzy a vysledky budou takove, ze se vyplati alespon castecne dotovat verejnou dopravu, tak kazdy rozumny clovek vcetne svobodnych bude urcite naklonen nejakemu kompromisu. Zvlast pokud budou v koalici, jakoze zatim to na vladu jedne strany svobodnych nevypada. Proto jsem vam uz prvnim prispevku psal, ze zbytecne resime vase velice nerealne scenare.

0/0
4.10.2013 16:52

J27o47s36e93f 25K64o11p87e73c92k85y 9504452445

ti lide v tech vlacich jsou proto, ze chteji do prace nebo do skol. Pokud vlak nebude, bude narust IAD o stovky procent, protoze ten vlak ma cca 60x vyssi kapacitu nez plne obsazene auto... Soukromi dopravci jezdi vsude ve svete i u nas uz davno a zazrak se jeste kupodivu nestal ;-)

0/0
4.10.2013 16:56

K29a34r36e11l 76B65l66á96h88a 6336337454274

Tohle nema cenu resit. Vy jednoduse nechapete, ze s minimalizaci dotacni politiky by si lide mohli dovolit drazsi jizdne a dopravci by mohli fungovat i bez dotaci. Stejne jako taxikari. Taky je nikdo nedotuje a stale funguje a jejich pocet spise roste. Proc by podle vas meli skoncit hromadni dopravci? Jak je mozne, ze Jancura dokaze jezdit bez dotaci za stejne naklady jako CD s dotacemi?

0/0
4.10.2013 17:26

J45o34s36e75f 42K51o34p17e44c89k62y 9954612915

Ano, nema cenu to resit, protoze nejste schopny priznat, ze verejna doprava je temer vzdy ztratova zalezitost a ze bez dotaci by proste nemohla fungovat. Lide by si zcela jiste nemohli dovolit platit 200 kc za cestu do prace a z prace... CD na trase, kterou jezdi Jancura dotace nedostavaji a CD i Jancura na teto trase prodelavaji ;-)

0/0
4.10.2013 17:31

M74i42r59o52s19l55a68v 95V21e18l68i23k61ý 1365594495467

za 200 ? To dojíždíte každý den do Brna ne?

Jinak svobodní nemají nic proti tomu, aby kraj či obec přispíval na veřejnou dopravu pokud si to lidé budou přát.

Myslím, že jste progrm svobodných ani nečetl a chcete se k němu vyjadřovat (http://www.svobodni.cz/files/docs/Politicky-program.pdf)

0/0
4.10.2013 20:41

J69o90s28e82f 52K49o65p19e18c93k19y 9224892455

100Kc bude cena za dopravu po vetsim meste po skonceni dotaci. Realna cena provoznich nakladu je momentalne cca 75 kc, k tomu je nutne pripocitat zisk / a to zcela pomijim investicni naklady.../  Nema naprosto zadny smysl delat jakoukoliv dopravni politiku bez ucasti statu, ktery se stara o propojeni jednotlivych kraju...;-)

0/0
4.10.2013 21:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.