Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bojujeme proti pojídačům lidských srdcí, řekl v OSN syrský ministr

V Sýrii žádná občanská válka není a syrská vláda vede válku proti teroristům, kteří pojídají lidská srdce a odřezávají lidem končetiny zaživa. Ve svém pondělním vystoupení ve všeobecné rozpravě Valného shromáždění OSN to prohlásil syrský ministr zahraničí Valíd Mualim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76o24s32e59f 62B40i76t96a27l20a 6891955537169

V zadnearabske zemi nikdy nebyla, neni a asi nikdy nebude demokracie evropskeho ciamerickeho typu. Vsichni mistni vladci byli a jsou vice nebo mene diktatorsti. Problem je v tom, ze miru jejich diktatorstvi urcuje predseda samozvane hodnoticikomise podle svych vlastnich kriterii, ktere dal papouskuji clenove komise.Zakladnim kriteriem miry demokracie v zemi je pristup olejarskych spolecnosti zezeme predsedy komise  k energetickymzdrojum v dane zemi.

0/0
1.10.2013 10:16

J24o83s82e67f 92K45o90p66e94c51k22y 9584802565

Neni zadny duvod k tomu, aby v zadne arabske zemi nikdy nebyla demokracie. Samozrejme, ze tam jednou bude a ze bude nejspise jednou ve vsech arabskych statech na svete. Tedy pokud do te doby lidstvi nevynalezne jeste neco lepsiho nez je demokracie ;-)

+1/0
1.10.2013 11:10

T75o68m98á14š 98J86a87n22e94č21k56a 4771965146530

Saúdskoarabský akademik Muhammad Šákir aš-Šaríf : „Demokracie, která se plíživě vkrádá do muslimského světa, je neslučitelná s islámem, neboť islám nabízí vládu Stvořitele tak, jak je vykládána patřičně vzdělanou náboženskou elitou, zatímco demokracie je nearabský pojem, který nutně implikuje vládu stvořených, v níž nevěřící a ignoranti mají rovný podíl na řídicím a rozhodovacím procesu, čímž si uzurpují Boží vládu.“

0/0
1.10.2013 13:59

J72o25s20e78f 60K83o88p14e15c67k89y 9134812715

Spousta islamskych akademiku se budoucnosti desi, to je fakt. To je ostatne i cela podstata celeho boje islamistickych pomatencu. Maji sileny strach, ze je pocinajici solidni vzdelanost a rozhled obyvatel muslimskeho sveta postupne pripravi o neomezenou vladu nad miliardou lidi... Vysledky svobodnych a demokratickych voleb v zemich, ktere prosly arabskym jarem jsou jednoznacne. Strany liberalni a sekularni maji pro islamisty nebezpecne vysokou popularitu a ta bude s nejvetsi pravdepodobnosti jen rust ;-)

0/0
1.10.2013 14:11

P20a11v80e82l 11O37d28r15a89z18i65l 6924289717360

Ano, například v Egyptě zvítězila liberální a sekulární strana Muslimské Bratrstvo.

--

Je smutné, když je někdo hloupý, je smutnější, když o tom neví.

0/0
1.10.2013 14:19

J89o94s41e47f 92K79o40p43e96c96k66y 9704632415

Tezko rict, co ma prosty fakt, ze Muslimske bratrstvo neni sekularni a liberalni strana spolecneho s mym prispevkem. Nic o muslimskem bratrstvu tam totiz neni ;-)

0/0
1.10.2013 14:24

O24t95o 14K25o12s93t40a 8720769695845

iDnes nezůstane dlužna své pověsti propagandistického deníku v žádném článku... Viz: "Popravy páchané povstaleckými silami - třebaže i v mnohem menším rozsahu než krutosti připisované vládním silám"..

.

To je prostě lež, jako dvě věže... Vládní vojska zabíjejí, tak jak armády ve válkách zabíjejí. Ale nečtvrtí děti, nepojídají srdce a neamputují... To je čistě záležitost povstalců podporovaných Saudy, američany a frantíky...

+8/0
1.10.2013 9:17

J48o82s16e54f 84K41o22p61e24c20k35y 9524192125

Armada i povstalci si behem teto obcanske valce opravdu nemaji co vycitat. Jejich metody jsou maximalne brutalni a kazdy, kdo tvrdi neco jineho proste lze... ;-)

0/−6
1.10.2013 9:34

P41a76v13e83l 26O39d73r85a90z92i14l 6504909347410

Tím spíš je tedy důvod potrestat vzbouřence, nikoliv je podporovat.

+6/0
1.10.2013 9:52

J63o23s35e55f 98K20o72p84e57c65k83y 9154562535

Za valecne zlociny by samozrejme mely byt souzeny obe strany po skonceni konfliktu, ale tezko to zadava legitimitu nebo nelegitimitu podpory jedne ze stran v teto obcanske valce...;-)

0/0
1.10.2013 11:04

O15t70o 85K12o82s34t90a 8560569465955

Já tedy neslyšel, nečetl ani neviděl žádná videa, kde by vládní vojska čtvrtila Křestanské děti... Povstalci ano.

+7/0
1.10.2013 9:54

J98o57s88e12f 14K93o17p79e97c10k84y 9794532985

To ze nejspise nejsou zadna videa, kde vladni vojska ctvrti nejake deti neznamena, ze ta vladni vojska nepachaji stovky jinych zverstev stejne jako povstalci, ze?  ;-)

0/−5
1.10.2013 11:05

J38a56r29o46s98l21a82v 30N79o29v17á11k 3667654424846

Bez debat postupují tvrdě, ale proč by proboha čtvrtili křesťany atp? Podívejte se, v USA je běžným zvykem, že pokud někdo vytáhne zbraň a ohrožuje druhé tak ho policení síly bez váhání odstřelí i v době míru. Představte si jak by silové složky reagovaly, kdyby tam někdo začal hromadně vraždit v synagogách, kostelích, školách atd. Prostě by je na místě stříleli, ono to ani jinak nejde. Jak chcete s takovou zrůdou jinak zacházet? Dejte nějaký recept. Jak chcete zacházet s chlapem co má v ruce kalašnikov a před chvilkou přeříznul 10ti letou holku pilou? Navrhujete s ním debatovat nebo co jako? V každé skupině lidí se najdou čuňata, určitě i v armádě. Nicméně jsou to většinou tátové od rodin, kteří donedávna žili v civilizaci. To se nedá říct o většině "opozice", jsou profesionální válečníci za víru a vrazi již odsouzení k smrti. Jedný o kom se říká, že je umírněný jsou dezertéři ze syrské armády. Proč asi? Donedávna žili v civilizaci a odnesli si určité návyky a pravidla.

+1/0
1.10.2013 14:05

J17o76s38e56f 50K30o70p80e63c57k14y 9164552675

Co to melete prosim vas? ;-)  Syrska armada chrani diktatora a samu sebe /je tvorena z velke casti alawitskou minoritou, ktera by v pripade prohry spatne dopadla a to zcela zaslouzene.../ takze udela vse na svete proto, aby jakykoliv pokus o zniceni rezimu potlacila. Brutalni muceni, bombardovani civilistu ve frontach na jidlo, znasilnovani, chemicke utoky a veskera dalsi zverstva jsou tam na dennim poradku a vy tu placate neco o civilizaci.... ;-D;-D

0/−2
1.10.2013 14:15

P35a26v86e72l 36O15d53r57a45z62i74l 6284379817100

Á, pán propaguje genocidu. No to je ti podobné.

Ostatně, kde je tvůj další nick Smetana? V Zabanánově? ;-D

+1/0
1.10.2013 14:21

J46o37s73e94f 89K33o55p32e12c78k66y 9744642885

Pan genocidu nikde nepropaguje. Jste bud slepy, hloupy nebo oboje. A zbytek vaseho prispevku jen bla bla bla ;-)

0/−1
1.10.2013 14:25
Foto

P94a14v37e61l 53M12a29r38t40i60n88e37k 9715235631373

A zase ten zrzek, ten je v ty Syrii snad vsude. To musi bejt poradna sichta.

+8/0
1.10.2013 1:30

M23i47c70h43a36l 82Z18e26l31e22n12ý 6244183165606

Pristup Evropy a USA k muslimum nebezpecne pripomina politiku appeasementu pred 2.svetovou valkou. A neni to jedina paralela. Napriklad nemecka mensina (a nechme stranou, jak velka byla a kde se v Ceskoovensku vzala) byla jednou ze sil, ktere rozhodly o kapitulaci Ceskoslovenska pred Hitlerem. Je s podivem, jak rychle politici zapomneli na smtici dusledky ustupovani agresorum.

+4/0
30.9.2013 22:59

T49o63m61á41š 35J23a73n35e61č70k16a 4751845676280

Odkud se - mimo jiné  - berou zbraně pro teroristy - militanti v Libyi vyplenili základnu speciálních sil US a ukradli mimo jiné 23 těžce vyzbrojených vozidel Humwee, tucty M4 pušek, nočních vidění a laserových zaměřovačů. Nikdo z Američanů nebyl zraněn při nájezdu - spali ve vile mimo areál.

+12/0
30.9.2013 22:18

D20a91v94i88d 40M94u41n38z15a85r 3878152484506

to sem rad ze se nikomu nic nestalo

0/0
30.9.2013 22:21

M87i21l32a78n 20F34o74r39b87a49k 4628871856986

Ani nemohlo, bolo to dohodnuté.

+1/0
1.10.2013 12:47

J36a59r97o49s96l21a30v 17N34o76v20á29k 3217584754536

Autor v článku alibisticky píše, že někteří bojovníci opozice (radši je ani nepojmenovává teroristé) působí násilnosti, které si ovšem nezadají s terorem vládních jednotek. Je to lež jak věž.

Nemusím být novinář a není těžké si na Youtube zadat vyhledávní poprav v Sýrii. Neviděl jsem jedno video, kde by vládní vojáci někomu řezali hlavu nebo vyndavali vnitřnosti. Samozřejmě, že bojují tvrdě, ale oni vědí, že zajetí není alternativa.

Naopak jsem viděl tuny videí, kde teroristé jedí srdce, nechají děti sekat hlavy zajatcům mačetami (moc jim to ovšem nejde), viděl jsem masakr lidí v křesťanském kostele, popravy kurdů. Viděl jsem hromadné popravy civilů. Jeden z nich tam třeba křičel, že je sunita, ale taky umřel. Mohl bych pokračovat. Videa jsou dohledatelná, ale kupodivu každým dnem jich je více a více blokováno.

Toto je třeba říkat nahlas a nebát se, když naši novináři jen papouškují co jim je předhozeno bez základního průzkumu jak to vlastně je. Bylo by to třeba ukázat v mainstream televizích. Pak by ale západní politici něměli ani procento podpory. Ta pravda a láska se nám kamsi vytratila.

+19/0
30.9.2013 22:18

T29o73m33á46š 49J48a37n65e59č92k87a 4311515426110

To Tomaš Holič - já reagoval na příspěvky dole, kde se diskutuje o podpoře či nepodpoře Asada. Nefunguje mi řazení příspěvku - browser se nějak nedomlouvá s IDnes.:-(

0/0
30.9.2013 22:08

P54e94t15r78a 16M45i89c92h28a43l62o43v21á 9595981757

Narovinu - je jasné že Asad není zrovna andílek. On i jeho "klan" mají na rukou dost krve, bohužel zatím je to pořád ta méně "problémová" strana v tomto konfliktu pro ty ostatní, nežli různí "bojovníci za svobodu". Tito bojovníci čím dál více ukazují, jak to dopadne, když vyhrají. Kulku za to, že v době krize řekne kluk "teď bych zadarmo nenalil (kávu) ani Muhammadovy", je jim jedno, že to byl asi žert, popraven před svojí matkou. Pojídání srdce a jater, které se rituálně dělo v minulosti, ožívá znova. Zabijí prostě každého, kdo není na straně jejich "výkladu víry". Takže z pohledu "někoho z venku" je prostě "vládní" strana konfliktu pořád to menší zlo. K chem. útoku, nikdo nepochybuje, že vláda má spoustu těchto "sraček", spousta jich pochybuje (nebo chce pochybovat), že je povstalci mají také. Zpráva jasně říká (veřejná část), že tam bojové plyny byly použity, ALE nejsou (zatím) přímé důkazy, že to bylo z rozkazu Asada. USA a ostatní sledují pouze svoje zájmy, což ostatně dělá i Rusko. Když se odstraní chem. zbraně, jakou další strategii asi zvolí, aby prosadily svou? Těžko jim věřit, že jim jde o "blaho" lidí co tam musí žít. :-/

+5/0
30.9.2013 21:42

T97o85m67á75š 39J50a45n60e97č92k48a 4561185886770

K té podpoře Asada - Syřané žijící v zahraničí si myslí něco jiného než ti , kteří žiji v Syrii - The key finding was that while most Arabs outside Syria feel the president should resign, attitudes in the country are different. Some 55% of Syrians want Assad to stay,

http://www.theguardian.com/commentisfree/2012/jan/17/syrians-support-assad-western-propaganda

+3/0
30.9.2013 21:27

T74o33m32á24š 23H42o51l39i62č 5368544881838

To, že si 55 percent sýrčanov praje Asada ešte Asadovi nedáva právo strieľať do ľudí čo si myslia niečo iné. Lebo tým to celé začalo.

+2/−10
30.9.2013 22:00

M16i36l77o66s82l93a11v 63M75l12a59d18y 1443161844662

Na webech, které zobrazovaly tyto krutosti tzv. rebelů, se přestaly videa uveřejňovat, protože asi těm zfanatizovaným musulmanům došlo, že to není dobré PR. Tak přišli s výmyslem o chemickém útoku Asada.

Bylo a je trapné poslouchat tu ulhanou skvadru z Francie VB a USA a zároveň mít důkazy o tom, kdo jsou zač ti tzv. rebelové.

+21/0
30.9.2013 20:13

M88i80r13e49k 68T39u21r96e45č65e33k 4683332410302

Pane Asade, nedejte se, drzim vam palce. R^

+26/0
30.9.2013 20:08

T49o66m39á33š 30H36o64l61i16č 5358124711728

To je ako priať všetko najlepšie Tisovi počas Slovenského Národného Povstania. Asad má na rukách rovnaké množstvo krvi ako niektorí povstalci. Nefandím ani jednej strane, ale občanom Sýrie, tí sú týmy kto trpí pod útokom agresívnych rebelských bojoviek i pod pomstychtiví útokmi Sýrskej armády. Dúfam, že to čo najskôr skončí a sýrsky občania budú mať lepšiu vládu než Asadov režim a oveľa lepšiu než akú predstavujú fanatický bojovníci za čistý islam.

+2/−7
30.9.2013 21:57

V24á78c17l56a83v 49P80a32v14e30l54e94k 1390416106594

Západní civilizace se řídí jediným heslem a to "Money talks". Když už i většina obyvatel Sýrie stojí za Asadem, proč svět podporuje druhou stranu?...

+18/0
30.9.2013 20:06

J35o77s32e54f 62K92o78p21e84c58k11y 9374732775

To, ze vetsina obyvatel stoji za Asadem je jen vase nesmyslna predstava ;-)

+3/−19
30.9.2013 20:18

V47á95c65l95a28v 38P19a48v28e51l19e25k 1280226446934

A na to jste přišel jak, pane Kopecký?

+9/0
30.9.2013 20:24

T15o35m38á12š 56B19r78a44b66e31c 2978816215166

Na to můžu zareagovat já. Osobně se znám s několika Syřany u nás v Plzni a ti mi potvrdili, že většina lidí v Sýrii za Asadem opravdu nestojí. Naopak toho člověka, kvůli kterému se i musela měnit syrská ústava, aby byl tím, čím je, v lásce dost lidí nemá.

+1/−6
30.9.2013 20:29

R34a87d97e20k 13Z90e20l16y35c23z 1388438802440

No, pokud to jsou syřané jako svého času v brně hromada rudých řeků, tak to se nedivím. A koho mají syřané v lásce? Muslimáky? Proč jsou tedy tady? Samej nevěřící pes, z toho by se jeden pravověrný muslim poz... :-)

+2/0
30.9.2013 21:07

T27i95b32o94r 11L45i74p89t85a86c61i60k 6160208655171

zaujimave, ze na Zapade boli iba protesty Syrcanov zijucich na Zapade a podporujucich Assada:-P

+1/0
30.9.2013 22:18

J88o27s75e97f 10N49o35v75á85k 4208703777752

Takže Brabec, teď poslouchej, lháři nechutnej. Naprosto drtivá většina Syřanů stojí právě za Asadem. Říká to otec Samera Issy, který má mámu a zbytek rodiny v Damašku a má tudíž od nich zprávy z první ruky. Bydlí od nás asi 50m a jeho manželka se kamarádí s mou mámou. Kdyby jsi tuto lež s nějakými neznámými Syřany z Plzně pronesl přímo v mé blízkosti, krutě bych tě profackoval, šmejde!

+8/0
30.9.2013 23:06

T47o11m45á59š 95B79r53a98b90e57c 2798486565966

Á, pán přešel na vyhrožování. Asi bych s někým takovým vůbec neměl ztrácet čas na diskuzi, přesto odpovím. Přijeď se podívat do Plzně, není problém si ty lidi vyhledat, je to ve čtvrti Doubravka, ještě o něco přesnější informace, je to hned vedle vlakového nádraží naproti restauraci Saloon. O zprávách z první ruky tu můžu napsat klidně taky, mám je a nemusím se chvástat Issou. O drtivé většině se ti můžu akorát tak vysmát, lhář jsi ty. A podle první i poslední věty asi taky docela chudák.

0/0
1.10.2013 16:55

J43o20s86e10f 81K43o85p71e20c87k61y 9214792445

Na to jsem prisel tak, ze Asad je predstavitelem vyrazne nabozenske mensiny ve sve vlastni zemi a tak je predstava vyrazne vetsiny podpory absurdni. Rovnez pokud si vzpomenete na vysledky svobodnych a demokratickych voleb v zapadnich zemich dosahuji vitezne strany nad 50% zcela vyjimecne a to jsou to zeme demokraticke. A v neposledni rade pokud by mel kdy Asad podporu vetsiny obyvatel Syrie, jiste by se nebal usporadat svobodne a demokraticke volby i ve vlastni zemi. K tomu se ale klan masovych vrahu Asadu nema uz 40 let, coz je ale zrejme jen nahoda ;-)

+2/−3
30.9.2013 20:29

V78á95c73l86a81v 55P32a10v33e88l63e51k 1300216416474

Reagoval jsem již níže.

0/0
30.9.2013 20:31

J36o50s12e15f 25K87o85p38e37c91k14y 9374222835

Cim dele to trva, tim si vetsina nepreje ani vitezstvi Asada, ani vitezstvi islamistickych bojuvek a ani vitezstvi povstalcu;-)

0/−1
30.9.2013 20:42

J47a26r45o73s12l27a70v 97N91o34v96á20k 3307334574606

Ano, co se týče náboženství tak je Asad možná člen menšiny, ale sunitští radikálové vraždí každého, kdo má jiný názor a tak jsou jejich cílem alávité ale i Kurdové, křesťané a jakákoliv další menšina. Pro všechny tyto nesunity je Asad mnohem přijatelnější a čím déle ten teror trvá tím více těch lidí bude chtít klid. Ono i ti rozumní sunité budou chtít spíš klid než středověký stát s bičováním a sekáním hlav.

+4/0
30.9.2013 22:02

J31o54s34e82f 47K58o15p64e56c92k67y 9454942775

Pro mnoho lidi z techto mensin je Asad stejne neprijatelny jako islamisticti radikalove, stejne jako pro cca 80% obyvatel CSSR byli neprijatelni komuniste ;-)

0/−2
1.10.2013 7:06

P28a20v25e84l 72O28d76r27a93z69i49l 6444269147930

Hezký pokus, ale totálně mimo. Asad nerovná se komunisti.

+1/0
1.10.2013 10:37

J93o64s37e76f 15K47o78p53e73c34k42y 9604882805

Asad = jakakoliv jina totalita tedy i komuniste ;-)

0/−1
1.10.2013 11:01

J43a80n 75L29u73k24á80š 7357573143792

Kdyby ta vetsina obyvatelstva stala za Asadem, tak by nemeli rebelove vubec sanci, jelikoz by ta vetsina k nim ty lepe vyzbrojene a pocetnejsi vladni vojaky rada sama privedla.

To jsou zaklady taktiky, ze je treba ziskat podporu mistniho obyvatelstva, ktere zna ukryty v okoli, unikove cesty atp., jinak to s misi nedopadne dobre. Proto taky specialni jednotky jsou bezne cviceny i v poskytovani zdravotni pece, proviantu apod. civilum s cilem ziskat si jejich podporu.

Zadny partizan, vojak v tylu, ani rebel neprezije dlouho, pokud ho mistni obyvatelstvo alespon pasivne netoleruje.

+2/−5
30.9.2013 20:26

V43á37c83l84a48v 31P53a21v69e90l64e90k 1400576976734

S tím, co jste napsal souhlasím. Má formulace byla špatná, měl jsem na mysli vývoj situace v Sýrii, kdy na začátku byla naprostá většina proti Asadovi a čím déle to trvá, tím více lidí si přeje raději pokračování stávajícího režimu...

0/0
30.9.2013 20:30

M45i89l52o21s39l95a83v 22V93ý29s70m12e33k 3681457590

Promiňte,pane Lukáš.Chtěl bych Vám s úspěchem oponovat.V Sýryi jsem žil pět let a znám určitě věci o kter ých Vy nevíte nic.To obyvatelstvo si tam žije v míru a pohodě--obchodují a obdělávají svá pole a tu přijde cizák,který jim vše ničí a bourá.První,co udělají je to,že se snaží utéct.A kdo je ochrání??Snad jejich president a vláda?Oni nechtějí bojovat proti nikomu.Oni si  chtějí žít normálně jak si vždy žili!!!Pletete  si evropskou kulturu a arabskou..

+3/0
30.9.2013 21:45

J57a42n 76L62u93k15á52š 7807313893962

Pokud by sli za prezidentem a vladou a povedeli armade, kde ti cizaci jsou, tak ti cizaci budou pro armadu snadnou koristi, zejmena proto, ze na rozdil od mistnich neznaji dobre ukryty, unikove cesty atp (Jsou to totiz cizaci.). Naopak mistni armade v tomto radi pomuzou, pokud jim ti cizaci tak vadi.

Anebo to tak neni a pote se ti cizaci maji sanci udrzet ...

0/−4
30.9.2013 23:25

J26a51r49o28s30l98a77v 89N82o46v74á83k 3587244884646

Nemáte pravdu. Tohle není regulérní válka. Američané s jejich mhohem lepší armádou, logistikou, satelitní technikou a zdroji většinu podobných válek prohráli. Nebojuje se tu někde v pustých horách, kde jsou třeba místní průvodci. Tohle je válka v leckdy poloprázdných městech a vesnicích, kde každý dům, hromada trosek atd může být past. Jde to pomalu a se ztrátami. Vzpomeňte si na Vietnam a tunely, přepady v Iráku, Afghánistánu atd. Ani v jednom případě to Američané nedokázali zastavit, to si syrská armáda vede stále poměrně dobře. Vemte si, že u nás budeme mít 100 000 sniperů po všech městech, vesnicích a kolem silnic. Jak je armáda rychle porazí? Oni prostě zaútočí a přesunou se. Nemůžete smazat město z mapy, když nevíte kolik civilů tam zůstalo a navíc musíte počítat, že se tam lidé vrátí.

+3/0
30.9.2013 22:26

J77a29n 30L51u34k41á16š 7587623933142

Pointa je v tom, ze tech 100 000 sniperu jsou bud mistni, anebo tam ten teren neznaji a potom maji problemy se ukryt, uteci pred zatahem atp.

Naopak, pokud mistni s armadou sympatizuji, tak ji tyto ukryty, unikove cesty atp. radi ukazou.

Na tohle presne nakonec dojeli ti vami zminovani Americane, ze jak VC, tak vzbourenci v Iraku ci Afganistanu byli mistni a Americanum se tu podporu mistniho obyvatelstva ziskat nepodarilo.

A stejne tak toto plati v Syrii.

0/−1
30.9.2013 23:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.