Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Súdánský deník odmítl nazvat demonstranty „sabotéry“. Vláda ho zakázala

Vláda prezidenta Umara Bašíra nařídila největšímu súdánskému deníku, aby přestal tisknout. Redaktoři totiž odmítali psát o účastnících tamních protestů jako o "sabotérech", jak žádala oficiální místa. V pátek musela skončit i místní pobočka televize Al-Arabíja.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a36n 81P44u44l41e52c 4238267951975

I v té Africe jsou novináři, kteří se nedají koupit. Co na to zaprodanci z Idnesu, nestydíte se psát jak Babiš píská?

0/0
1.10.2013 10:54

J86a90n 22H61o17y52e37r 3521841482629

U nás se zase musí říkat demonstrantům "radikálové"..... A žádný deník ještě nenašel odvahu napsat, že jsou to jen naštvaní lidé... V Súdánu jsou nějak dál....

+1/0
30.9.2013 17:16

J62a12r80o80s70l49a84v 63N95o98v21á15k 3317524944206

Jaro pokračuje. Sýrie neklapla, starý a ohraný scénář se aplikuje na Sůdán a naši žurnalisti budou opět přikyvovat a brečet nad demokratickou opozicí jako v Sýrii. Je úplně jedno, že tam to jsou propuštení vrazi, pojídači srdcí apod.

+1/−1
30.9.2013 16:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.