Diskuze

Z libereckého nádraží mizí kus historie. Páté nástupiště mění vzhled

Konec jedné éry. Páté nástupiště libereckého nádraží definitivně přestalo být kulisou pro filmy z války. Prodělává nákladnou rekonstrukci. Z peronu už zmizely litinové sloupy, bagry odkrojily i letitou dlažbu oťukanou nervózními cestujícími čekajícími na zpožděný vlak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

A proč projekt nemyslel na tranzitní trať v Polsku, kdy tam konečně bude zastávka a kvalitní koleje?

1 0
možnosti
MM

Projekty byly a počítalo se i se zastávkou Porajow. Jenže Poláci absolutně nezájem :-/

0 0
možnosti
KS

A nemůžeme s Němci opravit ten polský kousek napůl?

1 0
možnosti
Foto

J13i20ř53í 35E17r52b53e26n

27. 9. 2013 19:37

Můžeme, ale kdyby tam vyjela četa českých a četa německých bagristů a svářečů, vyrukuje proti nim pluk polských tankistů. Bo je to svrchované polské (dříve německé) území.

0 0
možnosti
MM

Snad jen dovětek k článku i v tomhle postrádám info co zamýšlená zastávka Globus. Bude, nebude, z těhle peněz nebo z jiných????

0 0
možnosti
OP

Jsem zvědav, co z toho nakonec bude (resp. mám z toho obavy).

Citlivá rekonstrukce v duchu původní stavby by byla mnohem hodnotnější, ale o to není v Liberci zájem.

4 1
možnosti
PK

P12e90t27r 90K68e46l34l52e27r

24. 9. 2013 10:52

Zajímalo by mne, kdepak asi skončily ty krásné litinové sloupy...:-/

7 0
možnosti
VJ

To budou do nekonečna platit smlouvy z poválečných let? Stále se mluví o přeshraniční spolupráci, EU dotuje nespočet investic v rámci česko-polského a česko německého příhraničí. Co stála jenom rekonstrukce celé trati a není možné se domluvit na malém kousku v Polsku? Nad tím zůstává rozum stát. Zatím se jezdí 20 km/hod. Brzy se může jízda v úseku zastavit úplně.8-o

5 0
možnosti
MM

Mohli bychom se zeptat kraje, jako iniciativu měl směrem k vládě či parlamentu, přes něž mezinárodní smlouvy plynou. A je-li potřeba ji změnit, tedy udělat z trati peážní trať jinou, pak se ptám co konkrétně KU udělal. Na druhou stranu dobře víme, že Poláka opravdu tohle území nezajímá. Pro silnici začal něco dělat, až když reálně hrozilo, že jeho území obejde a půjde přímo Cz-D. Do té doby nezájem. S tratí to asi bude podobné. Asi by to chtělo zatlačit rovnou z Bruselu ;-D

3 0
možnosti