- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dva nesmiřitelné tábory? Zaman a spol X všichni ostatní?
Kdyby to vymyslelo děcko, zasměju se tomu a začnu mu vysvětlovat, že je to sice odvážná, leč naprosto bláhová myšlenka. Jenže v podání našich tatíků, je to tak na odebrání svéprávnosti
Megalomani utrácejí cizí peníze. Kola ekonomiky se točí. Lid jásá, ZDROJE JSOU!!!
Ještě že máme osvícené národohospodáře, kteří na nějakou tu kačku nehledí. Proč by hleděli, když nejde z jejich kapsy, že?
Nejsmutnější na tom je, že to pan prezident myslí vážně.
Ten člověk je opravdu samolibý, egoistický, ukřivděný magor, kterému dali moc. A tu moc teď bude všem dokazovat. Nu, národ si ho zvolil, tak jen doufám, že teď valí bulvy.
Prosim vas, lidi, nedavejte mu hned po ranu 4 stakany slivovice...Kdo to ma pak cist??To je stejna utopie, jako nektere Stalinovy akce, komunismus a nebo LOH Praha 2020...Rozdil je jenom v tom, ze Stalin to fakt nechal postavit, na penezich a lidech mu nezalezelo...
Uz pomalu neni v Cesku co zrat, nikdo nema prachy, lidi jsou bez prace!!?/Proc se nezabyva tim a nevrta v tom...Takhle placa o necem, cemu nerozumi a tak to potom dopada...
Já co jíst mám a peníze nějaké taky, práci mám fajn a dělám jím rád. Zkuste pracovat pane a více se snažit. Pak nebudete muset jen trapně nadávat.
PYRAMIDU ? nechceš rači PYRAMIDU, milošu ?
A nestačí nazvat ten kanál pyramidální pitomostí ? Ano, před nějakými 80 lety by význam měl, dnes je to jen nerealizovatelný magalomanský nápad.
Je to absolutní blbost, ať ty prachy radši vrazí do silnic a dálnic...
1. dostaba dálnic, silničních obchvatů všech obcí, rekonstrukce všech silnic
2. od základu modernizovat želenice
3. když to nebudestačit našemu těžkému průmyslu, tak zvažovat co dál
Železnice má ale obrovský nákladní potenciál, takže žádný DOL nebude třeba.
Stejně by se tam jen proháněli zbohatlíci na škunerech askůtrech. Nic proti tomu, ale za tu investici a devastaci jejch zábava nestojí.
Nákladní i ososobní lodě jsou pro podnikání pomalé. Nebyl by špatné ponechat rozhodnutí i investici dodOL na soukromém sektoru.Jestli to někdo vidí jako ziskové, nechť to zafinancuje ze svého. Včetně výkupů pozemků U dálic to funguje.
Tak pro železniční nákladní dopravu tratě většinou vystačují (narozdíl pro osobní vlaky), nicméně celé to opět stojí na nelogické administrativě, byrokratickému postupu před převozem (je potřeba tolik papírů, nákladní listy, stvrzení, povolení, atd., že to zahraniční přepravce odrazuje), nesmyslných přehanných cenách a zejména amatérském vedení ČD Cargo a také faktu, že na většině míst chybí napojení na evropskou železniční síť
no zrovna poodri patri k jednomu z nejkrasnejsich mist v MS kraji. Jestli chcou zlikvidovat Polanskou nivu, tak to jsou tupe hlavy. ale chapu, ze chechtaky jsou vice nez cokoliv jineho... jestli bude kanal dostaveny v roce 2050, tak v tu dobu, uz budou letadla litat na vodik vyrobeny primo ze vzduchu, popr. uz bude existovat teleport... pochybuju, ze v nekdy mezi lety 2050-2150 budou ceske vody brazdit lode...
Vodní kanály byly super řešení v 18.století před vynálezem železnice.