Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS cílí na mladé, podpoří je při startu podnikání i koupi prvního bytu

ODS podpoří mladé lidi do třiceti let při koupi prvního bytu a rozjezdu podnikání. Zástupci strany to uvedli při středečním oficiálním zahájení předvolební kampaně. Jejího rozjezdu se zúčastnilo všech čtrnáct krajských lídrů. Kampaň chtějí intenzivně vést i po sociálních sítích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O15n51d12ř50e60j 78L93e73k27e59š 8618562284671

Nevím, co tímhle ODS sleduje. Tím by mohla oslovit jedině levicové voliče, ale takoví ODS stejně volit nebudou, když mají na výběr ještě o něco levicovější strany. ODS je mrtvá a svojí levicovou politikou si jen potvrzuje ortel.

+1/0
15.9.2013 0:00

J67i32ř35í 89Č82e60r97n96ý 7932146141

Dotaz : ODS je nějaká nová strana ? 8-o  Úžasné !

+2/0
12.9.2013 17:00

Š39á50r66k47a 36Č71e51c63h89o40v89á 8358646595785

Mám přes 45, dvě děti a s manželem skoro splacenou hypotéku. A z našich nemalých daní se bude podporovat jen jedna cílová skupina. Proč, když moje generace od státu nic nedostala ? Přesto, že volební programy všech stran jsou po volbách jen cárem papíru, tak můj hlas jste ztratili. A generace 55 letých se bude rovnou střílet ?

+2/0
12.9.2013 13:28

P91a14v62e78l 43Š71e69d23ý 2748426182695

takže já jako 50ti letý ase mám jít už oběsit že ano? JE vidět že ODS je doopravdy v .... Ale koho volit? prospěchářskou čssd? vypatlance z top09?  nevím nevím

+3/0
12.9.2013 10:02

P64a16v38e53l 53O15d56r56a73z64i32l 6604229347840

Stačí se podívat, jak se za poslední dobu zvedla DPH na byty a může ODS akorát šourat botou v koutku.

To je neskutečně trapná a prázdná strana bez jakéhokoliv obsahu. Správně míří na smetiště dějin. To, co z parlamentních stran zbyde, by tam mělo mířit taky, což se bohužel neděje.

+6/0
12.9.2013 8:35

M75a14r76t90i45n 64P28e11c28i14n89a 4501353

Podpořit podnikání by se mělo úplně jinak. ODS to jak vidno netuší, pro ČSSD jsou podnikatelé paraziti a pro KSČM jsou to zloději. Takže zbývá volit Svobodné.

+1/−3
12.9.2013 7:52

F94r78a96n33t60i39š42e93k 34M34a60t80y20á53š 7325454391963

TAKTO ODS MYSLELA NA MLADÉ A JEJÍCH VNUKY!!!!Ti kteří hlasovali pro církevní restituce:--ODS-- W. Bartoš, V. Baštýř, J. Bauer, M. Benda, Z. Boháč, J. Bureš, J.Čechlovský, F. Dědič, P. Drobil, R. Fiala , D. Filipi, J. Fischerová, J.Florián, I. Fuksa, Z. Horníková, T. Chalupa, M. Jeník, R. Jirout, L. Kohoutová,J. Kubata, J. Martinů, V. Mencl, P. Nečas, M. Němcová, V. Němeček, J. Pajer, J.Papež, J. Plachý, J. Pospíšil, A. Rádl, I. Řápková, F. Sivera, P. Staněk, Z.Stanjura, P. Suchánek, P. Svoboda, I. Svoják, D. Šeich, M. Šnajdr, B. Šťastný,J. Šulc, T. Úlehla, J. Vidím, V. Vilímec, D. Vodrážka, I. Weberová! TAK JE ZNOVU VOLTE!!!

+4/−1
12.9.2013 6:36

L82u59d44ě37k 97V38o41j77t29a 8504205528350

Tady zvoní umíráček...:-P

+5/0
12.9.2013 6:01

D11a65v15i47d 68T52a63c87í72k 8546435198524

Zruseni dane z prevodu nemovitosti - skvely napad, ale preferoval bych variantu Svobodnych - zrusit ji pro vsechny a nejen pro vyvolene. Ja za to prece nemuzu, ze uz jsem starsi.

Nizsi odvody a osvobozeni od dane - skvele, ale bohuzel pri stejne zamestnanosti to zpusobi nedostatek prace pro jine skupiny obyvatel. Osobne bych preferoval variantu Svobodnych, kteri maji v programu snizeni dani a odvodu pro vsechny. Pak se totiz zamestnanost zvedne. 

[>-]

+6/−1
12.9.2013 3:41

Z65d83e82n17ě56k 94Z68a59b52a78v21a 1292614956624

POZDĚ. A to jsem ještě nejprve četl místo "koupi" konopí ;-D

0/0
11.9.2013 21:11

A11d11a25m 15Š82v50e38j84d52a 9650393909381

Nebyla to zrovna ODS, která před pár měsíci prosadila zvýšení daně z převodu nemovitosti?.. Ještě by mohli začít slibovat snížení DPH a zrušení 30,- kč u doktora :D

+10/0
11.9.2013 20:35

B13o29h70u70m82í64r 28Š88i22m45e67k 3121950394414

Kupředu levá, vpravo ni krok!

:-)

+3/−4
11.9.2013 21:28

M16a61r68t57i33n 11K91r20a53u41s 8934470815426

Co takhle zrušit daň z převodu nemovitosti a daň z nemovitosti rovněž - to je dle mého pravicová záležitost. ODS se zbláznila, toto není program normální pravice, ale pokus US-DEU oslovit kuřáky marihuany.

I jako levicový volič bych si tu přál autentckou pravici ss jasným programem. ODS zatím vždy pravé slibovala a levé konala, teď už sklouzli k jakési zvláštní formě ČSSD i ve slibech

+4/0
11.9.2013 20:18
Foto

M54a32r13t39i38n 67P24o75d91z57e90m22n96ý 9811225138687

Zajímavý krok, jak se zbavit i toho nejzoufalejšího pravicového voliče, který se rozhoduje, komu dát hlas. ;-D Co se týče touhy přerozdělovat, zvýhodňovat vyvolené skupiny a křivit fungující tržní prostředí si může ODS podat ruku s naší levicí.

+6/0
11.9.2013 20:09

B25o47h42u54m21í59r 76Š32i80m78e28k 3781590384324

Zakládal jsem ODS. Do roka jsem pochopil, že ODS nemá nic společného s konservativismem a do dvou let jsem pochopil, že nejde o pravici, a proto jsem z ODS vystoupil. Přišel jsem o výhody, ale neztratil jsem svoji čest!

:-)

+3/0
11.9.2013 21:33

E34d51u39a12r22d 79B91l10a12z47e46k 1923640755195

Výhody???8-o Povídejte jaké?! Já su v ODS od založení a pochopil jsem, že pokud se na to mnozí slušní lidé vykašlou úplně, bude nejen v ODS, ale v jakékoliv straně s momentálně nejvyššími preferencemi, vždy příliv karieristů, kterým nejde o idee vůbec! ;-€ A pochopil jsem, že to jde změnit leda zevnitř, neúnavným vnitřním(!!!) zápolením s takovými nemorálními a často arogantními lidmi!!!;-O Preambule ODS je pravicová, jen vedení ODS ji nenaplnuje! To je celý. Horší je když má nějaká strana zlodějinu obecně přímo v preambuli;-€..., s tím asi nic nadělat nejde než před ní varovat a nevolit ji, at si tam má třeba vraždění;-D

Pasivitou se odevzdáváte vůli jiným spoluobčanům -nejen voličům, ale že nebudete mít koho volit! Neb ve všech stranách pak budou jen kariéristi a a lumpi ;-ORv

+2/−1
12.9.2013 0:00

B78o23h71u29m89í77r 66Š93i22m76e91k 3781600454434

Milý Eduarde! Vaše rozhořčení svědčí o Vaší poctivosti. Vážím si toho. A v mnohém máte pravdu.

Politik, který nemá tah na branku, který nechce být premiérem, je zbytečný politik. To ještě nemusí být karierista, pokud mu nejde jen o svoje dobré bydlo, ale o prosazení svých myšlenek a o službu občanům. U sebe jsem pochopil, že mám vůči společnosti jiné povinnosti. A tak jen sleduji politiku zvenčí a komentuji.

Pravicová rétorika nestačí! Ve straně musí být výchova členů ke konservativismu a k pravicovosti. Uvědomme si, že všichni pocházíme z komunistického myšlení, uvědomme si, že jsme odmítli přijmout politiky pravicové i levicové z řad emigrace, kteří ví, o čem je řeč, ale my jsme si chtěli vystačit s odchovanci komunistického Štrougalova Prognostického ústavu, kteří si rozdělili role, jeden vedl pravici a druhý levici. A podle toho to vypadá!  Pochopil jsem, že ODS naplněná členy vychovanými za komunismu, nemůže být ani konservativní, ani pravicová. Teoretická politická výbava Václava Klause, kterou nám servíroval přes noviny Telegraf, se v ODS dlouho neudržela. Svému původnímu určení se ODS odcizila a začala sloužit jen miliardářům, od nichž měla zjevně provize.

A k první výtce: O jaké výhody jsem přišel? O možnost lepšího profesního postavení. Ale to bylo moje rozhodnutí. Já jsem si to tak zvolil.

:-)

+1/0
12.9.2013 8:27

B96o72h77u40m83í73r 56Š70i72m66e12k 3671490544184

A ještě dodatek, Eduarde. Stejně jako KSČM je nereformovatelná, tak bohužel i ODS je nereformovatelná. Skutečně konzervativní pravicovou stranu postavil bohužel Miroslav Kalousek a pomocí knížete Karla Schwarzenberga garantuje její pravicové vedení. V této straně jsou velmi schopní konzervativní pravicoví politici, samozřejmě i karieristi a tlupa pitomců, kteří již stihli ve službě kmotrům ukrást miliardy, které budeme těžko splácet!

Pokud se knížeti podaří ve straně udělat pořádek, bude TOP 09 perspektivní pravicovou stranou.

:-)

0/−2
12.9.2013 8:41

E22d39u38a25r12d 18B10l46a66z13e43k 1723720175105

ač ODSák, s tou TOPkou souhlas! :-)

0/−1
12.9.2013 22:16

L13a10d31i50s11l13a95v 90P96a77s93t48o24r57e27k 1213637368725

3-4,9% a bude klid :) Strana zkrachuje, protože nebude mít z čeho zaplatit výdaje na volby (pochybuju, že Řebíčkové a další sígři to dají z toho, co si ve stínu ODS nakradli) a bude klid od jedné z nejhorší hospodářsko-ekonomické politiky  politické strany v ČR.

+7/−1
11.9.2013 19:35
Foto

V32o82j66t30ě16c28h 93V64o77p93a27ř70i22l 2964106586120

Daň z převodu nemovitosti je ekonomický nesmysl, měla by se zrušit úplně, ne jen pro vybranou část lidí. Výjimečně má Kuba jednou pravdu "Podpoří se tím trh s nemovitostmi".

Osvobození od daně z příjmu je pak pouze populismus. V tomhle osobně překážku nevidím. Překážkou pro start podnikání je současná superbyrokracie, ve které je opravdu těžké se vyznat a vše plnit tak, jak stát chce.

+8/0
11.9.2013 18:31

R64a49d33o66s20l36a42v 33K15l39a15u97d51a 5544268614182

Daň z převodu nemovitosti je nesmysl, ale Kuba pravdu nemá. Žádný trh s nemovitostmi se tím nepodpoří. Z jednoho milionu se platí 30.000. To sice není žádná láce, ale na koupi nemovitosti to nemá žádný vliv.

+4/0
11.9.2013 18:36

D79a37v79i26d 64T29a94c84í11k 8366285838764

A co dnes koupite za 1 milion? Jinak to jsou 3% z jiz zdanenych penez, tedy dvoji dan.:-/

+3/0
12.9.2013 3:44

P76a11v60e26l 61O61d71r33a98z26i55l 6934729937880

Jistěže to vliv má v případě, že chcete jednu nemovitost prodat a druhou koupit a jste někde na třímilionové ceně - to pak zaplatíte 180 tisíc a to se ne každému chce.

+1/0
12.9.2013 8:31

M34i72r94o74s25l95a45v 90S77o74v83a 6329686

Zase pěkný bláboly.

+5/0
11.9.2013 18:14

J46a25n 51K41u95č85e55r37a 8305508937980

Obávám se, že mladí pravičáci na tento levicový slib uslyší.

+7/−2
11.9.2013 17:24

J10i56ř18í 14V80o98t18o35u31p89a22l 6117559875114

Chtějí lidem do 30 let odpustit daň z převodu nemmovitostí. Svobodní chtějí zrušit obě daně, jak tu z převodu, tak tu z nemovitostí.

+8/0
11.9.2013 17:22

J60i15ř25í 35L82i86e87t10a39v79e40c 8513419973139

Zapomněl jste, že chtějí také zrušit daň z příjmu fyzických osob.

+6/0
11.9.2013 17:24

T78o44m74á34š 31Z95e45m44a69n 3695128324595

Po splacení dluhu..

+2/0
11.9.2013 18:06

L20a92d61i29s94l39a66v 36P68a44s78t73o26r69e29k 1133507298765

Ale sosání dotací pro svého předsedu nezruší - z čeho by ten kluk platil svoje náklady, kdyby necucal ze státního cecíku, jako po celou svoji "kariéru".

+1/0
11.9.2013 19:37

A82l89e91š 18Z31e20l23i76n39k18a 1794902226

můžete být konkrétní ? Nenechávejte si tyto atraktivní informace pro sebe :-P

+1/0
11.9.2013 20:54

D26a85n76i79e68l47a 89S22o12l72a22ř18o15v88á 6521316280734

Aha, takže čím nás ještě nakrmíte...bez ohledu na skutečné možnosti jejich splnění a bez ohledu na vedlejší a dlouhodobé následky, které jsou zamlčeny, často úmyslně ;-D

+6/0
11.9.2013 17:17

P50e66t60r 13S81t37a12r68o20s72t28a 6536588390358

Levicovými sliby ODS levicové voliče nezíská, ale bezpečně ztratí zbyvající pravicové, ale kdo chce kam, pomožme mu tam. Proto volím Svobodné!!!

+24/0
11.9.2013 17:10

L98a82d13i52s43l36a70v 60P39a91s77t88o45r19e12k 1173867858865

Aby jejich předseda měl na další 4 roky zajišťěn příjem ze státního?

+3/−1
11.9.2013 19:38

P60e26t71r 59S34t73a96r40o44s30t11a 6396538680588

???

0/−1
11.9.2013 19:50

P75a62v53e48l 25O31d17r39a88z51i52l 6444349797730

Chudáček závistiváček, nic víc.

0/0
12.9.2013 8:38

M62a26r45t71i52n 48P47e66c40i92n18a 4611733

Založte si svoji stranu, kandidujte ve volbách. V čem je problém? ;-D

0/0
12.9.2013 9:28

R29o94b71e75r58t 90H50o52r41k34ý 6421477447931

Zbývá jediná otázka - proč to neudělali v minulých dvou volebních obdobích, kdy k tomu měli jako nejsilnější vládní strana dokonalou šanci? Že by to byly jen předvolební sliby, o kterých ví, že je stejně nejspíš nebudou mít šanci realizovat (a i kdyby, tak se to svede na ústupky v rámci koalice?)

+18/−1
11.9.2013 17:04

M64a29r44t31i54n 95V19á50c37l75a37v 3324868333230

Takže. všechny strany jsou stejný. všichni kradou a nedodržujou slovo. Nebo jsou Táňa Fischerová, ale to bych sem teď netahal. takže sbírá vybírat podle programu. pro každýho se hodí něco jinýho: podnikatelé, vyšší příjmy, větší města a zdravý lidi budou volit ODS, chudší, menší kvalifikace, nezaměstnaný, starý, nemocný, budou volit ČSSD. tím vznikne tlak na rozumný kompromisy pro celou společnost. Já za sebe volím tu ODS, ale chápu, proč někdo volí ČSSD. Toje všechno. všechno ostatn je bullshit.

0/−8
11.9.2013 17:02

R15o81b84e38r97t 76H25o31r56k72ý 6571317827221

Předpokládáš, že všichni uvažují dokonale sobecky. Člověk může být zdravý podnikatel s velkým příjmem žijící ve městě, a přesto chtít, aby stát podporoval chudší, nekvalifikové, staré a nemocné...

+5/0
11.9.2013 17:06

M72a14r47t19i11n 13V71á74c72l72a40v 3294338843310

já jsem nic takovýho neřekl. ale každý by měl spíš volit podle toho, jak strana hájí zájmy jeho sociální vrstvy a ne že zrovna nemaj skandál nebo zrovna maj nějakýho novýho maskota. hlavně bych volil politický strany a ne "Projekty"

+1/−4
11.9.2013 17:08

M48a81r63t27i65n 18P20e37c65i59n65a 4661513

ČSSD nikdy zájmy starých a nemocných nehájila.

0/−2
12.9.2013 7:54

P29e98t96r 32S61t28a53r63o64s28t49a 6236228110208

ne ale lenivé flákače.

+4/0
11.9.2013 17:43

L19a64d34i46s95l97a71v51a 19H48r28u94š17k95o36v81á 6457526158180

Já také!

0/0
11.9.2013 18:05

P30e53t40r 31S10v33o12b93o28d97a 1974256933966

Nechápu, proč se vůbec nějaká daň z převodu nemovitosti platí. Už teď to firmy umí obcházet přes účelové společnosti, ted se to zruší pro mladé, tak kdo to vlastně bude platit? Akorát do toho spadnou lidi, kteří si kupují nemovitost za už pěkně tučně zdaněné čisté peníze;-O

+10/−1
11.9.2013 16:56

E35d54a 50D11r41á15b32e11k 7359802523797

To je proto, aby ses moc často nestěhoval (ani za prací) a seděl pěkně (svobodně) doma na zadku ve svém bytě, když už sis ho konečně koupil.

+5/−1
11.9.2013 17:02

J34o67ž57o 32V22a40š76e57k 4149101434809

"ODS cílí na mladé, podpoří je při startu podnikání i koupi prvního bytu" Omyl...ona je nepodpoří, ona jenom slibuje, že je podpoří. A to je secsakra rozdíl! :-) Určitě nejsem sám kdo si ještě pamatuje, co všechno ODS slibovala v kampani před posledními volbami. Jak že nezvýší daně, zvýší počet pracovních míst o dvěstě tisíc, předtím, že nezavedou zdravotnické poplatky atd. atd.... Já už se tomuhletomu oblbování jenom směju, protože ODS snad ještě nikdy nesplnila nic z toho, co před volbami slibovala. Skočit jim na to může jenom ten, kdo nemá paměť. R^

+15/0
11.9.2013 16:47

R16a74d97e47k 49B24l30a30ž96í90č11e39k 5561898123149

No a právě proto cílí zásadně na mladé(18-25)....:-/ Ti si často myslí bůhvíjak nejsou chytří, jak umí používat informační technologie(reálně tak maximálně fejsbůk) a přitom si nejsou schopni dohledat zásadní údaje starší jak 5 měsíců... Samozřejmě jsou i vyjímky.;-)

+9/0
11.9.2013 17:06

M76a25r31i39e 95V28a80š32í68č59k50o75v13á 3621303762508

Ale my už ty daně tentokrát opravdu zvyšovat nebudeme... ;-D

+4/0
11.9.2013 17:24

J50i66ř60í 97V57o12t86o41u37p58a14l 6707659305824

A když už zvyšovat, tak jenom malinko, maximálně do deseti, dvaceti  procentních bodů;-D

+2/0
11.9.2013 17:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.