Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piráti představili volební program, na plakátech mají Kryla i Masaryka

Svobodný přístup k informacím, boj s korupcí a snaha o prosazení prvků přímé demokracie. To jsou hlavní témata volební kampaně, kterou v úterý v Praze oficiálně zahájili lídři České pirátské strany. S heslem Každá doba má své piráty chtějí zaujmout víc voličů než v minulých volbách, kdy získali 0,8 procenta hlasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I47r39e56n35a 26M50a46t14e52j47k23o94v24a 2125215759811

Proc si Pirati rikaji Pirati? Ja si pod slovem pirat predstavuji bezohlednost a vlastni zisk a zajmy na ukor jinych.

0/0
21.10.2013 5:41

P82a26v65e14l 97O56d79r11a25z72i39l 6684199707710

Ano, z marketingového pohledu je název strany chybný. Ale jde o celosvětově podobný koncept.

0/0
21.10.2013 8:25

J41a19n 39K49o21z37á40k 7415848309938

VeVerky ukázaly jednu věc - moc korumpuje. A i kdyby nakrásně dostali Piráti těch 5% hlasů (přičemž já hádám max. 1,5%)  a dostali se do parlamentu - nemám důvod nevěřit tomu, že by je moc zkorumpovala stejně. Buď to a nebo by je ostatní strany zničily.

0/−1
14.9.2013 13:58

P89a25v18e34l 27O69d76r13a23z22i95l 6684489817750

Já to klidně risknu. Piráti nejsou, na rozdíl od VV,  a třeba Babiše, podnikatelský projekt.

+3/0
14.9.2013 21:38

J33i10ř76í 17H44o43l75í51k 7636158719718

Za mě piráti stejně jako posledně, ikdyž kdoví jestli by to nedopadlo jako s veverkama. Ale mám už plný zuby vyžranejch mastnejch kravaťáků ať jsou odkudkoliv

+3/0
11.9.2013 14:05

J64i54ř51í 83F80o82g13e65l 2640921906552

Tahleta skupina jsou spíš pyráti:-P

0/−1
11.9.2013 12:26

E69d91u16a57r58d 44M50y90s66l44o13v39i63č 6771841609242

Pan Foxa se neozval, žel. Byla šance na sestavení ÚV  a několik kandidátů. Myslím, že Kryl by hravě překryl všechny (zvláště Havla i Masaryka - jiná doba, za porno se popravuje, za vlastní názor dávno)

0/−1
10.9.2013 22:38
Foto

K73a54r28e54l 96S22e57i70d38l 8259845440268

???8-o

0/0
10.9.2013 23:04

E20d40u19a31r46d 52M36y28s91l28o64v80i14č 6291501219292

Pane Karle, Vaše dojetí chápu. Ujišťuji Vás že budete kooptován do ÚV. Máte silné pozadí, a to je rozhodující.

0/−1
11.9.2013 0:01

C12t96i52b51o90r 48N71o10v72o78t57n85ý 5303298641555

paranoia?

0/0
11.9.2013 11:00

D50i33t72a 30S42m41í42t33a94l80o35v63á 7731919915179

Ještě poslední věc. Z parlamentních voleb dostanou strany cca 30 korun za každý hlas. Můj hlas dostanou piráti. Tentokrát sice jen proto, že není pořádně koho volit... ale kapka ke kapce, přála bych, aby hlasů získali hodně a uvidí se, jak s tím co celkem dostanou naloží... Podle toho budu volit příště.

+8/0
10.9.2013 22:11

P58a18v22e86l 91M73o29r90a46v30e73c 3722789412718

Díky;-) Vynasnažíme se vás nezklamat.

+1/0
10.9.2013 22:43

P98a98v34e63l 94O77d90r86a70z64i29l 6554199237170

Nedostávaj se peníze až od tří procent? Jinak já volím piráty pravidelně. Sice nesouhlasím se vším, ale vycházejí mi nejlépe. Parlamentní strany samozřejmě vůbec volit nemůžu.

0/0
11.9.2013 13:59

D35i79t86a 50S37m22í16t76a63l75o14v80á 7831219675699

Nejsou potřeba další velké politické strany, které mají hodně malých cílů, ale aslespoň jedna malá strana s velkým cílem...

+1/0
10.9.2013 21:46

D54i62t19a 35S64m49í38t96a38l67o30v51á 7321719275199

Program zatím vypadá jakoby bylo nutné se zamontovat za každou cenu do všeho...

Seškrtat tak, aby bylo uvěřitelné, že ho piráti dokážou v praxi obhájit alespoň částečně a když ne v těchhle, tak v příštích volbách si už svoje křeslo(nebo křesla) v parlamentu vybojujete.

Do budoucna přeju hodně zdaru a pro dnes hezký zbytek večera.

+3/0
10.9.2013 21:55

J77o38s94e92f 85Č38v14a59n92č32a70r86a 2902969173741

Piraty? Ani omylem. Od te doby, co se zacali zapojovat do podpory multi-kulti si muzou o nejakem hlasu nechat akorat zdat.

"Romové stále nejsou bráni jako rovní majoritní části společnosti. My, Piráti, s tímto postojem společnosti nesouhlasíme a hlásáme potřebu multikulturní společnosti."

http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/michal-havranek-romove-stale-nejsou-brani-jako-rovni-majoritni-casti-spolecnosti-pirati-s-timto-postojem-nesouhlasi

+4/−7
10.9.2013 20:57
Foto

K13a93r74e91l 10S86e52i85d51l 8899215680908

Tak pokud by byli bráni jako rovni i z hlediska povinností a pravidel chování, proč ne...

+6/0
10.9.2013 20:59

T53o90m58á93š 12Z54e25m73a83n 3265588594425

Čemuž odporuje " potřebu multikulturní společnosti", protože multikulturnost vychází právě z nerovnosti pravidel pro různé skupiny obyvatel.

+2/−1
10.9.2013 21:26

P41a77v50e15l 40M60o55r47a38v96e34c 3192909852198

Jakto? Aspoň já si pod tím pojmem představuju stejná práva i povinnosti pro všechny, bez ohledu na rasu, barvu pleti či vyznání.

0/0
10.9.2013 22:22

P51a94v26e44l 67M38o77r79a38v96e94c 3612589392208

A vám nevadí když někdo pokládá nějakou rasu za nerovnou s ostatními?

Všichni si mají být rovni. Ve svých právech i povinnostech.

+5/0
10.9.2013 21:01

D57i43t49a 53S20m17í10t83a79l18o44v26á 7251929345839

Pane Vopařile... podle toho co píšete jste členem téhle strany... Kdysi, když piráti začínali, volali především po právu na informace... nevím kdy a proč se vaše malá strana zapletla do vysoké politiky, ale například po skončení megauploadu jsem doufala, že převezmete otěže a v legální formě pojedete dál(ne vše co bylo dřív bylo špatné, i v tomhle směru tu už dobrý postup byl, jen někam zapadl)... podnětů od lidí směrem k vám zazněly desítky... proč se za každou cenu chcete protlačit do politiky, která vás bude do budoucna akorát limitovat.

0/0
10.9.2013 20:40

P20a67v16e31l 87M10o23r90a14v62e97c 3222189452978

Odpovím za kolegu (možná jinak než on ale jsem taky Pirát). Jako politická strana jsme trochu limitovaní. Nemůžeme na našich aktivitách téměř nijak vydělávat, a stejně jako jiní nemůžeme překračovat zákon. Bohužel dle našich zákonů je činnost megauploadu - tedy přímé nabídky obsahu - nelegální, přestože nám to přijde nesmyslné.

Jinak na podobném poli se aktivně pohybujeme, podívejte se kdo stojí za sledujufilmy.cz a sledujuserialy.cz ;-) Tam jen sdílíme odkaz nikoliv obsah, a to je legální i u nás.

Jo a do politiky se "tlačíme" právě proto, abychom ty nesmysly s duševním vlastnictvím, tlaky na Velkého Bratra či cenzuru atd., tedy abychom těmto věcem zabránili. A abychom prosadili naše vize kterým věříme že pomůžou drtivé většině lidí. Ne proto abychom na tom nějak vydělali..

+4/0
10.9.2013 20:51

J95a18n 27K49r90o69u46ž74e11l51k21a 9459365332

oprava: www.sledujemefilmy.cz (sledujufilmy je něco cizího)

+3/0
10.9.2013 20:57

P21a62v86e14l 22M83o93r52a17v31e57c 3292589492578

DíkyR^ Píšu to z hlavy a holt dělám chyby přestože tam co týden lezu:)

+2/0
10.9.2013 21:01

D19i87t75a 44S20m48í17t96a53l42o24v73á 7921149795769

To souhlas, s těmi limity... ale megaupload jako takový by klidně pokračovat mohl... nebyl by to sice snadný a krátký boj, ale jako dřív bývala ořezaná verze filmu v televizi, plná na dvd a v kině něco navíc, na stejném principu by se mělo vrátit do povědomí... koneckonců, komu stačí se na něco podívat i přesto, že je to v kvalitě kinoripu nebo obrázek s vodoznakem, ten by si plnou verzi tak jako tak nekoupil, takže by autoři neměli co ztratit...

Ale když jsme u té politiky, proč nejsou placené stránky novin povinny zveřejnit alespoň stručný obsah zdarma? V novinovém stánku si lidi prolistují a podle toho koupí nebo ne... takhle jen upírají právě právo na informaci a prodávají neseriozní zboží.

Když budete mít výsledky na poli, které je straně blízké, můžete věřit i v mnohem větší podporu na straně aktivní politiky.

0/0
10.9.2013 21:03
Foto

V63o86j67t91ě10c21h 18V94o61p14a53ř10i94l 2904706216960

Snažíme se, jak to jde. Pirátština je výsledkem práce ve volném čase, práce není málo a kapacit moc. I v tomto ohledu by mohl lepší volební výsledek vybičovat více lidí, aby se zapojili a výstupů tak bylo víc a v lepší kvalitě.

+3/0
10.9.2013 21:13

D27i91t63a 44S11m25í83t14a64l42o70v97á 7201109475379

Uvidíme... je fakt, že piráti jsou jednou z možností, co zatím zvažuju a nejen já...

První záměr byl dát hlas komunistům... vyhovovala mi jejich věčná opozice, protože alespoň částečně odvraceli dopady těch nejhorších rozhodnutí, kde nebyla vláda jednotná... ale v těchto volbách to vypadá na to, že by se mohli dostat do vlády aktivně a tam můj hlas nemají... svobodné nezvažuju, podle životopisů i programu jsou to hlavně "naštvaní potomci" politiků z jiných stran... takže piráti nebo volit jednotlivce bez ohledu na stranu... jen příšerná podobnost volebních programů a nepravděpodobnost realizace vlastními silami rozhodování moc neulehčuje.

+1/0
10.9.2013 21:27

T54o92m41á89š 56M56a97r78n80ý 4815167946170

podle jakých našich zákonů je činnost megauploadu nelegální? (nový megaupload už funguje) a u nás bez problémů funguje stejná služba uložto a jiné. tedy podle jakých našich zákonů je datové úložiště nelegální?

co se týče sledujuserialy.cz, tak to "jen" sdílení odkazu je zpřístupnění díla a nevím nevím, že by to bylo u soudu tak jednoznačné... navíc jestli se nepletu, aktivně se na tom webu mažou i některé "jen odkazy", není liž pravda...

0/0
10.9.2013 23:50

P11a62v71e13l 75M74o22r26a41v62e71c 3822879442778

V Česku je nelegální nabízet audiovizuální díla bez souhlasu vlastníků autorských práv. Proto uloz.to promazává filmy, pokud se vlastníci práv ozvou. (samozřejmě uloz.to to promazává co nejpozději aby na každém staženém filmu vydělalo za reklamu). Např. v USA je nelegální i stahování a držení takových děl. Takže bacha kam cestujete s notebookem plným stáhnutých filmů.

Sledujuserialy.cz a sledujufilmy.cz pouze nabízí odkaz, ne vlastní obsah. A dle našeho právního rozboru toto nelegální není. Nikdo s námi zatím ani nešel do soudního sporu (co vím), zřejmě proto že i protistrana (vlastníci práv) dospěli k témuž názoru.

Na promazávání videí která odkazujeme nemáme žádný vliv. My pouze zprostředkujeme ty odkazy. A odkazy co vím nemažeme. Není důvod.

0/0
11.9.2013 8:45

T47o95m51á13š 15M71a50r96n39ý 4305497696930

no ale to jen dokazuje, že plácáte nesmysly.

psal jste: "Bohužel dle našich zákonů je činnost megauploadu - tedy přímé nabídky obsahu - nelegální, přestože nám to přijde nesmyslné" a to není pravda. teď do toho motáte nabízení audiovizuálních děl, ale megaupload bylo normální datové úložiště, které se od uložto nijak nelišilo. i tam se mazal nelegální obsah. tedy na činnosti megauploadu dle naší legislativy není nic špatného, jak tvrdíte...

"samozřejmě uloz.to to promazává co nejpozději aby na každém staženém filmu vydělalo za reklamu" - tohle je samozřejmě taky nepravda, nahlášený nelegální obsah je smazán prakticky hned a pokud se nepletu, uložto poskytlo některým držitelům práv přímo možnost si ten svůj neleglní obsah mazat sám... člověče, jestli chcete reprezentovat Piráty, tak se k těm věcem vyjadřujte jasně a dle skutečnosti toho, jak jsou.

ano, je hezké, že máte na sledujuserialy právní rozbor, ale doufám, že si uvědomujete, že za to byl nedávno někdo odsouzen. taky rovněž jen poskytoval streamovaná videa odjinud (i když možná mu přišli na to, že ta videa na ty zahraniční servery přímo nahrává). z logiky věci je ale pravděpodobně nahrává na ty zahraniční servery i někdo, kdo se pohybuje kolem těch webů sledujuserialy a sleduju filmy, protože ze vzduchu si ty odkazy na streamy nevyčarujou... takže fajn, máte právní rozbor, že je to legální, ale jiný právník vám klidně řekne, že tohle už je ono zprostředkování. bylo by fajn, kdyby došlo na soud, jen se do toho zřejmě nikomu nechce. stejně jako nikdo nešel proti serverům s titulky k filmům, přestože držitelé práv tvrdí, že šířit titulky je rovněž nelegální...

0/0
11.9.2013 10:47

P83a63v28e19l 88M95o62r79a97v94e43c 3342349212228

Neplácám nesmysly. Část činnosti MU i uložto je (bohužel) nelegální - ta která nabízí autorsky chráněný obsah.

Uložto promazává co nejpozději: nemám pro to důkaz, ale dávají si na čas, někdy i pár dní. Protože nikdo po nich nemůže chtít stovky zaměstnanců promptně mazajících vše nahlášené, bez důkazů o autorství atd. Celé to jen ukazuje na nesmyslnost snah vymáhat taková promazávání. (konkrétní příklad: nedávno Svěrák vyhrál soud kdy nějaké jeho dílo viselo na uložto i přes upomínky snad měsíce).

Ten člověk byl odsouzen za podobnou činnost protože u toho měl reklamu na které vydělával. Piráti ze sledujuserialy apod. nemají ani korunu.

+1/0
11.9.2013 11:21

T40o69m16á68š 22M29a41r83n40ý 4125887446600

musím říct, že nevycházím z údivu. Pirátům tady děláte medvědí službu svou neznalostí.

část činnosti MU ani uložto nelegální není. to jen lidé úložiště zneužívají ke sdílení, protože je to jednoduché. samotný princip úložišť je však zcela legální, stejně jako je legální posílání balíků Českou poštou, ale někdo v těch balících může posílat i věci, co už legální nejsou... jsem v šoku, že jako vy jako Pirát se snažíte říct, že je tato služba zčásti nelegální. to přeci není pravda.

"Uložto promazává co nejpozději: nemám pro to důkaz, ale..." a představte si, že já párkrát nelegální obsah hlásil a smazaný byl prakticky hned.

s konkrétním příkladem jste taky vedle. nešlo totiž o spor se serverem uložto, ale se serverem Share-rapid.cz a tam byl v právu, protože server prostě jeho žádosti na smazání ignoroval a to je špatně.

"Piráti ze sledujuserialy apod. nemají ani korunu." no to je hezké, o tom přeci řeč nebyla. samozřejmě kdyby z toho nějaké peníze mají, tak už by to pro distributory samozřejmě byl pádný argument k žalobě, protože by se došlo lépe k vymahatelné škodě za pomoci té jejich magické konstanty...

Piráti mi přišli jako jedna z možných variant u voleb, ale jestli zde mluvíte jako zástupce Pirátů a přitom jen předvádíte, že se v problematice vůbec neorientujete a nemáte ani přehled v současných kauzách, rozhodně na ně nevrháte dobré světlo...

0/0
11.9.2013 11:37

P64a42v81e36l 15M28o41r77a44v61e93c 3902809962488

Kdyby pošta dostala echo že v jedné zásilce má bombu, mohla by balík dál doručovat? Asi ne.. Tolik k vaší analogii.

Byznys model ulozto je legální, ale občas se dopouští nelegálních věcí. Stejně jako např. kurýrní služby když jejich auto jede na červenou.

Ad ulozto a share-rapid: uznávám, spletl jsem se, detaily těch kauz neznám. Ale vím o tom jak si zástupci vlastníků aut.práv stěžují na pomalost mazání. Holt každý máme jiné informace.

Ad komerce na sledujuserialy atd.: právěže ty reklamy byly to hlavní na co toho kluka z Liberce dostali. Nejsem právník na vysvětlení detailů, ale zkrátka nabízet odkazy bez našeho zisku legální (zdá se) je, se ziskem už ne (protože se obohacujete na úkor vlastníka aut.práv).

+1/0
11.9.2013 11:59

T11o17m77á80š 60M37a66r68n23ý 4795567736510

tolik k mé analogii? a uvědomujete si, čeho jste se dopustil? pokud prohlásíte: "Bohužel dle našich zákonů je činnost megauploadu - tedy přímé nabídky obsahu - nelegální", je to to samé, jako kdybyste řekl, že kurýrní služba je dle našich zákonů zčásti nelegální. nebo že řízení auta je dle našich zákonů zčásti nelegální. fór je v tom, že princip služby je právě zcela legální, nelegální je pouze zneužití této služby. vy jako Pirát byste tohle měl rozlišovat a rozhodně veřejnost nepodporovat v tom, že na úložištích jako takových je něco nelegálního... v podstatě se dopouštíte naprosto stejné věci jako distribuční firmy, kdy se z něčeho legálního snaží udělat něco nelegální (například stahování audiovizuálních děl). pouze tím mezi veřejností šíříte nesmysly a nevím, kdo jiný by měl šířit mezi lidmi v této problematice zdravý rozum než Piráti...

ano, každý máme jiné informace, a je škoda, že vám nedostatek informací nebrání k tomu házet všechna datová úložiště do jednoho pytle a tím třeba některá očerňovat. samozřejmě nelegální obsah na datových úložištích je problém a v budoucnu by se to mělo nějak rozumně řešit, aby nebylo vše k dispozici tak snadno veřejně. to doufám uznáte, že není správné... předpokládám ale, že si uvědomujete, že podstata tohoto problému je zcela jinde...

0/0
11.9.2013 12:14

P78a86v17e10l 61M12o24r65a22v16e29c 3162789442948

Souhlas, byl jsem ve svém tvrzení o nelegálnosti nepřesný. Však jsem to pak uvedl na pravou míru. Byznys model je ok, aplikovaný na nějaké (často ty nejžádanější) instance už bohužel ne.

Všechna dat.úložiště do jednoho pytle neházím, samozřejmě jsou mezi nimi dost rozdíly. Jen mám o některých jejich chováních jiné informace.

Jinak boj proti "nelegálnímu" obsahu na úložištích je marnější než boj s větrnými mlýny. Existuje řada možností jak to obejít. Viz. např. zde popsaná teoretická možnost: http://pavelmoravec.blog.idnes.cz/c/330649/Antipiratske-zakony-jsou-k-nicemu.html.

+1/0
11.9.2013 12:27

T17o22m76á41š 31M92a82r32n33ý 4175837336970

a ještě tedy k té analogii, když jste ji rozšířil o tu bombu. ano, pošta po oznámení bomby opravdu přestane doručovat. a co se stane po oznámení nelegálního obsahu na úložišti? úložiště by logicky mělo danou věc šířit... takže mi teď vlastně uniká, co se vám nezdálo u toho případu se Svěrákem, kdy jste řekl: "Celé to jen ukazuje na nesmyslnost snah vymáhat taková promazávání." pokud je dílo šířeno takto veřejně, tak je právě vymáhání toho promazávání důležité. je to totiž parazitování na tom díle, kdy úložiště profituje z toho nelegálního šíření. tedy pokud chce mít obsah veřejný, měl by být ctěn platný autorský zákon...

0/0
11.9.2013 12:20

T72o68m55á57š 54M89a98r57n54ý 4935397786820

*přestat šířit...

0/0
11.9.2013 12:20

P81a88v11e58l 73M80o92r70a60v11e13c 3252519572958

Tou větou "Celé to jen ukazuje na nesmyslnost snah vymáhat taková promazávání." jsem myslel že vyrobit bombu dá práci a stačí ji včas odhalit a není doručena. Nahrát film na úložiště je trivialita, a i když se na to za den dva přijde, už si film stáhlo pár set či tisíc uživatelů. A každý z nich může opět uploadovat (vedle toho prvotního uploadera). Zkrátka, boj s větrnými mlýny.

Ale beru že případ se Svěrákem byl extrém, dle našich současných zákonů se to úložiště jednoznačně provinilo.

(nicméně, kacířská otázka: lidé si zvykli že si stáhnou film večer dle aktuální nálady - jak to můžou udělat "legálně", myslím tím kde si můžou stáhnout film legálně uploadovaný? Já bych velmi rád za takovou nabídku i něco zaplatil, např. přes flattr apod., ale nikdo mi to nenabízí. Tak holt si stáhnu nelegálně šířenou kopii protože to je jediná možnost. Kdy konečně toto distribuční firmy pochopí a začnou filmy nabízet podobně samy?)

+1/0
11.9.2013 12:32

T63o82m91á77š 77M25a92r53n59ý 4705617886450

Zřejmě se moc neorientujete v IT problematice, ale odhalení nelegálního obsahu je rovněž trivialita. Stačilo by na úložiště nasadit rozumný skript, který by podle názvu dokázal nelegální obsah vyhledat a podle kontrolních součtů hlídat stejné soubory o stejné velikosti. Nahrát pak takový film znovu už by taková trivialita nebyla, protože by se muselo k filmu něco přibalit. Popřípadě by tam film nebyl pod stejným názvem. Velmi snadno by se tak docílilo toho, aby na veřejných úložištích nebyl snadno dohledatelný obsah. Vymítit by to samozřejmě nešlo, ale nebylo by to alespoň hned na očích, kde by se k tomu každý dostal bez práce. A ztížit to stahování je první základ úspěchu. Pak by to jen chtělo legální alternativu, která by danou věc za peníze poskytla jednodušeji. S těmi větrnými mlýny jste ale vedle. Samozřejmě je nesmyslná představa, že se tomu zamezí, ale velmi snadno by to šlo omezit...

jsem rád, že si aspoň uvědomujete, že zde neexistuje legální alternativa, která by poskytla stejné pohodlí. já si před časem objednal nějaké filmy z eshopu a čekal jsem na ně téměř měsíc... (jo, je to k pláči). u her to již funguje, legální digitální distribuce šlapou. ale s filmy je to u nás bohužel stále špatné... bohužel u filmů je to trochu složitější a nestojí to tam jen na distribučních firmách...

0/0
11.9.2013 12:43

P47a62v28e47l 62M48o21r92a31v74e42c 3122409372218

Neorientuji se v IT problematice? Zvláštní za co mne tedy můj zaměstnavatel velmi slušně platí :).

Název: stačí trochu zkomolit a skript má smůlu. kontrolní součty: stačí přidat titulky (a třeba je o desetinu sekundy posunout), nebo v movie makeru změnit jednu scénu (jeden frame), nebo zabalit jako zip nebo rar nebo jinou komprimační metodou, a md5sum či sha256sum apod. je jiné. Úplně, úplně jiné.

Aby na veř.úložištích nebyl snadno dohledatelný obsah? To je jako chtít po poště aby neměla na pobočkách nápis "pošta" ale třeba "lékárna" - zkrátka aby se nedalo snadno vyhledat jejich služeb.

Navíc, když se vymyslí nějaké takové pravidlo, za týden máte program nebo skript který to pravidlo obejde. Vemte si jak to je s protipirátsoku ochranou CD a DVD. Otravuje pouze držitele legálně distribouvaných kopií filmů. Tedy další argument proč si běžný Franta konzument nekoupí originální DVD ale radši stáhne nelegálně šířenou kopii - která má tu ochranu cracknutou.

Ale hlavně: na základě čeho (jakého zákona) musí úložiště takové věci dělat? Trochu provokativně: proč bych nemohl v případě filtru na název uploadnout své fotky pod názvem "Kolja.zip", když se můj syn tak jmenuje (stejně jako jistý film)? Proč bych nemohl uploadnout soubor který shodou náhod má stejný CRC checksum jako nějaký film, ale jiný obsah?

Zkrátka, šíření "nelegálního" obsahu nelze zabránit. Vždy bude možné všechny snahy o bránění lehce obejít. A absurdní v té situaci je i vámi kritizovaná chybějící nabídka online služeb distributorů..

+1/0
11.9.2013 12:56

T66o52m41á12š 42M12a92r71n11ý 4605107666880

Četl jste vůbec pořádně, co jsem psal? Přijdete mi trochu zmatený. Někdo si z toho dělá srandu, ale takhle mám taky pocit, že diskutuju s nějakým zhulencem, kterému unikají z diskuze souvislosti... nebrat osobně, působíte tak.

Název stačí zkomolit a skript má smůlu? ale o to přeci jde. Když film nenajde skript, nenajde ho ani běžný uživatel... problém snadné veřejné dostupnosti vyřešen... stačí přidat titulky nebo změnit jednu scénu? uvědomte si prosím, že ty filmy nahrává vcelku malé množství lidí, kdy jeden člověk často uploadne desítky filmů. když jednomu člověku takto smažete několik filmů, změnit je všechny a všechny znovu nahrát je v konečném důsledku celkem dost práce, co dotyčnému slušně znepříjemní život. tedy opět úspěch zadarmo. navíc pokud by šlo úložištím o legálnost, není nic jednoduššího, než takového uploadera vyhodnotit jako problémového a zamezit mu například na měsíc cokoli nahrávat. tedy datové úložiště má velmi jednoduché a levné prostředky k tomu, aby se očistilo od nelegálního obsahu. přesněji snadně dohledatelného nelegálního obsahu a zatopilo problémovým uploaderům. pokud by zde byla vůle...

s tou poštou je váš příklad mimo. tady nejde o dohledání služby ale dohledání obsahu. nezapomínejte na to, že poštovní zásilky nejsou veřejné. řada datových úložišť je a to je ten problém. všem na očích se šíří nelegální obsah. vezměte si příklad se zásilkami na poště. kdyby všichni věděli, co se v jakých balících posílá, myslíte, že by se nezačalo řešit, kdyby každý viděl, že v těch zásilkách putuje dětská pornografie, drogy (na první pohled nelegální věci). tedy u úložiště s veřejným obsahem je přeci jen potřeba přijít s trochu jiným přístupem...

vám přijde správné, že datová úložiště parazitují na autorském obsahu a mastí si z toho kapsu? upřímně. opravdu vám to přijde správné, že zde je možný tento stav?

0/0
11.9.2013 13:25

T45o50m86á22š 91M56a33r97n82ý 4645627126460

váš příklad s Kolja.zip. předně bych rozlišil, zda jde o veřejné úložiště nebo privátní. pokud by bylo privátní bez dohledání, tak bych to neřešil (něco jako pošta, kdy člověk neví, co je v balíku), samozřejmě pokud se na nějakých fórech nešíří odkazy, velká fóra není problém uhlídat. pokud by šlo o veřejně dohledatelný soubor a soubor by byl zaheslovaný (včetně obsahu, kde by nebylo vidět, co je uvnitř), tak bych to neřešil. v opačném případě by se skript podíval dovnitř a vyhodnotil situaci, tedy případně doporučil kontrolu. garantuji vám, že jeden člověk by zvládl dohlédnout s pomocí rozumně napsaného skriptu nad obsahem úložiště velmi snadno. pokud by zde byla vůle. pokud je služba veřejná, provozovatel by měl spoluzodpovídat za to, co se tam děje a mělo by být v jeho vlastním zájmu tohle kontrolovat. protože druhá varianta je ta, že někdo nahlásí nelegální obsah a on by měl bez otálení takový obsah smazat (aniž by řešil, zda je obsah legální či nikoli) a maximálně si v případě řešení nějakého sporu uložil, kdo o smazání požádal. tedy mnohem lepší varianta je, když by si to pořádně hlídal sám... pokud by s tím někdo nesouhlasil, tak je jasné, že chce vydělávat právě na tom nelegálním obsahu a schvaluje to. jestli tohle jako Piráti podporujete, tak nemáte šanci uspět nikdy...

0/0
11.9.2013 13:28

P12a42v17e58l 74M46o87r80a85v17e38c 3582569422548

Jo to souhlas. Za dnešní situace kdy je nelegální sdílet obsah s aut.právy (stručně řečeno). Byť proti té nelegálnosti Piráti bojují protože to nejde nijak rozumně uhlídat.

Ad preventivní mazání všeho nahlášeného: to je IMHO špatně. To pak můžu hlásit jednu věc za druhou a nepřímo smazat vše od člověka či firmy která mne naštvala. Nějaká kontrola oprávněnosti požadavku zde musí být vždy. A striktně vzato, úložiště musí mazat věci jen pokud někdo doloží že je tam nějaký obsah proti vůli jeho autorů - majitelů aut.práv. Tedy musí mít potvrzení od těch majitelů či zástupců že to tam nechtějí. Co kdyby tam Svěrák své filmy chtěl zítra dát? Pozítří má vše proti jeho vůli smazáno..

Ad mé nepřesnosti ve vyjadřování: reaguji zde během práce než se mi něco zbuildí nebo stáhne (open source zdrojáky, abych nebyl podezírán z ničeho:-P) takže občas holt nepřesně formuluju.

+1/0
11.9.2013 13:50

T90o26m85á61š 81M31a57r80n86ý 4305207826140

tak předně firma si nedá žádné materiály a data na veřejné úložiště, kde lze dohledávat. a pokud to má na  nějakém privátním cloudu, kde se jim nikde nepovalují na internetu odkazy ke stažení s podezřelými názvy, tak by měla být stejně z obliga. nelegálnímu šíření samozřejmě zabránit nelze, ale lze připravit nějakou rozumnou půdu pro fungování a podporu legálního obchodu v budoucnosti. nelze lidi učit, že přijdou na uložto, zadají Harry Potter a bez problému jedním klikem stahují film. to je špatně a kdyby úložiště chtěla, tomuhle snadno zamezí. v takovém případě by se dalo hovořit o dokazování oprávněnosti smazání, protože by jich bylo minimum. v současnosti je však nesmysl, aby úložiště žádala o doložení nelegálnosti, protože bohužel drtivou část jejich obsahu tvoří právě ten nelegální obsah. a to je opět špatně. protože takto úložiště zneužívají zákona a parazitují na této situaci. stejně tak na této situaci parazitují společnosti jako http://weemazz.cz, které se snaží jakoby o čištění internetu a přitom ho vůbec nečistí, tedy z distribučních společností tahají peníze za nic...

0/0
11.9.2013 14:03

J23a82n 87K78r98o94u98ž60e63l52k85a 9629775182

Já ty plakáty nechápu jako zneužití známých osobností ve stylu: kdyby Karel Čapek žil, volil by Piráty. To by samozřejmě bylo neobhajitelné.

Ta kampaň ukazuje k jakému odkazu se Piráti hlásí. K necenzurované Svobodné Evropě. K Masarykovi, který se zastal Hilsnera a systematicky bojoval za českou státnost. K disidentu Havlovi (neplést s humanitárním bombarďákem Havlem). Ti lidé ve své době dokázali udělat něco převratného a odvážného, viděli dopředu - to jsou atributy, které má pirátství za své a chce je prezentovat širšímu publiku, než jsou fanoušci na facebooku.

Kdyžtak mrkněte na piratstvi.cz, ať se přiučíte, že nejde o písničky zadarmo ;)

+10/0
10.9.2013 20:35

J58a43n 57Š62k44r24a77b17á66n78e11k 7305240548602

nu plakáty se jim moc nepovedly, škoda.... program taky ještě asi není hotový, ale to snad do voleb stihnou..

0/0
10.9.2013 20:22

P30a38v63e63l 83M67o13r29a59v59e60c 3422939362738

Víte, já radši budu zastávat neúplný program založený na idejích, než úplnou snůšku demagogického populismu, tak jak jej nabízí ostatní strany.

Je velmi lehké volat "práci pro všechny" nebo "nižší daně", ale jak toho chcete dosáhnout? To už většina stran neuvádí. Protože používají jen ta populistická hesla. Zato my nabízíme vizi, propočítanou a smysluplnou. Ne jen nějaké plácnutí do vody na které po volbách zapomeneme.

+3/−1
10.9.2013 20:53

J10a97n 13Š23k98r47a39b66á74n68e35k 7155260188772

myslel jsem spíše chybějící kapitoly jako je zemědělství.. jiné body mi právě přijdou příliš vádní ..

+1/0
10.9.2013 21:09

K78a80r54e98l 43N24e31č98a93s 5493559240970

Je dobré vidět Kryla nebo Masaryka  na plakátu.Kryla už zneužil v Bazilice za asistence  biskupství asertivní  národovec Landa alias Žito. Nebude dlouho trvat a přijde strana,která si vybere za patrona třeba Hitlerovu sekretářku Trudl Junge.   Na lafetě Masarykovského kýče se už vezli jiní chrabří polistopadoví démoni. A nota bene, Jistě situace dělného a rolného lidu nebyla v první republice tak zářivá,jak si dnes mnozí namlouvají. Zvláště za velké hospodářské krize. Na to netřeba opírat se o VUML,který většina nynějších skalních antikomunistů pragmaticky absolvovalA.

+1/−1
10.9.2013 20:02
Foto

K13a83r80e83l 79S92e78i12d27l 8109545230898

Co jste chtěl sdělit?

+2/0
10.9.2013 20:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.