Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Most u nádraží v Mostě šel k zemi, na jaře se strhne zbytek

V sobotu se do mostu i lávky před halou mosteckého nádraží zahryzly bagry. Stavby vyrostly v polovině 70. let a například mohutná lávka pro chodce a cyklisty byla široká skoro 30 metrů, aby pojala i masívní prvomájové průvody. Stavby nahradí nové: střídmější ale moderní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D88a48v48i36d 92B53r79u47c61k49n64e20r 5292404309905

Nyní by se těžká bourací technika mohla přesunout o kus dál do Chanova, a pořádně zaúřadovat tam.

Sen a zbožné přání že.

No nic vraťme se do reality. A radujme se z tamních sezonně opravovaných chodníků a nově vysázené sezonní zeleně.

0/0
9.9.2013 11:40

R88a13d50o98v72a46n 58T71á63b69o16r42s77k26ý 2784181533289

Mám takový nejasný dojem,že informace o prvomájových průvodech pochodujících přes most od nádraží je nehorázný blábol.Prvomájové průvody měly úplně jinou trasu.Oddehrávaly se v jiné části města.To info si někdo z redakce vycucal z prstu.

+1/0
8.9.2013 13:38

M22i22r27o22s54l19a24v 68P76o62k61o55r85n17ý 3882235535478

Je to nesmysl nejvyššího řádu. Od nádraží se nikdy prvomájové průvody nekonali. Ten co to napsal, nikdy v Mostě ani nebyl.

+1/0
8.9.2013 23:40

T93o22m67á26š 12Š89t64u39r82m73a 2156832330841

Že by si Viamont upletl zakázku na míru? Určitě byl jako vždy jediný vhodný účastník soutěže. Myslím, že se o tom hospodaření ještě dočteme. Stejně jako o stovkách milionů nalitých do Chánova a vajdy Tonky.

+1/0
8.9.2013 1:42

M12i75r21o17s78l71a89v 94P89o58k76o81r18n12ý 3242295355878

Na Mostecké radnici nedávno zatýkala policie kvůli podvodům a toto bourání je pravděpodobně stejná situace. Když bourali most u Muzea, tak bylo zcela jasně vidět, že konstrukce mostu není poškozená a bourání je zbytečné. Co kdyby fotografové iDnes zašli k tomu bourání mostu a pořídili podrobnou dokumentaci o stavu rozbíjených částí mostu? Pravděpodobně nebude zájem dokumentovat zlodějnu.

0/0
8.9.2013 23:39

T13o34m69á58š 16Š53t95u25r32m89a 2796402940701

Stavební firmy objevily nový byznys, všechno zbourat. Peníze jdou za to velké, reklamace nulová, kolaudace netřeba. Fakturovat se dá ihned po dokončení. Navýšení nákladů se téměř nedá zpochybnit bez znalce. 

No a úplatky regionálním vládcům fičí v turbo režimu. ;-€

+1/0
9.9.2013 8:35

M78i37r69o83s41l77a15v 74P75o13k27o77r67n34ý 3172555365688

Je zajímavé, že v České republice stojí mosty z první republiky, ale v Mostě se stalo zvykem bourat mosty, které nejeví žádné známky opotřebení.

0/0
7.9.2013 23:09

M53i78r94o30s59l41a26v14a 62K81ř55e67n14k19o27v81á 3201396736538

Pane Pokorný, vy jste z Mostu? Kdy jste ty mosty k nádraží viděl naposledy? Člověk, který je vidí denně, by to řekl těžko.

0/0
8.9.2013 6:37

M45i92r20o96s59l93a54v 88P74o38k90o24r44n52ý 3702505915828

To že na blocích mostu opadala slabá vrstva betonu neznamená, že je ten most totálně zničený. Stačilo otvouct kladivy slabou narušenou vrstvu a znovu to nahodit betonem. Spíše jde o dobrý kšeft pro firmu co ty mosty bourá a znovu je bude stavět.

+1/−1
8.9.2013 18:49

M17a20r51i24e 72M51á91k29o45v22á 3689497514967

No doufám že se jim ten nový most neprodraží jak lávka přes řeku bělu v Bílině;-D

+1/0
7.9.2013 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.