Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rákoskou na dítě? Němci vyšetřují křesťanskou sektu

Sousední Bavorsko zažilo neobvyklý policejní zátah. Muži zákona ve čtvrtek brzy ráno příslušníkům křesťanské sekty Dvanáct kmenů odebrali 40 dětí. Získali totiž nové důkazy o tom, že členové tohoto společenství mají na svědomí týrání dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K78a34r37e21l 66D46r82d40a 6354562757

Jde o "mírumilovnou" křesťanskou sektu, která bitím (ale i svazováním apod.) pěstovala u dětí poslušnost a disciplínu. Reportér RTL natáčel dění skrytou kamerou. RTL má dále svědectví bývalých členů sekty, kteří bití potvrzují.

  Dle pracovníka péče o děti, který byl u zadržení dětí, bylo rozloučení rodičů a dětí "velmi chladné". Takové chování za 40 let služby u dětí nezažil.

http://www.rtl.de/cms/news/explosiv/12-staemme-ein-sekten-insider-packt-aus-3223b-bb77-22-1626091.html

http://www.rtl.de/cms/news/extra/sekte-12-staemme-frieden-predigen-kinder-quaelen-31fac-8eb8-25-1625289.html

+1/0
11.9.2013 6:49

J33a89r51m51i28l78a 15M61a84c61h67o84v50á 9435114548834

...no nevím, mám kluka - 11 let a v podstatě nemám důvod ho bít (zatím ;-))...není dokonalý v žádném případě, ale mně se osvědčuje spíš "ukecat"...proč bít?...dnes děcko zareaguje na facku, zítra až na dvě, za týden minimálně na tři...a co za měsíc?...aby poslechlo zlomím mu ruku, nebo co?...ne, nesouhlasím s tělesnými tresty (nebavím se o plesknutí na zadek malému prckovi, kterému se těžko vysvětluje - i když i to jde)

0/0
9.9.2013 8:12

M50o33n79i17k18a 80R20o89l51l61o97v23á 5433912836255

Rozhodně nejsem pro mlácení dětí,ale když to nejde po dobrém,tak se musí přitvrdit.Ta dnešní,moderní volná výchova,aby se v dětech neudupala budoucí osobnost plodí jen nevychované spratky.

+9/−2
6.9.2013 22:14

M54a89r43e11k 66B65a45l64l38u54c57h 2268495742539

sice jsem ještě napůl mlíčňák kterej podle starosvětských norem zdaleka nemá právo hodnotit cizí výchovu, ovšem to snad trochu srovnává moje vlastní zkušenost z dětství a poučení ke kterým jsem následně vlastní bolestivou cestou došel, ale plně souhlasím. to čemu někteří vzletně říkají naše budoucnost mě občas trochu děsí, zvlášť když slýchám o případech kdy se chudák učitelka po nějakým spratkovi ožene a pak se bojí že od tatíka dostane nakládačku a bude mít na krku žalobu a přijde o práci. Igora Hnízda na ně. A učitele bych teda já rozhodně dělat nechtěl, smekám a skláním se až po zem před těmi co na to mají za tu almužnu kterou dostávají ještě nervy.

+3/−1
7.9.2013 0:00

Z81u95z49a38n79a 71Š34i98š20k44o42v47á 4677250209324

To není pravda. Disciplíně není třeba děti učit za pomoci násilí. Děti jsou inteligentní a pochopí co se po nich chce a proč, pokud rodič investuje trochu času aby jim to vysvětlil. Naopak spratci se líhnou v rodinách, kde jsou děti bez keců bity, ale rodiče to navenek nepřiznávají. Se sektáři jsem o tomto vždy hádala, protože v drtivé většině tvrdili, že dítě se nemá bít ze vzteku, ale pouze z rozumu. A je to pitomost. Když rodiči rupnou nervy a dítě ze vzteku plácne, může se spolehnout na základní lidské instinkty, které dítěti napoví, proč se to stalo. Když to udělá z rozumu, tak to dítě nikdy nepochopí, protože to žádnou logiku nemá. Dítě cítí, jak silně je na rodiči závislé a snaží se mu pudově vyhovět aby neztratilo jeho péči. Skřípe to jedině tehdy, když rodič nemá pochopení pro nevyzrálou dětskou psychiku a klade na něj nereálné požadavky. Ono stačí pozorovat, jak vychovávají své potomstvo ostatní savci. Nějaké malé kousnutí či plácnutí se bere jako způsob komunikace a nemá způsobit bolest, pouze připoutat pozornost roztěkaného mláděte a pomoci mu všimnout si svého rizikového chování, které by jej v budoucnu mohlo ohrozit na životě.

+4/−3
7.9.2013 8:32

O63t54o 51K57o59s85t98a 8930169315225

Nevěřím že zátah proběhl kvůli nějakým "párfacek".

Myslím, že vadí, že nejsou ochotni posílat děti na kurzy (homo)sexuální výchovy.

+3/−2
6.9.2013 22:07

L51u72d25ě80k 45F92u44x57a 9476880204867

Co je to homosexuální výchova?

+1/0
7.9.2013 4:09

J75a25n 19Z71a76p66l55e11t31a89l 3858419165266

To je teda fakt závadná sekta, když odmítají sexuální výuku ve škole. To se přece nemůže sektě trpět:-/?

+2/−1
6.9.2013 21:06

B21l98a39n48k88a 52B80a77u28e76r96o91v69a 4311850799267

Kazda sekta odmita sexualni vychovu svych deti. Ale kdyz trochu dorostou, tak jim hned daji praktickou vychovu. Ani incest neni nenormalni pro ne.

0/−1
7.9.2013 17:19

P87a15v16e61l 47H72o19r82á83k 8441543545952

Vám se líbí, když učitelé vykládají vašim dětem, že homosexualita je stejně normální jako heterosexualita?

+2/0
7.9.2013 18:48

J70a93r90m58i61l38a 41M36a89c79h48o85v71á 9375924588884

...líbí - nelíbí...ale je to fakt...ti lidé za to nemohou, tak co s tím chceš dělat?...zase je tabuizovat, či trestat???...není lepší děckám vysvětlit, že prostě tak to je, že se někdy stane, že jsou holky s holkama a kluci s klukama?...že si to ti lidé nevybrali, ale že se prostě tak narodili?...

0/0
9.9.2013 8:14

P57e18t60r 68B98r61y88c38h16t91a 8773108268439

Jasně,malá rákoska vadí,ale humanitární bomba naopak prospívá,zvrácená společnost na odpis:-PRv

+6/−2
6.9.2013 21:04

A96n92d82r32e51a 95Č98i37e94r30n64a 5586727780700

O sektě nevím zhola  nic, zdali to tam s fyzickými tresty přehánějí nebo ne..,.ale soudě podle počtu současných fracků, mám pocit, že zrovna tento výchovný prostředek by moderním rodičům ve výchově velmi prospěl.

+15/−1
6.9.2013 20:04

A66r34n33o21š55t 50K95o65b47y61k42a 9329599108490

Nevím o jakou jde skupinu, neznám detaily.

Ale převážná část českých protestantských církví v oblasti výchovy přiměřené tělesné tresty považuje za přípustné. Koneckonců Bible v příslovích praví, že kdo zanedbává hůl, nenávidí dítě. Samozřejmě se myslí výchova od milujících rodičů, nikoli od nějakého pošahance.

+12/−1
6.9.2013 19:43

A13l29e96x11a47n68d38r 40K10o74s66t15k22a 5619406139406

Asi tak něco. Když vychováváte štěně, tak také dostane novinami, když udělá v koutě loužičku.

+2/0
6.9.2013 21:55

P33a79v42e23l 16R42o91s19e85c46k42ý 6356855571479

Naprostá pravda Arnošte.

Autor článku ale evidentně vůbec neví o čem píše. Pojem křesťanská sekta je totiž naprostý nesmysl. Buď jsou to křesťani, nebo sekta. Velmi zjednodušeně: Sekta je společenství, které si nestojí na apoštolském vyznání víry. V podstatě proto také vzniklo. Aby se oddělilo zrno od plev.

0/−1
6.9.2013 21:58
Foto

A93l72e70š 64H18o69d58i72n64a 9850639818254

Vypadá to na další krok juvenilní justice, zvané i u nás též opatrovnická mafie, která nerada vidí svébytné, pospolité rodiny a společenství, která se vzpírají současnému rozkladu tradičních hodnot.

+13/−2
6.9.2013 19:42

P50e31t97r42a 48N80e90o55m68i26l33l86n83e94r 7142750287548

Výchova dětí bitím v klášteře má k pospolité rodině dost daleko, myslím.

+4/−3
6.9.2013 19:55

L62u42d40ě28k 63F24u45x40a 9696680704727

Ta společnost může být pospolitá dostatečně. Nevím, ostatně termín "křesťanská sekta" a "klášter" ....... Žiju v přesvědčení, že řády spravující kláštery musí být podřízeny Vatikánu, zavádějící. Netuším co to je za sektu, ovšem dostat ze "zachráněných" dětí výpověď vhodnou pro prokurátora...........víte co se stalo kdysi v Salemu? :-) To byl průser, co? To s právem nemělo nic společného. A proto bych byl se soudem opatrný.......

+1/−1
7.9.2013 4:07

J63o42z76e16f 55K13o31s90t14e86l25a97n23s80k24ý 8945912469716

Ja som tiež občas dostal po zadku varechou či korbáčom urobeným z oplastových drôtikov. A nesťažujem si. A môj známy, čo to mal ešte tvrdšie, hovorí o výchove svojich rodičov (jeho otec bol staršia generácia, vekovo mohol byť aj jeho starý otec): "Škoda každej facky, čo padla vedľa."

Ale nás nikdy ani len nenapadlo skúšať niečo s drogami či robiť vandalské kúsky. A rodičov a starších ľudí všeobecne si napriek tomu (alebo možno vďaka tomu) veľmi vážim.

Myslím, že v nejakom českom filme sa hovorí niečo v zmysle: Lepšia jedna facka ako dlhé vysvetľovanie ;-D .

+11/0
6.9.2013 19:34

A87r69n81o86š63t 69K87o88b67y23k84a 9659549248980

Ono ve skutečnosti je to silně individuální, každé dítě je jiné a navíc v jiném věku. Ale právě proto by do toho stát, až na PROKAZATELNÉ extrémy, neměl strkat nos.

+4/0
6.9.2013 19:50

V57l61a23s30t61i36m69i72l 51P40e50v35n41ý 6488263315585

A jak se ty extrémy prokážou? Chcete čekat až se po 50 letech najdou zakopané kostry?

+1/−3
6.9.2013 19:52

L54u72d77ě36k 90F54u17x33a 9676480604137

Není právě ta PROKAZATELNOST tím kamenem úrazu? Protože, právně vzato do toho stát strká nos jen když je nezákonné porušování práv dětí prokázána, na to obvinění a podezření nestačí.

0/0
7.9.2013 4:23

B25o29h11u22s57l35a98v 95K44r83á58l67í18k 2541270909286

Já bych spíš řekl, že právě dítě, které má doma tuhý režim a jednoduché rodiče, kteří vše řeší klackem, pak bude hledat únik v drogách anebo mu přijde jako strašnej odvaz, když něco rozfláká. Vyrovnané dítě z pohodové rodiny k tomu nemá důvod.

+1/0
7.9.2013 12:47

P56a47v41e81l 46H49o32r64á53k 8831823865392

Více se bojím dětí, které doma nedostanou, ať provedou cokoli.

0/−1
7.9.2013 18:50

M17a29r45t15i12n 78Š46v20e21j46k13a73r 3337557751430

Ale na muslimy, kteří mají domácí násilí posvěcené Koránem a hojně toho využívají se nikdo neodváží...Rv

+10/−2
6.9.2013 19:23

P51e42t86r 97S78v49o57b42o55d77a 9877298750172

http://brno.idnes.cz/zalobci-posilaji-policii-na-muslimy-dbx-/brno-zpravy.aspx?c=A130904_1972866_brno-zpravy_Ka1

0/0
6.9.2013 19:27

O12l43d51ř59i11c70h 37H11o35r80á84k 2254769101305

Extrém vždy zavání průšvihem, ať již násilí, nebo dnešní svobodný rozvoj individuality dětí. Ale tohle jako extrém nevypadá.

Snad jen bych měl obavu o možnost svobodného rozhodnutí v otázce víry a jejího praktikování, či úplné nevíry.

A věřte tomu nebo ne i agnostik či ateista může být slušný člověk a skalní věřící může být mizera kde i poprava by byla málo jako trest.

+5/−1
6.9.2013 19:22

K70a98r45e58l 41P97r17á49t 3452962303300

S posledním odstavcem nelze než souhlasit

+1/0
6.9.2013 21:51

V66l64a54s45t90i42m32i26l 36P65e30v21n33ý 6828503705585

Není tomu tolik dní, co tu byl článek o americkém ústavu pro nápravu chlapců, kde fyzické násilí nakonec vedlo ke smrti mnoha z nich. A to je samozřejmě strašné a jaktože to neřešili dříve a jak se tohle vůbec může stát. Ale jedním dechem dodáme, jak si vůbec může dovolit stát vyšetřovat uzavřenou komunitu se sektářskými sklony, která na dětech páchá fyzické násili?

+3/0
6.9.2013 19:18

L96u52d68ě71k 27F78u76x66a 9586760714537

Dobře;-DR^ ............na druhou stranu, se trošku bojím jak moc férové to řízení může být. Svědci? Snadno zmanipulovatelné děti a odpadlíci, jejichž nestrannost je pochybná.

+1/0
7.9.2013 4:18

P12e53t51r 60V35i40n80t14r23l30í70k 3406194871

kdyby radši zachovali křesťanskou kulturu a nenechali si stavět mešity... to stejné u nás !!

+5/−1
6.9.2013 19:17

L47u81d18ě91k 21F85u83x66a 9946350704337

Náboženská svoboda je celkem fain. Jakpak chcete tu kulturu zachovávat? Zakázat ty ostatní? Nebo jen ty, co se vám nelíbí? Lze porušovat principy?

0/0
7.9.2013 4:14

B23o95h81u28s21l64a65v 67K59r93á75l19í79k 2401880459276

Pro začátek zakážeme arabské číslice, pišme si těmi našemi římskými.

0/0
7.9.2013 12:49

Z26d48e54n51ě56k 47K66o77u21t93n62ý 4607897667671

Rákoska je špatná, ale šaría je v pohodě.

+4/−2
6.9.2013 19:15

L93u39d15ě19k 80F10u34x88a 9226960334817

Šaría v Německu? Jste si jistý?

0/−1
7.9.2013 4:14

Z24d57e96n44ě76k 13K35o15u88t52n16ý 4747507397711

Víš co, nechytej za slovíčko. Jestli jsi nepochopil nadsázku, tvoje věc.

Jde o pokrytectví, kdy násilí potírají státní orgány tendenčně a selektivně. A nikdo mi nebude tvrdit, že muslimové v Německu jsou mírumilovnější než jinde.

Byl jsem například svědkem toho, jak se německý muslim vztekl a kopal do modlitebního koberečku své ženy a také do ní, protože v době motlitby na trajektu se ten trajekt otáčel o 180° a kobereček tak ztrácel směr na Mekku.

Koukám, že tu kážeš náboženskou svobodu, ale neuvědomuješ si, že náboženství je v důsledku jedna velká nesvoboda. Abys to snad zase špatně nepochopil, nemluvím o víře.

0/0
7.9.2013 9:56

M73a96r86t55i65n 41H24o28f22e71r 7942165228164

Vubec nejde o nic jineho, nez o komunisticky ci kolektivisticky nazor, ze deti patri statu... Je to nechutne... Kdokoli se brani statni infiltraci a snazi se o alternativni vychovu, vcetne domaciho skolstvi, ktere je dokonce v Nemecku mimo zakon, je perzekuovan. Jsou mu odebrany deti, zdrogovany kdejakym sajrajtem, co jim daji v ustavech... Par facek nebo rakoska je zaminka k represi. Ale ruku na srdce. Neprospela takova vychova nam? Huxleyva vize Brave new world se blizi...

+8/−1
6.9.2013 19:10

V66l53a27s67t35i69m54i39l 78P14e63v55n89ý 6648673345255

Když se táta jedno netrefil, málem mi prorazil ušní bubínek a ještě rok potom jsem měl na to ucho problémy se slyšením. Tolik asi k úspěšnosti této výchovy.

+3/0
6.9.2013 19:12
Foto

K65v73ě34t82o58s50l33a35v 93S67p91u65r29n58ý 2907630200822

hmmm bubínek asi nebylo to, co se poškodilo

+2/−1
6.9.2013 19:52

V40l98a18s95t22i14m48i37l 41P26e85v36n60ý 6728323175365

Komentář kvalitní a k věci, gratuluji.

+2/−1
6.9.2013 19:57

M80a96r50t91i29n 43H18o84f45e29r 7442215228964

Rozumného tátu obvykle výprask bolí více, než syna. Stanou se i nehody... Já osobně si myslím, že fyzické tresty nejsou potřeba, když máte čas a trpělivost... Ale v životě jsem si zasloužil každou facku, kterou jsem dostal a po létech jsem za pohlavky vděčný i několika učitelům... Fyzické tresty jsou také rozhodně lepší než psychofarmaka, které dnes do dětí cpou kvůli jakékoli "odchylce" chování... Poškozený bubínek je v kontextu menší zlo,. než průmyslové jedy pohrobků nacistické IG Farben...

+2/−1
6.9.2013 20:10

P35e40t72r14a 23N42e35o74m26i85l45l45n84e96r 7622500157388

Medikace se nasazuje na adhd, vývojovou dysfázi, poruchy autistického spektra... myslíte, že na tohle pomůže rákoska nebo facka?

+2/0
6.9.2013 20:16

M67a84r67t56i83n 11H43o58f25e76r 7782945638904

Možná tady... Podívejte do Ameriky... To sem dojde...

0/−1
6.9.2013 20:21

J21a81r74o24m63í47r 90K43r32á67l 4630259274129

Jenomže on je problém v tom, že skutečná ADHD je jen u malého procenta.  Ostatní děti jsou jen zlobivé a nevychované, ale psycholog raději napíše nějakou diagnózu, než aby se hanrkoval s rodiči.

0/0
6.9.2013 20:22

P57e71t48r60a 31N80e69o16m67i66l55l15n57e39r 7402900257118

Ale houby, většina rodičů naopak nechce, aby dítě bylo medikované. Mimochodem, mezi nevychovaným dítětem a dítětem s poruchou soustředění je dost podstatný rozdíl. Asi takový rozdíl, jako mezi člověkem, který je obyčejně smutný a člověkem, který má klinickou depresi.

0/−1
6.9.2013 20:26

M18a66r50t31i15n 50H68o39f23e14r 7472765238614

Při vší úctě, měl jsem experta  na hledání černé kočky v černé místnosti v rodině... Až se budu chtít oběsit, koupím si provaz... Ušetřím tak čas....

0/0
6.9.2013 20:35

P43e78t42r96a 73N30e32o25m40i89l10l15n17e94r 7792450387738

Mmch, ve výchově v rodině připouštíte, že můžete dítě omylem zmrzačit?

0/0
6.9.2013 20:18

M38a33r33t11i11n 48H14o96f39e25r 7402105768544

Omylem se může dítě zmrzačit i při domácích pracech... Já vím, dneska děti dělají úkoly, musí sedět u compu a nechat je třeba škrábat brambory je skoro zločin rodičů, dle všech levičáků ... Kamarád , co učí matiku na VŠ si potom stěžuje, že dva semestry učí látku ze  základky a gymplu... Já praštil s taškou a celý den sem lítal venku. Ale na večeři jsem se podílel. Třeba mytím nádobí po...  

Je mi nablití ze všech těch levicových teorií o výchově dětí z kolektivistického přístupu k nim... Rodina zmrzačí dítě málokdy, zatímco řečeno s panem R. J. Rummelem jen ve dvacátém století zařvalo na následky vládnutí - democidu 270 milionů lidí... Stát je to nejnebezpečnější s čím se člověk na této planetě může setkat. Myslíte si, že se bude s láskou starat o děti? A jak nakonec dopadá státní péče? Statistiky uveřejňují neuvěřitelná čísla, když se stát, který vám odebere děti o ně stará... Pedofilie, unosy, psychofarmaka, rituální vraždy, obchod s dětmi... Občas se jen tak letmo objeví nějaký skandálek... Ovšem problém je daleko hlubší...

0/−1
6.9.2013 20:32

P61e17t37r44a 77N96e22o82m13i43l45l27n15e74r 7602680337158

Vy máte děti? Připadá mi, že jsou pro vás trochu jako monstra z cizí galaxie. Mmch, já dítě mám, píšu pro děti, přednáším pro děti a učila jsem na gymplu, takže si fakt nedělám iluze. Děti jsou úplně stejné, jako před dvaceti lety, rozdíly jsou spíš v životním stylu, než v tom, jak se děti chovají. Je mi přes čtyřicet a normální rodiny nebily děti ani za mého dětství, dokonce ani mé rodiče nikdo nebil a to se narodili za války.

+2/0
6.9.2013 20:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.