- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je trochu problém s tou statistikou, která se vede jen na počet obyvatel a ne na počet vozidel. Nezohleďnují se v ní ani jiné věci jako je dopravní infrastruktura a jiné veličiny. Když bude 1 mil. obyvatel bez dopravního prostředku a dopravní infrastruktury, těžko mohou havarovat naproti tomu pokud má 800 000 lidí z 1 mil. dopravní prostředek, budou čísla jiná. Ach ty statistiky a průměry Jeden bere 50 000,- a druhý 10 000,- oba máme 30 000,-
Další věcí je zda statistika se děla podle naprosto shodných pravidel. Stačí změnit dobu, která se počítá jako úmrtí při nehodě a nebo úmrtí na následky zranění z nehody. A to nejdůležitější, velkým způsobem vzrostla pasívní bezpečnost.
Vyborne. Takze navzdory nesmyslnemu bodovemu systemu, navzdory zvysujici se represi a buzeraci a navzdory honum na to, ze nekdo nadycha 0,2 na pristroji, ktery meri s presnosti 0,3, navzdory snaze vybirat pokuty za 52 na padesatce - POLICIE konecne priznava, ze hlavnimi pricinami smrtelnych nehod neni ani alkohol, ani rychla jizda, ale faktory, ze kterymi stat nic nedela (kvalita silnic a dopravniho znaceni) a se kterymi nic udelat nemuze (jezdecka chyba a unava). Gratuluju, to je opravdu hezky comming out a prvni smysluplne zhodnoceni situace z ust sefa dopravni policie.
Né vtipný, ale trapně zavádějící nadpis, pane Jiřičko.
vsimaj si vsichni, i ja se pridavam, jste ...... idnes, naprosto s jasnym umyslem provokujete lidi, ja byt sefem dopravni policie, soudil bych se s vami za tu cunarnu v nadpisu o pokutu, ktera by vas polozila
Když je mrtvých více, je to "pirátama" a nedostatkem pravomocí policie, když je mrtvých méně, je to zásluha pilné policejní práce, že pane pohádkáři? To by mě zajímalo do jaké partaje přeskočí "expertní" esenbák Huml, aby mohl svým fízlkamarádům dál vytvářet totalitní legislativu.
Super titulek. Sef si preje jednoho mrtveho za den. Asi aby stacilo ''poprat'' uprimnou soutstrast jen jednou .
Kdybych si něco měl přát, tak žádný mrtvý na silnicích a ani nikde jinde. Když ale ten policajt chce aspoň jednoho mrtvého denně, tak proč mu to nedopřát...
Buďme realisté.To aby umíral jen jedeme člověk denně ,by byl posun správným směrem. Aby neumíral nikdo, to je za momentálního stavu čistá utopie.
Cyklista je přece jeden z nejvíce ohrožených účastníků silničního provozu. Vlastně kolem sebe nemá žádnou pasivní ochranu. Co Vás na tom může zarážet? Při střetu auta a cyklisty to dopadá dost často hodně špatně.
Po precteni rozhovoru se chce rict, ze pocet mrtvych na silnici klesa spis policii navzdory. Jejich preventivni cinnost neexistuje, a kdyz uz neco delaji, tak spise skodi nez aby pomahali nebo dokonce chranili. Nejspis by to chtelo docela zasadni cistku ve vedeni