Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlaky z Prahy do Brna jezdily oklikou, na trati spadlo vedení

Stržené trakčního vedení na železnici u Pardubic komplikuje dopravu na železniční trati mezi Prahou a Českou Třebovou. Vlaky jsou odkláněny přes jiné stanice, v některých místech byla zavedena náhradní autobusová doprava. Provoz byl částečně obnoven po půl osmé večer, v místě nehody vlaky jezdí po jedné ze dvou traťových kolejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T26o64m57á97š 90V71a89n95č96u51r31a 4458565570698

Pokud vedení bylo již strženo, tak je mi divný jak mohl vlak na to najet. Pokud nastane na trati problém, tak zabezpečovací systém by měl hned vydat stopku.

Buď vedení strhl vlak, což mi připadá věrohodněji, nebo se vedení strhlo jen krátce předtím než místem projel vlak, pak je to divný.

+1/0
3.9.2013 22:21

P33a15v28e98l 55O69d89r93a67z45i61l 6514739397300

Anebo to jeden vlak načne, že se to prověsí, nebo upadne nějaký závěs, a druhej se do toho zamotá, urve smeták a je to.

0/0
4.9.2013 7:40

S83v63a61t87o28p90l21u18k 28N29o42v59á19k 4878360879338

no absolutní rekord byl ten víkend, když byly povodně, tak ač na trati žádná povodeň nebyla, ale ČD se tím zaštiťovaly, vlak vyjel z Brna 20.39 a do Prahy se dojelo 3.00, skutečně super akce, místo 2:30 cesta trvala rekordních 6.20, tento rekord jen tak něco nepřekoná; koukejte to do pátku opravit, abych dojel bez zpoždění!!!

0/0
3.9.2013 22:00

T25o71m70á69š 45V89a51n59č36u69r89a 4618395290268

4 hodiny zpoždění není rekord. Sice jsem tím vlakem nejel, ale už jsem na tabuli viděl 360 minut zpoždění (prej víc už neukazuji). Při mimořádnostech ani těch 240 minut není rarita.

0/0
3.9.2013 22:26

R65a75d66e67k 82J68a39n78a22t96a 9105786234202

Vždyť tehdy bylo nějakou dobu pod vodou (ne z Labe, ale z nějakého místního potoka) i kolejiště žst. Kolín, ne?

+1/0
3.9.2013 23:50

M79i16r40o56s38l35a11v 67P59a47v72l20í38č91e30k 7313550875984

Nemáte pravdu.R 441 Exelsior asi před deseti lety měl asi 9 a půl hodiny.

0/0
4.9.2013 9:54
Foto

D25a92v42i30d 68K14r64á85s91e58n72s45k20ý 7387480557

Omyl, s tím největším zpožděním. Kolem šesté hodiny se vlaky dávaly pomalu do pohybu, z Kostěnic se rozjížděly před nehodou zastavené EC 170 Hungaria (+157 min.), za ním EC 110 Praha (+139 min.), EC 220 Detvan (+149 min). Nicméně

rekordmanem se stal EC 129 Hradčany: z Prahy dojel do Řečan nad Labem (mezi Kolínem a Pardubicemi), potom se vracel zpět do Kolína a dále odklonem přes Hradec - dostal úctyhodných +218 min.....

0/0
3.9.2013 21:17

M62i58l15a11n 93T25r96i26b28u93č72e39k 5474587894500

České Dráhy situaci absloutně nezvládly :-( Měl jsem tu smůlu že v EC 170 Hungaria mi seděla manželka s prckem a já na ně čekal v Pardubicích na nádraží. To že se něco takového stane, je pochopitelné. ALE ten chaos poté v podání ČD je nepochopitelný. Nikdo neřekně nic co se stalo, co se bude dít, jak se to bude řešit. To že pro cestující do Pardubic jede autobus se dozvím od manželky která mi to volá. Koordinátorka ČD před nádražím mě tvrdí, že vlak jede odklonem přes Kolín. Když ji říkám, že mám informaci jinou, tak ji to nezajímá. To že první hlášení o náhradní autobusové přepravě zaznělo až v 17:39 když už před nádražím několik autobusů odjelo je taky síla. Ale to, že nikdo není schopen dát nějaké hlášení i anglicky, již absolutně nechápu. V té nádražní hale pár cizinců bylo a jen nechápavě sledovali tabuli, kde naskakovalo zpoždění a oni netušili vůbec co se děje.

+2/−1
3.9.2013 21:14

S21t79a96n27d47a 85K70a51f73k48a 6183181869129

Taky jsem zrovna jel v tu dobu z Olomouce do Pardubic vlakem EC Kysuca...těsně po zastávce v České Třebové nám průvodčí ve vlaku řekla, že je nějaký problém na trati (nejspíš spadlá trolej) a že ti, kdo jedou do Pardubic, mají vystoupit v Chocni a přestoupit na osobák, kde se dozvíme další informace...nás vlak pak pokračoval nahoru na Hradec Králové a zpátky dolů na Kolín a do Prahy...tak jsme v Chocni vystoupili, kde nám následně řekli, že žádnej vlak do Pardubic nedojede, ale že jede osobák, který prý dojede co nejblíž...tak se jelo osobákem do Kostěnic a už cestou ve vlaku nám průvodčí oznámila, že jsou objednány autobusy, které nás vezmou do Pardubic...v Kostěnicích se tak čekalo cca 10-15 minut, než přijely tři autobusy a odvezly všechny cestující, co tam zrovna byli...

+2/0
3.9.2013 21:26

R62a80d88e45k 67J71a50n86a14t10a 9945266114732

Vždyť byla pravda oboje - vlak jel odklonem a zároveň byl pro cestující do Pardubic vypraven (z Kostěnic) autobus ...

V takových případech se vyplatí sledovat cd.cz/mimo. Tam to je nepřesněji.

0/0
3.9.2013 23:55

M41i34l48a43n 67T31r34i40b40u31č18e76k 5864627364540

Vlak žádným odklonem nejel. Celeou dobu stál a přímo z něj šli lidé na ten autobus.

0/0
4.9.2013 6:39

J87a38r26o41s90l50a11v 89K28o10m34o74ň 1950314304841

a kde jste přišel na to,že ČD organizují dopravu na kolejích? To si dělá SŽDC včetně hlášení ve stanicích. A také si sami řídí to kudy a které vlaky pojedou a kdy a jaké autobusy seženou,když je problém na jejch straně,což spadlá trolej je.

0/0
4.9.2013 9:23

R95a20d49e10k 73J50a64n76a31t50a 9675376904832

SŽDC akorát rozhodne, který úsek kolejí je nesjízdný a kudy dopravcům určí odklonovou trasu. Zda odklon využije, či zda si objedná autobusy, to je na dopravci. SŽDC žádné autobusy neobjednává.

0/0
4.9.2013 9:37

M87i59l58a93n 16T86r83i42b49u83č47e52k 5494307104640

A kde píšu o tom, že ČD organizuje dopravu na kolejích? Já píšu o tom, co ČD poté předváděli za organizační chaos. Teď o tom píši i lidé na Novinkách, kteří cestovali těmi vlaky. Jak jim nikdo na nádražích nebyl schopen nic říct.

Byů jsem tam a viděl jsem co ČD předvedly.

0/0
4.9.2013 9:55
Foto

B98r86o90n89i51s86l54a41v 47G73a48b19r50y81š 2722989431

Jestli to byl vlak EC, pak to možná mohl být spoj 110 Praha z Warszawy, je to jen moje domněnka, tak jsem zvědavý, jestli ji někdo potvrdí nebo vyvrátí.

0/−1
3.9.2013 19:27

O22l73d25ř12i24c42h 10M63á69n65e62r31t10, 44i76D66N16E67S49.98c92z 5452713149614

V článku už máme přímo od SŽDC, že se jednalo o EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny :-)

+2/0
3.9.2013 19:46

D23a44v32i98d 11Č73e52r16n18o35h48o40r83s54k90ý 1366814316916

značení EX na tabulích a v JŘ nemusí odpovídat dopravní kategorii :-) pro cestující to je EX a pro SŽDC a oficiální místa EC :-) pendolino se taky značí jako SC ale dopravně to je IC stejně jako LE :-)

+1/0
3.9.2013 19:53

O20l47d38ř71i52c44h 23M33á10n49e76r11t21, 50i55D29N65E40S70.63c88z 5772923359504

Proto uvádíme i odkud kam jede :)

0/0
3.9.2013 20:12

D27a74v83i94d 17Č66e63r49n22o51h30o83r72s79k64ý 1866494526666

ale někdo může být zmatený že na Žilinu v JŘ žádné EC není tak menší vysvětlení pro ostatní :) podle úvodního příspěvku to pan asi netušil že to tak je :)

+1/0
3.9.2013 20:22
Foto

B41r33o37n89i38s34l35a94v 20G67a13b42r53y13š 2302349681

"...vlak EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny najel už do spadlého trakčního vedení..." Jestliže do té troleje už najel, pak tam ležela. Jestliže tam ležela, pak ji musel někdo strhnout, což se vyšetřuje. Tak jaký pak 151? Pokud do ní najel, nemohl ji strhnout.

+1/0
3.9.2013 20:21

J39a38n 92R81o22h61á98č 4982352447919

Rychle povesit zpatky...nez to nekdo ukradne ;-D

+1/0
3.9.2013 18:37

D59a16v75i48d 35Č36e93r27n89o83h55o69r81s70k52ý 1816194186756

co SŽDC vyvádí ? ty dráty padaj nějak zběsile poslední dny

+1/0
3.9.2013 18:08

P80e51t55r 94R57u21m59p83l28i71k 4389907139893

je začátek září a vlaky jedou v pětiminutovým sledu.

+1/0
3.9.2013 19:09

D42a45v14i90d 63Č17e27r18n13o43h84o83r67s20k21ý 1696784896896

ale ty dráty padaly aj koncem srpna :-P mno před chvilkou jsem viděl Týništěm nad Orlicí projíždět Košičana

+2/0
3.9.2013 19:16

T58o62m49á14š 21K28a37ň74k51a 2757542619916

Když ne skokan, tak zase tohle ;-O

+2/−1
3.9.2013 18:01

D52a79v48i35d 48Č89e54r11n57o72h48o21r19s73k52ý 1486724576926

skokan se válí mezi Nymburkem a Poděbrady :-) nepřišel si o něj :-P

+1/0
3.9.2013 20:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.