Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlaky z Prahy do Brna jezdily oklikou, na trati spadlo vedení

Stržené trakčního vedení na železnici u Pardubic komplikuje dopravu na železniční trati mezi Prahou a Českou Třebovou. Vlaky jsou odkláněny přes jiné stanice, v některých místech byla zavedena náhradní autobusová doprava. Provoz byl částečně obnoven po půl osmé večer, v místě nehody vlaky jezdí po jedné ze dvou traťových kolejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T72o48m42á29š 42V12a75n26č24u79r62a 4168375800348

Pokud vedení bylo již strženo, tak je mi divný jak mohl vlak na to najet. Pokud nastane na trati problém, tak zabezpečovací systém by měl hned vydat stopku.

Buď vedení strhl vlak, což mi připadá věrohodněji, nebo se vedení strhlo jen krátce předtím než místem projel vlak, pak je to divný.

+1/0
3.9.2013 22:21

P80a79v70e79l 85O54d79r17a80z78i19l 6414289747790

Anebo to jeden vlak načne, že se to prověsí, nebo upadne nějaký závěs, a druhej se do toho zamotá, urve smeták a je to.

0/0
4.9.2013 7:40

S88v82a71t22o48p15l49u69k 97N81o88v43á44k 4318420169428

no absolutní rekord byl ten víkend, když byly povodně, tak ač na trati žádná povodeň nebyla, ale ČD se tím zaštiťovaly, vlak vyjel z Brna 20.39 a do Prahy se dojelo 3.00, skutečně super akce, místo 2:30 cesta trvala rekordních 6.20, tento rekord jen tak něco nepřekoná; koukejte to do pátku opravit, abych dojel bez zpoždění!!!

0/0
3.9.2013 22:00

T84o17m93á70š 22V25a14n94č63u16r24a 4538615230928

4 hodiny zpoždění není rekord. Sice jsem tím vlakem nejel, ale už jsem na tabuli viděl 360 minut zpoždění (prej víc už neukazuji). Při mimořádnostech ani těch 240 minut není rarita.

0/0
3.9.2013 22:26

R53a12d41e57k 66J67a82n52a90t45a 9355576524472

Vždyť tehdy bylo nějakou dobu pod vodou (ne z Labe, ale z nějakého místního potoka) i kolejiště žst. Kolín, ne?

+1/0
3.9.2013 23:50

M46i31r73o83s47l29a12v 70P84a34v75l56í68č85e91k 7553250945494

Nemáte pravdu.R 441 Exelsior asi před deseti lety měl asi 9 a půl hodiny.

0/0
4.9.2013 9:54
Foto

D41a76v76i47d 89K25r95á59s58e51n32s74k93ý 7407200257

Omyl, s tím největším zpožděním. Kolem šesté hodiny se vlaky dávaly pomalu do pohybu, z Kostěnic se rozjížděly před nehodou zastavené EC 170 Hungaria (+157 min.), za ním EC 110 Praha (+139 min.), EC 220 Detvan (+149 min). Nicméně

rekordmanem se stal EC 129 Hradčany: z Prahy dojel do Řečan nad Labem (mezi Kolínem a Pardubicemi), potom se vracel zpět do Kolína a dále odklonem přes Hradec - dostal úctyhodných +218 min.....

0/0
3.9.2013 21:17

M86i21l82a75n 87T26r95i43b55u65č20e51k 5864127584680

České Dráhy situaci absloutně nezvládly :-( Měl jsem tu smůlu že v EC 170 Hungaria mi seděla manželka s prckem a já na ně čekal v Pardubicích na nádraží. To že se něco takového stane, je pochopitelné. ALE ten chaos poté v podání ČD je nepochopitelný. Nikdo neřekně nic co se stalo, co se bude dít, jak se to bude řešit. To že pro cestující do Pardubic jede autobus se dozvím od manželky která mi to volá. Koordinátorka ČD před nádražím mě tvrdí, že vlak jede odklonem přes Kolín. Když ji říkám, že mám informaci jinou, tak ji to nezajímá. To že první hlášení o náhradní autobusové přepravě zaznělo až v 17:39 když už před nádražím několik autobusů odjelo je taky síla. Ale to, že nikdo není schopen dát nějaké hlášení i anglicky, již absolutně nechápu. V té nádražní hale pár cizinců bylo a jen nechápavě sledovali tabuli, kde naskakovalo zpoždění a oni netušili vůbec co se děje.

+2/−1
3.9.2013 21:14

S58t19a61n32d49a 70K24a42f24k53a 6183391749189

Taky jsem zrovna jel v tu dobu z Olomouce do Pardubic vlakem EC Kysuca...těsně po zastávce v České Třebové nám průvodčí ve vlaku řekla, že je nějaký problém na trati (nejspíš spadlá trolej) a že ti, kdo jedou do Pardubic, mají vystoupit v Chocni a přestoupit na osobák, kde se dozvíme další informace...nás vlak pak pokračoval nahoru na Hradec Králové a zpátky dolů na Kolín a do Prahy...tak jsme v Chocni vystoupili, kde nám následně řekli, že žádnej vlak do Pardubic nedojede, ale že jede osobák, který prý dojede co nejblíž...tak se jelo osobákem do Kostěnic a už cestou ve vlaku nám průvodčí oznámila, že jsou objednány autobusy, které nás vezmou do Pardubic...v Kostěnicích se tak čekalo cca 10-15 minut, než přijely tři autobusy a odvezly všechny cestující, co tam zrovna byli...

+2/0
3.9.2013 21:26

R88a45d84e19k 13J39a29n61a93t75a 9655346594872

Vždyť byla pravda oboje - vlak jel odklonem a zároveň byl pro cestující do Pardubic vypraven (z Kostěnic) autobus ...

V takových případech se vyplatí sledovat cd.cz/mimo. Tam to je nepřesněji.

0/0
3.9.2013 23:55

M65i37l11a49n 88T10r34i32b26u77č10e43k 5134527114780

Vlak žádným odklonem nejel. Celeou dobu stál a přímo z něj šli lidé na ten autobus.

0/0
4.9.2013 6:39

J37a60r57o45s61l80a32v 35K17o82m12o34ň 1580734654221

a kde jste přišel na to,že ČD organizují dopravu na kolejích? To si dělá SŽDC včetně hlášení ve stanicích. A také si sami řídí to kudy a které vlaky pojedou a kdy a jaké autobusy seženou,když je problém na jejch straně,což spadlá trolej je.

0/0
4.9.2013 9:23

R69a74d52e24k 28J84a23n95a18t55a 9425416174332

SŽDC akorát rozhodne, který úsek kolejí je nesjízdný a kudy dopravcům určí odklonovou trasu. Zda odklon využije, či zda si objedná autobusy, to je na dopravci. SŽDC žádné autobusy neobjednává.

0/0
4.9.2013 9:37

M11i67l13a58n 23T84r11i34b79u82č34e76k 5894257434220

A kde píšu o tom, že ČD organizuje dopravu na kolejích? Já píšu o tom, co ČD poté předváděli za organizační chaos. Teď o tom píši i lidé na Novinkách, kteří cestovali těmi vlaky. Jak jim nikdo na nádražích nebyl schopen nic říct.

Byů jsem tam a viděl jsem co ČD předvedly.

0/0
4.9.2013 9:55
Foto

B62r51o35n85i24s27l39a14v 70G81a28b25r37y38š 2782649311

Jestli to byl vlak EC, pak to možná mohl být spoj 110 Praha z Warszawy, je to jen moje domněnka, tak jsem zvědavý, jestli ji někdo potvrdí nebo vyvrátí.

0/−1
3.9.2013 19:27

O58l68d26ř32i34c92h 82M86á92n83e37r80t15, 32i71D70N31E40S24.12c12z 5612293499864

V článku už máme přímo od SŽDC, že se jednalo o EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny :-)

+2/0
3.9.2013 19:46

D30a84v16i46d 12Č31e23r17n53o64h31o59r35s68k66ý 1966144196936

značení EX na tabulích a v JŘ nemusí odpovídat dopravní kategorii :-) pro cestující to je EX a pro SŽDC a oficiální místa EC :-) pendolino se taky značí jako SC ale dopravně to je IC stejně jako LE :-)

+1/0
3.9.2013 19:53

O67l43d48ř50i13c23h 34M75á58n24e43r38t82, 20i85D31N71E68S78.48c28z 5162303799634

Proto uvádíme i odkud kam jede :)

0/0
3.9.2013 20:12

D14a72v27i30d 30Č44e68r23n77o45h73o94r19s56k31ý 1676924406966

ale někdo může být zmatený že na Žilinu v JŘ žádné EC není tak menší vysvětlení pro ostatní :) podle úvodního příspěvku to pan asi netušil že to tak je :)

+1/0
3.9.2013 20:22
Foto

B67r42o58n90i55s29l47a90v 83G38a40b62r69y31š 2292829781

"...vlak EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny najel už do spadlého trakčního vedení..." Jestliže do té troleje už najel, pak tam ležela. Jestliže tam ležela, pak ji musel někdo strhnout, což se vyšetřuje. Tak jaký pak 151? Pokud do ní najel, nemohl ji strhnout.

+1/0
3.9.2013 20:21

J65a62n 79R78o69h42á73č 4632632637789

Rychle povesit zpatky...nez to nekdo ukradne ;-D

+1/0
3.9.2013 18:37

D38a81v80i84d 56Č39e33r43n66o81h42o90r88s80k98ý 1906584616946

co SŽDC vyvádí ? ty dráty padaj nějak zběsile poslední dny

+1/0
3.9.2013 18:08

P38e56t76r 52R97u59m65p43l14i78k 4799617739483

je začátek září a vlaky jedou v pětiminutovým sledu.

+1/0
3.9.2013 19:09

D61a43v54i15d 96Č95e87r88n37o93h96o66r70s31k26ý 1746134276866

ale ty dráty padaly aj koncem srpna :-P mno před chvilkou jsem viděl Týništěm nad Orlicí projíždět Košičana

+2/0
3.9.2013 19:16

T21o64m28á71š 48K75a16ň76k76a 2597932149476

Když ne skokan, tak zase tohle ;-O

+2/−1
3.9.2013 18:01

D87a85v91i84d 20Č12e30r67n96o71h84o54r35s33k55ý 1486564916236

skokan se válí mezi Nymburkem a Poděbrady :-) nepřišel si o něj :-P

+1/0
3.9.2013 20:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.