Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Věci veřejné nejdou do voleb, někteří straníci podpoří Okamuru

Věci veřejné, které po minulých volbách raketově vylétly nahoru a byly i vládní stranou, se po třech letech nezúčastní samy voleb do Poslanecké sněmovny. Při jednání špiček strany zvítězilo řešení podpořit Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury, na jehož kandidátkách by se někteří politici VV mohli objevit. Prosadil to šéf strany Vít Bárta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P70a48v65e25l 42K27r34a74m49e96r 9703587149915

tak tomuhle se v Itálii říká "polibek smrti" ;-D

+2/0
3.9.2013 19:37

K17a85r45e25l 24N59e16č98a41s 5583779640410

Pozor! Okamura je už na rituální stravě před bojem.Žádná krize,žádné drama,žádná unava. SUMO!Dokonce se zdržel hrát své oblíbené  hazardy jako Pačinko. Už cválá na svých myšlenkách na klíčovou   jakusaku.

0/0
3.9.2013 19:24

T74o73m89á53š 14F29i51u80r25á71š94e41k 9933228262

Co je na tom špatného? Vidím to jako velice pozitivní. Četli jste někdo vůbec prohlášení Tomia Okamury k této věci? Řekl že (zkusím to vypovědět vlastními slovy) - podporuje kohokoli, kdo podporuje přímou demokracii. Nejsou náhodou Věci veřejné stranou přímé demokracie? Tedy mám pocit že právě s tímhle přišli před 4 lety do politiky. Bohužel, jak již zde bylo mnohkrát zmiňováno, si vybrali špatné "spoluhráče" a partnery - kteří jim vrazili doslova dýku do zad (viz. Peake, Škárka apodobně). Kateřina Klasnová ve svém posledním prohlášení v poslanecké sněmovně, které bylo v den, kdy se sněmovna rozpustila sama řekla, že jí mrzí že byly noví a nevěděli komu věřit. Bohužel naletěli na "špek" některým nejmenovaným politikům, díky nímž si získali pověst jakou si získali. Ale rozhodně si nemyslím, že je to špatná strana - nutno říct, že toho dokázali (jak jsem četl v jednom z komentářů), více, než dosavadní největší politické strany, jmenuji: ODS, ČSSD, TOP09, (LIDEM???)  - (dávám do závorky, protože nevím, zda-li se LIDEM dá považovat za legitimní politickou stranu, neboť se do poslanecké sněmovny nedostali řádným zvolením očanů, nýbrž si Peake vyhandlovala s Nečasem poslanecký klub výměnou za to, že budou LIDEM hlasovat pro církevní restituce. Což se také stalo že ano, protož došlo k jedné z největších loupeží vůbec, ale zpět k tématu. Hnutí přímé demokracie - Tomia Okamury, je vskutku zajímavou inciativou, jak ve světě politickém tak ve světě kultůrním troufám si říci. Tomio Okamura je očividně silná osobnost, která sebou nenechá manipulovat a jde přímo k věci, proto tohle hnutí pravděpodobně podporuji - neboť vypadá, jako něco, co si v sobě nese jistou osobitost a jistou úctu k občanům. Tohle samé jsem vnímal u věcí veřejných, proto jsem rád že se dva tábory podporující jeden směr - PŘÍMOU DEMOKRACII, shodli, sjednotili a nyní vyráží do války proti odblešení naší korupcí prolezlé poslanecké sněmovny. Výtečný nápad jak spojit praktičnost se schopností a znalostí teorie.

+5/−4
3.9.2013 17:31

V18o82j96t81ě67c15h 45P54o57d67a88n83ý 3739641492

VV a ne špatná strana, okamura a silná osobnost? spíš banda řiťolezců a oportunistů a jeden z největších populistů posledních let

+2/−4
3.9.2013 18:17

T34o65m64á62š 92F10i74u16r27á53š84e49k 9363708732

Proč zrovna banda "řiťolezců"? A populismus? Když už to používáte, dám Vám pár základních bodů co to populismus vlastně je, myslím že pro Vás budou přínosné (zdroj: WIKI apod.) - Přínosné proto, že tady mluvíte bludy ale ani očividně nemáte ponětí, co je to vlastně zač... takže: 

První bod: Populismus - slibuje se lidem něco, co se ve svépodstatě nedá ani splnit. Nesmysl. Tohle se vskutku splnit dá, sliby které dáváTomio Okamura jsou splnitelné, už kvůli tomu, že to takhle funguje v mnohavyspělých zemí světa - sám dokonce udává příklady, například země Švýcarsko apodobně. Takže, první bod v kterém s Vámi nesouhlasím. 

Bod druhý: Populismus - Něco co se vlastně nedá splnit, co vlastněnení uskutečněné. Další nesmysl - tohle uskutečnitelné je, proč? Protože Tomiosám předával REÁLNÉ a REALIZOVATELNÉ plány na zlepšení zdejší tuzemskéekonomiky, bohužel, většina jej s tím zavrhuje, protože prostě lidi mají strachpřijat něco nového, a jelikož politici (špinavější voda) vycítila onen danýstrach, tak si můžeme být jisti že na Hnutí Úsvit Přímé demokracie bude kidánohodně ale opravdu hodně hnoje ze všech stran - protože změna politickéhosystému z parlamentní demokracie na přímou demokracii by byla vskutku hrozivápro 90% naší korupcí prolezlé poslanecké sněmovny. Nuže, Tomio má tedy plány,jak realizovat to co sám říká - tudíž se tím popírá i druhý bod, téměř stavebnípilíř populismu - takže opět mimo. Třetí bod: Dané sliby Tomia Okamury nejsouaž tak úplně populistické ... proč? Prootože jak jsem již napsal výše, tohlenení utopická představa funkčnosti české politiky, poněvadž celkem reálnézřízení systému které funguje v mnoha vyspělých zemí (jmenoval jsem výše).Takže zda-se že ani třetí bod není  tak úplně mimo, než jsme si na začátkui já myslel...

Nuže, vysvětlíte mi nyní prosím, v čem je Tomio nebo Bárta populista? Bárta také splnil to co slíbil a prosazovali prvky přímé demokracie jak sami slíbili a s čím sami šli do voleb - to vidím jako pozitivní nikoli jako populismus.....

0/0
5.9.2013 0:39

J30i81ř64í 92L81i32e75t79a82v72e69c 8383449943459

My se přímé demokracie v podání VV a Okamury dost bojíme.

+3/−2
3.9.2013 20:31

J39o67s16e59f 32S70u75c39h59ý 7338188172895

Škoda je Kateřiny Klasnový. Takových žen by v politice mělo být víc.

+1/0
3.9.2013 16:38

T63o23m29á94š 28F86i93u68r11á18š71e66k 9113888832

Také je mi líto že odchází. Každopádně, Bárta zase není špatný, takže proč se hned tak strachovat? Jediné co mne na tom všem opravdu pobouřilo byl článek Parlamentních listů, které si pustili "hubu na špacír" a troufám si říct, že jsou na tom téměř stejně jako Blesk či jiné bulváry. Konkrétně prohlášení, cituji: "BÁRTA versus BABÁK versus DALŠÍ… VV se opět chvěly v základech. Po včerejším grémiu došlo k totálnímu rozkolu strany. Jedni chtějí podpořit Hnutí Úsvit Tomia Okamury, druzí chtějí jít do voleb samostatně. Předseda strany Vít Bárta nakonec prorazil svou a VV se voleb nezúčastní. Maximálně tak, že podpoří Hnutí Úsvit, a to prý jen někteří vyvolení. Po divokých hádkách na svou funkci ve vedení rezignoval Michal Babák, Jana Drastichová a Zdeněk Renc, kteří s podporou nesouhlasí…Proti se postavila i K. Klasnová, ta však ve své funkci setrvala…kdyby ne, tak by doma měla zřejmě veselo….A co na to Okamura? Ten o ničem neví, žádnou společnou kandidátku nechystá…Tak jsme zvědavi, jak tato roztržka dopadne… " 

Každopádně, tohle je drb jako ze škatulky, napříkald část: "Proti se však postavila Kateřina Klasnová, která však ve funkci přetrvala, kdyby ne, měla by doma zřejmě veselo" ... ano, ano, je tomu tak, dámy a pánové, Parlamentní listy klesly na úroveň Novy a podobných desinformatických médií. Opravdu hnus tohle toto. Poslechneme-li si prohlášení, skutečné prohlášení Kateřiny Klasnové, sama řekla že tohle nepodporuje proto nebude kandidovat za Hnutí Úsvit Přímé demokracie - TOŤ VŠE. Nic o neshodách doma či něčem podobném nepadlo ani jediné slovo. Opravdu jsem v šoku, kam až může zajít drb, myslel jsem, že určitá média mají svou úroveň a ne tohle, ale bohužel, mýlil jsem se. Slovy Víta Bárty: Média se dělí na dva tábory. První tábor - ty která neříkají pravdu a říkají to veřejně a ty která pravdu neříkají ale tutlají to. Bohužel, je tomu tak a lepší už to asi ani nebude, tak snad mají lidé dost rozumu, než aby museli číst takové hnusné drby. Věřím v rozum.

+1/−1
3.9.2013 17:38

V79l29a39d45i70m31í18r 54Š81n29e21k 9504588166351

Aha.....;-DRv

0/0
3.9.2013 15:28

V43l58a24d68i89m28í59r 49M43o26t18l 1501703652962

Ten spolek VV je dost nečitelný, ale jisté je, že kdyby ve sněmovně byly naklonované Kateřiny Klasnové, vypadalo by to všechno úplně jinak. Tahle vystudovaná teoložka je tak zásadová, že když začali VV rozebírat, vzdala se postu místopředsedkyně sněmovny za 100 tis měs. Kdo jiný by tohle udělal ?

+6/0
3.9.2013 15:03

M87a65r68c85e54l78a 13K77u70l28í42š15k73o22v98á 5749539197933

Klasnovou také beru jako nejrozumnější z VV a nechápu, že si vzala Bártu?! Kdyby si ona založila vlastní stranu s novými lidmi, tak si myslím, že by měla šanci na úspěch větší než Bobo!!!!!!!!! Škoda;-(

+3/0
3.9.2013 15:06

V82l37a17d85i29m93í61r 69M89o12t54l 1231663832262

Čtete mi myšlenky, už dlouho o tom přemýšlím a taky nevím proč. Možná to lidsky není takový hajzlík jak z něj novináři dělají, ale podnikatelký číman to je určitě.

+2/0
3.9.2013 15:10

D31a32r83j88a 30H79u64b54á45č97k70o85v53á 5753314273427

Paní Kulíšková, znáte to rčení: pokud chcete poznat, co je manžel zač, podívejte se na jeho ženu a paní Klasnová je toho důkazem. Škoda, že končí, prosazovala v PS dobré věci, navíc je vtipná a ráda jsem ji poslouchala. Myslím, že Bártovi nasadila média dost nesparvedlivě psí hlavu.

+2/−1
3.9.2013 15:19

T96o60m70á24š 59F57i82u66r60á27š43e87k 9683738282

Naprostý souhlas paní Darjo. Z Bárty si dle mého názoru zbytečně udělali až moc obětního beránka... což nevidím, jako nejvýhodnější. Také mi bude paní Kateřina Klasnová chybět, měl jsem rád její postoje i názory, ale nevidím to zase jako takovou tragédii. Jsou lidé jaok paní Kateřina, kteří mají podobné postoje, například zrovna její manžel, pan Bárta. A jak jsem již zmiňoval ve svém komentáři(článku spíše), že to není žádná tragédie, když se dva instituty usilující o stejnou věc spojí a tímpádem půjdou rychleji k cíli, tak si myslím že tohle je dobrá naděje pro naši zemi a pro pohyb kupředu. Už musíme jenom doufat že se v daných stranách nezjeví nikdo, jako Peake a pokud se tam někdo zjeví, musíme doufat že bude v čas odhalen a vyhozen. Můj osobní postoj k Bartovi je kladný, neboť jdou za jeho prácí vidět činy. Opravdu velké činy a pokroky které udělal, což se jen tak u politiků nevidí.Nemluvě o tom že stále bojuje - a ne o křeslo, dopodud si ze svého poslaneckého platu nevzal ani korunu, místo toho živí dvě charity. Ale to jsou všechno věci které už určitě víte, prostě, jsem rád že je tam Bárta a nemusím stát před dilematem zda-li volit Věci veřejné nebo Hnutí úsvit přímé demokracie. Jen tak dál, kéž se naše republika rychle uzdraví!

+1/0
3.9.2013 17:53

D48a88r94j76a 52H68u29b73á12č72k62o50v31á 5323754253247

A ještě co se týká té nečitelností, tak si myslím, že se VV všelijakých podrázáků jako je Kočí, Škárka a zrádců jako je Peak už  zbavily. A myslím, že jejich velkou zásluhou bylo, že zmizely dvě žáby na prameni, a to Vesecká a Langrův pol.prezident a začaly se konečně šetřit korupční kauzy.

0/0
3.9.2013 15:36

T79o37m79á68š 33F55i17u71r36á16š63e29k 9463218572

Opětovně se přidám, pokud nevadí: 

Myslím si to samé co paní Darja. Ano ano, zbavili - protože možnost jít ke korytu už měli více než dost. Když Karolína Peake otevřela možnost k přestupu k LIDEM, všem muselo být jasné, že když přestoupí k LIDEM bude to jen za lepšími penězi, a tak se oddělilo nezdravé od zdravého. Nezdravě prohnilí korupčníci utekli za Peake do LIDEM, aby mohli cpát své peněženky k prasknutí a Ti, jež chtěli něco změnit zůstali ve Veverkách. Problém je, že tímto incidentem si poněkud značně podupali čest stejně jako čest strany Věci Veřejné, když je zradili, stejně jako voliče a ostatní. Jen taková menší vsuvka: (Nedávno jsem se hodně zasmál, když jsem se díval na preference LIDEM, neměli ani dvě procenta a volilo by je asi 13 lidí). Nuže, tím chci naznačit že si nemyslím že by ve Věcech veřejných a těch zkouškách ohněm kterými museli projít byl ještě nějaký "korytář" či něco podobného. Spíše naopak. Jak jsem řekl - Věci Veřejné si prošli křtem ohněm a ukázali žej sou skvělý kolektiv který drží při sobě, například: Odchod myslím že třinácti poslanců do LIDEM, potom křivé obvinění z korupce Bárty, pokus o rozvrácení strany - ale oni stále bojují a drží při sobě. Nemluvě o tom že stále dělali svou práci.... opravdu, u Věcí Veřejných bychom se neměli ničeho obávat. Bohužel končí na české politické scéně, můj názor však je, že by měli dostat druhou šanci. Ale uvidí se, v  jaké intergraci budou s Úsvitem Tomia Okamury, ten mne také zaujal, možná to bude skvělé spojení! Možná ne... kdo ví ... ale u VV bych se opravdu nebál toho, že někdo bude prahnout po korytu.

+1/0
3.9.2013 18:06

J38o96s66e15f 85S35u49c89h37ý 7418958212865

Kateřina je ta nejférovější ženská. Co řekne, udělá. Slíbila, že nebude kandidovat a nebude. Je velká škoda, že je v politice tak málo hezkých, inteligentních a přímých političek.

+1/0
3.9.2013 16:34

D94a41r44j37a 51H27u73b87á46č48k78o65v49á 5693794423227

No, pane Kopecký ještě mně v tom článku schází informace, že VV se začaly štěpit za výdatné pomoci pisálků z MF Dnes, jakže to říkala Kočí na nahrávce - "Kmenta z MF Dnes, to je ten, co to hraje s námi." A dále k štěpení docházelo nakupovaním poslanců VV za výdatně pomoci různých Tluchořů a Kalousků. Na další nahrávce totiž Kočí prozrazuje: "Dostala jsem od Kalouska velkorysou nabídku, za to, že odpálím Bártu."

+4/−1
3.9.2013 14:34

J20i82ř35í 50L91i91e35t18a20v37e54c 8863899403909

Tak to asi Kalousek tu velkorysou nabídku nějak nestihnul realizovat. A Tluchoř taky nedopadl úplně nejlíp. Přitom úkol byl přeci splněn - VV se rozštěpily. Nebo, že by to bylo jinak a VV se rozštěpily díky vlastnímu amatérismu?

+1/0
3.9.2013 14:40

D58a94r83j40a 74H28u90b94á92č83k50o60v28á 5353294843797

Jaktože Kalousek nestihl nabídku realizovat, otec od Kočí dostal zakázku na Drábkovém MPSV. K prvnímu štěpení přispěl Tluchoř, kdy po hotelích a večerech v PS  s Kočí organizoval první puč. Tluchoř se  ale při něm chtěl taky zbavit Nečase, ale to už mu nevyšlo a Nečas se za to zbavil Tluchoře. A druhý puč už byl v réžií Nečase a Peak. Samozřejmě, že v tom hrála roli také nezkušenost. John to řekl dobře, chtěli jsme honit dinosaury a nakonec oni honili nás.

+2/0
3.9.2013 15:13

M19í94r28a 84K38r61a53t49o51c12h42v16í45l 8436589574474

Legrace by byla, kdyby Babiš koupil Věci veřejné, spojil je s ANO a využil by Okamuru, přifařil a přelanařil by ty malé starosty a nezávislé a ostatní spojil by se jako dobrý bývalý komouš s KDU, porazil by v obrovské koalici čssdtopodsksčm... patřila by mu potom republika... a jak známo, jeho zaměstnanci se nemají špatně:-)

+2/−3
3.9.2013 14:04

M73i90c73h94a11l 47P91o90l40a 2569185518744

s váma bych šel i na pivko...

+2/0
3.9.2013 14:07

M89í84r18a 68K16r79a45t72o72c66h32v85í34l 8756889614854

Já taky, ale to je příspěvek mimo diskusi a nesměli bychom se vést za ruce.... i když,  sedí dvě 96%ní ženský na kávě a když se rozcházejí dají si pusu a nikdo nic.Představte si jak podpoříme ve volbách Babiše, půjdeme s ním na pivo a dáme mu pusu doufám, že i Babiš i vy jste 96% ní, Mohl by s námi na pivo i Bárta s Okamurou.... myslím si, že by nám nic nechybělo

0/−1
3.9.2013 14:54

V47l16a11d69i86m54í93r 16M24o93t79l 1921463312952

Vážený pane, Babiš je známý jako "brutální šéf "a málokdo vydrží. Přitom ale kupodivu  dokáže i tomu poslednímu pomáhat, když se dostane do nesnází.

0/−2
3.9.2013 15:05

M40a10r36c52e31l36a 74K52u77l12í11š27k16o71v24á 5229259127773

To má být neplacená reklama na Babiše?!;-€;-€

+2/−3
3.9.2013 15:10

M69í69r45a 73K30r97a63t73o98c65h50v91í78l 8306119884934

Vážený pane, měl jsem tu čest s panem Babišem pracovat,.. ne pod ním.... Je to člověk velmi pracovitý, což vyžaduje také od lidí s kterými pracuje, což u většiny občanů ČR vyvolává dojem že je "brutální". Když jsem splnil, co po mně chtěl, potom,splnil to co slíbil... což se o jiných tak jednoznačně říci nedá... pro zapšklou kuliškovou chci říci, že nejsem zvyklý dělat reklamu nikomu , snad krom sebe:-)

0/−1
3.9.2013 15:27

J75a61r19d64a 20N41o57v91á83k 7523754985513

http://www.stream.cz/video/669011-tomio-okamura-ne-barta-ale-vlady-pred-soud ;-O or :-/

+1/0
3.9.2013 13:55

J78i66ř77í 43L52i36e69t63a62v32e32c 8723109523229

Okamura tam hezky srovnává Bártu s Wolfem. Dovolil bych si upozornit, že Wolf dostal 5 let natvrdo.

0/0
3.9.2013 14:45

M61í18r47a 85K70r34a28t48o49c68h15v58í14l 8256379234204

Bárta má dost peněz,:-)

0/0
3.9.2013 14:59

D96a10n23i70e35l 11C85v58e62j33n 9220981860415

Polibek smrti pro další projekt, který se snaží přímo personálně spojit byznys s politikou je jedině dobře. Ještě to chce říci ne projektu ANO,

+4/0
3.9.2013 13:54

V47i40k14t79o32r 44S37k22á80l54a 3479382932834

Tak tomu říkám "hvězdný tandem" - Okamura + Bárta;-D...Jeden lepší než druhý;-D!

+8/0
3.9.2013 13:27

M30í21r59a 47K93r19a61t12o52c97h89v82í46l 8106219704944

Marně přemýšlím, kdo je jeden a kdo druhý:-)

+1/0
3.9.2013 13:37

M36i50c80h72a21l 72P20o57l90a 2759685868424

to už je asi taky jedno ne? ;-D;-D;-D

+2/0
3.9.2013 13:42

M26í86r71a 91K73r42a22t61o60c91h32v85í37l 8616809424614

Hned si dávám jedno mínus, aby se Jana Horská 26764 nemusela namáhat a zbytečně se zdržovat v diskusi;-D

+1/0
3.9.2013 13:44

M90i22c68h83a52l 12P52o12l57a 2989855368454

podle mně jí skončila polední pauza a už zařezává na pásu horská jedna :-)

0/0
3.9.2013 14:04

T27o85m42á64š 65F73i95u73r18á47š38e82k 9733888872

Můj názor je, že to není až tak špatné spojení ... proč mám takový pocit, že se ve vašem příspěvku se topím v ironii? Můžete to prosím rozvést?

0/0
3.9.2013 18:11

J49o35s45e57f 76V58o23r77á74č72e42k 5438693485703

Politické popelnice se rychle plní a to je pro voliče dobře.

+5/0
3.9.2013 13:12

M83í22r74a 34K56r14a98t93o96c25h68v65í26l 8136319544684

mám dobrou technologii na likvidaci odpadů, ale nabízet ji nebudu, zase by ji schlamstl nějaký politik:-)

+1/0
3.9.2013 13:20

M37a63r23c17e73l50a 78K68u68l71í64š89k91o40v61á 5149699757533

Škoda, že nejde "recyklovat" ten "politický odpad" co zbyl z PS a Senátu či z jiných stran, které byly ve vysoké politice. Znám jinou likvidaci, ale to hraničí se zákony;-)

0/0
3.9.2013 15:15

I70v97o 64S41c44h35l50ä60g60e89l 9570619707512

Guru Bárta hledá výtah, který ho dostane znovu do parlamentu? Na jakém místě kandidátky a v jakém volebním obvodě tento osvícený opravář ošklivých českých politických poměrů bude asi kandidovat? Už se těším na předvolební kampaň ve stylu "Co Vám já slíbím, to Vám nikdo jiný nedá". Bude bžunda;-)

+1/0
3.9.2013 13:09

J86i74ř41í 83L57i76e47t34a54v86e45c 8373399163329

Asi před 14 dny vylezl s programem na zlevnění piva - a to je sakra tahák.

0/0
3.9.2013 13:13

I13v21o 43S54c10h97l38ä98g81e71l 9480109277172

Pokud se postará o zlevnění horáka specialized 29" z 49.000,- na 15.000, jdu do toho!;-D

+2/−1
3.9.2013 13:16

J78a23r13o28s50l53a85v 72N84o28v76á32k 7735198533987

pivo za 49000? 8-o

0/0
3.9.2013 13:40

M97i20c53h37a62l 53P49o36l95a 2859755138844

horák specialized 29 - nejlepší točej na kampě :-)

0/0
3.9.2013 13:43

J74i14ř98í 34L37i79e66t23a36v87e81c 8823269483589

Já radši piju Cannondale.

+1/0
3.9.2013 13:51

I36v33o 74S64c88h37l72ä50g88e72l 9780269687632

Já jsem musel přesedlat z Favorita...Smutné.

0/0
3.9.2013 13:54

J90i53ř67í 20L68i98e52t72a33v49e81c 8733419833839

Pivovar zkrachoval?

0/0
3.9.2013 14:01

I65v55o 78S37c10h77l69ä62g11e47l 9950479417582

Asi jo, přestal dodávat náhradní díly vyráběné ještě poctivou kovářskou prací...

0/0
3.9.2013 14:02

J45i63ř10í 50L54i71e95t38a25v16e78c 8583839593519

Tak dneska ty trubky z karbonu taky nejsou špatný.

0/0
3.9.2013 14:47
Foto

K25a17r63e40l 65P14l17a33c46h41ý 6626236834149

To vas pěkně natahli. Pivo se da vyrobit zhruba do 19 procent (stupnu). Pokud znate viceprocentni (vicestupnove), dejte prosím odkaz. Dik.

0/0
3.9.2013 13:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.