- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zádrhel-------- to je jak ze Čtyřlísku
"Terminál opravdu nenavázal spojení. Nevíme, v čem to je, zda v místě a signálu, samotném terminálu či v kartě řidiče, která měla nastavené limity,"
Pokud by měl překročený limit, tak to terminál napíše. Kdo zas tohle vyjádření vymyslel?
Nemám nic proti Slovákům, ale to naši pomahači a chrániči jsou tak impotentní? To jsou dobří jen na to, aby se prsili na demonstranty? Kdo zaplatí to ježdění toho PaCh? Nevyměnil policista řidičovi ještě plínky?
za to ježdění nemohl ten řidič. Za to ježdění mohlo, že policajtovi nefungoval terminál. 80k cash řidiči obvykle nevozí, na tom nic nestandartního není.
a proč nezavolali celníky, stejně sedí na benzínkách a jedno by tam bylo hned a mohli ještě zkontrolovat poplatky.
"Nešťastné, hlavně v agendě a papírování, je podle něho i to, že policie a expertní skupina patří každý pod jiné ministerstvo." - To je jako kdyby letadlové lodi velelo námořnictvo a letadlům na ní letectvo, ne?
30 km jeli dve hodiny? :D mu snizil kauci za pozvani na obed po ceste ne? :)
Proc zase vymysleji neco, co v jinych zemich davno funguje?
BTW to byl k dispozici jediny policista v okrese? Z celeho 40 tisicoveho sboru??
Odstavit kamion, zadržet doklady. A dělej, jak umíš, až seženež 80 tisíc, doklady dostaneš zpět.
Je to nedomyšlené celé. Nebylo by jednodušší to řešit např. ve správním řízení rovnou s dopravní firmou, která řidiče zaměstnává? Mně připadá uhozené, proč chtějí po řidiči zaplatit kauci 80 000 Kč na místě, když si přece můžou zjistit, pro koho řidič pracuje.
A další věc. Jak by to řešili, kdyby měl řidič možnost výběru jen např. 10 000 Kč denně, nebo neměl na účtu dost peněz?