Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Udeříme v řádu dní, řekl rebelům Západ. Velké sousto, varuje Sýrie

Vojenský úder proti Sýrii se dá očekávat v příštích dnech. Podle agentury Reuters o tom zástupci západních zemí informovali syrskou protivládní opozici. Ta západním mocnostem předala seznam doporučených cílů, které by mohly být zasaženy. Šéf syrské diplomacie Západ varoval, že "Sýrie je příliš velké sousto".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a13r37o38s37l60a73v65a 45K69a37n58i98o51k48o18v25á 7542139322567

Je mi zle z té chuti zase někam zasahovat.  Kdo nechápe, že tam ani trochu nejde o demokracii, ale je to naopak zavilý boj mezi frakcemi islámu o moc v Sýrii, tak je trošku alternativní.  To, co v současnosti probíhá v islámu, to si křesťanský svět odbyl už ve středověku. A to křesťanské "odnože" byly, si myslím, přece jen vlídnější, než je fanatický islám !!!

Cokoliv tam naše civilizace udělá, bude vždycky pro muslimy - špatně. Jejich fanatici pak všechno další zlo svedou na nás. Západní civilizace se svou zavilou snahou "někde něco zachraňovat", jen podřezává sama sobě větev pod sebou.

Tohle si musí mezi sebou muslimové vyřešit sami !!!! 

A pořád nevěřím, že by byl Assád takový idiot, aby v době přítomnosti cizí komise dal svolení k chemickému útoku.  A dnešní rebelové v Sýrii ? Jejich podstatnou částí jsou mentální al-kajďáci všech odstínů.... a jestli jim bude západ pomáhat, znemožní se v očích normálních muslimů už naprosto !!!

27.8.2013 - Paul Craig Roberts: Válečný zločin. Nacistického kalibru. - http://jdem.cz/5qfa9

0/0
28.8.2013 20:06

J28i46n38d49ř98i36c69h 96S80t28a40r89ý 7422821925673

Jenom koukám co sem nalezlo antiameričanů a levičáků už se asi na novinky nevejdou není vám divný že vaši kámoši jsou Rusko a Čína kteří tam ty zbraně dodali a přijdou o kšeft Rv

0/0
28.8.2013 19:35

J38a60n69a 56N56o75v25á25k69o86v47á 4502516381526

Washington - Spojené státy nebudou mít již v polovině října peníze, aby mohly platit své účty, pokud zákonodárci rychle neschválí zvýšení dluhového stropu. Uvedl to v dopise pro představitele Kongresu ministr financí Jack Lew.

A DIVÍTE SE ŽE OBAMA ROZPOUTÁVÁ NOVOU VÁLKU???

+1/−1
28.8.2013 15:22

J63a89r61o84s89l10a87v61a 46K94a48n88i18o28k18o19v65á 7242579252517

No..... to bych nespojovala, protože příjmy zbrojařů.... nevím, ale nemyslím si, že mohou vyrovnat náklady USA na bojové nasazení...

0/0
28.8.2013 20:08

J61a98n 29D51a31t22e79l 7216877288542

V tomhle  citim silnou zbrojařskou lobby nic vic v to neni. Anebo snad jo?

0/−1
28.8.2013 14:59

J51a74r75o10s80l96a12v66a 50K98a32n61i18o86k16o96v60á 7762809362937

To jistě taky, ale co ty humanoidní intelektuální elity, co jsou dnes nasáčkované i ve vyšších politických pozicích, co neskutečně trpí "špatným svědomím bílého muže" a mají touhu opravovat svět. A neustále se nám všem snaží naočkovat špatné svědomí za všechny křívdy světa, abychom se v kdečem angažovali ?

0/0
28.8.2013 20:23

P22e11t11r 90N41o43v68á86k 3173496574764

Jen úvaha, kdyby v Sýrii došlo k pumovým útokům, místo použití chem. zbraní, tak by to USA nezajímalo? Z jejich postoje to tak vypadá.

Pokud to tedy vezmeme do důsledků, USA potřebuje jen důvod ke zbrojení pod záštitou strachu z chem.zbrani.

0/0
28.8.2013 14:41

J92a46n 42D52a18t38e67l 7216897748522

Ja se ptam  Proč?? Proč američani , opet "zasahuji"  tam dke nemaji, copak  je Syrie  nejaka časovana bomba??

0/0
28.8.2013 14:40

J39a47n 21K63r24a25u28s 4439176918604

Výborná analýza R^

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/svetove-udalosti/zautoci-al-amerikajda-na-syrii

0/0
28.8.2013 13:17

M39i73c73h19a48l 63J43o78s42e58k 3730847252495

Je to tvrzeni proti tvrzeni, takze pravdu ma ten, co ma lepsi zbrane...jsem zhnusen z toho, k cemu se tady jiz ponekolikate v rade schyluje...

0/0
28.8.2013 12:22

K72a53r52e48l 22M24a13r46e57k 4715539306787

Vojáci opozice předali vyšetřovatelům krevní vzorky...., snad nezapomněli odlepit americké vlaječky od dodaných vzorků.

+3/0
28.8.2013 10:23

T53o71m88á15š 50M83a41c17e68j78k97a 6881142777207

Nejsem žádný anti-ami, ale doufám že pokud se do toho teď rozhodnou vložit ve velkém, tak budou mít co největší ztráty. Toto je čistě vnitřní záležitost Sýrie a mají si to vyřešit sami. Opravdu mi je záhadou komu prospělo celé tzv. Arabské jaro a celá destabilizace tohoto regionu a severu Afriky.

+4/−3
28.8.2013 0:44
Foto

M42a92r64t61i94n 24K50l70u74m94p93a76r 5576918257114

Pokud nasadí pouze Tomahawky a B-2 Spirity tak budou mít ztráty přesně nulové. Takté vaše tvrzení, že je to pouze vnitřní záležitost Sýrie je zcestné. Pokud Asad nechal ze zabezpečených skladů distribuovat a použít chemické zbraně, případně pokud mu je někdo ukradl a používá je, je to jen a pouze jeho chyba, neb je vůbec skladovat a vyrábět neměl, pokud nedokáže zajistit jejich bezpečnost. To že ty zbraně byly použity znamená vypustění djina z lahve, v chaotické situaci se může lehce nějaký ten granát ztratit a vy si zcela evidentně neuvědomujete, co by jedna jediná náplň sarinu, nebo VX, v armádní kvalitě a čistotě způsobila v kterémkoliv evropském metru.

+2/−3
28.8.2013 11:18

M65i27c83h88a17l 52J53o32s10e82k 3410147742535

Co ma co USA diktovat druhym jak pacifikovat sveho nepritele? To uz zapomneli kolik maji sami na rukou krve? Oni jsou ti posledni, co by meli nekoho osocovat z uziti chemickych zbrani.

Cele je to jeden velky podvod a pouze se tomu necinne priblizi. Doufam, ze vychod se za Syrii postavi, jinak bude dalsi na rade.

+2/0
28.8.2013 12:31

P58e18t46r 91N13o64v17á90k 3343646134114

no počítat s tím, že na vše nojhorší musí být použitá chemická zbraň je utopie. 

Na metro stačí i několik kg trhaviny spojené s hoř. látkou....a výsledek by byl horší než chemická zbraň...

0/0
28.8.2013 14:45

J83a25r52o76s42l71a29v87a 13K88a49n41i61o22k81o46v95á 7302469842397

JE to vnitřní záležitost islámských zemí !!! protože všude tam jde o boj jednotlivých islámských frakcí mezi sebou !

0/0
28.8.2013 20:25
Foto

L64u87c60i93e 73M92r29á85z16i39k43o75v91á 6974265601963

Amerika již naplánovala třetí světovou? A to jsem doufala, že se toho nedožiju... Fascinuje mě, že v textu se můžeme dočíst, že ještě předtím, než se zaútočilo, se již připravují mírová jednání... To je vtip? Co takhle jednat a vynechat útok? :-/

+5/−4
27.8.2013 23:13

P67a77v10e12l 96K59u16r65a68l 5231654840970

Ono není o čem jednat. Prakticky neexistuje žádný mezistav který by byl přijatelný pro všechny strany.

Obě strany si maximálně můžou sdělit navzájem svoje podmínky a pak si dát kávu na uklidnění... (jak to říkal Nečas před minulými volbami "Co by ste dělal kdyby za vámi přišel pan Sobotka s návrhem na koalici?")

0/−1
27.8.2013 23:15
Foto

L19u58c95i80e 76M73r45á28z45i80k46o29v11á 6464695141253

Aha, takže je vždycky lepší někoho obětovat a pak se uvidí, co bude dál... A protože podle Vás neexistuje mezistav přijatelný oběma stranami, tak takové útoky budou nikdy-nekončící? Násilí plodí jen další násilí. To si ti lidé neuvědomují? A nebo si to uvědomují až moc dobře? Prostě to nechápu...

+5/−3
27.8.2013 23:20

O79n88d68ř24e52j 18D87o56n90ě63k 2185197688976

Díky tomu, že Rusko a Čína zablokovaly Radu Bezpečnosti, nemohlo dojít k jedinnému rozumnému řešení - mezinárodní intervenci, která by zajistila klid zbraní a následný dialog - teď po 2 letech vraždění už není na co čekat.

+3/−7
27.8.2013 23:26

L26i80b16o81r 24Ž73ů94r51e62k 2563636320968

k takovemu reseni nemohlo dojit protoze ho nikdo nenavrhnul.

Z hlediska mezinarodniho prava by slo o zasah do suverenity statu bez legitimniho duvodu, nicmene dost pochybuju ze by o to zapad v jakkoliv ferove variante stal.

+5/−2
28.8.2013 0:12

L62i81b95o22r 46Ž60ů53r43e75k 2263836660508

Tzn. to - za to ze predstirate ze Rusko a Cina zablokovali neco co vubec nikdo ani nezkusil navrhnout, ba ani nadhodit k diskuzi.

+2/−1
28.8.2013 0:14

O18n34d84ř19e36j 19D75o81n30ě48k 2935637558406

Tak to buď nevíte o čem mluvíte, nebo záměrně lžete.

0/−2
28.8.2013 0:15

L30i37b36o21r 59Ž29ů21r35e73k 2933506710578

V cem konkretne podle vas lzu nebo i pouze zavadim?

Ukazte mi prosim link na duveryhodny zdroj dokumentujici seriozni navrh na vyslani mezinarodnich vojsk pod mandatem osn za ucelem oddeleni bojujicich stran, nejlepe projednan a zamitnut Ruskem a Cinou v rade bezpecnosti osn, ovsem pokud neco takoveho nenaleznete (jako ze ne) tak pripoustim i odkaz na duveryhodny zdroj dokumentujici podobny seriozni navrh i jinde vyjadreny kymkoliv relevantnim (a to obavam se take nenajdete)

+4/0
28.8.2013 0:41

O25n64d49ř63e32j 25D72o65n69ě65k 2525297538566

O takovém návrhu jsem nemluvil, že by ho někdo navrhoval, ale že to byl nejlepší návrh dle mého názoru ... ale jinak - Rusko vetovalo jak návrh první rezoluce, pak byl návrh na řízený odchod Asada jako v Jemenu - Ruskem zamítnuto; návrh dalších sankcí za neplnění prvního dokumentu syrskou vládou - Rusko/Čína vetuje... namísto toho Rusko uzavírá další a další dohody na dodávky zbraní... jestli je toto dle vás snaha o mír, tak ano... a pokud mi budete chtít omlátit o hlavu, že prý tamto nebylo navrženo... myslíte si, že jsou takoví pitomci, aby to navrhli, když by to Rusko/Čina hned zamítli ... kdyby se totiž ustanovila praxe, že v případě jakéhokoli zabíjení civilistů armádou by musely dojet na místo mezinárodní jednotky, tak dalšími zemí by hned bylo Rusko a Číná poté.

+1/−1
28.8.2013 1:12

L24i41b42o12r 57Ž90ů30r33e15k 2493146330468

vetovalo jednostranne zamerene rezoluce. Sankce - za neplneni ceho presne? Slo o vyvazeny dokument? Slo o dokument ktery vylucoval podobne zneuziti jako v pripade Libyje?

dohody o zbranich - dohody jsou jedna vec, dodavky druha, pokud vim tak jedine co dodali a ma vyznam v konfliktu byli opravovane helikoptery. jinak veskere dodavky tezke techniky jiz realizovane se vztahovali na systemy ktere v obcanske valce nemaji uplatneni.

V pripade zabijeni civilistu armadou - no, a jak by takovy system resil irak ci afghanistan, kde mezinarodni jednotky zrovna z techz zemi ktere by ste si asi pral v syrii zabijeli civilisty ktere udajne prisli osvobodit?

Co se ruska a ciny tyce - ne ty by nebyli dalsi, protoze maji dostatecnou vojenskou silu aby se podobnemu pokusu postavili.

obecne by takova praxe znamenala likvidaci suverenity vsech zemi, je to naprosto absurdni pravidlo - pouzit se da jedine v pripade konsenzu velmoci, a jen ve velmi omezene mire proti velmocem samotnym.

+2/0
28.8.2013 2:44

O38n81d59ř90e67j 63D60o59n27ě80k 2835717488816

Takže si myslíte, že výzvy Ruska k dialogu v situaci, kdy tam umírají lidé je něco jiného než pokrytectví? USA i VB otázku Sýrie v RB chtěly otevřít - Rusko a Čína vetovaly byť jen diskusi s tím, že se do vnitřních zájmů Sýrie nikdo nemá vměšovat - teď po 2 letech je už na nějaké pěkné řešení pozdě.

+1/−1
28.8.2013 0:18

L73i59b71o82r 90Ž16ů72r95e92k 2413916910808

Byl navržen v rámci osn mírový plán který zahrnoval prozatimní vládu obou stran a cestu k volbám. Byl odmítnut západem a opozicí protože nezahrnoval odstoupení assada.

Západ navrhoval k diskuzi rezoluci která by assada vyzývala k zákazu používání těžkých zbraní v zastavěných oblastech.

jelikož USa v iráku těžké zbraně v zastavěných oblastech běžně používali(vcetne palby tezkeho delostrelecta uprostred noci), nevidím žádné morální zdůvodnění proč by to syrska armáda obecně neměla dělat, pokud se to nepouziva jako terorizovani civilistu (coz USa v iraku taky delali).

Mir tam davno mohl byt, ale pokud si nekdo dava jednostrane predbezne podminky, tak se nelze divit ze druha strana na to nepristupuje.

+3/−1
28.8.2013 0:55

O37n91d58ř98e59j 97D77o43n82ě19k 2735837648916

1) vám by se jako obyvatelstvu líbilo, kdyby vám vládla desítky let jedna rodina - odchod Asada byl legitimní

2) kde proboha USA na svém území proti svým obyvatelům používá těžké zbraně

3) mír tam mohl být, kdyby si Asad vklidu sebral, co za tu dobu u moci jeho rodina zestátnila a vklidu odešel na důchod

+1/−3
28.8.2013 1:49

L95i95b59o57r 39Ž19ů19r55e72k 2423666220278

1) Co se libi je jedna vec, zacinat kvuli tomu obcanskou valku vec druha. Existuji i moznosti emigrace atd. Ve chvili kdy povazujete za v poradku predbezny pozadavek na odchod assada ale nemate zadne predbezne pozadavky na vylouceni lidi co popravuji deti, poziraji vnitrnosti a manipuluji zajate civilisty do role nevedomych sebevrazednych autobomb to neni legitimni predbezny pozadavek na zahajeni vyjednavani.

2) Proc na svem uzemi - jedno je vojak, druhe civilista, tak je jedno zda je v USa nebo v iraku, ne?

3) a co lide co si assada preji? kdo je ta skvela nova hlava statu co ho nahradi? z ceho dovozujete ze nahradni vlada zabije mene lidi?

+3/−1
28.8.2013 2:48

P72a42v88e28l 98K74u82r33a66l 5681814340720

Ale ne, nakonec někdo vyhraje a svou představu svobody budou mít všichni - hlavně protože mrtvím je už všechno jedno.

A násilí plodí další násilí... souhlasím. Ovšem taky je to prakticky jediný historický faktor který nějaké věci dotáhl do konce...

Doporučuji se zeptat městské rady Carthága na to jestli násilí jejich konflikt se římem nevyřešilo.... (nebo raději římanů... ti byli na straně která o tom mohla mluvit)

+1/0
27.8.2013 23:27

P69a47v90e49l 96K98u35r23a76l 5101424820610

ale tak třetí světové se nebojte... pokud američani netrefí rusům nějakou loď černomořské flotily co tam kotví, je vyhrožování o limitované několika denní operaci BEZ bezletové zóny a s několikadením varováním předem jen poněkud trpanou pozou které umožní assadovi rozmístit jednotky co má na základnách do pole a těch pár raket co ho zasáhne nezpůsobí reálné škody.

Krom toho proti těm raketám a letadlům bude moci nasadit své PVO prostředky které by se mohli proti poměrně starým tomahawkům bez stealth, a F18Tkám s minimem stealthu i osvědčit.

Pokud bude operace tak pekelně krátká jak se holedbají tak je to v podstatě bezcenné gesto.

+1/−1
27.8.2013 23:20
Foto

L82u71c81i29e 25M42r46á80z14i11k93o89v74á 6184815681383

V tomto Vašem příspěvku je důležité slovo POKUD...

0/0
27.8.2013 23:27

P37a77v33e66l 48K71u64r33a45l 5671864140950

já bych řekl že dostanou vcelku jasné rozkazy se Tartusu s velkým obloukem v palbě vyhnout.

+1/0
27.8.2013 23:32

L41a55d45a 46N91o21v51a47k 4522493877

třetí světovou má lidstvo v genech... Nedá se tomu zabránit...

+2/0
28.8.2013 0:15
Foto

L91u64c45i95e 58M31r89á53z53i47k71o64v58á 6944435101263

Domnívám se, že se jedná jen o část lidské populace...

+2/0
28.8.2013 0:27
Foto

M94a79r74t59i76n 18K68l48u54m38p26a69r 5276898847384

Zbytečně plašíte, Rusko ani Čína nebudou ve prospěch Sýrie vojensky intervenovat. Zase takové zájmy tam nemají.

+1/0
28.8.2013 11:20
Foto

L45u73c83i35e 67M73r23á76z42i59k57o69v89á 6854515571213

Měla to být nadsázka... I když nikdy nevíte. I to, co píšete Vy, jsou jen domněnky :)

0/0
28.8.2013 20:28

J34i52ř71í 73B37u25r56g75e57t 4140928739820

Rozhovor prezidenta Assada pro libanonskou al-Manar TV: http://www.vlastnihlavou.cz/rozhovor-prezidenta-assada-pro-libanonskou-al-manar-tv/

0/0
27.8.2013 23:05

P65a96v26e26l 59K98u57r67a85l 5671584920470

"Na webu televizní stanice CNN nabízí expert na Blízký východ Peter Bergen zajímavý pohled na Obamovu taktiku v řešení syrského konfliktu. Podle Bergena se svět nemůže divit, že Obama s intervencí již několik týdnů váhá. "Sýrie se v podstatě rozpadla mezi džihádistické emiráty a torzo alávitského státu. Je svědkem války mezi skupinami Al-Káidy, podporovanými Saúdskou Arábií a Katarem, a Hizballáhem, podporovaným Íránem. Ať z toho vyjde vítězně kdokoliv, těžko bude spojencem USA. Je to nepořádek, proti kterému i situace v Iráku v roce 2006 vypadá jako zcela přehledná," uvedl Bergen."

Z idnes online zpráv... ;-D;-D;-D se mohli zeptat mne. Už to tu poněkud méně elegantně formulované píšu dva dny.

0/0
27.8.2013 23:13

A10l45e16x 15G34a41l 6208746707160

K tomu není co napsat...Snad jen to,že se už stydím žít v zemi, kde nám byl tento národ předložen jako náš vzor..V zemi, kde naši novodobí vládcové - pohrobci fašistického opilce Havla zavhli jakékoli mravní hodnoty, kde zákony neplatí pro slušné lidi, nýbrž pomáhají pouze kriminálníkům a zlodějům.Zavrhli jsme všechno, co tu bylo před rokem 1989, tak se nedivme.Kvůli mamonu lidé stále volí fašistické pravicové strany jako ODS nebo TOP09, které podporují nejen takovéto zvěrstva, jenž se dějí ve světě, ale neštítí se je volit i když ví, jak se chovají i v naší republice.Pročpak jim nedat hlas, když dokážu krást a je to pro mne výhodné.Tak je to i u naších vzorů na západě.Proč nezabíjet nevinné lidi, když nám to tolik vynese.Přesně myšlění našich pravicových stran...Proč nenechat pochcípat staré, nemocné či postižené lidi, když nám..

+4/−5
27.8.2013 23:05

O58n17d50ř50e46j 23D24o93n67ě83k 2195207918396

Tak to je tedy úlet... Rv

+4/−2
27.8.2013 23:39

K86a89r54e46l 14M52a52r93e34k 4125829716607

Souhlasím, to co dělají amíci v zájmu své národní bezpečnosti po celém světě, je opravdu úlet, a bohužel někteří magoři je stále omlouvají. Od Vietnamu, přes Afghanistán, Irák a Libyi - všude to jenom rozvrtali a výsledkem jsou permanentní lokální války, a snadný přístup amíků k ropě.

+1/0
28.8.2013 10:26
Foto

M19a18r74t48i18n 22K43l52u35m34p48a31r 5786658677964

Máte poněkud nedostatečné historické informace. Ale chápu, selektivní výběr, namísto nestranného zvážení je mnohem jednodušší a časově méně náročný.

0/0
28.8.2013 11:22

J92a89r20o10s28l42a44v 29H85a93š70e37k 8189840522568

Pořád je iba hen ten mier.......

Líbí se mi zasvěcená diskuze níže.. to se to diskutuje, když do vás nikdo nestřílí... zatím... Z cizího krev neteče.Rv

0/−2
27.8.2013 22:46

J30i60ř33í 32B77u27r40g81e32t 4360478779270

Rozhovor syrského prezidenta Assada pro deník Izvestia: http://www.vlastnihlavou.cz/rozhovor-syrskeho-prezidenta-assada-pro-denik-izvestia/#more-31236

0/0
27.8.2013 22:36

O53n58d89ř88e35j 14D26o28n25ě76k 2555577288186

Tam jsem to tu na diskusi pěkně schytal - takže ještě jednou: Kdyby Rusko/Čína neblokovali Radu Bezpečnosti, tak tam už dávno mohla být intervence, která by oddělila bojující strany a nic by se nestalo... sankce, které západ uvalil na Sýrii (ale i Irán) nejvíce totiž vyhovují Rusku i Číně - ti jsou jedinní, kteří s těmito zeměmi obchodují a to, že tam umírají lidé je jim ukradené. Samozřejmě můžete říkat, jak jsou USA krvelačné... ale znovu, oni to zkoušeli normální cestou přes RB a tam díky Rusku/Číně neuspěli a tím bylo zablokováno jedinné rozumné řešení.

+6/−5
27.8.2013 21:48

P75a39v62e75l 52K18u28r95a78l 5661564170700

tahle válka je o tom že se srazilo spousta ideologií o tom jak chtějí lidi žít svůj život... na jedné straně očividně loajální 250000 armáda kterou velká část populace očividně krmí a zásobuje energií a potřebami... na proti tomu X různých opozičních skupin které se občas střílejí mezi sebou...

Ať vyhraje kdo vyhraje a prosadí si svojí tak se podstatná část populace bude cítit jako že prohrála válku... pokud uděláte intervenci jak píšete dost akutně hrozí že se sjednotí proti společnému nepříteli co je porazil všechny... a už teď nás nemají moc rádi protože nevěříme jako oni. (alespoň já tedy ne a nebudu)

Lidi umírají... no jo... milicionáři amerických kolonií taky umírali v boji proti pravidelné Britské armádě za svou věc. To je normální... holt lidi za svou představu o "svobodě" (tedy o tom jak se sami individuálně rozhodnout žít) umírají.

Tree of Liberty must be refreshed from time to time, with blood of patriots... Thomas Jefferson.

Ovšem patriot v tomhle ohledu neznačí stát jako takový, protože stát a jeho zřízení a individuální představa o tom co je svobodný život spolu moc často nesouvisí. (spousta muslimů je spokojená žít podle koránu... bohužel to taky znamená že vedle sebe nesmí trpět lidi co tak žít nechtějí... tak se začnou zabíjet... není to o nic jiné než spor o to jak velké mají platit američtí kolonisti daně do británie....

To byl dost dobrý důvod pro občanskou válku. tak nevím proč dneska musí mít nějaké vyšší ospravedlnění než to že stát zvedne marginálně daně.

0/0
27.8.2013 21:53

O42n19d61ř23e49j 18D82o33n68ě50k 2845167368266

Připomíná mi to toho nebožáka, co ho nějaký chuligán zmlátil na veřejnosti a všichni chodili kolem - "Vždyť to nebyl můj problém! Nevím proč se perou!" - toto je pouze ve větším měřítku - a se strkáním hlavy do písku zásadně nesouhlasím.

+1/0
27.8.2013 21:59

P20a15v82e76l 74K59u19r64a52l 5681604930690

Jenomže já vím proč se perou... a taky vím kdo se pere (a pokud bych se měl rozhodnout kterou stranu zlikvidovat jako první tak to bude vystřílet muslimsko-bratrskou/ al-kajdovskou chamraď z opozice a pokud bude nutné až pak Asada.

Zatím prokázal větší tolerantnost k okolí a jiným etnickým skupinám než většina skupin opozice kdekoli jinde) 

Což mne ovšem nenaplňuje chutí pomáhat jemu osobně ale bohužel se nezdá že by existovala ochota k likvidaci jak Asada tak opozice.

+3/0
27.8.2013 22:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.